Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 53
Příspěvky: 3221
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#951 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od doktor »

SZ 8)
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 66
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#952 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Kuko28 »

9l 50/50 s etanolem bych moc nevěřil. Ono totiž při natankování E85 bez úpravy SW ti palubní PC není schopen přesně vypočítat skutečnou spotřebu - pominemeli, že kecá i při čistém benzinu že :D

dokonce i upravený SW (žádná krabička), co mám na Saabu tu spotřebu (ale např. i množství dotankovaného paliva) ukazuje s velkou tolerancí...
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12
Registrován: 11 roků
Bydliště: Neratovice
Vůz: V70 II 2,5T AWD (MY2006)

#953 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od s.d.gotrek »

Zdravím a prosím o radu - zaujala mě jedna XC90 v Průhonicích, konkrétně k shlédnutí zde:
http://www.tipcars.com/volvo-xc90/t6-awd-summum-7300716.html
jenže podle dostupných informací mám zatím dost rozporuplné pocity. Na poslední fotce možno shlédnout zápisy v servisce - jediné dva co jsou vyplněny - poslední z Holandska (71.068km, 12/2011) ke kterému existuje i jakýsi servisní protokol o provedených pracích a předposlední z Turecka (62.995km, 7/2010). Pro ty co neumí turecky - BAKIM znamená ÚDRŽBA ;o) Auto bylo údajně prodáno v turecku nějakému diplomatovi, který je momentálně asi rok v ČR a prodává ho (auto je v komisi). Byl jsem se na něj dnes podívat. Trochu trapné je, že to má vymlácenou baterku a startujou to ze start-boxu. Pohledem skoro laika jsem si všiml, že byl v minulosti sundavaný PP blatník, spasování není dokonalé, na chladiči jsou nějaká poškození lamel a mřížka před chladičem je rozpraskaná. Šusplech má na přední hraně taky nějakou promáčklinu. Běželo to tam nějakou půl hoďku na volnoběh a stihlo to na stěně za sebou vytvořit flek - ne jednolitý ale jakoby s kousky sazí. Mastné nebyly, spíš suché matně černé saze. A na hraně výfuku trocha vody. Nějak pořád nevím co si o tom autě myslet. Člověk co se nám věnoval to měl těžce na háku - na otázku jestli si všimnul, že to mělo sundavaný blatník mi řekl že všimnul, ale nezajímá ho to. Zn. co by jste chtěl za ty prachy. Dost mě překvapilo, že Volvo prý nemá v rámci servisní sítě centrální databázi ze které by se daly vytáhnout záznamy z jiných zemí... Rád bych znal Váš názor...

Díky SDG

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5
Registrován: 11 roků 3 měsíce
Vůz: [hledá se V70 II benzin(příp. LPG)]
Bydliště: Třebíč|Olomouc|Praha

#954 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od ifex »

Zdravím všechny, už chvilku pokukuji po fóru a nasávám rozumy.

Původně jsem vyhlížel svou V70 ve světlé barvě, 2,4i 125kW, manuál, mimo bazar. Ale abych se někdy dočkal.

Zaujal mě tento inzerát. Jen mám polarcars trochu z ruky. Místní z fóra se očividně vyznají, proto bych se rád poradil, kdyby auto už někdo viděl:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/10262698?company=1&goFrom=list

Na foru jsem na prodejce našel dobré reference, nicméně auto už tam asi nějakou dobu stojí. K autu se nejspíš váže tento post
Jack píše:Ta Formánkova T5ka, co jsem se s ním bavil, tak je trochu pobouchaná a říkal, že to hází chybu plynovýho pedálu a že pořád shání po holandu náhradu, ale zatím není...
(zrovna jí neměl na place)
Což je z května 2012.

Pokud k auto cokoli máte, rád si počtu. Díky moc

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9879
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#955 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

s.d.gotrek píše:Rád bych znal Váš názor...

Díky SDG
odpovídáš si sám...ruce pryč
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9879
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#956 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

ifex píše: (zrovna jí neměl na place)
Což je z května 2012.
ano. auto tam je poměrně dlouho
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 10 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#957 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od michal_0077 »

jo auto uz tam bylo asi pred rokem co jsem shanel sve volvo... plete se mi to nebo bylo tam byla zminka o cipu?
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 89
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#958 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Urvanej »

plete, to auto sem poptával před necelými 2ma roky ještě za 92 nebo tak nějak... je to pro člověka, co mu nevadí pár oděrek a chce si užít ten motor...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12
Registrován: 11 roků
Bydliště: Neratovice
Vůz: V70 II 2,5T AWD (MY2006)

#959 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od s.d.gotrek »

ifex píše:Zdravím všechny, už chvilku pokukuji po fóru a nasávám rozumy.

Původně jsem vyhlížel svou V70 ve světlé barvě, 2,4i 125kW, manuál, mimo bazar. Ale abych se někdy dočkal.
No kdyby jsi přežil ten bazar a modrou barvu tak jednu V70 2,4i 125kW nabízí Auto Faltys. Má to údajně najeto 154.519km, certifikát od Cebie (VIN i číslo certifikátu jsou na webu), koupené v ČR... docela by mě zajímalo co si o tomhle voze myslí zdejší znalci.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5
Registrován: 11 roků 3 měsíce
Vůz: [hledá se V70 II benzin(příp. LPG)]
Bydliště: Třebíč|Olomouc|Praha

#960 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od ifex »

Zdravím a díky všem, co napsali.

Ještě pro jistotu přidávám 2,4T v Praze, o které taky uvažuji. Je zde výrazně menší šance, že mě drahá polovička připraví italskou domácnost, až uvidí spotřebu. A přestože mě to do polarcars láká, mám tu výhodu, že jsem v T5 ještě nejel, takže nevím, o co přicházím.

Kdyby někdo věděl, že je to past nebo bylo na fotkách něco podezřelého, co já nevidím...
http://www.annonce.cz/inzerat/volvo-v70-2-4t-147kw-21220063-w36kee.html

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 10 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#961 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od michal_0077 »

Urvanej píše:plete, to auto sem poptával před necelými 2ma roky ještě za 92 nebo tak nějak... je to pro člověka, co mu nevadí pár oděrek a chce si užít ten motor...
tak to se omlouvam to jsem popletl... nevim proc jsem se na nej nejel podivat... T5 s DSTC modra a obouchana mi nevadi, koupil jsem to same :)
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

majtinek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 422
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: Prahák
Vůz: Volvo

#962 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od majtinek »

ifex píše:Zdravím a díky všem, co napsali.

Ještě pro jistotu přidávám 2,4T v Praze, o které taky uvažuji. Je zde výrazně menší šance, že mě drahá polovička připraví italskou domácnost, až uvidí spotřebu. A přestože mě to do polarcars láká, mám tu výhodu, že jsem v T5 ještě nejel, takže nevím, o co přicházím.

Kdyby někdo věděl, že je to past nebo bylo na fotkách něco podezřelého, co já nevidím...
http://www.annonce.cz/inzerat/volvo-v70-2-4t-147kw-21220063-w36kee.html
Podle samolepky na zadním okně je to od Volvo dealera v IT. Třeba by byla šance zjistit od nich nějaké info ohl. servisu a nájezdu:
http://www.sveziacar.it/#
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 10 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#963 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od michal_0077 »

co je to v motoru jak je nasroubovane na pred prednim pravym svetlem? nejakej dodelanej alarm?
jinak auto vypada k svetu...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9879
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#964 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

MarcusZ píše: A teď bych rád znal Váš názor, případně nějaké zkušenosti a rady, na co si dát hlavně pozor...

Díky, Marcus
dá se říct, že jsi všechno vyjmenoval AWD a Four C - jinak krásný auto
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Punkexploited
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 495
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#965 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Punkexploited »

Ahoj.
Uvažuji o změně auta,ale nevím kolik mám poptávat za svoji V40. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=35225
Co říkáte tady na ten kousek? https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/10524399?goFrom=list
_________________
Teď v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 66
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#966 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Kuko28 »

za kolik jí máš nabízet ti nejspíš nikdo neřekne - prostě se podívej na ostatní nabídky v současnosti a podle toho nastav cenu. Chceš prodat rychle, dej to na spodní hranici, chceš prodat relativně slušně, dej to plus mínus na úroveň podobných kousků, chceš to prodat dobře... zapomeň :oops:

hlavně je dobré si hned na začátku uvědomit, že člověk nikdy nedostane za auto tolik, na kolik si ho sám cení, spíš o 20-30% míň
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9879
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#967 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

Punkexploited píše: Co říkáte tady na ten kousek? https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/10524399?goFrom=list
pěkná. třeba by někdo z ústí mohl omrknout. já se tam jen tak nedostanu
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Punkexploited
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 495
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#968 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Punkexploited »

_________________
Teď v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 89
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#969 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Urvanej »

Asi až moc dobrou, už neexistuje.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Punkexploited
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 495
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#970 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Punkexploited »

Hmm už tam fakt není
_________________
Teď v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 66
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#971 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Kuko28 »

jestli ti nevadí atmosféra a její trošku línější charakteristika, tak co se spolehlivosti týče asi nic lepšího nenajdeš

včera jsem akorát pokukoval s podobnými parametry po serverech - benzin, cena 100tis.

U S60 mi to většinou vyhodilo ročníky 01-03, a nájezd většinou přes 200tis. Teda díval jsem se v západní Evropě, v ČR samozřejmě všechny tyto auta budou mít najeto maximálně 128tis KM :D
Pár kousků s nájezdem v rozmezí 100-150tis bylo taky, ale skutečně spíš výjimky.

To jen aby tě pak nepřekvapilo, co za tu cenu můžeš +/- čekat.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2614
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
Kontaktovat uživatele:

#972 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od ok2ucx »

S60 a benzín :fool:
Pro některé naprosto nemyslitelná kombinace, v ČR je chalupářův sen kombík v dýzlu, nehledě na značku. To všechno hraje pro tebe (= cena bude příznivá), mírně slabší je to s výběrem. Ne že by nebyly, jen právě proto, že to není sen každého automobilisty, tak jich u nás nejezdí tak moc. Ale jsou. Zrovna nedávno jsem tady avízoval jeden kousek, co mi stojí pod nosem: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=97&t=39794

Ještě napiš, jestli manuál nebo automat (za mě jedině AT). Při výběru AT je třeba dát pozor na to, zda-li je tam pravidelně měněn olej (jakože asi nebyl). Případně najít auto, kde je AT před smrtí a za příslušnou slevu na kupní ceně si nechat rozvaděč (mozek) převodovky repasnout a mít tuhle část auta jako novou (když dojde na repasi, počítej s částkou 25-30tKč).

Jinak S60 je v pohodě, stejná technika jako V70II, jako druhé auto do domácnosti zcela super = bezpečná nákupní taška :D Vzadu není extra místa pro dospělé (děti jsou OK), pokud chceš místo, tak na to je královsky velká S80. Nějaké vyslovené slabiny asi nejsou, pokud ano, najdeš je tu po prolezení fóra. Starší ročníky (~2001) měly problémy se škrtící klapkou Magnetti maléry, jinak snad nic zásadního...

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9879
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#973 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

RosaV8 píše:A já právě preferuju manuál :) Nemám rád, když se nemůžu sám rozhodnout, kdy přeřadit. Zatím to má svůj čas, hned to auto určitě kupovat nebudu, jen jsem se do S60 prostě zakoukal, takže sbírám informace ať vím po čem koukám.
tak se svez a zkoukáš se ještě víc :friends:
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 66
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#974 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Kuko28 »

RosaV8 píše:A já právě preferuju manuál :) Nemám rád, když se nemůžu sám rozhodnout, kdy přeřadit.
:D typický názor člověka, co ještě moc automatů nezkusil. Ok, ten Volví Aisin není žádný zázrak, ale za 2 roky co s tím jezdím, bych to udělal jinak než on možná jednou, dvakrát.

A moderní 7, 8 stupňové automaty už pro běžné ježdění odsouvají manuál do historie totálně.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2614
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
Kontaktovat uživatele:

#975 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od ok2ucx »

Přesně tak. Nějak je tu stále strašně hluboko zakořeněná představa evropského řidiče, že musí manuálně ovládat řadící stupně. V autě už je stejně hromada věcí, nad kterými máme pramalou kontrolu (ABS, trakce, atp.) a nějak to nikomu nevadí. Američani se kultu řadícího kolíku vzdali už dávno. Evropané se tohoto posledního systému, který je ručně řízen, drží asi jako poslední výspa.

Já nelituji - do budoucna už jen AT. Tedy kromě sporťáku - mám low-cost vizi s velkým fun-factorem Mazda Miata - tam by se automat moc nehodil. Ale pro veškeré jiné pojíždění není co řešit.

5-kvaltová převodovka Aisin Warner skutečně není výkřik poslední techniky (bavíme se o designu někdy z roku 2000), přesto si myslím, že je to slušné povožení. Skutečně se někde projeď s někým, kdo má tento AT v pořádku, třeba přičichneš k tomuto druhu pohodlí. A pro úplné konzervativce bývá (právě často v S60kách) i geartronic - t.j. verze řadící páky, kde lze volit stupně ručně. V jednom autě to mám, ale snad nikdy jsem to nepoužil (bo vždycky zapomenu kde je + a -).

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“