Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Vůz: V70 2,5TDI automat 96´
- Bydliště: Most
#501 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
díky za odpoveď.
Dnes zřejmě pojedu auto projet znovu, a pečlivě si vyzkouším funkce automatu.
Je to přesně takové auto jako teď potřebuji (chci ), takže pokud nebude
problém vetzmu ho.
Ještě jedna věc, automatické převodovky montované do V70 jsou všechny stejné a lyší se jen SW?
Resp. jsou záměnné z benzínových verzí do dieselu?
Dnes zřejmě pojedu auto projet znovu, a pečlivě si vyzkouším funkce automatu.
Je to přesně takové auto jako teď potřebuji (chci ), takže pokud nebude
problém vetzmu ho.
Ještě jedna věc, automatické převodovky montované do V70 jsou všechny stejné a lyší se jen SW?
Resp. jsou záměnné z benzínových verzí do dieselu?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 53
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#502 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
to jistě stejné nebudou vhledem k rozsahu otáček.clark píše:díky za odpoveď.
Dnes zřejmě pojedu auto projet znovu, a pečlivě si vyzkouším funkce automatu.
Je to přesně takové auto jako teď potřebuji (chci ), takže pokud nebude
problém vetzmu ho.
Ještě jedna věc, automatické převodovky montované do V70 jsou všechny stejné a lyší se jen SW?
Resp. jsou záměnné z benzínových verzí do dieselu?
U benzínových i dieslových jsou podle mě 2 typy /ale nevím přesně).
Když hledat novou tak podle typu, co je uvedeno na štítku.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Vůz: V70 2,5TDI automat 96´
- Bydliště: Most
#503 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
tak sem nasel tohle ale nevim jak tomu rozumet, je to rozdelene podle objemu
V70 1998/01 - 2000/12 L5 2.3L / 2.4L AW5042
V70 1998/01 - 2000/12 L5 2.3L / 2.4L / 2.5L AW5042
V70 2000/01 - 2006/12 L5 2.3L / 2.4L / 2.5L AW5550
V70 2007/01 - L5 2.3L / 2.4L / 2.5L AWTF80SC
V70 1998/01 - 2000/12 L5 2.3L / 2.4L AW5042
V70 1998/01 - 2000/12 L5 2.3L / 2.4L / 2.5L AW5042
V70 2000/01 - 2006/12 L5 2.3L / 2.4L / 2.5L AW5550
V70 2007/01 - L5 2.3L / 2.4L / 2.5L AWTF80SC
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#504 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Mohu jen dodat vlastní zkušenost - mám obě auta z roku 2002, obě mají 5-stupňovou převodovku Aisin Warner AW55-50. Jedno je S60 benzín T5, druhé V70 nafta D5. Obě řadí/točí úplně stejné otáčky. Čekal jsem, že bude rozdíl, ale není. Jak je to u jiných modelů / převodovek, to netuším.
Opět ale stojí za opakování, jak je u motoru předpokladem spolehlivosti a dlouhé výdrže častá výměna motorového oleje správného typu, tak u (automatických) převodovek to platí dvojnásob. Např. do AW55-50 se lije jen a pouze ATF3309, ať si někteří "odborníci" říkají, co chtějí...
P.
Opět ale stojí za opakování, jak je u motoru předpokladem spolehlivosti a dlouhé výdrže častá výměna motorového oleje správného typu, tak u (automatických) převodovek to platí dvojnásob. Např. do AW55-50 se lije jen a pouze ATF3309, ať si někteří "odborníci" říkají, co chtějí...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Vůz: V70 2,5TDI automat 96´
- Bydliště: Most
#505 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
a jak je to u tebe s kickdownem? skubne, nebo neskubne? kolik maji najeto?
ok2ucx píše:Mohu jen dodat vlastní zkušenost - mám obě auta z roku 2002, obě mají 5-stupňovou převodovku Aisin Warner AW55-50.
P.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 3717
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#506 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
řazení P-D a P-R není až tak vypovídající jako R-D a D-R - tam hlavně bacha na kopance.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Vůz: V70 2,5TDI automat 96´
- Bydliště: Most
#507 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
tak sem to byl rpojet podruhé a automat neskube, asi se mi neco zdalo.
na sport mod i na econo mod radi pomerne dobre a prechody mezi RaD jsou taky bez skubu.
ted jen cekam na vypis historie dle VIN od volva a zitra trada pro nej.
tak diky za vase posty.
na sport mod i na econo mod radi pomerne dobre a prechody mezi RaD jsou taky bez skubu.
ted jen cekam na vypis historie dle VIN od volva a zitra trada pro nej.
tak diky za vase posty.
#508 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Zdravím, narazil jsem na tuto nabídku http://www.autopruhonice.com/ojete-vozy-volvo-aktualni-nabidka?id=483, v pátek jedu do Prahy, tak se tam chci stavit a podívat se, jen se mi nezdají ty km. Auto je krásné, výbava vyhovující, jen ty km mi k tomu nesedí, kdyby tam bylo 168 000, tak jsem asi i klidnější Co myslíte, když to prodává dealer, tak by to nemělo být "šméčko". Má s nimi někdo zkušenosti?
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#509 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
2Veron: uvidíš co ti řeknou, jestli to je auto "odjinud" nebo jejich. Pár lidí odsud tam auto kupovalo a co vím tak spokojenost
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
#510 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
yoby: je to auto manželky korejskýho velvyslance, proto ten malý nájezd (že vozila jen děti do školy atd atd), jezdilo to k nim na servis, ale asi to od nich nebude, usuzuji z toho, že serviska je v rozsypaném čaji a to by asi český dealer takto nedodal.
Uvidíme, jestli to tam do pátku vydrží, co jsem se díval na ceny třeba na Tipcars, tak takové auto s tímto nájezdem by nešlo pod 400 000. Těžko říct, co si o tom myslet, kdybychom to brali, určitě si vemem mechanika na kontrolu.
Je o to auto zájem, než se dostanu do Prahy, může být pryč.
Tu LCD obrazovku do střechy dodávalo Volvo jako příslušenství? Je to teda pro nás naprostá zbytečnost, ale neurazí
Uvidíme, jestli to tam do pátku vydrží, co jsem se díval na ceny třeba na Tipcars, tak takové auto s tímto nájezdem by nešlo pod 400 000. Těžko říct, co si o tom myslet, kdybychom to brali, určitě si vemem mechanika na kontrolu.
Je o to auto zájem, než se dostanu do Prahy, může být pryč.
Tu LCD obrazovku do střechy dodávalo Volvo jako příslušenství? Je to teda pro nás naprostá zbytečnost, ale neurazí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#511 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Hmm, ta cena je fakt zajímavá. Kombinace motoru, nájezdu a výbavy bych očekával tak minimálně o 100víc. Na podobný kousek jsem měl nabídku (teda měl 2x tolik najeto a bez těch televizních obrazovek ve stropě a pod.) na jaře za 400tis.
Tak dobré pořízení a nezapomeň se pak pochlubit
Tak dobré pořízení a nezapomeň se pak pochlubit
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9893
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#512 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
já bejt tebou tak udělám všechno proto, abys byl ještě dneska v Praze, případně zítra hned po otvíračce
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#513 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Bohužel jsem u zákazníka v Holandsku, to je ten problém, stavím se tam cestou z letiště v pátek, jestli tam ještě bude. A to zase budu služebním autem, jinak bych jim tam možná V50 hned nechal... nemyslím, že by km byly stočené, ale jak psal Kuko28, opravdu mi ty roky, nájezd a k tomu cena nesedí. Nicméně možné je všechno... osobně si myslím, že do pátku nevydržím a dávat 10 000 zálohu na to, aby mi auto podrželi aniž bych ho viděl se mi nechce
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9893
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#514 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
tak někoho vyšli z rodiny nebo známejch, ať ho tam předrezervuje
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#515 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Tak jsem jim volal, že tam ráno dorazí manželka a složí zálohu, protože dnes už by to z UH nestíhala a bohužel, auto je prodané. Tak to jsem teď opravdu nasraný, že nebydlíme u Prahy
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9893
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#516 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
stávají se horší věci
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 53
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#517 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
mně se stalo něco podobného, už jsem měl i dodávku s plaťákem.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#518 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
to Veron
mrzí mě že ti to nevyšlo
občas se prostě taková fajnovka za parádní cenu objeví, a skutečně tam žádný problém není. Možná potřebovali rychle prodat a místo 2-3 měsíců v nabídce s pár podobnými kousky prostě sekli cenu a mají to prodaný za týden.
Pokusím se ti sehnat kontakt na chlápka v Brně (je to šéfův švagr) který dělá technika ve Volvu a taky občas vykoupí na vlastní triko nějaký fajnový kousek na kšeft. Od něj jsem měl právě nabídku na tu XC70 (jen tak málo co mi utkvělo v paměti - r.06, Momentum, D5, najeto 126tis. servis u nich v autorizáku, cena 400tis - to jen pro představu co asi tak čekat)
mrzí mě že ti to nevyšlo
občas se prostě taková fajnovka za parádní cenu objeví, a skutečně tam žádný problém není. Možná potřebovali rychle prodat a místo 2-3 měsíců v nabídce s pár podobnými kousky prostě sekli cenu a mají to prodaný za týden.
Pokusím se ti sehnat kontakt na chlápka v Brně (je to šéfův švagr) který dělá technika ve Volvu a taky občas vykoupí na vlastní triko nějaký fajnový kousek na kšeft. Od něj jsem měl právě nabídku na tu XC70 (jen tak málo co mi utkvělo v paměti - r.06, Momentum, D5, najeto 126tis. servis u nich v autorizáku, cena 400tis - to jen pro představu co asi tak čekat)
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
#519 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
kuko28: máte SZ
#520 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Zdar, rád bych se zeptal, jestli jsou u XC70II D5 (2006, automat) nařízené nějaké prohlídky kolem 70 000 km. Mám to auto rezervované a jen mě zajímá, co mě čeká za investice (určitě olej v převodovce - kolik to tak vychází?) a pak olej + filtry.
Rozvody předpokládám není potřeba řešit, je to tak?
Díky
Rozvody předpokládám není potřeba řešit, je to tak?
Díky
#521 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Tak jsem dneska složil zálohu na tuto XC70II D5 Summum http://www.autopruhonice.com/ojete-vozy-volvo-aktualni-nabidka?id=483, nedalo se odolat.
Auto má zajímavou historii: koupeno nové u dealera v Koreji, po roce letecky přepraveno do Prahy, když se majitel stal velvyslancem v ČR. Od té doby jezdilo auto v diplomatické flotile na pravidelné servisy do Volva. Před necelým rokem úplně zkolabovala převodovka, na kulanci byla vyměněna za úplně novou, na kterou je najeto cca 20 000 km a je na ni ještě záruka. Nálepky vevnitř, týkající se airbagů a nálepky v motoru jsou korejsky
Málem jsme už zaplatili XC70III, tak doufám, že nebyla chyba rozhodnout se pro toto auto, nájezd a nová převodovka snad zaručí dlouhou životnost.
Kde je v XC umístěná mechanika pro RTI? U V50 je v kastlíku u spolujezdce, tady jsem ji nikde neviděl...
Auto má zajímavou historii: koupeno nové u dealera v Koreji, po roce letecky přepraveno do Prahy, když se majitel stal velvyslancem v ČR. Od té doby jezdilo auto v diplomatické flotile na pravidelné servisy do Volva. Před necelým rokem úplně zkolabovala převodovka, na kulanci byla vyměněna za úplně novou, na kterou je najeto cca 20 000 km a je na ni ještě záruka. Nálepky vevnitř, týkající se airbagů a nálepky v motoru jsou korejsky
Málem jsme už zaplatili XC70III, tak doufám, že nebyla chyba rozhodnout se pro toto auto, nájezd a nová převodovka snad zaručí dlouhou životnost.
Kde je v XC umístěná mechanika pro RTI? U V50 je v kastlíku u spolujezdce, tady jsem ji nikde neviděl...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#522 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Gratuluji!!! Tak se to nakonec povedlo.
Zajímavá historie - převodovka při 50tis. KM KO, to snad musí být nějaká výrobní vada, to jí žádný "superřidič" asi za tak krátký čas odrovnat nedokáže.
Jinak myslím že budeš mít docela raritní barvu - moc stříbrných XC70 II jsem zatím neviděl, jestli teda vůbec nějakou.
Tak ať slouží dlouho a bez problémů
EDIT: já jsem trouba, teď jsem si všiml, že nakonec auťák získal Shockey a předtím jsme to řešili s Veronem Každopádně jeden z vás hoši udělal (zřejmě) dobrý kauf a holt ten druhý musí hledat dál
Zajímavá historie - převodovka při 50tis. KM KO, to snad musí být nějaká výrobní vada, to jí žádný "superřidič" asi za tak krátký čas odrovnat nedokáže.
Jinak myslím že budeš mít docela raritní barvu - moc stříbrných XC70 II jsem zatím neviděl, jestli teda vůbec nějakou.
Tak ať slouží dlouho a bez problémů
EDIT: já jsem trouba, teď jsem si všiml, že nakonec auťák získal Shockey a předtím jsme to řešili s Veronem Každopádně jeden z vás hoši udělal (zřejmě) dobrý kauf a holt ten druhý musí hledat dál
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9893
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#523 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
musíš do kufru na levý straněShockey píše:Kde je v XC umístěná mechanika pro RTI? U V50 je v kastlíku u spolujezdce, tady jsem ji nikde neviděl...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 39
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#524 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Co říkáte na tohle naftovy skoro Erko ??? https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/v70/9219996
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#525 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Co na tom je skoroEr?karelvolvo píše:Co říkáte na tohle naftovy skoro Erko ??? https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/v70/9219996
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1546 Odpovědi
- 136986 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od carthagon
-
- 14 Odpovědi
- 1403 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 3057 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1634 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 816 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous