Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

  • Autor
  • Zpráva
Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 317
Registrován: 19 roků 9 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#476 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Jean »

Proboha proč by měla být automatická klima chyba? Já ji tedy považuji za velmi významné plus.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#477 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od konstantinos.cz »

Jean píše:Proboha proč by měla být automatická klima chyba? Já ji tedy považuji za velmi významné plus.
hehe.. ja to myslel tak, ze v inzeratu je uvedena manualni klimatizace a auto ma ve skutecnosti automatickou.. souhlas, vyznamne plus..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 9
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Vůz: V40 4184 S2 1.8 1783 90kW mod. 2001
Bydliště: Trebic

#478 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od bajaja »

bajaja píše:Zdravím. Taky jsem uvažoval o výše uvedené V 40 a nezdá se mi tak špatná.
Jen pro srovnání, v mém hledáčku uvízly i tyto:
https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/v40/8692435
https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/s80/8624038
http://auta.yauto.cz/volvo-v70-2-0-10v-857678.html
http://auta.yauto.cz/volvo-s40-nova-cena-klima-alu-771473.html
http://auto.bazos.cz/inzerat/9279663/Volvo-V70.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/9358253/Volvo-V40--Nova-STK.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/8685972/kombi-v-40-18i.php

a hlavně - http://auto.bazos.cz/inzerat/9033398/Volvo-V-40-1999-20-I-147-KW-200HP.php

Prosím o radu, které z výše uvedených by stálo za úvahu. Omlouvám se, že se jedná o poměrně "široký záběr". Až na vyjímku jsem z něj záměrně vyřadil dieselové motorizace. Obávám se totiž zvýšených nákladů na případný servis a údržbu. Najedu jen cca 5-7 tis. km ročně. Preferuji objemy motoru minimálně 1.8 l, maximálně 2 l. To vše v ceně do cca 75 tis. Kč a roku výroby alespoň 1998.
Budu vděčný za jakoukoliv radu, pomoc i názor. Přijmu i odkaz na Vámi doporučený vůz, který jsem zde neuvedl.



Děkuji za všechny odpovědi a rady. Měl bych dotaz na toto auto: http://volvo.sbazar.cz/volvo-v40-1-8-16v-gdi-klima-serviska-tazne-tempomat-max-vyb-jesenice-o5540049.html . Neznáte je někdo. Nejsem si jist "trvanlivostí" motoru GDI.

Děkuji
_________________
V40; 8/2000;90kW,1783 ccm3

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 45
Příspěvky: 3657
Registrován: 17 roků
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#479 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od yoby »

bajaja píše: Děkuji za všechny odpovědi a rady. Měl bych dotaz na toto auto: http://volvo.sbazar.cz/volvo-v40-1-8-16v-gdi-klima-serviska-tazne-tempomat-max-vyb-jesenice-o5540049.html . Neznáte je někdo. Nejsem si jist "trvanlivostí" motoru GDI.

Děkuji
GDI není úplně dobrá volba, ale pokud pojede tak jak má a neklepou hydroštely, tak proč ne, umí jezdit za dobrou spotřebu.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 9
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Vůz: V40 4184 S2 1.8 1783 90kW mod. 2001
Bydliště: Trebic

#480 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od bajaja »

yoby píše:
bajaja píše: Děkuji za všechny odpovědi a rady. Měl bych dotaz na toto auto: http://volvo.sbazar.cz/volvo-v40-1-8-16v-gdi-klima-serviska-tazne-tempomat-max-vyb-jesenice-o5540049.html . Neznáte je někdo. Nejsem si jist "trvanlivostí" motoru GDI.

Děkuji
GDI není úplně dobrá volba, ale pokud pojede tak jak má a neklepou hydroštely, tak proč ne, umí jezdit za dobrou spotřebu.
Díky za názor, myslím, že si to ještě rozmyslím.
_________________
V40; 8/2000;90kW,1783 ccm3

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 2389
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#481 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od mr1 »

o GDI jsem toho všeobecně moc nenašel. Ani tady, ani jinde. Je fakt, že sem slyšel asi jen tři GDI, a všude ty hydroštely řechtali. Ale nevím, no kamarád mechanik má v prádle asi tři/čtyři karismy (GDI), a říkal mě, že s tím není až tak problém, jak se traduje. A dálky dokáže jezdit údajně za 6,5 fpoho.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 9
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Vůz: V40 4184 S2 1.8 1783 90kW mod. 2001
Bydliště: Trebic

#482 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od bajaja »

GDI není úplně dobrá volba, ale pokud pojede tak jak má a neklepou hydroštely, tak proč ne, umí jezdit za dobrou spotřebu.[/quote]

Díky za názor, myslím, že si to ještě rozmyslím.[/quote]

Dobré odpoledne.
Objevil jsem :http://autobazar.hyperinzerce.cz/volvo/inzerat/4252402-volvo-v40-t4-nabidka-vyskov/
Jde o Volvo V40 2.0 T4 16V,Rok výroby:2000, Stav tachometru:147000 km, maximalni vybava, nehavarovano, velmi zachovaly vuz bez investic, cena 79.000 Kc.
Tak nevím, svezení to asi bude pěkné, ale turbo... . Případnou opravu si nebudu moct dovolit, u turba bude asi dost drahá, nebo se mýlím ? Nedokážu se rozhodnout, je to pro mne velká investice. Děkiji za jakýkoli názor. :unknown:
_________________
V40; 8/2000;90kW,1783 ccm3

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 45
Příspěvky: 3657
Registrován: 17 roků
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#483 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od yoby »

mr1 píše:o GDI jsem toho všeobecně moc nenašel. Ani tady, ani jinde. Je fakt, že sem slyšel asi jen tři GDI, a všude ty hydroštely řechtali. Ale nevím, no kamarád mechanik má v prádle asi tři/čtyři karismy (GDI), a říkal mě, že s tím není až tak problém, jak se traduje. A dálky dokáže jezdit údajně za 6,5 fpoho.
Problém to asi není, mě to klepe už asi 60 tis.km 8) . Jen opravit to nikdo neumí :D
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Bota01
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 16
Registrován: 13 roků
Bydliště: Brno

#484 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Bota01 »

Dobrý den,
našel by se volvista z Brna ochotný zkonzultovat se mnou na co si dát pozor při koupi Volva S40 (starší modely). Na co si dát pozor, cenové relace, atd. Viz. například tento inzerát https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/s40/8730947
děkuji za odpověď
Bota01
_________________
bylo: Volvo 460 "Helga" 2.0, B20F manual, 80kW,´95
Volvo 945 Polar "Ainar" bílá 2.0 B200FT manual, 114kW, ´95

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 68
Příspěvky: 1674
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#485 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Jen tak na prvni, kratky pohled:

vazne slabou naftu?
lehce potukane, ale roky jsou roky
sviti kontrolka, proc?
integrovane detske sedacky a elektricka detska pojistka
benzinovy vyfuk (koncovy dil) na naftovem aute
kapota neni potukana od kaminku, naraznik jo
hnusnej volant
neni koule moc primackla k narazniku?

tohle bylo v lepsim stavu a levnejsi:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=28367
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Bota01
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 16
Registrován: 13 roků
Bydliště: Brno

#486 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Bota01 »

Je pravda, že se mi na něm také dost věcí nepozdávalo..s výfukem dobrý postřeh;-) Ještě mně zaujalo tohle - https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/s40/8611393 Zkusíš znovu krátký pohled?
_________________
bylo: Volvo 460 "Helga" 2.0, B20F manual, 80kW,´95
Volvo 945 Polar "Ainar" bílá 2.0 B200FT manual, 114kW, ´95

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 68
Příspěvky: 1674
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#487 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od ttoommaasseekk »

sedi tomu divne kufr (leva strana jinak nez prava)
na 150tkm ma osahanej volant a prosezene plysove sedacky
bez radia
holota
az moc cisty motor
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 68
Příspěvky: 1674
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#488 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od ttoommaasseekk »

_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

THOmasoj
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 834
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'

#489 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od THOmasoj »

ttoommaasseekk píše: sviti kontrolka, proc?
benzinovy vyfuk (koncovy dil) na naftovem aute
kontrolka - stačí když se nevynuluje servisní interval - třeba olej
výfuk - jseš si jistej? mám tu samou motorizaci a tu samou koncovku
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 68
Příspěvky: 1674
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#490 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od ttoommaasseekk »

nejsem odbornik, jen to byly me postrehy

jelikoz tahle nafta nema DPF, predpokladam ze by mela byt koncovka ohnuta smerem k zemi, alespon tak jsem to videl na ostatnich naftovych 40kach

kontrolka, kdyz uz AAAcka kontroluji tolik bodu v technickem stavu, tak nepredpokladam ze by takovou prkotinu neodkliknuli, ale treba se mylim
a servis (vymena oleje) me treba sviti jen chvilku po nastartovani, pak zhasne
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

THOmasoj
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 834
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'

#491 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od THOmasoj »

ttoommaasseekk píše:nejsem odbornik, jen to byly me postrehy

jelikoz tahle nafta nema DPF, predpokladam ze by mela byt koncovka ohnuta smerem k zemi, alespon tak jsem to videl na ostatnich naftovych 40kach

kontrolka, kdyz uz AAAcka kontroluji tolik bodu v technickem stavu, tak nepredpokladam ze by takovou prkotinu neodkliknuli, ale treba se mylim
a servis (vymena oleje) me treba sviti jen chvilku po nastartovani, pak zhasne
koukal jsem teď na pár fotek a koncovka je v pohodě :wink: . Tohle je starej motor, myslim si, že důvodů proč by měla svítit kontrolka "service" moc nebude. Jinak svítí dvě minuty - podle teploměru soudim, že tak dlouho to auto nastartovaný nebylo. To jenom pro upřesnění. Já bych to každopádně taky nebral... už jenom, protože je to z AAA v tom vidim docela kasičku
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1316
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#492 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od selap »

Pořád mu něco haníte...ta červená,škoda,že nemá lepší fotky, vypadá pěkně ta světlá sicna,ale 2.0T a švihadla vzadu?
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

libre
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 419
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
Bydliště: Zlín

#493 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od libre »

ttoommaasseekk píše:Jen tak na prvni, kratky pohled:

vazne slabou naftu?
lehce potukane, ale roky jsou roky
sviti kontrolka, proc?
integrovane detske sedacky a elektricka detska pojistka
benzinovy vyfuk (koncovy dil) na naftovem aute
kapota neni potukana od kaminku, naraznik jo
hnusnej volant
neni koule moc primackla k narazniku?

tohle bylo v lepsim stavu a levnejsi:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=28367
A taky je tam faceliftový zadní nárazník.
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info - Obrázek
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1316
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#494 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od selap »

_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Bota01
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 16
Registrován: 13 roků
Bydliště: Brno

#495 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Bota01 »

Také jsem si ho vsimnul, ale problem je, ze nepotrebuji kombi a cena taky myslim jeste dost poroste..co tohle - http://www.mbcar.cz/?264,volvo-s40-1.6i kdyz uz vas tady otravuju..dekuji za trpelivost
_________________
bylo: Volvo 460 "Helga" 2.0, B20F manual, 80kW,´95
Volvo 945 Polar "Ainar" bílá 2.0 B200FT manual, 114kW, ´95

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 68
Příspěvky: 1674
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#496 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Holota

Ja nevim, ale kdyz si vybiram ojetinu, snazim se z ni dostat maximum vybavy.
Proto me treba ta mnou vyzdvizena turbina zaujala.

Jasne, vykon nepotrebujes, klimatizace je pro zensky, bude to moc zrat, bla bla, ...

Nesmysl. A navic je mladsi a po faceliftu, coz si myslim je kvalitativni plus.
Nechci te do ni uvrtat, nemam s tim autem nic spolecneho, ale je koupena v CR, jsou k ni druha kola, neplatis prevod, ... a vypada pekne a je slusne vybavena, tedy az na ta svihadla na zadnich sedadlech. Alespon ji zkus pres telefon prubnout a budes chytrejsi.
Jo a cena je myslim prizniva. Pac jestli 98ku za 45t nebo 02ku za 55t, tak je to jasne, ne?
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 39
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: UH

#497 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Veron »

Zdravím,
zvažujem změnu stávající V50 2.0D (2006). Ideální představa je zase V50 (asi 2009 nebo 2010), ale přemýšlíme, jestli zase motor 2.0D nebo už D5. Máte někdo s tímto motorem zkušenosti ve V50?
Bohužel nemám čas tu trávit dny a číst recenze o tomto motoru v jiných typech, proto bych prosil o názor někoho, kdo má V50 s tímto motorem.
Případně ještě uvažujem o XC70 (od roku 2008 a výš), ale priorita je asi V50, se kterou jsme spokojení.

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 2389
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#498 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od mr1 »

No, nemám V50. Ale mám D5 a myslím, že není o čem mluvit. Ta 2.0D je PSA ne? D5 je fakt úplně jinde. A jestli V50 nebo XC70? XC bych se trochu bál, ale V70 D5 by byla naprosto jasná volba. V50 je taková nějaká.... no, volvo to není.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 9879
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#499 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od hajnej »

Veron píše:Zdravím,
zvažujem změnu stávající V50 2.0D (2006). Ideální představa je zase V50 (asi 2009 nebo 2010), ale přemýšlíme, jestli zase motor 2.0D nebo už D5. Máte někdo s tímto motorem zkušenosti ve V50?
Bohužel nemám čas tu trávit dny a číst recenze o tomto motoru v jiných typech, proto bych prosil o názor někoho, kdo má V50 s tímto motorem.
Případně ještě uvažujem o XC70 (od roku 2008 a výš), ale priorita je asi V50, se kterou jsme spokojení.
s V50 D5 jsem jel krátkou zkušební jízdu. Tady na foru ten motor myslim nikdo nemá. Podle mě je to určitě lepší motor, ale z hlediska oprav a případných náhradních dílů bude levnější 2,0D, kterej najdeš v peugotech a focusech. D5 je jen jeden, ale zase stojí za to.
EDIT: ještě dodám, že je docela rozdíl ve V50 a V70 resp XC70, seš uplně na jiný vlně. Za mě samozřejmě XC70.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 39
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: UH

#500 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Veron »

hayney: tak nakonec to začíná vypadat na XC70 II.
Každopádně něco od roku 2007-8, motor D5, může být i automat.
S V50 jsme naprosto spokojení, má najeto cca 195 000 km a je to v podstatě bezúdržbové auto (když pominu oleje, pravidelné prohlídky a brzdové desky). Ale vozíme velké psy na výstavy a větší kufr nikdy není na škodu. Takže rozhodl větší prostor nad designem, který u V50 nemá chybu
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“