som v robote, tak som nehladal, ci uz tu podobne mame, ale debatu uz sme pri roznych prilezitostiach nacali a je celkom inspirativne to vidiet:
http://forums.kilometermagazine.com/showthread.php?5877649-new-DD-projekt-volvo-740-diesel&s=01453836eae59282ab3f9c0b112adb4d
7x0 engine swap - tentokrat etalon za audi 2.2 10v
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 133
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#1 7x0 engine swap - tentokrat etalon za audi 2.2 10v
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#2 7x0 engine swap - tentokrat etalon za audi 2.2 10v
Smysl přerábky?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 133
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#3 7x0 engine swap - tentokrat etalon za audi 2.2 10v
a co ja viem? typek tam pise, ze to robi len tak z haluze, lebo mal na dvore taky motor a zohnal nejaky stary taxikarsky etalon. zrejme to chce na blbnutie, netusim o kolko vyssi vykon to moze mat. kazdopadne ja som sa chvilu pohraval s myslienkou, ze by som do sedmy hodil D5252T. sergej spominal, ze vie o jednej takej v Trnave a prislo mi to zaujimave a najdenej teme blizke.Sarkasmic píše:Smysl přerábky?
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#4 7x0 engine swap - tentokrat etalon za audi 2.2 10v
kolem strakonic se motala busovka s 2,5 tdi a prestavba pry celkem bez problemu...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#5 7x0 engine swap - tentokrat etalon za audi 2.2 10v
Je v Ziline a vnutri to vyzera celkom dobre. Ked sa zhodi ten plastovy kryt motora tak neznale oko nerozozna rozdiel.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#6 7x0 engine swap - tentokrat etalon za audi 2.2 10v
dyt tam chybi celej jeden válec...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#7 7x0 engine swap - tentokrat etalon za audi 2.2 10v
Bohato to kompenzuje druh paliva. Kamarat mal tento motor v A100 (alebo velmi podobny) a tam mal cca 100kW.Sarkasmic píše:dyt tam chybi celej jeden válec...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#8 7x0 engine swap - tentokrat etalon za audi 2.2 10v
to si myslim mel 2.8-a to bylo neuživitelný,to jezdilo snad za 20 litrů
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4125
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#9 7x0 engine swap - tentokrat etalon za audi 2.2 10v
Suprový je to nic mezi motorem a chladičem . Tomu čtyřkroužkovýmu krámu končí motor hned vedle světla a chladič má vedle motoru blíž ke straně řidiče. Ve čtyřkolce to smysl dává, ale v předohrabu je to dobrá úchylnost... taková couvající škodovka stodváca
2,5TDI v tom asi musí bejt hustokrutý. Ale zas tahle pravěká mechanická stříkačka nebude vyžadovat skoro žádný kabely.
2,5TDI v tom asi musí bejt hustokrutý. Ale zas tahle pravěká mechanická stříkačka nebude vyžadovat skoro žádný kabely.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 13 Odpovědi
- 829 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Chase
-
- 21 Odpovědi
- 1184 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od smolda
-
- 5 Odpovědi
- 391 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 86 Odpovědi
- 18643 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jirkaTDI
-
- 11 Odpovědi
- 2541 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa