Narvik - V40 1.8 BiFuel
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 114
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Verona, IT
- Vůz: V40 1.8 BiFuel
#1 Narvik - V40 1.8 BiFuel
Auto jsem koupil pred 10 dny, takze jeste neni ve stavu jak by melo.
Zatim jsem jen striknul na cerno masku a vymenil zadni pozicky za cervene.
Jeste udelam prahy v barve, otevru svetla a predni pulku parabol, tu blizko u skla dam do matne cerne + cerne origo blikny, mozna origo lizatko a urcite hagusy. Nic vic se nechystam s autem delat.
Po prvnim majiteli, (rocnik 1949) serviska vyplnena az po soucasnost v autorizaku, po vsech servisech + rocni zaruka od autosalonu, najeto necelych 103.000 km, servisovan pouze ve Volvu. EDIT: jeste misto HU 605 tam pujde JVC KW-XR811.
Foceno dnes rano. Tady je:
Zatim jsem jen striknul na cerno masku a vymenil zadni pozicky za cervene.
Jeste udelam prahy v barve, otevru svetla a predni pulku parabol, tu blizko u skla dam do matne cerne + cerne origo blikny, mozna origo lizatko a urcite hagusy. Nic vic se nechystam s autem delat.
Po prvnim majiteli, (rocnik 1949) serviska vyplnena az po soucasnost v autorizaku, po vsech servisech + rocni zaruka od autosalonu, najeto necelych 103.000 km, servisovan pouze ve Volvu. EDIT: jeste misto HU 605 tam pujde JVC KW-XR811.
Foceno dnes rano. Tady je:
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#2 Narvik - V40 1.8 BiFuel
dovoz USA?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#3 Narvik - V40 1.8 BiFuel
To by mel na tachecu mile ne?
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 519
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9, Krásná Lípa
- Vůz: S80 3.2 '07
#4 Narvik - V40 1.8 BiFuel
Gratuluji.Vypadá jak kdyby teď vyjelo z továrny.Fakt super zachovalé.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#5 Narvik - V40 1.8 BiFuel
a ty červené zadní pozičky?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 114
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Verona, IT
- Vůz: V40 1.8 BiFuel
#6 Narvik - V40 1.8 BiFuel
Druhy radek popisku nad fotkama...Nosound89 píše:a ty červené zadní pozičky?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#7 Narvik - V40 1.8 BiFuel
Itálie?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 114
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Verona, IT
- Vůz: V40 1.8 BiFuel
#8 Narvik - V40 1.8 BiFuel
Dekuju. Vsak jsem take dost dlouho hledal v tomto stavu.lumiere.c píše:Gratuluji.Vypadá jak kdyby teď vyjelo z továrny.Fakt super zachovalé.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#9 Narvik - V40 1.8 BiFuel
Ale fakt vypada krasne,dle fotek vonafka
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#10 Narvik - V40 1.8 BiFuel
Ze by ?Nosound89 píše:Itálie?
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 114
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Verona, IT
- Vůz: V40 1.8 BiFuel
#11 Narvik - V40 1.8 BiFuel
Koukam pro jistotu do mapy, ale Trento zatim neni u Chlumce nad Cidlinou...Nosound89 píše:Itálie?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#12 Narvik - V40 1.8 BiFuel
pořád ale nemám vysvětlení proč jsou červené pozičky když to tak je jen v USA co vím
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#13 Narvik - V40 1.8 BiFuel
Tak si jeste jednou a hodne pomalu precti prvni prispevek, vysvetleni se nachazi ve druhem radkuNosound89 píše:pořád ale nemám vysvětlení proč jsou červené pozičky když to tak je jen v USA co vím
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 114
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Verona, IT
- Vůz: V40 1.8 BiFuel
#14 Narvik - V40 1.8 BiFuel
To mas tak: zavolas do Volva, reknes ze chces cervene pozicky na USA verzi, oni je objednaji ze Svedska, (i kdyz jsou svetla Made in Italy) a za 3 dny si je s 50€ v kapse jdes vyzvednout. Lehky jak facka, ne?Nosound89 píše:pořád ale nemám vysvětlení proč jsou červené pozičky když to tak je jen v USA co vím
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#15 Narvik - V40 1.8 BiFuel
no vidím, že jsem to dost blbě pochopil
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#16 Narvik - V40 1.8 BiFuel
Na kolik te ten krasavec prisel (jestli to neni tajny) a jaky je to rok?Narvik píše:To mas tak: zavolas do Volva, reknes ze chces cervene pozicky na USA verzi, oni je objednaji ze Svedska, (i kdyz jsou svetla Made in Italy) a za 3 dny si je s 50€ v kapse jdes vyzvednout. Lehky jak facka, ne?Nosound89 píše:pořád ale nemám vysvětlení proč jsou červené pozičky když to tak je jen v USA co vím
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 114
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Verona, IT
- Vůz: V40 1.8 BiFuel
#17 Narvik - V40 1.8 BiFuel
Pardon, rok je '02 a stal me trojku, s prepisem 3500 €. Je to malinko vic, ale za ten stav, s rocni zarukou jsem je dal rad.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#18 Narvik - V40 1.8 BiFuel
a nějaká výbava kromě všech oken v elektrice? Nevidím DSA ani vyhřívané sedadla, ale to je na Itálii asi zbytečné co co třeba tempomat? Jak je tam řešená nádrž na LPG když je origo? kolik je litrů LPG a kolik benzín (zajímá mě jestli je benzínová nádrž nějak zmenšená)?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 114
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Verona, IT
- Vůz: V40 1.8 BiFuel
#19 Narvik - V40 1.8 BiFuel
Musis pockat nez vyjedu prvni nadrz plynu, pak Ti reknu najezd. Plna stala asi 45€. (0,82€/l ) Benzin udrzuju na ctvrt nadrze, protoze jej v podstate nepotrebuju. Na plyn se to prepne jakmile voda dosahne teplotu 18°C, coz je ted tak do 10 vterin po startu. V zime pocitam ze to bude vic, ale ne o moc, pac v garazi neklesne teplota pod 9°C.
Nadrz je toroidni pod zvysenou podlahou kufru. Auto nema z fabriky rezervu, proto v knizce doporucuji vozit opravny kit. Ale prvni majitel nekde sehnal novou dojezdovku, takze tam mam rezervu na stojaka sa zadnimi sedadly, cili kufr je celej volnej.
EDIT: jo, a vyhrivany sedadla jsou mi tady tak nejak sumak...
Tempomat bych rad dodelal, jen jeste musim prijit na to jak. Kdyby to bylo jako u sobu, tak prace na pul hodky...
Nadrz je toroidni pod zvysenou podlahou kufru. Auto nema z fabriky rezervu, proto v knizce doporucuji vozit opravny kit. Ale prvni majitel nekde sehnal novou dojezdovku, takze tam mam rezervu na stojaka sa zadnimi sedadly, cili kufr je celej volnej.
EDIT: jo, a vyhrivany sedadla jsou mi tady tak nejak sumak...
Tempomat bych rad dodelal, jen jeste musim prijit na to jak. Kdyby to bylo jako u sobu, tak prace na pul hodky...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek