tomasss - Volvo 760 GLE
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 55
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#76 tomasss - Volvo 760 GLE
Tak automatická uzávěrka je v autě a uzávěruje!
Kdyby měl někdo podobný choutky, ke konverzi, tak je u multilinku potřeba:
- komplet dif ideálně z 960 3.0 sedan. Dával se sem typ Eaton G80, nejde o LSD ve smyslu omezeného přenosu síly, třecí elementy jsou zde využity jen v mechanismu spouštějícím kompletní uzamčení zadních kol. Tj narozdíl od LSD, s tímhle se v pohodě vyhrabete i ze situace kdy máte jedno hnané kolo ve vzduchu. Zamkne se automaticky při prokluzu kola, odemkne automaticky při rychlosti kolem 50km/h.
- olejová náplň. Do LSD !!JE!! jiný typ než do klasického diferenciálu, respektive Volvo tam původně dáválo stejný ale pak se přišlo na to že je problém s odemykáním a potom může docházet k "poskakování" zadku při zatáčení. Takže ve Volvo bulletinu je pak doporučena při těchto problémech výměna za olej pro LSD který má v sobě třecí aditiva.
- problém se snímačem rychlosti. Tenhle diferenciál má na těle snímací kroužek který má 48 okýnek, zatímco původní má 2x tolik tedy 96. To způsobuje že tachometr ukazuje poloviční rychlost, a dále není funkční ABS. Kroužky nejdou přehodit (na původním jsou vroubky přímo v tělě diferenciálu), dočasně je možno to řešit přepojením na senzor na jednom z předních kol - rychlost pak bude ukazovat správně a ABS bude fungova na přední kola. Jako trvalé řešení se nabízí buď sundat koužek a do těla vybrousit 96 okýnek nějakou minibruskou, nebo (co jsem volil já) použít na výstup ze senzoru digitální PWM zpracování a provést násobení dvěma. Když jsem zjistil že bych vymýšlením a realizací strávil aspoň měsíc, radši jsem rovnou objednal od výrobce >Dakota Digital jejich modul SGI-5<. Funkčnost je ověřená, výstup se použije jak pro tachometr tak pro ABS.
Kdyby měl někdo podobný choutky, ke konverzi, tak je u multilinku potřeba:
- komplet dif ideálně z 960 3.0 sedan. Dával se sem typ Eaton G80, nejde o LSD ve smyslu omezeného přenosu síly, třecí elementy jsou zde využity jen v mechanismu spouštějícím kompletní uzamčení zadních kol. Tj narozdíl od LSD, s tímhle se v pohodě vyhrabete i ze situace kdy máte jedno hnané kolo ve vzduchu. Zamkne se automaticky při prokluzu kola, odemkne automaticky při rychlosti kolem 50km/h.
- olejová náplň. Do LSD !!JE!! jiný typ než do klasického diferenciálu, respektive Volvo tam původně dáválo stejný ale pak se přišlo na to že je problém s odemykáním a potom může docházet k "poskakování" zadku při zatáčení. Takže ve Volvo bulletinu je pak doporučena při těchto problémech výměna za olej pro LSD který má v sobě třecí aditiva.
- problém se snímačem rychlosti. Tenhle diferenciál má na těle snímací kroužek který má 48 okýnek, zatímco původní má 2x tolik tedy 96. To způsobuje že tachometr ukazuje poloviční rychlost, a dále není funkční ABS. Kroužky nejdou přehodit (na původním jsou vroubky přímo v tělě diferenciálu), dočasně je možno to řešit přepojením na senzor na jednom z předních kol - rychlost pak bude ukazovat správně a ABS bude fungova na přední kola. Jako trvalé řešení se nabízí buď sundat koužek a do těla vybrousit 96 okýnek nějakou minibruskou, nebo (co jsem volil já) použít na výstup ze senzoru digitální PWM zpracování a provést násobení dvěma. Když jsem zjistil že bych vymýšlením a realizací strávil aspoň měsíc, radši jsem rovnou objednal od výrobce >Dakota Digital jejich modul SGI-5<. Funkčnost je ověřená, výstup se použije jak pro tachometr tak pro ABS.
Naposledy upravil(a) tomasss dne 24 led 2011 09:43, celkem upraveno 2 x.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 5754
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#77 tomasss - Volvo 760 GLE
na kolik přišla ta sranda?
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 55
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#78 tomasss - Volvo 760 GLE
No, kdyz to spocitam od napadu dostat do auta samosvor (kterej jsem dostal asi pred dvema roky) az po vcerejsi spokojenej usmev na poli, tak cca 14 tisic. Ale kdybych to nechaval delat znova, uz bych mel vsechno promysleny a dalo by se do nejakych 9 tisic vejit.neuman zdenek píše:na kolik přišla ta sranda?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#79 tomasss - Volvo 760 GLE
A kde takovou sehnat? Nic takoveho neni k sehnatni, pri posledni inspekci jsem tam nalil API gl-5 od shellu...tomasss píše:olejová náplň. Do LSD !!JE!! jiný typ než do klasického diferenciálu, respektive Volvo tam původně dáválo stejný ale pak se přišlo na to že je problém s odemykáním a potom může docházet k "poskakování" zadku při zatáčení. Takže ve Volvo bulletinu je pak doporučena při těchto problémech výměna za olej pro LSD který má v sobě třecí aditiva.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 55
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#80 tomasss - Volvo 760 GLE
Ve Vadisu o tom myslim nic neni, ve Vide jo, jean mi to doporuceni sam ukazoval. Ale z hlavy ti to cislo nereknu.Drtic píše:A kde takovou sehnat? Nic takoveho neni k sehnani, pri posledni inspekci jsem tam nalil API gl-5 od shellu...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#81 tomasss - Volvo 760 GLE
Volvo P/N tej prisady by malo byt v biblii co som tu daval - vseobecne specifikacie.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 55
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#82 tomasss - Volvo 760 GLE
Admini prominou trochu te pornografie
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#83 tomasss - Volvo 760 GLE
Prominuto
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3712
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#84 tomasss - Volvo 760 GLE
holt na zavodak zavodni brzdy
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#85 tomasss - Volvo 760 GLE
Bylo by možno i trochu slovního komentáře, neboť neznalí v tom to vzrušení nevidítomasss píše:Admini prominou trochu te pornografie
Jinými slovy vidim pěkný kotouče, destičky a brzdiče. Ale co je na těch brzdičích za barvu(nebo že by tvrdochrom), případně jak na to... prosim prosim smutně koukám
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#86 tomasss - Volvo 760 GLE
Ty nejsou zavodni, pouze nove origo...v nadeji ze to pomuze vyresit problem krouticich se kotoucu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1301
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#87 tomasss - Volvo 760 GLE
na těch brzdičích je galvanické zinkování??
Pěkná práce
Pěkná práce
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1867
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#88 tomasss - Volvo 760 GLE
No ještě aby vypadaly úplně nové špatně
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 210
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice
#89 tomasss - Volvo 760 GLE
Spíš jsou niklovany...LUBOŠ píše:na těch brzdičích je galvanické zinkování??
Pěkná práce
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 55
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#90 tomasss - Volvo 760 GLE
Z toho si nic nedelej, mne se taky nelibi uplne kazdy porno ktery se libi mejm kamaradumUrvanej píše:Bylo by možno i trochu slovního komentáře, neboť neznalí v tom to vzrušení nevidítomasss píše:Admini prominou trochu te pornografie
Ad povrchova uprava - nevim, koupil jsem to fungl novy primo ze Svedska - da se to nejak poznat?
Jinak dnes v servisu za pomoci merice hazivosti potvrzena diagnoza - naboje na obou stranach ok, pravy kotouc 0.04mm, levy 0.1mm. Takze pravdepodobne neustale pribrzduje levy brzdic (cemuz odpovida i to ze auto velmi, velmi lehce tahne doleva). To mi po vymene asi klesne spotreba!
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#91 tomasss - Volvo 760 GLE
Ad povrchová úprava: myslel jsem, že si je nechal pokovit, že by někdo investoval do nových mě nenapadlo
Kotoučů a destiček určitě, aspoň ti to přejutomasss píše:To mi po vymene asi klesne spotreba!
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4119
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#92 tomasss - Volvo 760 GLE
Taky bych se přikláněl k názoru, že to je niklovaný. Hezký to vydrží do první zimy. Případně do první aplikace alu-clearu na kola nebo nedejbože na bzdiče samotný
Vím to, protože stejnou povrchovou úpravu maj konverzní kotvy na 16" brzdy 850/70.
Vím to, protože stejnou povrchovou úpravu maj konverzní kotvy na 16" brzdy 850/70.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#93 tomasss - Volvo 760 GLE
Tak to pretres hammeritem, ten drzi na brzdicich jak cert..
Uz mas namontovano?
Uz mas namontovano?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 55
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#94 tomasss - Volvo 760 GLE
@dali - co rikas na tohle?
@drtic - zatim ne, a vsichni vime kdo za to muze!
@drtic - zatim ne, a vsichni vime kdo za to muze!
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#95 tomasss - Volvo 760 GLE
Vibrujici kardan?tomasss píše: @drtic - zatim ne, a vsichni vime kdo za to muze!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 55
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#96 tomasss - Volvo 760 GLE
Ale prd - dali!Drtic píše:Vibrujici kardan?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1867
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#97 tomasss - Volvo 760 GLE
Není to naštěstí ani červené, ani zelenétomasss píše:@dali - co rikas na tohle?
@drtic - zatim ne, a vsichni vime kdo za to muze!
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 55
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#98 tomasss - Volvo 760 GLE
Nj, omlouvam se wickeymu, tim jsem ho urcite zklamalLukášM píše:Není to naštěstí ani červené, ani zelené
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3712
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#99 tomasss - Volvo 760 GLE
tak diky
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4119
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#100 tomasss - Volvo 760 GLE
A sakra Doufám že jsem se neseknul a nebyla to zlacená limitovaná edicetomasss píše:Ale prd - dali!Drtic píše:Vibrujici kardan?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 56 Odpovědi
- 4054 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od vityjan
-
- 2 Odpovědi
- 1317 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od vityjan
-
- 3 Odpovědi
- 1236 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 50 Odpovědi
- 3277 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od 11oxo
-
- 21 Odpovědi
- 1016 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kolemjdouci