Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 55
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 T5
Bydliště: Brno

#26 Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5

Příspěvek od hpridal »

Nevim jak dopadl, zkuste prosim nekdo poslat link na vlakno, neumim tu moc hledat a spis cerpam ze zahranici, ale obecne infa z fora beru s rezervou. Co se BSR tyce, to mam vyzkousene, C70 s tim najela 100tis km uplne v pohode, takze do toho jdu znovu, za ty penize se to fakt vyplatilo..
_________________
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12091
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#27 Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5

Příspěvek od Urvanej »

No to je jendoduchý, furt mu Rko nejelo jak mělo a když už povyměňoval všechno podruhý, tak po zapojení origo jednotky to jelo jako hovado, ale s BRS jednotkou hovnajs. Tož tak...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 55
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 T5
Bydliště: Brno

#28 Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5

Příspěvek od hpridal »

Jo tak to se uvidí, já s tím mám dobrou zkušenost, tak jim celkem věřím, ale uvidíme ten příští týden.
_________________
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 4119
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#29 Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5

Příspěvek od dali »

Asi takhle:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 55
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 T5
Bydliště: Brno

#30 Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5

Příspěvek od hpridal »

Zapomněl jsme dát update, bohužel napoprvé to nevyšlo a s jednotkou po zásahu BSR auto nenastartovalo, takže se musela opět odeslat zpět. Po předlouhém čekání se zadařilo a auto naskočilo a jelo jako pes, stejně jako u předchozí C70 to byl rozdíl "o prase" takže velká spokojenost. Zrovna jsem dělal novou spojku a zjistili jsme že turbo je na pokraji a propouští olej, ujel jsem tak 200km a auto sežralo 3l oleje, tak jsem to odstavil a objednal nové 19T z Taiwanu. Došlo mi za 4 pracovní dny (!) od objednání. Tento týden bych měl mít nerezový výfuk od BSR (udělali mi super cenu kvůli patáliím s chipem) a příští víkend se snad zadaří výroba vlastní downpipe, tak jsem zvědavej na další skok, už teď to bylo moc moc dobrý. Udělám pak nějaké video jak to jede ať je objektivní porovnání proti sérii.
_________________
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12091
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#31 Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5

Příspěvek od Urvanej »

Doufám, že ta super cena bude nižší než tyto.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 55
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 T5
Bydliště: Brno

#32 Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5

Příspěvek od hpridal »

Plus minus nastejno, ale výfuk je nerezovej a má nádhernej zvuk, měl jsem to už na C70 a při bublání po městě jsem ani nepoužíval rádio, bylo to pěkně decentní ale přitom moc pěkné. Tak jsem neodolal a objednal znovu..
_________________
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 80
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Vůz: 850 T5 kombi 96' red
Bydliště: Praha

#33 Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5

Příspěvek od jony »

hpridal píše: ... a objednal nové 19T z Taiwanu.

Tak to ani raději neměň, škoda práce. A na záruku rovnou zapomeň. Kinugawa/Kando je totální shit. Až se rozsype, tak doporučuju Turbocar (prakticky jediní kdo ho opraví).
_________________
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 55
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 T5
Bydliště: Brno

#34 Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5

Příspěvek od hpridal »

Tak tohle zrovna moc neřeším, nemám auto jako hlavní dopravní prostředek a spíš je to na hraní, když foukne tak foukne, udělám repas. Už se mi asi staly i horší věci. Ve finále počítám že klidně může lehnout motor když se to nepodaří. To je život..

Mně jen příjde, že tady hodně lidí moc mluví na princip jedna paní povídala a je tu oproti tomu málo těch kteří něco reálně sami vyzkoušeli a poslali do úprav ten pytel na kterej to prostě tak jako tak vyjde. Každá sranda něco stojí a samozřejmě vždycky je tisíc důvodů proč něco nedělat, kdo nic nedělá nic nepokazí, že..
_________________
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1633
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#35 Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5

Příspěvek od Kein »

jony píše:
hpridal píše: ... a objednal nové 19T z Taiwanu.

Tak to ani raději neměň, škoda práce. A na záruku rovnou zapomeň. Kinugawa/Kando je totální shit. Až se rozsype, tak doporučuju Turbocar (prakticky jediní kdo ho opraví).
Já mám nový turbo od Kinugawa už třetím rokem a vše je jak má. Odkud máš tyto reference? A v čem se ti projevily? A moje původní turbo Turbocar neopravil ale mají velmi solidní jednání. :wink:
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 80
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Vůz: 850 T5 kombi 96' red
Bydliště: Praha

#36 Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5

Příspěvek od jony »

Tak jelikož mi jedno nové odešlo po 300km, tak jsem začal pátrat a dopátral jsem se. Nejpodstatnější informace byla od servisu turbodmychadel v USA, kde na několika kusech byl problém s vyvážením. Co si pamatuju, tak turbo netlačilo více jak 11psi a když se vyvážilo, po čase se rozhodilo. Jednalo se o Kinugawa i Kando (je to stejná továrna). Další informaci jsme měl od člověka v Austrálii, kde jsou tyhle turba asi hodně oblíbená a při donesení do autorizovaného MHI servisu bylo jasně potvrzeno, že použité díly nejsou od MHI jak uvádějí ale jen kopie. To mi ostatně bylo potvrzeno i u nás. Třeba lopatky na kolečku kompresoru byly tlustší, z fotky je jasně vidět jak je ubroušeno až nesmyslně za půlku kvůli vyvážení (to jen potvrzuje že to jsou šunty i před vyvážením) a třeba používají ložiska s jedním mazacím kanálkem navíc (což ale ubírá na houževnatosti ložiska a pokud by to bylo k něčemu dobré, tak to dělá MHI už z výroby). Dalšího člověka jsme našel na Saab fóru ve švédsku, opět po cca 150km kompletně zničené na kusy. Je ale pravda, že se to týkalo 19T s 9/11 vrtulkou. Po repasi mám originál 12 listů a turbo Ok viz fotka: http://postimg.org/image/e7lxewkir/
Přílohy
SNC00658.jpg
SNC00658.jpg (66.41 KiB) Zobrazeno 1619 x
_________________
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12091
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#37 Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5

Příspěvek od Urvanej »

Joo, tos byl ty, tys to někde psal, ale tos měl ještě v avataru logo kinugawa :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 80
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Vůz: 850 T5 kombi 96' red
Bydliště: Praha

#38 Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5

Příspěvek od jony »

Člověk je mladej a blbej, časem zmoudří :D Nepsal bych to kdybych věděl o 2-3 kusech. Informace co jsem před tím rokem, dvě nashromáždil se týkají asi 10-15 kusů a to už mi nepřipadá málo. Konec konců jako důkaz svědčí to, že 9-listé vrtulky nenabízejí a postižený popisují stejný zkušenosti (mail s nějakým problémem ignorují ale když člověk chce koupit nový kus z jiného mailu, tak mile rádi prodají a ještě dají slevu). Chová se snad takhle seriózní firma? :bad:
_________________
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 4119
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#39 Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5

Příspěvek od dali »

hpridal píše:Mně jen příjde, že tady hodně lidí moc mluví na princip jedna paní povídala a je tu oproti tomu málo těch kteří něco reálně sami vyzkoušeli a poslali do úprav ten pytel na kterej to prostě tak jako tak vyjde.
Mně jedna pani povídala, že život je krátkej na neustálý laborování se starým krámem a bylo by lepší tu energii, nadšení, zápal pro věc a neposlední řadě čas vložit do něčeho smysluplnějšího díky čemuž bych si moh dovolit nejen koupit, ale i provozovat auto, který má už z výroby takový parametry na který kdybyste se chtěli dostat s Volvem tak dřív zešedivíte.
A stejně těžko kdy budu mít koule tu nenažranou nespolehlivou svini rozebrat na díly :(

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12091
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#40 Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5

Příspěvek od Urvanej »

Dali u tebe je to ale těžký, ty ji fakt bereš jen když má dostat za uši. Kdyby si ji občas vzal do kina, na večeři, nebo do přírody pokochat se krajinou, tak na tebe taky nebude tak zlá... :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 4119
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#41 Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5

Příspěvek od dali »

Můžu do ní rvát prachy horem dolem, ale přírodě neporučíš, periodu má nastavenou na 2000mil/3000km, potvora :evil:

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3221
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#42 Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5

Příspěvek od doktor »

:good:

To jo.

Já měl taky období, že jsem to jel projet jenom k marrovi a za nějakou dobu zase zpět..... :D
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 55
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 T5
Bydliště: Brno

#43 Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5

Příspěvek od hpridal »

tak kdybych měl interval 3tis km tak to bych byl i rád :D
_________________
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 4119
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#44 Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5

Příspěvek od dali »

hpridal píše:tak kdybych měl interval 3tis km tak to bych byl i rád :D
Ono se to nezdá, když tě to začne bavit, dáš i 3 plný nádrže (1000km) za týden :green:
Moje 850 je jedno z mála aut, který si v případě poruchy za dobu odstávky na opravu samo ušetří 8)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 55
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 T5
Bydliště: Brno

#45 Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5

Příspěvek od hpridal »

Tak tohle mě pobavilo, ale máš naprosto pravdu, je to tak!
dali píše: Moje 850 je jedno z mála aut, který si v případě poruchy za dobu odstávky na opravu samo ušetří 8)
_________________
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 55
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 T5
Bydliště: Brno

#46 Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5

Příspěvek od hpridal »

Tak konečně jezdím, dneska proběhlo první testování a jede to super. Nechal jsem vyrobit downpipe 76mm, k tomu výfuk BSR. Turbo 19T a R-svody. Musím ještě vyřešit cukání ve středních otáčkách (mezi 3,5 - 5tis) kdy mi jakoby vynechává turbo, i na rafičce na budíku je vidět že lítá nahoru a dolu. Jak jedu nad 5 tak už to jede jak šlak a ten zvuk! Už asi nikdy nezapnu rádio. Při klidné jízdě není žádný rozdíl od originálu, ale nahoře to zpívá úplně úžasně. Pár fotek a krátké video:

Obrázek

Obrázek

_________________
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2127
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#47 Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5

Příspěvek od peter cz »

To je nějaká pěkná cena za h-profil ojnice http://en.bsr.se/products/motorsport/motorsport-engine-parts nebo je v tom nějakej háček?
bsr.se má koukám docela zajímavou nabídku :)
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 55
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 T5
Bydliště: Brno

#48 Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5

Příspěvek od hpridal »

Tak to je škoda že se tahle nabídka neobjevila dřív, už jsem koupil jinde (a dráž) :(
_________________
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“