hajnej - V70 D5 AWD P2, S80 D5 P3
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#26 Hayney - V70 D5
tak jako je pravda, že při tom nájezdu na to má nárok. Všechny tři. Poznám to až dnes, zatím je v servisu. Nečekal jsem, že půjdou hned všechny tři, ale je to logické. Rozdíl musí být znát, čekám menší vibrace rozhodně.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#27 Hayney - V70 D5
Zdar,hayney píše:tak mě potkala výměna spodních silentbloků motoru
mám hloupý dotaz - jak se "diagnostikuje" nutnost takové výměny? Mám dojem, že auto by mohlo být klidnější, když nastartuju, tak je to celkem OK (otáčky kolem 800), později - např. na křižovatce, už jen 750 a mám dojem, že ty vibrace jsou značně horší.
Co obnáší (finančně) tahle výměna - ty kapalinové nejsou zrovna z nejlevnějších, co?
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
#28 Hayney - V70 D5
Tak já to třeba diagnostikoval takhle. viz vlákno: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=32878&hilit=vibrace+D5ok2ucx píše:Zdar,hayney píše:tak mě potkala výměna spodních silentbloků motoru
mám hloupý dotaz - jak se "diagnostikuje" nutnost takové výměny? Mám dojem, že auto by mohlo být klidnější, když nastartuju, tak je to celkem OK (otáčky kolem 800), později - např. na křižovatce, už jen 750 a mám dojem, že ty vibrace jsou značně horší.
Co obnáší (finančně) tahle výměna - ty kapalinové nejsou zrovna z nejlevnějších, co?
Pavel
Pravy u řemenice jsem měl uplně utržený. A ty dva kapalinové jsem měl unavené, protože mi převodovka už sedělá na rámu.
Jinak cena je cca 2000,-/ks
Jinak já mám na volnoběh necelých 700 otáček a při stání to jde ještě níž, takže mi to vibruje v podstatě pořád Uvidime co udělá adaptace převodovky
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#29 Hayney - V70 D5
cejtil jsem, jak to víc vibruje na neutrál, pak při startování a chcípání a pak už jsem cejtil cukání při přidání plynu. Kouknu pod auto a motor kousíček nad rámem.ok2ucx píše:Zdar,hayney píše:tak mě potkala výměna spodních silentbloků motoru
mám hloupý dotaz - jak se "diagnostikuje" nutnost takové výměny? Mám dojem, že auto by mohlo být klidnější, když nastartuju, tak je to celkem OK (otáčky kolem 800), později - např. na křižovatce, už jen 750 a mám dojem, že ty vibrace jsou značně horší.
Co obnáší (finančně) tahle výměna - ty kapalinové nejsou zrovna z nejlevnějších, co?
Pavel
a za kolik? no není to úplně nejlevnější
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#30 Hayney - V70 D5
po výměně silentbloků motoru mám při neutrálu zvláštně hluboké vibrace, myslel jsem si, že je to tím, že horní nebyl vyměněn, ale dělalo to dál, takže jsem čekal, jestli si to jen nechce "sednout", ale taky nic....a tak přemýšlím, co to může bejt. Nějaký nápady? Dnes lumiere.c říkal, že by to mohly být pro změnu unavený další bloky někde na nápravách...?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#31 Hayney - V70 D5
Mám vyměněny už všechny silentbloky a taky mi to na neutrál vibruje. Ale začinám mít dojem, že to budou spíš vstřikovače, čemuž by odpovídali špatné zimní starty.hayney píše:po výměně silentbloků motoru mám při neutrálu zvláštně hluboké vibrace, myslel jsem si, že je to tím, že horní nebyl vyměněn, ale dělalo to dál, takže jsem čekal, jestli si to jen nechce "sednout", ale taky nic....a tak přemýšlím, co to může bejt. Nějaký nápady? Dnes lumiere.c říkal, že by to mohly být pro změnu unavený další bloky někde na nápravách...?
Jsou tam ještě 4 "silentloky" které jsou na rámu pod motorem a jsou k němu přichyceny taky nápravy. Ale na ně bych nevsázel.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#32 Hayney - V70 D5
tak dneska olej a uložení předních tlumičů, bylo tam asi ještě původní
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#33 Hayney - V70 D5
dnes pokus o čištění EGR ventilu, ale moje nářadí je prachbídné, takže jsem sundal jen tu tlustou hadici. Pokračování v tomto týdnu.
Dále v tomto týdnu budu nahrávat češtinu (konečně po těch letech).
A chystám se na další operace marra mě opět pochválí, až to k němu povezu.
Dále v tomto týdnu budu nahrávat češtinu (konečně po těch letech).
A chystám se na další operace marra mě opět pochválí, až to k němu povezu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#34 Hayney - V70 D5
po těch letech už musíš umět Německy ne?hayney píše:dnes pokus o čištění EGR ventilu, ale moje nářadí je prachbídné, takže jsem sundal jen tu tlustou hadici. Pokračování v tomto týdnu.
Dále v tomto týdnu budu nahrávat češtinu (konečně po těch letech).
A chystám se na další operace marra mě opět pochválí, až to k němu povezu.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#35 Hayney - V70 D5
tak jako už mi to jde, ale nahraju to tam prostě. aspoň můžu vyhodit ty překlady, co vozím
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#36 Hayney - V70 D5
stejnak to bylo furt samý " šajze "
A teď to bude na palubaku : a Ku*va, honem k marrovi.
A teď to bude na palubaku : a Ku*va, honem k marrovi.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#37 Hayney - V70 D5
část EGR čistá /směšovač a hadice, latexové rukavice nutné!!! dále by to chtělo ještě ten dekl na motoru, ale kdo bude vyndavat ty vstřiky, to teda nevim...
- Přílohy
-
- P1013602.JPG (62.74 KiB) Zobrazeno 2982 x
-
- P1013601.JPG (76.09 KiB) Zobrazeno 2982 x
-
- P1013599.JPG (95.58 KiB) Zobrazeno 2982 x
Naposledy upravil(a) hajnej dne 06 čer 2012 23:23, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 461
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
#38 Hayney - V70 D5
zdravim hele mužu mit dotaz kde se nachazý EGR ventil u D5 mužu poprosit o foto z větší vzdalenosti?..
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#39 Hayney - V70 D5
neprosit, hledat https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=98&t=23475trapiz píše:zdravim hele mužu mit dotaz kde se nachazý EGR ventil u D5 mužu poprosit o foto z větší vzdalenosti?..
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 461
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
#40 Hayney - V70 D5
dikk
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#41 Hayney - V70 D5
dnes 363tis km proběhla výměna předního ložiska svépomocí, závada odstraněna a k tomu ještě nový přední stabíky.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#42 Hayney - V70 D5
najeto 371tis. stabíky poměrně rychle odešly...holt se opravdu nevyplatí kupovat žvejkačky.
Ale našel jsem zajímavé foto:
doma je první Volvo a první pes!
Ale našel jsem zajímavé foto:
doma je první Volvo a první pes!
- Přílohy
-
- volv a svin.JPG (107.65 KiB) Zobrazeno 2812 x
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#43 Hayney - V70 D5
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5784
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#44 Hayney - V70 D5
bomba,obahayney píše:najeto 371tis. stabíky poměrně rychle odešly...holt se opravdu nevyplatí kupovat žvejkačky.
Ale našel jsem zajímavé foto:
doma je první Volvo a první pes!
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#45 Hayney - V70 D5
najeto 374tis a toto ložisko je v háji. holt levné díly ze Skandixu...hayney píše:dnes 363tis km proběhla výměna předního ložiska svépomocí, závada odstraněna a k tomu ještě nový přední stabíky.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#46 Hayney - V70 D5
tak omyl. stabíky držej. klepalo to ložisko, nebo volné řízení. ještě uvidíme...hayney píše:najeto 371tis. stabíky poměrně rychle odešly...holt se opravdu nevyplatí kupovat žvejkačky.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#47 Hayney - V70 D5
dnes zjištěno, že jeden měněný silentblok je nefunkční. vypadá to, že levná druhovýroba opravdu nefunguje. Tak bacha na to, co dáváte do auta. Ani nevím, co to bylo za výrobce.hayney píše:tak mě potkala výměna spodních silentbloků motoru
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#48 Hayney - V70 D5
Ložisko lze velmi snadno poškodit při montáži, pokud se vhodně klepne, je novej kousek hnedka kaput.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#49 Hayney - V70 D5
jak to myslíš, klepne? tohle bylo i s nábojem. Takže 4 šrouby ven, nový díl a 4 šrouby dovnitř.Urvanej píše:Ložisko lze velmi snadno poškodit při montáži, pokud se vhodně klepne, je novej kousek hnedka kaput.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#50 Hayney - V70 D5
No byl sem svědek montáže ložiska, že než ho tam nalisoval, tak mu 2x upadlo a pak ho tam rval kladivem, sice za středový kroužek, ale to je skoro fuk...
Samozřejmě nevim jak to je konkrétně u tebe, ale chtěl sem upozornit na to, že ne vždy je brzká smrt ložiska vada výrobní.
Samozřejmě nevim jak to je konkrétně u tebe, ale chtěl sem upozornit na to, že ne vždy je brzká smrt ložiska vada výrobní.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek