Originální kanystr na 100/200
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1736
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#1 Originální kanystr na 100/200
Podařilo se mi ulovit tento kanystr http://aukro.cz/show_item.php?item=3061524052 . Nvíte někdo, jak má vypadat uchycení kanystru k náhradnímu kolu? Nějak to drží za střed disku a jak je patrné z obrázků, úchyt nejde prostříknout barvou při lakování disku
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 883
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#2 Originální kanystr na 100/200
Pokud na dně prostoru pro kufr není závit pro uchycení rezervy (neznám tyhle modely), tak bych to viděl na šroub, který bude mít místo hlavy velkou podložku (tak že překryje střed plecháče)
Podobný udělátko mají myslím felicie, akorát tim přitáhneš kolo k podlaze, tady by to fungovalo opačně
ale jen hádám
Podobný udělátko mají myslím felicie, akorát tim přitáhneš kolo k podlaze, tady by to fungovalo opačně
ale jen hádám
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1736
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#3 Originální kanystr na 100/200
Díky za snahu Rezerva je u dvoustovek svisle a na svém místě ji drží gumicuk, čili střed disku je volný. Na kanystru je závit, takže šroub a velká podložka by určitě šla. Já si jen říkal, jestli na závitu v kanystru nedržel nějaký sofistikovanější cajk...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#4 Originální kanystr na 100/200
To vidim prvy krat.. Sikovna vecicka!
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1481
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#5 Originální kanystr na 100/200
v autě to pak vypadá takhle, chycený to bude tou velkou podložkou a šroubem
kdyby jsi ho nechtěl, tak.... by se mi hodil do šakala
kdyby jsi ho nechtěl, tak.... by se mi hodil do šakala
- Přílohy
-
- 80dunk2.jpg (30.37 KiB) Zobrazeno 1759 x
-
- 80dunk1.jpg (41.58 KiB) Zobrazeno 1759 x
-
- 244 kanystr.jpg (92.16 KiB) Zobrazeno 1759 x
Naposledy upravil(a) pekelnik dne 07 bře 2013 23:57, celkem upraveno 1 x.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#6 Originální kanystr na 100/200
taky jeden vlastnim.. a rovnez bez uchytu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1736
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#7 Originální kanystr na 100/200
Mě ta podložka se šroubem připadá taková sprostá - jednak se na použití kanystru musíš ozbrojit klíčem (nebo že by... i s rezervou... ), druhak není kanystr v rezervě hezky vystředěnej.
Peklo - Tvůj šakal potřebuje dojezdovej kanystr o obsahu nejmíň dvacet litrů
Peklo - Tvůj šakal potřebuje dojezdovej kanystr o obsahu nejmíň dvacet litrů
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5768
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#8 Originální kanystr na 100/200
Jsem ještě viděl jiný,tím se zaplňovala pravá kapsa .
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 496 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od S60 GOLD
-
- 10 Odpovědi
- 5691 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ondra.
-
- 12 Odpovědi
- 2534 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 1 Odpovědi
- 172 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Michl
-
- 12 Odpovědi
- 470 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Vesnickej Vydlak