Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#851 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
tak ono počítej, že každé auto s 250tis KM na hrbu už bude potřebovat nějaké investice. I kdyby bylo super opečovávané, jednotlivé komponenty prostě stárnou.
jestli ti jde o co nejmenší riziko, tak bych se právě vyhnul různým extras, který na 90% nepotřebuješ - AWD, stavitelný podvozek a pod.
jestli ti jde o co nejmenší riziko, tak bych se právě vyhnul různým extras, který na 90% nepotřebuješ - AWD, stavitelný podvozek a pod.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 44
- Příspěvky: 49
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Vůz: 2,4 JTD 132kw 400 Nm
- Bydliště: Zlín
#852 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
chlapy chcu se zeptat jezdi z vas nekdo s D5tkou kratsi trasy hlavne studeny motor negarazovany?
ja si pocitam naklady na cestu do prace testuju otcuovu fabii 1,2 HTP proti memu 1,9 JTD a necekane to vypada,ze fabie vyhraje nejspis,protoze je v garazi
fabie by mela brat okolo 5,5 kombinovane 1,9 JTD uplne stejne spis min,protoze ja do prace nejedu vubec pres mesto coz sem 4 roky jezdil neustale jen mesto a pak 3 km mimo obec.
ted jedu hned mimo obec sice okrsky s castyma vjezdama do vesnic a hodne zatacek v kopcich,ale stejne podle me by to auto nemelo vzit vic jak 5 litru. a ted to vychazi asi na 7 litru. a tak si rikam jestli by me 5 valec nezral stejne. v kopcich bych vyuzil vysoky kroutici moment coz zrovna D5tka ma uplne tragicky to byhc si asi pomohl prd,ale vylon by byl o 25kw vic to by mohlo byt znat.
pujde se s volvem V70 D5 dostat na kombinovanou spotrebu 6,5? realne nebo to je jen sen a budu jezdit za 8,5?
ja si pocitam naklady na cestu do prace testuju otcuovu fabii 1,2 HTP proti memu 1,9 JTD a necekane to vypada,ze fabie vyhraje nejspis,protoze je v garazi
fabie by mela brat okolo 5,5 kombinovane 1,9 JTD uplne stejne spis min,protoze ja do prace nejedu vubec pres mesto coz sem 4 roky jezdil neustale jen mesto a pak 3 km mimo obec.
ted jedu hned mimo obec sice okrsky s castyma vjezdama do vesnic a hodne zatacek v kopcich,ale stejne podle me by to auto nemelo vzit vic jak 5 litru. a ted to vychazi asi na 7 litru. a tak si rikam jestli by me 5 valec nezral stejne. v kopcich bych vyuzil vysoky kroutici moment coz zrovna D5tka ma uplne tragicky to byhc si asi pomohl prd,ale vylon by byl o 25kw vic to by mohlo byt znat.
pujde se s volvem V70 D5 dostat na kombinovanou spotrebu 6,5? realne nebo to je jen sen a budu jezdit za 8,5?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9894
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#853 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
D5 rozhodně není pro krátké trasy
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 44
- Příspěvky: 49
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Vůz: 2,4 JTD 132kw 400 Nm
- Bydliště: Zlín
#854 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
do prace to mam 25 km. a na kratke trary neni vubec zadny auto kdyz sme u toho. hlavne ne benzin
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9894
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#855 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
tak 25 není zas tak málo. s bufíkem přes zimu ještě lepšíondik007 píše:do prace to mam 25 km. a na kratke trary neni vubec zadny auto kdyz sme u toho. hlavne ne benzin
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 427
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#856 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Tak jsem se náhodou podíval do tohoto topicu a nestačím zírat. Cožpak Volvo si někdo kupuje kvůli nízké spotřebě? Jak se může někdo rozhodovat mezi V70 a fóbií - takovým prdítkem. Volvo je o pohodlí a stylu a jestli se Ti zdá 400 Nm krouťáku málo tak nevím? V práci jezdím s Octou TDI což je proti D5 lenochod a traktoroidní rachotil. Jestli chceš co nejnižší náklady, tak si kup kolo!ondik007 píše:chlapy chcu se zeptat jezdi z vas nekdo s D5tkou kratsi trasy hlavne studeny motor negarazovany?
ja si pocitam naklady na cestu do prace testuju otcuovu fabii 1,2 HTP proti memu 1,9 JTD a necekane to vypada,ze fabie vyhraje nejspis,protoze je v garazi
fabie by mela brat okolo 5,5 kombinovane 1,9 JTD uplne stejne spis min,protoze ja do prace nejedu vubec pres mesto coz sem 4 roky jezdil neustale jen mesto a pak 3 km mimo obec.
ted jedu hned mimo obec sice okrsky s castyma vjezdama do vesnic a hodne zatacek v kopcich,ale stejne podle me by to auto nemelo vzit vic jak 5 litru. a ted to vychazi asi na 7 litru. a tak si rikam jestli by me 5 valec nezral stejne. v kopcich bych vyuzil vysoky kroutici moment coz zrovna D5tka ma uplne tragicky to byhc si asi pomohl prd,ale vylon by byl o 25kw vic to by mohlo byt znat.
pujde se s volvem V70 D5 dostat na kombinovanou spotrebu 6,5? realne nebo to je jen sen a budu jezdit za 8,5?
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 12091
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#857 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Je jasný, že pokud půjde čistě o náklady na 1km a to ještě naposto krátkozrace počítaný jen podle paliva, tak na danou trasu bude nejlepčí fobie 1,9 sdi nebo možná i tdi. Dokonce ještě líp na tom bude 0,6tdi (nebo kolik to má) smart
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 44
- Příspěvky: 49
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Vůz: 2,4 JTD 132kw 400 Nm
- Bydliště: Zlín
#858 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
400Nm??? to je vtip??? pokud vim,tak D5tka euro 3 ma 340 Nm . S prominutim to je neubozejsi kroutak co sem videl u objemu vetsiho jak 1,9 u ropy od roku 1999. Musime pocitat,ze ja mam treba auto co ma 1250 kg a po chipu sem nekde na 280 Nm a to volvo ma 1750 kg ,takze v kopci nejspis budu muset podrazovat jeste vic jak u mojeho.
vic tahu v kopci asi ucitim az u BMW 330XD,kde je 390 Nm v zakladu.
Jinak s fabii ja volvo neporovnavam ja sem psalv duchu toho,ze me rikali vseci,ze ta HTP je nahovno a,ze vseci si mysli,ze zere 5 litru,ale vysledek je 7,5,ale kdyz se nejezdi jen mesto pod 7 litru se da dostat lehce,ale v tech kopcich to nema vubec silu a timkze musim porad tocit trojku nad 3 tis spotreba je vyssi.Navic to neni moje auto a uznejte pucovat si do prace auto od otce neni uplne dobrej napad. I kdyz ma najeto 26 tis a je to lahoda v tom jet.
proc sem se stale divam po volvu a BMW je prave to pohodli. myslim si,ze BMW bude na muj vkus moc tvrde,protoze ty jejich kola s vyskou 45 max to je hruza. navic nechce se mi platit povinne za 2 litr a do toho jeste 3 litr. akorat tam je plus,ze to ma retez a podelne ulozeny motor coz je super na opravy jinak myslim,ze vetsi penezenka jak volvo.
vic tahu v kopci asi ucitim az u BMW 330XD,kde je 390 Nm v zakladu.
Jinak s fabii ja volvo neporovnavam ja sem psalv duchu toho,ze me rikali vseci,ze ta HTP je nahovno a,ze vseci si mysli,ze zere 5 litru,ale vysledek je 7,5,ale kdyz se nejezdi jen mesto pod 7 litru se da dostat lehce,ale v tech kopcich to nema vubec silu a timkze musim porad tocit trojku nad 3 tis spotreba je vyssi.Navic to neni moje auto a uznejte pucovat si do prace auto od otce neni uplne dobrej napad. I kdyz ma najeto 26 tis a je to lahoda v tom jet.
proc sem se stale divam po volvu a BMW je prave to pohodli. myslim si,ze BMW bude na muj vkus moc tvrde,protoze ty jejich kola s vyskou 45 max to je hruza. navic nechce se mi platit povinne za 2 litr a do toho jeste 3 litr. akorat tam je plus,ze to ma retez a podelne ulozeny motor coz je super na opravy jinak myslim,ze vetsi penezenka jak volvo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 384
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
#859 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
No ked to bereš tak ... tak aj s D5 sa po čipu dostaneš na cca 425 NM....
A porovnavat to zas s 3.Od od bmw je trochu mimo misu...
Jednak jeden je 2.4 5valec ... a druhy je 3liter 6valec... jednemu ten valec chyba druhy ho ma...
ASi tolko k tomu...
Ak chceš dobry tah... aj do kopca.. tak kup T5 či R.ko... pripadne novšiu V70 III T6... alebo XC90 V8...
Je z čoho vyberat...
Stači potom syndrom z oktavky.. že pod kapotou maš po čipe 200k... a pri 200kmh ti to cuca len slabých 5L...
A porovnavat to zas s 3.Od od bmw je trochu mimo misu...
Jednak jeden je 2.4 5valec ... a druhy je 3liter 6valec... jednemu ten valec chyba druhy ho ma...
ASi tolko k tomu...
Ak chceš dobry tah... aj do kopca.. tak kup T5 či R.ko... pripadne novšiu V70 III T6... alebo XC90 V8...
Je z čoho vyberat...
Stači potom syndrom z oktavky.. že pod kapotou maš po čipe 200k... a pri 200kmh ti to cuca len slabých 5L...
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 44
- Příspěvky: 49
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Vůz: 2,4 JTD 132kw 400 Nm
- Bydliště: Zlín
#860 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
no jeste nutno dodat,ze kdybych chtel litatko do prace koupim neco co je spolehlivy a zere do 5 litru dejme tomu 1,4 TDi tahalo by urcite lip jak HTP,ale tady de o to,ze moje JTD mi je lito kvuli investicim dat na srotak a druhe auto chci neco luxusnejsi jako je to volvo V70. kdybych nemel zadny auto koupim si mozna fiat punto FIRE v LPG a druhe auto klidne turbobenzin 4X4 pro radost a stridal bych to dle chuti a pocasi a penez.,ale takto musim uvazovat,ze chci neco na hranici unosnosti spotreby a at to neni nakupni taska bez vybavy. ted mam urcitou vybavu co beru jako zaklad a pod to nechci jit. 4 pytle,ABS,EBD, komplet v elektrice. od novyho auta ocekavam palubni pocitac,ESP,ASR, 6 a vic pytlu vyhrev sedacek a pokud by se podarilo,tak nezavisle topeni,peotoze s teplem mam problemy ted sem onemocnel prave ze zmrzleho auta:(.
takze kdyz bych si koupil auto co jede kombinovane do 7 litru a prolozim to s autobusem bude to vpohode. za 7 litru me benzinak nepojede zadny s objemem nad 1,4 ti sem si jistej naprosto.
a jeste k tomu BMW jasny porovnavam trosku jiny auta,ale jsou to premiove znacky pro me luxus co sem nezazil. volvo je plus kvuli 5 valcum jednak objem kvuli povinnemu a jednak raci repasovat 5 vstriku nez 6:D. jeste mi reknete da se koupit nejaka levna diagnostika pro domaci ucely na volvo? ja mam na fiat kabel od VW plus soft co je zdara a funguje super a musim rict,ze mi to usetrilo nekolik desitek tisic. bez toho ani krok.
takze kdyz bych si koupil auto co jede kombinovane do 7 litru a prolozim to s autobusem bude to vpohode. za 7 litru me benzinak nepojede zadny s objemem nad 1,4 ti sem si jistej naprosto.
a jeste k tomu BMW jasny porovnavam trosku jiny auta,ale jsou to premiove znacky pro me luxus co sem nezazil. volvo je plus kvuli 5 valcum jednak objem kvuli povinnemu a jednak raci repasovat 5 vstriku nez 6:D. jeste mi reknete da se koupit nejaka levna diagnostika pro domaci ucely na volvo? ja mam na fiat kabel od VW plus soft co je zdara a funguje super a musim rict,ze mi to usetrilo nekolik desitek tisic. bez toho ani krok.
Naposledy upravil(a) ondik007 dne 09 úno 2013 14:04, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 422
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Prahák
- Vůz: Volvo
#861 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Tak ty jsi dobrý pacient, jsi 2. člověk na světě, který říká jízdě v 1.2 HTP lahoda. Ten první už je v Bohnicích...ondik007 píše:Jinak s fabii ja volvo neporovnavam ja sem psalv duchu toho,ze me rikali vseci,ze ta HTP je nahovno... ...kdyz ma najeto 26 tis a je to lahoda v tom jet.
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 44
- Příspěvky: 49
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Vůz: 2,4 JTD 132kw 400 Nm
- Bydliště: Zlín
#862 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
ja mluvim o podvozku. ne o motoru. srovnavame auta co maji na krku 300 tis a milion s autem co ma najete 26 tis pouze nama auto je proste nove nemuzu srovnavam s mojim autem co ma GO obou naprav a investice pres 60 tis,proste to je stare auto. a u toho volva to bude zastineno pouze dobrym odhlucnenim,ale nerikejte,ze kdyz vymenim vsechny ramena bude to novy auto. to sem chtel rictmajtinek píše:Tak ty jsi dobrý pacient, jsi 2. člověk na světě, který říká jízdě v 1.2 HTP lahoda. Ten první už je v Bohnicích...ondik007 píše:Jinak s fabii ja volvo neporovnavam ja sem psalv duchu toho,ze me rikali vseci,ze ta HTP je nahovno... ...kdyz ma najeto 26 tis a je to lahoda v tom jet.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 422
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Prahák
- Vůz: Volvo
#863 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Srovnáváš nesrovnatelné. Ve fábii sedím každý den a vím o čem mluvím.
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#864 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Kazdopadne se v tom neskutecne pitvas,budes se tak douho pitvat,prebirat a vybirat az preberes...jestli mas problem s teplem a chces se dostat na cca 7 prumer,tak kup 2,4 125kw s najetym kilem,coz oproti nafte se da sehnat,naklady na udrzbu nebudou vysoky a mimo mesto se na svy dostanes.a vybavu cos psal,ze chces,tak je normalni standard,pokud netrefis ultrasocku...sam mam naftu,ale uz ted vim,ze dalsi volvo bude benzin
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 44
- Příspěvky: 49
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Vůz: 2,4 JTD 132kw 400 Nm
- Bydliště: Zlín
#865 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
nesrovnavam:D ok o fabii uz ani slovo.
ja bych potreboval takovy auto testovat tyden at si udelam obrazek.Ja neverim,ze objem nad 2 litry bude zrat kombinovane pod 10 a to nemluvim o automatu a 4X4.
Tezsi auta s kteryma sem jezdil byla kia sportage 2,0 16V s tim sem jezduil mesto za 12 a to nema trvaly pohon 4X4 na dalku to bralo 8-9 1500 kg zhruba, dale subaru legacy 1,8 76 kw trvaly pohon 4X4 mesto 11l mimo sem nejel, fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw ,mesto 15, fiat brava 1,6 16 V 76kw mesto 13 mimo mesto 8. a pak favority to bralo 8,5 jednobodka 40kw a karbec LPG 9,5, fabie HTP ma 7,5 mesto a mimo mesto 5,5-6,5.
nejezdim jak prase studeny motor netocim vubec a zahraty tocim do 3 tis otacek.
kamos co ma AUDI 3,0 162kw 4kolku me tvrdi,ze jezdi to same jako ja za 10 l ,ze se to zahreje po 2,5 km a kdyz tomu slape jede za 12:D tak kde sme? bud ty auta vscehny byly posrane nebo nekdo keca. ale asi nekecam protoze kdyz fiat 1,6 ma v TP napsano,ze mesto je spotreb 10,5 a kombinovana 8,2 tak 2,4 volvo co ma 1600 kg nebude brat kombinovane o litr min ne? nic proti,ale budme realisti.
ja bych potreboval takovy auto testovat tyden at si udelam obrazek.Ja neverim,ze objem nad 2 litry bude zrat kombinovane pod 10 a to nemluvim o automatu a 4X4.
Tezsi auta s kteryma sem jezdil byla kia sportage 2,0 16V s tim sem jezduil mesto za 12 a to nema trvaly pohon 4X4 na dalku to bralo 8-9 1500 kg zhruba, dale subaru legacy 1,8 76 kw trvaly pohon 4X4 mesto 11l mimo sem nejel, fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw ,mesto 15, fiat brava 1,6 16 V 76kw mesto 13 mimo mesto 8. a pak favority to bralo 8,5 jednobodka 40kw a karbec LPG 9,5, fabie HTP ma 7,5 mesto a mimo mesto 5,5-6,5.
nejezdim jak prase studeny motor netocim vubec a zahraty tocim do 3 tis otacek.
kamos co ma AUDI 3,0 162kw 4kolku me tvrdi,ze jezdi to same jako ja za 10 l ,ze se to zahreje po 2,5 km a kdyz tomu slape jede za 12:D tak kde sme? bud ty auta vscehny byly posrane nebo nekdo keca. ale asi nekecam protoze kdyz fiat 1,6 ma v TP napsano,ze mesto je spotreb 10,5 a kombinovana 8,2 tak 2,4 volvo co ma 1600 kg nebude brat kombinovane o litr min ne? nic proti,ale budme realisti.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 44
- Příspěvky: 49
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Vůz: 2,4 JTD 132kw 400 Nm
- Bydliště: Zlín
#867 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
dik a jeste mi reknete neco k te diagnostice a jestli se mam zajimat o dovoz vozu ze zahranici. cenove rozpeti 70-140 tis. radeji bych koupil neco levnejsi a 20 do toho vrazil.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 427
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#868 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Myslím, že ty jsi ještě nedospěl ani pro Volvo ani pro BMW, zkus se v těchto autech aspoň svézt a potom hodnoť. Tvoje úvahy jsou pouze vyčtené někde na internetu. Mimochodem moje D5 z roku 2006 má sériově 400 Nm (ze švédský fabriky).ondik007 píše:400Nm??? to je vtip??? pokud vim,tak D5tka euro 3 ma 340 Nm . S prominutim to je neubozejsi kroutak co sem videl u objemu vetsiho jak 1,9 u ropy od roku 1999. Musime pocitat,ze ja mam treba auto co ma 1250 kg a po chipu sem nekde na 280 Nm a to volvo ma 1750 kg ,takze v kopci nejspis budu muset podrazovat jeste vic jak u mojeho.
vic tahu v kopci asi ucitim az u BMW 330XD,kde je 390 Nm v zakladu.
Jinak s fabii ja volvo neporovnavam ja sem psalv duchu toho,ze me rikali vseci,ze ta HTP je nahovno a,ze vseci si mysli,ze zere 5 litru,ale vysledek je 7,5,ale kdyz se nejezdi jen mesto pod 7 litru se da dostat lehce,ale v tech kopcich to nema vubec silu a timkze musim porad tocit trojku nad 3 tis spotreba je vyssi.Navic to neni moje auto a uznejte pucovat si do prace auto od otce neni uplne dobrej napad. I kdyz ma najeto 26 tis a je to lahoda v tom jet.
proc sem se stale divam po volvu a BMW je prave to pohodli. myslim si,ze BMW bude na muj vkus moc tvrde,protoze ty jejich kola s vyskou 45 max to je hruza. navic nechce se mi platit povinne za 2 litr a do toho jeste 3 litr. akorat tam je plus,ze to ma retez a podelne ulozeny motor coz je super na opravy jinak myslim,ze vetsi penezenka jak volvo.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 44
- Příspěvky: 49
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Vůz: 2,4 JTD 132kw 400 Nm
- Bydliště: Zlín
#869 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
pripada mi az dost hloupe rict jako majitel volva takovej nesmysl! rekl sem EURO 3 ma 340 NM a to je ubohe! konec.
to je vazne rada jak blazen,ze sem nedospel.
to je vazne rada jak blazen,ze sem nedospel.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#870 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
já mám na V70 v automatu dlouhodobou spotřebu pod 10, něco kolem 9.5. Sice nejezdím kopce, ale je to dojíždění do Prahy, na nákupy, k doktorovi - prostě rodinné auto. Ani když jsem jezdil hodně po městě jsem se nad 11l nikdy nedostal.
A delší cesty po okreskách není problém udržet pod 8l
jestli trváš na naftě, tak kup tu první verzi D5 se 120kW, ta je úspornější, ale pod 200tis KM žádná z nich najeto v tvé cenové relaci mít nebude. Myslím v reálu, samozřejmě na tachu to bude mít 90%.
Je to ale znova ta samá písnička - díváš se na nákup ojetého nafťáka jen přes spotřebu. To je cesta do pekel. Najezdíš víc než 30tis ročně, kde se ti už nafta vyplatí i kdyby se furt srala? Jestli ne, tak zvaž rizika nutných investic - vstřiky, turbo, dvouhmota. Aby si pak sice nejezdil v kombinaci za 6l, ale do káry narval 50tis Kč jen za první půlrok...
Za tu cenu můžeš koupit atmo benzin s polovičním nájezdem, kde prakticky kromě rozvodů nemáš co investovat. Když pojedeš s prázdným autem, tak ten motor ti bude bohatě stačit, případně zkus 2.4T.
A delší cesty po okreskách není problém udržet pod 8l
jestli trváš na naftě, tak kup tu první verzi D5 se 120kW, ta je úspornější, ale pod 200tis KM žádná z nich najeto v tvé cenové relaci mít nebude. Myslím v reálu, samozřejmě na tachu to bude mít 90%.
Je to ale znova ta samá písnička - díváš se na nákup ojetého nafťáka jen přes spotřebu. To je cesta do pekel. Najezdíš víc než 30tis ročně, kde se ti už nafta vyplatí i kdyby se furt srala? Jestli ne, tak zvaž rizika nutných investic - vstřiky, turbo, dvouhmota. Aby si pak sice nejezdil v kombinaci za 6l, ale do káry narval 50tis Kč jen za první půlrok...
Za tu cenu můžeš koupit atmo benzin s polovičním nájezdem, kde prakticky kromě rozvodů nemáš co investovat. Když pojedeš s prázdným autem, tak ten motor ti bude bohatě stačit, případně zkus 2.4T.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 427
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#871 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Ondik007
Nechci aby naše diskuse sklouzla někam kam nemá. Chtěl jsem jenom naznačit (asi moc ironicky - uznávám), že málokdy jsou důležité papírové výkony a některé chvalozpěvy majitelů (nebo přehnané kritiky). Každé auto má určitou kvalitu a subjektivní dojmy jsou nejdůležitější (samozřejmě také stav konkrétního auta). Asi před 10 lety jsem měl Ford Focus 1,8 TDDi 55 kW a asi 185 Nm a bylo to velice kvalitní a zábavné auto s naprosto dostatečnými výkony a dodnes na něj vzpomínám. Podle Tvých papírových požadavků bych si ho nemohl koupit. Takže vybírej auto podle skutečných osobních dojmů a ne podle papírových hodnot. Abych Ti ale také dal nějakou informaci o mém Volvu XC 70 D5 - celoroční průměrná spotřeba 7,1 l/100 km - převážně příměstský provoz a občas delší jízdy cca 250 km plus dovolená Chorvatsko. Problémy s filtrem pevných částic vůbec žádné - najeto 145 tis. km poctivých (koupě ČR a pravidelný servis Volvo). Toto fórum čtu pravidelně a už jsem zde získal spoustu zajímavých informací - hlavně o drobných opravách a závadách (zatím se mi naštěstí vyhýbají). Takže Ti přeji šťastný výběr a řiď se vždy vlastní pocitem a úsudkem.
Nechci aby naše diskuse sklouzla někam kam nemá. Chtěl jsem jenom naznačit (asi moc ironicky - uznávám), že málokdy jsou důležité papírové výkony a některé chvalozpěvy majitelů (nebo přehnané kritiky). Každé auto má určitou kvalitu a subjektivní dojmy jsou nejdůležitější (samozřejmě také stav konkrétního auta). Asi před 10 lety jsem měl Ford Focus 1,8 TDDi 55 kW a asi 185 Nm a bylo to velice kvalitní a zábavné auto s naprosto dostatečnými výkony a dodnes na něj vzpomínám. Podle Tvých papírových požadavků bych si ho nemohl koupit. Takže vybírej auto podle skutečných osobních dojmů a ne podle papírových hodnot. Abych Ti ale také dal nějakou informaci o mém Volvu XC 70 D5 - celoroční průměrná spotřeba 7,1 l/100 km - převážně příměstský provoz a občas delší jízdy cca 250 km plus dovolená Chorvatsko. Problémy s filtrem pevných částic vůbec žádné - najeto 145 tis. km poctivých (koupě ČR a pravidelný servis Volvo). Toto fórum čtu pravidelně a už jsem zde získal spoustu zajímavých informací - hlavně o drobných opravách a závadách (zatím se mi naštěstí vyhýbají). Takže Ti přeji šťastný výběr a řiď se vždy vlastní pocitem a úsudkem.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 39
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#872 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
V roce uvedení na trh což je 2001 to ubohé rozhodně nebylo !!!ondik007 píše:pripada mi az dost hloupe rict jako majitel volva takovej nesmysl! rekl sem EURO 3 ma 340 NM a to je ubohe! konec.
to je vazne rada jak blazen,ze sem nedospel.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 1836
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#873 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Ondiku, borce ze Zlina ...kdyz projizdim zlin volvama, ktery je samy semafor, rozjezdy a brzdeni v kolone...je jasne, ze ty auta nebyly stavene do mesta, ale na dlouhe presuny v pohodli. A ty coby majitel fiatu se zkusenostmi z fabie chces auto na cukani do prace v tomto provozu, ktere hned topi a nezere...takze si myslim, ze jsi na spatnem foru a tohle tu nenajdes. Potrebujes spis lehci atmosferu benzin tak do 1.8 treba s LPG a mozna i automatem a dodelanym nezavislym topenim (pochybuju ze najdes). Vse se da dodelat az na vymenu prevodovky, coz je nakladnejsi. Takze zaklad: atmosferu + automat, dodelas si LPG a nezavisle topeni...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 44
- Příspěvky: 49
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Vůz: 2,4 JTD 132kw 400 Nm
- Bydliště: Zlín
#874 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
topeni berte s rezervou me sere u me nafty,ze i s novym termostatem a kartonem pred chladicem to topi az po 5 km lehce a 80 stupnu to ma az po 10 km dle diag.jinak automat nechci vubec ale jak ve volvu tak bmw je casto kdyby stal kazdy repas 30 tis,tak do toho du,protoze vim co to je menit spojku na rope a pak zjistit,ze je ko aj setrvak.jinak vstriku a turba se nebojim vstriky vim co snesou a vymenu sem delal.cerpadlo na cr se dobre repasuje.nove neni nikdy nutne. Naftu chci hlavne kvuli kroutaku ten sem si oblibil a benzinak me nudi az stve
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 44
- Příspěvky: 49
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Vůz: 2,4 JTD 132kw 400 Nm
- Bydliště: Zlín
#875 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
este k tomu benzinu ja myslim,ze sance,ze nasypu do volva 2,4 benzinu 50 tis je naprosto stejna jak do ty nafty.ja tam vidim daleko vic veci na podelani jak na nafte.verte,ze sem resil x problemu jak na benzinu tak na nafte a benzinak v zaveru vysel mnohem draz.kdyz mi treba odesla vaha vzduchu za 18 tis.u nafty byla za 1500 a jeste ji mam po chipu odpojenou.zapalovaci civky,tekouci vstriky a vadne lambdy,praskle svody a ko katalizator.to vse u benzinu brutalne zvysi spotrebu a musi se resit.u nafty to bud neni nebo to jde vypustit.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1548 Odpovědi
- 137171 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky
-
- 14 Odpovědi
- 1411 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 3067 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1637 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 823 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous