Epic diesel engine fail
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 849
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
#1 Epic diesel engine fail
Tak to vypadá když je hladové turbo..u manuálu to zastavit lze ale co z automatem..
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#2 Epic diesel engine fail
Dobré... Snad mě to nikdy nepotká...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#3 Epic diesel engine fail
Bylo zajímavé si tam přečíst komentáře. 1/2 lidí navrhovala vypnout klíček nebo odpojit kabely.
U automatu zbývá asi fakt ucpat to sání. U Volva by snad šlo - taková ta blambelavá plastová trubka z airboxu by asi šla rychle vyškubnout a nějakým hadrem či oblečením ucpat. Kdo by ale měl morál tohle dělat vedle motoru, který točí možná 7000ot.?
Zbývá jen natrénovat, co v takovém případě dělat; modlit se, aby se to nestalo. Anebo jezdit benzínem
P.
U automatu zbývá asi fakt ucpat to sání. U Volva by snad šlo - taková ta blambelavá plastová trubka z airboxu by asi šla rychle vyškubnout a nějakým hadrem či oblečením ucpat. Kdo by ale měl morál tohle dělat vedle motoru, který točí možná 7000ot.?
Zbývá jen natrénovat, co v takovém případě dělat; modlit se, aby se to nestalo. Anebo jezdit benzínem
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
#4 Epic diesel engine fail
Zařadit 1/D a opatrně to opřít o pevný bod.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12091
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 Epic diesel engine fail
Martine to je dobrej postup jak odpískat s motorem i převodovku
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#6 Epic diesel engine fail
no však, když už to má uhořet, tak pořádně.
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5023
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#7 Epic diesel engine fail
zažil jsem u dodavky Jumper 1,9d
šefik povídá kolik máš oleje, já ti doleju trošku mi zbylo v bandasce a nechcu to vozit tak mi přelil hrubě nad rysku po ujetí cca 5km otačky na max a brutální dymec z výfuku kličky of nepomohlo tak jsem si pozbíral osobní věcí a zdrhal do pole kolega s nasazením vlastního života za pekelného řevu motoru odpojoval baterku (magor) což pomohlo. auto odtahli do servisu kde řekli že je ok a jezdilo dál
šefik povídá kolik máš oleje, já ti doleju trošku mi zbylo v bandasce a nechcu to vozit tak mi přelil hrubě nad rysku po ujetí cca 5km otačky na max a brutální dymec z výfuku kličky of nepomohlo tak jsem si pozbíral osobní věcí a zdrhal do pole kolega s nasazením vlastního života za pekelného řevu motoru odpojoval baterku (magor) což pomohlo. auto odtahli do servisu kde řekli že je ok a jezdilo dál
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12091
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#8 Epic diesel engine fail
To ste měli jumpera s automatkou???
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4125
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#9 Epic diesel engine fail
Podle mě než si uvědomíš co se vlastně děje, dáš neutrál a zastavíš a pak je to i s tou manuální převodovkou minimálně o spojku (ne-li taky převodovku) dát tam třeba pětku a s motorem vytočeným daleko za omezovačem tu spojku pustit.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12091
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#10 Epic diesel engine fail
No tak jasný, ramena po netu umí dělat každej. Sám bych teda vzhledem k neúctě k vlastnímu životu asi poskakoval nervózně kolem auta a nevěděl co mam dělat...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5023
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#11 Epic diesel engine fail
NEUrvanej píše:To ste měli jumpera s automatkou???
ale kouřilo to uplně stejně
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#12 Epic diesel engine fail
Čili jaká je tedy rada co dělat? Kdyby náhodou
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12091
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#13 Epic diesel engine fail
zařadit a spojkou to na hulváta chcípnout, udusit.
u automatky duchapřítomně otevřít kapotu a zalomit hadici od sání a tim mu sebrat vzduch.
u automatky duchapřítomně otevřít kapotu a zalomit hadici od sání a tim mu sebrat vzduch.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4125
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#14 Epic diesel engine fail
Vzít nohy na ramena a někam se schovat... co kdyby začaly lítat ojnicekubexxx píše:Čili jaká je tedy rada co dělat? Kdyby náhodou
Myslím si že to zalomení hadice sání je šetrnější i pro manuál.... Třeba u V70 I by šla hezky vyškubnout hned u masky. Ale turbo co tam máš takový kousky nemá ve zvyku, pokud vím.. aspoň jsem o žádný takový příhodě neslyšel.
Naživo jsem to viděl u pětkovýho BMW E39. Dokáže to udělat souvislou mlhu ve všech pruzích jednoho směru dálnice.
Kamarádi co dělali obchodní zástupce tak když měli od nova první model Meganu DCi tak se jim to stávalo několikrát za rok (na 150tkm pětkrát).
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#15 Epic diesel engine fail
Tak díky za radu, doufám že nebude potřeba
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 638
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
- Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
- Bydliště: VRZČ
#16 Epic diesel engine fail
týýý volve, dyk to snad plivalo bramborovou kaši
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
#17 Epic diesel engine fail
Když odmontujete nebo přeříznete hadici od intercooleru,tak hlavně vezmete motoru palivo-olej,který je nasáván přes turbodmychadlo.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12091
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#18 Epic diesel engine fail
tvl uplěn vidim ten horkej olej po celym xichtě, jak přeřízneš ten vysokotlak
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4125
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#19 Epic diesel engine fail
Nejlíp jsou na tom zloději co vozí pákový kleště S těma bych se asi do přerušení hadice pustil.
Nebo eště nikdo nevymyslel třeba vystříkat hasičák do sání... to by mohlo v těch točkách eště pár koní přidat
Nebo eště nikdo nevymyslel třeba vystříkat hasičák do sání... to by mohlo v těch točkách eště pár koní přidat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 849
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
#20 Epic diesel engine fail
Lze tomuto všemu předejít? Si nedovedu představit moji dceru v Espace se dvěma prcky na zadní sedačce..
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#21 Epic diesel engine fail
Vysokotlak-nevysokotlak, řezání či odpojování šíleně tuhých hadic. Ve vší úctě si nic z toho neumím prakticky představit. Celý tento čarokrásný jev trvá minutu, maximálně dvě. Příšerné točky. Kravál a kouř. Stres.
V případě manuálu to zadupnout do spojky.
V případě automatu snad leda zadusit ten vstup vzduchu do airboxu. Co si vzpomínám, tak tahle jediná roura nebyla (u D5 V70 120kW) nijak přišroubovaná
P.
V případě manuálu to zadupnout do spojky.
V případě automatu snad leda zadusit ten vstup vzduchu do airboxu. Co si vzpomínám, tak tahle jediná roura nebyla (u D5 V70 120kW) nijak přišroubovaná
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12091
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#22 Epic diesel engine fail
Prevence??? kontrolovat olej, jakmile vzroste jeho spotřeba, tak zkouknout jeho množství v mezichladiči a ten případně vypláchnout. Kontrolovat turbo, zda nevydává nějaký zvuky, a jakmile jo, tak jeho kontrola na vůle. Ale v podstatě tomu 100% předejít asi nejde, nicméně si myslim, že než auto tohle udělá, tak musí bejt už něco znatelnýho špatně.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4125
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#23 Epic diesel engine fail
Konkrétně renault to řešil tak že zkrátil interval výměny oleje (tuším z 20 nebo 25 na 15tkm) a údajně pak byl pokoj, tuším celý to mělo na svědomí napékání karbonu okolo ložiska turba a jeho následný opotřebení. Ty kámoši s těma meganama vím že po druhej, třetí výměně turba vždycky když zastavili auta nechávali třeba 5 minut dochlazovat než to zdechli a stejně to bylo prd platný.cuhan píše:Lze tomuto všemu předejít? Si nedovedu představit moji dceru v Espace se dvěma prcky na zadní sedačce..
Turbo pokud vím nejdřív začne hučet/pískat, a eště než se takhle utrhne ze řetězu, tak ti chvíli nahazuje celej zadek auta mastným bordelem.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 799 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mirekcafa
-
- 4 Odpovědi
- 166 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Vojtech Veskrna
-
- 5 Odpovědi
- 1009 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pincho21
-
- 7 Odpovědi
- 814 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pamas
-
- 8 Odpovědi
- 483 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dumi.cz