V50 2.0d Ztráta výkonu
- Autor
- Zpráva
#1 V50 2.0d Ztráta výkonu
Ahoj, již jsem si tady přečetl nějaká témata, a potřebuji poradit, jakožto nový Volvař a majitel krásné V 50 .
Tento týden mě auto přestalo táhnout, jede, ale nedostane se do otáček, jak mile vypnu motor, po sléze ihned nastartuji, auto zase začne táhnout. Moc prosím o radu, děkuji
Tento týden mě auto přestalo táhnout, jede, ale nedostane se do otáček, jak mile vypnu motor, po sléze ihned nastartuji, auto zase začne táhnout. Moc prosím o radu, děkuji
_________________
Volvo V50 2.0d Rv.2005
Volvo V50 2.0d Rv.2005
#2 V50 2.0d Ztráta výkonu
Pravděpodobně ucpaný palivový filtr.Zkus origo diagnostiku.skartovac píše:Ahoj, již jsem si tady přečetl nějaká témata, a potřebuji poradit, jakožto nový Volvař a majitel krásné V 50 .
Tento týden mě auto přestalo táhnout, jede, ale nedostane se do otáček, jak mile vypnu motor, po sléze ihned nastartuji, auto zase začne táhnout. Moc prosím o radu, děkuji
#3 V50 2.0d Ztráta výkonu
Díky, už jsem se objednal , tak pak dám vědět co to nahlásilo
_________________
Volvo V50 2.0d Rv.2005
Volvo V50 2.0d Rv.2005
#4 V50 2.0d Ztráta výkonu
Nevíte někdo kde bych našel u V50 2.0d Palivový filtr? Koukal jsem se na internet, co se koupi týče, a nabízejí více rozměrů pro daný model. Děkuji.
_________________
Volvo V50 2.0d Rv.2005
Volvo V50 2.0d Rv.2005
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
- Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW
#5 V50 2.0d Ztráta výkonu
Ahoj,
ja mam podobny problem. Auto prestane tahat, ale ak vypnem a zapnem motor, tak to bezi znova. Skusal som urobit tak, ze ked stratim vykon, tak chvilku pockam a potom zase normalne taha. Stava sa mi to hlavne ked auto zabera, ked zosliapnem pedal na podlahu, napr. pri jazde do kopca. Dal som vymenit palivovy filter, no nepomohlo. Skusim este zbehnut za kamosom do servisu, nech pozrie, ci nie je prasknuta nejaka trubka od turba lebo mne tento problem pripada ako strata podtlaku. Na tomto fore bolo par ludi, co s tym malo problem a vyriesilo sa to po vymene 2 cidiel na turbe. Jedno stoji okolo 100 eur. Som si skoro na 100% isty ze to bude nieco okolo turba alebo podlaku. Lebo ak by to bolo nieco ine, tak by to robilo vkuse a nie len pri zatazi. Zajtra skocim za kamosom do servisu a uvidime. Dam vediet
ja mam podobny problem. Auto prestane tahat, ale ak vypnem a zapnem motor, tak to bezi znova. Skusal som urobit tak, ze ked stratim vykon, tak chvilku pockam a potom zase normalne taha. Stava sa mi to hlavne ked auto zabera, ked zosliapnem pedal na podlahu, napr. pri jazde do kopca. Dal som vymenit palivovy filter, no nepomohlo. Skusim este zbehnut za kamosom do servisu, nech pozrie, ci nie je prasknuta nejaka trubka od turba lebo mne tento problem pripada ako strata podtlaku. Na tomto fore bolo par ludi, co s tym malo problem a vyriesilo sa to po vymene 2 cidiel na turbe. Jedno stoji okolo 100 eur. Som si skoro na 100% isty ze to bude nieco okolo turba alebo podlaku. Lebo ak by to bolo nieco ine, tak by to robilo vkuse a nie len pri zatazi. Zajtra skocim za kamosom do servisu a uvidime. Dam vediet
_________________
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 91
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Šluknovsko
- Vůz: V70XC, I a II.gen
#6 V50 2.0d Ztráta výkonu
Mně tohle dělal EGR ventil,po výměně vše OK...
_________________
Je: V70XC II.gen,r.v. 2001,B5244T3, automat,
Bylo: V70xc I.gen, r.v.99,B5244T,XC90 D5, r.v. 2006, 6q,man., V50,2.0D, r.v. 2006, 6q man.
Moto: Honda VT1100C, (50kW),r.v. 1992, 4q
Výroba nábytku na míru
Je: V70XC II.gen,r.v. 2001,B5244T3, automat,
Bylo: V70xc I.gen, r.v.99,B5244T,XC90 D5, r.v. 2006, 6q,man., V50,2.0D, r.v. 2006, 6q man.
Moto: Honda VT1100C, (50kW),r.v. 1992, 4q
Výroba nábytku na míru
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
- Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW
#7 V50 2.0d Ztráta výkonu
nazdar hosani
takze, bol som vcera v servise. Nechal som precistit EGR ventil. Po vycisteni a zapojeni sme prisli na to, ze je to s vykonom este horsie ako predtym. Teraz chyba autu vykon aj pocas beznej jazdy. Vsetko nasvedcuje na chybu s podtlakom turba - bud hadicka podtlaku alebo ovladaci ventil. Neviem sa odborne vyjadrit, preto to napisem mozno pre niekoho smiesne Pri pridavani plynu by sa mala na turbe pohybovat taka mala sranda, ktora ovlada variabilitu lopatiek. No lenze ta sranda sa zasekuje a podla toho v akej polohe sa zasekne, tak taky ma auto vykon. Zajtra idem kupit novu podtlakovu hadicku, vymenime a uvidime. Mimochodom hladal som original hadicku ale jaksi ju za svet nemozem najst. Neviete mi niekto pomoct? Je to tenka hadicka (vnutorny priemer 3.5 mm) ktora vedie od turba k ovladaciemu ventilu. Dufam, ze postaci aj obycajna hadicka na podtlak. Pokial viem, ide o to, aby ju jednoducho pod tym tlakom nezllepilo, nic viac. Verim, ze tato skusenost ma neodozenie od znacky Volvo. Aj ked to uz nie je volvo, ale motor z peugeotu, podvozok z Fordu, atd. Dam vediet. Jedno ma ale udivuje. Ked sa prejavil ten problem s vykonom po servise, zacala mi svietit kontrolka na DSTC...a diagnostika nic s DSTC neukazala nechapem ako to spolu suvisi...
P.S. bol som aj na origo diagnostiku u Volva, ale vyplulo mi len ze riadiaca jednotka nemoze komunikovat s FAP. No bodaj by aj mohlo, ked FAP tam uz nie je technik ma presviedcal, ze strata vykonu je urcite spojena s tym, ze je tam ta chyba s FAP.
takze, bol som vcera v servise. Nechal som precistit EGR ventil. Po vycisteni a zapojeni sme prisli na to, ze je to s vykonom este horsie ako predtym. Teraz chyba autu vykon aj pocas beznej jazdy. Vsetko nasvedcuje na chybu s podtlakom turba - bud hadicka podtlaku alebo ovladaci ventil. Neviem sa odborne vyjadrit, preto to napisem mozno pre niekoho smiesne Pri pridavani plynu by sa mala na turbe pohybovat taka mala sranda, ktora ovlada variabilitu lopatiek. No lenze ta sranda sa zasekuje a podla toho v akej polohe sa zasekne, tak taky ma auto vykon. Zajtra idem kupit novu podtlakovu hadicku, vymenime a uvidime. Mimochodom hladal som original hadicku ale jaksi ju za svet nemozem najst. Neviete mi niekto pomoct? Je to tenka hadicka (vnutorny priemer 3.5 mm) ktora vedie od turba k ovladaciemu ventilu. Dufam, ze postaci aj obycajna hadicka na podtlak. Pokial viem, ide o to, aby ju jednoducho pod tym tlakom nezllepilo, nic viac. Verim, ze tato skusenost ma neodozenie od znacky Volvo. Aj ked to uz nie je volvo, ale motor z peugeotu, podvozok z Fordu, atd. Dam vediet. Jedno ma ale udivuje. Ked sa prejavil ten problem s vykonom po servise, zacala mi svietit kontrolka na DSTC...a diagnostika nic s DSTC neukazala nechapem ako to spolu suvisi...
P.S. bol som aj na origo diagnostiku u Volva, ale vyplulo mi len ze riadiaca jednotka nemoze komunikovat s FAP. No bodaj by aj mohlo, ked FAP tam uz nie je technik ma presviedcal, ze strata vykonu je urcite spojena s tym, ze je tam ta chyba s FAP.
_________________
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
- Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW
#8 V50 2.0d Ztráta výkonu
Ahojte
takze. Posun k lepsiemu. Dnes som skusil vymenit hadicku podtlaku, nepomohlo. Potom sme vyhodili EGR von, vsetky kabliky od turba, palivoveho filtra a EGR-ka sme odpojili, precistili sme kontakty, dali vsetko naspat a vsetko funguje tak ako predtym. Kontrolka DSTC uz nesvieti, motor taha ako blazon uvidime, ci ako sa to bude vyvyjat. Kazdopadne musime pockat co prinesie cas. Dakujem zatial vsetkym, ktori mi pomohli svojimi radami. Velmi si to cenim
takze. Posun k lepsiemu. Dnes som skusil vymenit hadicku podtlaku, nepomohlo. Potom sme vyhodili EGR von, vsetky kabliky od turba, palivoveho filtra a EGR-ka sme odpojili, precistili sme kontakty, dali vsetko naspat a vsetko funguje tak ako predtym. Kontrolka DSTC uz nesvieti, motor taha ako blazon uvidime, ci ako sa to bude vyvyjat. Kazdopadne musime pockat co prinesie cas. Dakujem zatial vsetkym, ktori mi pomohli svojimi radami. Velmi si to cenim
_________________
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 538
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
#9 V50 2.0d Ztráta výkonu
palivovy filter je pod tym plastovym krytom vlavo dolu...taka nadobka a idu do nej dve hadicky. na jednej je napisane IN a nad druhej OUT druha je priesvitna a je v nej vidiet naftu.skartovac píše:Nevíte někdo kde bych našel u V50 2.0d Palivový filtr? Koukal jsem se na internet, co se koupi týče, a nabízejí více rozměrů pro daný model. Děkuji.
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 834 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Volvo_Olda
-
- 45 Odpovědi
- 13074 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Bambulko68
-
- 13 Odpovědi
- 2122 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dzambor
-
- 10 Odpovědi
- 574 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Bartex