Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 317
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
- Kontaktovat uživatele:
#476 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Proboha proč by měla být automatická klima chyba? Já ji tedy považuji za velmi významné plus.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#477 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
hehe.. ja to myslel tak, ze v inzeratu je uvedena manualni klimatizace a auto ma ve skutecnosti automatickou.. souhlas, vyznamne plus..Jean píše:Proboha proč by měla být automatická klima chyba? Já ji tedy považuji za velmi významné plus.
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 9
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Vůz: V40 4184 S2 1.8 1783 90kW mod. 2001
- Bydliště: Trebic
#478 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
bajaja píše:Zdravím. Taky jsem uvažoval o výše uvedené V 40 a nezdá se mi tak špatná.
Jen pro srovnání, v mém hledáčku uvízly i tyto:
https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/v40/8692435
https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/s80/8624038
http://auta.yauto.cz/volvo-v70-2-0-10v-857678.html
http://auta.yauto.cz/volvo-s40-nova-cena-klima-alu-771473.html
http://auto.bazos.cz/inzerat/9279663/Volvo-V70.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/9358253/Volvo-V40--Nova-STK.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/8685972/kombi-v-40-18i.php
a hlavně - http://auto.bazos.cz/inzerat/9033398/Volvo-V-40-1999-20-I-147-KW-200HP.php
Prosím o radu, které z výše uvedených by stálo za úvahu. Omlouvám se, že se jedná o poměrně "široký záběr". Až na vyjímku jsem z něj záměrně vyřadil dieselové motorizace. Obávám se totiž zvýšených nákladů na případný servis a údržbu. Najedu jen cca 5-7 tis. km ročně. Preferuji objemy motoru minimálně 1.8 l, maximálně 2 l. To vše v ceně do cca 75 tis. Kč a roku výroby alespoň 1998.
Budu vděčný za jakoukoliv radu, pomoc i názor. Přijmu i odkaz na Vámi doporučený vůz, který jsem zde neuvedl.
Děkuji za všechny odpovědi a rady. Měl bych dotaz na toto auto: http://volvo.sbazar.cz/volvo-v40-1-8-16v-gdi-klima-serviska-tazne-tempomat-max-vyb-jesenice-o5540049.html . Neznáte je někdo. Nejsem si jist "trvanlivostí" motoru GDI.
Děkuji
_________________
V40; 8/2000;90kW,1783 ccm3
V40; 8/2000;90kW,1783 ccm3
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 3657
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#479 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
GDI není úplně dobrá volba, ale pokud pojede tak jak má a neklepou hydroštely, tak proč ne, umí jezdit za dobrou spotřebu.bajaja píše: Děkuji za všechny odpovědi a rady. Měl bych dotaz na toto auto: http://volvo.sbazar.cz/volvo-v40-1-8-16v-gdi-klima-serviska-tazne-tempomat-max-vyb-jesenice-o5540049.html . Neznáte je někdo. Nejsem si jist "trvanlivostí" motoru GDI.
Děkuji
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 9
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Vůz: V40 4184 S2 1.8 1783 90kW mod. 2001
- Bydliště: Trebic
#480 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Díky za názor, myslím, že si to ještě rozmyslím.yoby píše:GDI není úplně dobrá volba, ale pokud pojede tak jak má a neklepou hydroštely, tak proč ne, umí jezdit za dobrou spotřebu.bajaja píše: Děkuji za všechny odpovědi a rady. Měl bych dotaz na toto auto: http://volvo.sbazar.cz/volvo-v40-1-8-16v-gdi-klima-serviska-tazne-tempomat-max-vyb-jesenice-o5540049.html . Neznáte je někdo. Nejsem si jist "trvanlivostí" motoru GDI.
Děkuji
_________________
V40; 8/2000;90kW,1783 ccm3
V40; 8/2000;90kW,1783 ccm3
#481 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
o GDI jsem toho všeobecně moc nenašel. Ani tady, ani jinde. Je fakt, že sem slyšel asi jen tři GDI, a všude ty hydroštely řechtali. Ale nevím, no kamarád mechanik má v prádle asi tři/čtyři karismy (GDI), a říkal mě, že s tím není až tak problém, jak se traduje. A dálky dokáže jezdit údajně za 6,5 fpoho.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 9
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Vůz: V40 4184 S2 1.8 1783 90kW mod. 2001
- Bydliště: Trebic
#482 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
GDI není úplně dobrá volba, ale pokud pojede tak jak má a neklepou hydroštely, tak proč ne, umí jezdit za dobrou spotřebu.[/quote]
Díky za názor, myslím, že si to ještě rozmyslím.[/quote]
Dobré odpoledne.
Objevil jsem :http://autobazar.hyperinzerce.cz/volvo/inzerat/4252402-volvo-v40-t4-nabidka-vyskov/
Jde o Volvo V40 2.0 T4 16V,Rok výroby:2000, Stav tachometru:147000 km, maximalni vybava, nehavarovano, velmi zachovaly vuz bez investic, cena 79.000 Kc.
Tak nevím, svezení to asi bude pěkné, ale turbo... . Případnou opravu si nebudu moct dovolit, u turba bude asi dost drahá, nebo se mýlím ? Nedokážu se rozhodnout, je to pro mne velká investice. Děkiji za jakýkoli názor.
Díky za názor, myslím, že si to ještě rozmyslím.[/quote]
Dobré odpoledne.
Objevil jsem :http://autobazar.hyperinzerce.cz/volvo/inzerat/4252402-volvo-v40-t4-nabidka-vyskov/
Jde o Volvo V40 2.0 T4 16V,Rok výroby:2000, Stav tachometru:147000 km, maximalni vybava, nehavarovano, velmi zachovaly vuz bez investic, cena 79.000 Kc.
Tak nevím, svezení to asi bude pěkné, ale turbo... . Případnou opravu si nebudu moct dovolit, u turba bude asi dost drahá, nebo se mýlím ? Nedokážu se rozhodnout, je to pro mne velká investice. Děkiji za jakýkoli názor.
_________________
V40; 8/2000;90kW,1783 ccm3
V40; 8/2000;90kW,1783 ccm3
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 3657
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#483 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Problém to asi není, mě to klepe už asi 60 tis.km . Jen opravit to nikdo neumímr1 píše:o GDI jsem toho všeobecně moc nenašel. Ani tady, ani jinde. Je fakt, že sem slyšel asi jen tři GDI, a všude ty hydroštely řechtali. Ale nevím, no kamarád mechanik má v prádle asi tři/čtyři karismy (GDI), a říkal mě, že s tím není až tak problém, jak se traduje. A dálky dokáže jezdit údajně za 6,5 fpoho.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
#484 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Dobrý den,
našel by se volvista z Brna ochotný zkonzultovat se mnou na co si dát pozor při koupi Volva S40 (starší modely). Na co si dát pozor, cenové relace, atd. Viz. například tento inzerát https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/s40/8730947
děkuji za odpověď
Bota01
našel by se volvista z Brna ochotný zkonzultovat se mnou na co si dát pozor při koupi Volva S40 (starší modely). Na co si dát pozor, cenové relace, atd. Viz. například tento inzerát https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/s40/8730947
děkuji za odpověď
Bota01
_________________
bylo: Volvo 460 "Helga" 2.0, B20F manual, 80kW,´95
Volvo 945 Polar "Ainar" bílá 2.0 B200FT manual, 114kW, ´95
bylo: Volvo 460 "Helga" 2.0, B20F manual, 80kW,´95
Volvo 945 Polar "Ainar" bílá 2.0 B200FT manual, 114kW, ´95
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 1674
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#485 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Jen tak na prvni, kratky pohled:
vazne slabou naftu?
lehce potukane, ale roky jsou roky
sviti kontrolka, proc?
integrovane detske sedacky a elektricka detska pojistka
benzinovy vyfuk (koncovy dil) na naftovem aute
kapota neni potukana od kaminku, naraznik jo
hnusnej volant
neni koule moc primackla k narazniku?
tohle bylo v lepsim stavu a levnejsi:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=28367
vazne slabou naftu?
lehce potukane, ale roky jsou roky
sviti kontrolka, proc?
integrovane detske sedacky a elektricka detska pojistka
benzinovy vyfuk (koncovy dil) na naftovem aute
kapota neni potukana od kaminku, naraznik jo
hnusnej volant
neni koule moc primackla k narazniku?
tohle bylo v lepsim stavu a levnejsi:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=28367
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
#486 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Je pravda, že se mi na něm také dost věcí nepozdávalo..s výfukem dobrý postřeh;-) Ještě mně zaujalo tohle - https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/s40/8611393 Zkusíš znovu krátký pohled?
_________________
bylo: Volvo 460 "Helga" 2.0, B20F manual, 80kW,´95
Volvo 945 Polar "Ainar" bílá 2.0 B200FT manual, 114kW, ´95
bylo: Volvo 460 "Helga" 2.0, B20F manual, 80kW,´95
Volvo 945 Polar "Ainar" bílá 2.0 B200FT manual, 114kW, ´95
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 1674
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#487 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
sedi tomu divne kufr (leva strana jinak nez prava)
na 150tkm ma osahanej volant a prosezene plysove sedacky
bez radia
holota
az moc cisty motor
na 150tkm ma osahanej volant a prosezene plysove sedacky
bez radia
holota
az moc cisty motor
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 1674
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#488 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 834
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
- Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
#489 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
kontrolka - stačí když se nevynuluje servisní interval - třeba olejttoommaasseekk píše: sviti kontrolka, proc?
benzinovy vyfuk (koncovy dil) na naftovem aute
výfuk - jseš si jistej? mám tu samou motorizaci a tu samou koncovku
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 1674
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#490 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
nejsem odbornik, jen to byly me postrehy
jelikoz tahle nafta nema DPF, predpokladam ze by mela byt koncovka ohnuta smerem k zemi, alespon tak jsem to videl na ostatnich naftovych 40kach
kontrolka, kdyz uz AAAcka kontroluji tolik bodu v technickem stavu, tak nepredpokladam ze by takovou prkotinu neodkliknuli, ale treba se mylim
a servis (vymena oleje) me treba sviti jen chvilku po nastartovani, pak zhasne
jelikoz tahle nafta nema DPF, predpokladam ze by mela byt koncovka ohnuta smerem k zemi, alespon tak jsem to videl na ostatnich naftovych 40kach
kontrolka, kdyz uz AAAcka kontroluji tolik bodu v technickem stavu, tak nepredpokladam ze by takovou prkotinu neodkliknuli, ale treba se mylim
a servis (vymena oleje) me treba sviti jen chvilku po nastartovani, pak zhasne
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 834
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
- Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
#491 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
koukal jsem teď na pár fotek a koncovka je v pohodě . Tohle je starej motor, myslim si, že důvodů proč by měla svítit kontrolka "service" moc nebude. Jinak svítí dvě minuty - podle teploměru soudim, že tak dlouho to auto nastartovaný nebylo. To jenom pro upřesnění. Já bych to každopádně taky nebral... už jenom, protože je to z AAA v tom vidim docela kasičkuttoommaasseekk píše:nejsem odbornik, jen to byly me postrehy
jelikoz tahle nafta nema DPF, predpokladam ze by mela byt koncovka ohnuta smerem k zemi, alespon tak jsem to videl na ostatnich naftovych 40kach
kontrolka, kdyz uz AAAcka kontroluji tolik bodu v technickem stavu, tak nepredpokladam ze by takovou prkotinu neodkliknuli, ale treba se mylim
a servis (vymena oleje) me treba sviti jen chvilku po nastartovani, pak zhasne
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 1316
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#492 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Pořád mu něco haníte...ta červená,škoda,že nemá lepší fotky, vypadá pěkně ta světlá sicna,ale 2.0T a švihadla vzadu?
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 419
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
#493 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
A taky je tam faceliftový zadní nárazník.ttoommaasseekk píše:Jen tak na prvni, kratky pohled:
vazne slabou naftu?
lehce potukane, ale roky jsou roky
sviti kontrolka, proc?
integrovane detske sedacky a elektricka detska pojistka
benzinovy vyfuk (koncovy dil) na naftovem aute
kapota neni potukana od kaminku, naraznik jo
hnusnej volant
neni koule moc primackla k narazniku?
tohle bylo v lepsim stavu a levnejsi:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=28367
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 1316
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#494 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tu máš auto v pěkné barvě http://cm.aukro.cz/volvo-v40-klima-vyhrivana-sedadla-lita-kola-i1581266477.html
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
#495 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Také jsem si ho vsimnul, ale problem je, ze nepotrebuji kombi a cena taky myslim jeste dost poroste..co tohle - http://www.mbcar.cz/?264,volvo-s40-1.6i kdyz uz vas tady otravuju..dekuji za trpelivost
_________________
bylo: Volvo 460 "Helga" 2.0, B20F manual, 80kW,´95
Volvo 945 Polar "Ainar" bílá 2.0 B200FT manual, 114kW, ´95
bylo: Volvo 460 "Helga" 2.0, B20F manual, 80kW,´95
Volvo 945 Polar "Ainar" bílá 2.0 B200FT manual, 114kW, ´95
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 1674
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#496 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Holota
Ja nevim, ale kdyz si vybiram ojetinu, snazim se z ni dostat maximum vybavy.
Proto me treba ta mnou vyzdvizena turbina zaujala.
Jasne, vykon nepotrebujes, klimatizace je pro zensky, bude to moc zrat, bla bla, ...
Nesmysl. A navic je mladsi a po faceliftu, coz si myslim je kvalitativni plus.
Nechci te do ni uvrtat, nemam s tim autem nic spolecneho, ale je koupena v CR, jsou k ni druha kola, neplatis prevod, ... a vypada pekne a je slusne vybavena, tedy az na ta svihadla na zadnich sedadlech. Alespon ji zkus pres telefon prubnout a budes chytrejsi.
Jo a cena je myslim prizniva. Pac jestli 98ku za 45t nebo 02ku za 55t, tak je to jasne, ne?
Ja nevim, ale kdyz si vybiram ojetinu, snazim se z ni dostat maximum vybavy.
Proto me treba ta mnou vyzdvizena turbina zaujala.
Jasne, vykon nepotrebujes, klimatizace je pro zensky, bude to moc zrat, bla bla, ...
Nesmysl. A navic je mladsi a po faceliftu, coz si myslim je kvalitativni plus.
Nechci te do ni uvrtat, nemam s tim autem nic spolecneho, ale je koupena v CR, jsou k ni druha kola, neplatis prevod, ... a vypada pekne a je slusne vybavena, tedy az na ta svihadla na zadnich sedadlech. Alespon ji zkus pres telefon prubnout a budes chytrejsi.
Jo a cena je myslim prizniva. Pac jestli 98ku za 45t nebo 02ku za 55t, tak je to jasne, ne?
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
#497 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Zdravím,
zvažujem změnu stávající V50 2.0D (2006). Ideální představa je zase V50 (asi 2009 nebo 2010), ale přemýšlíme, jestli zase motor 2.0D nebo už D5. Máte někdo s tímto motorem zkušenosti ve V50?
Bohužel nemám čas tu trávit dny a číst recenze o tomto motoru v jiných typech, proto bych prosil o názor někoho, kdo má V50 s tímto motorem.
Případně ještě uvažujem o XC70 (od roku 2008 a výš), ale priorita je asi V50, se kterou jsme spokojení.
zvažujem změnu stávající V50 2.0D (2006). Ideální představa je zase V50 (asi 2009 nebo 2010), ale přemýšlíme, jestli zase motor 2.0D nebo už D5. Máte někdo s tímto motorem zkušenosti ve V50?
Bohužel nemám čas tu trávit dny a číst recenze o tomto motoru v jiných typech, proto bych prosil o názor někoho, kdo má V50 s tímto motorem.
Případně ještě uvažujem o XC70 (od roku 2008 a výš), ale priorita je asi V50, se kterou jsme spokojení.
#498 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
No, nemám V50. Ale mám D5 a myslím, že není o čem mluvit. Ta 2.0D je PSA ne? D5 je fakt úplně jinde. A jestli V50 nebo XC70? XC bych se trochu bál, ale V70 D5 by byla naprosto jasná volba. V50 je taková nějaká.... no, volvo to není.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#499 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
s V50 D5 jsem jel krátkou zkušební jízdu. Tady na foru ten motor myslim nikdo nemá. Podle mě je to určitě lepší motor, ale z hlediska oprav a případných náhradních dílů bude levnější 2,0D, kterej najdeš v peugotech a focusech. D5 je jen jeden, ale zase stojí za to.Veron píše:Zdravím,
zvažujem změnu stávající V50 2.0D (2006). Ideální představa je zase V50 (asi 2009 nebo 2010), ale přemýšlíme, jestli zase motor 2.0D nebo už D5. Máte někdo s tímto motorem zkušenosti ve V50?
Bohužel nemám čas tu trávit dny a číst recenze o tomto motoru v jiných typech, proto bych prosil o názor někoho, kdo má V50 s tímto motorem.
Případně ještě uvažujem o XC70 (od roku 2008 a výš), ale priorita je asi V50, se kterou jsme spokojení.
EDIT: ještě dodám, že je docela rozdíl ve V50 a V70 resp XC70, seš uplně na jiný vlně. Za mě samozřejmě XC70.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#500 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
hayney: tak nakonec to začíná vypadat na XC70 II.
Každopádně něco od roku 2007-8, motor D5, může být i automat.
S V50 jsme naprosto spokojení, má najeto cca 195 000 km a je to v podstatě bezúdržbové auto (když pominu oleje, pravidelné prohlídky a brzdové desky). Ale vozíme velké psy na výstavy a větší kufr nikdy není na škodu. Takže rozhodl větší prostor nad designem, který u V50 nemá chybu
Každopádně něco od roku 2007-8, motor D5, může být i automat.
S V50 jsme naprosto spokojení, má najeto cca 195 000 km a je to v podstatě bezúdržbové auto (když pominu oleje, pravidelné prohlídky a brzdové desky). Ale vozíme velké psy na výstavy a větší kufr nikdy není na škodu. Takže rozhodl větší prostor nad designem, který u V50 nemá chybu
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 1323 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Scarabeus
-
- 11 Odpovědi
- 1230 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od TomB
-
- 6 Odpovědi
- 844 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous
-
- 3 Odpovědi
- 883 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pepino33
-
- 3 Odpovědi
- 767 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa