Jaký LPG systém do S80 2,4l 125kW?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 10
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: S80 2,4i (1999)
- Bydliště: Praha
#1 Jaký LPG systém do S80 2,4l 125kW?
Zdravím,
hodně začínám uvažovat o zástavbě LPG do auta. Mám Volvo S80 2,4l 125kW, najeto 220t km (doufám ) . Auto bych si chtěl nechat dokud se uplně nerozpadne , mám ho fakt rád . Máte někdo zkušenosti s LPG přímo v tomhle motoru? Zajímá mě jaký systém vybrat, zda nebude problém s tím, že už má přece jen něco nalítáno a taky koho by jste mi doporučili pro montáž. Někoho z Prahy, středních čech nejlépe.
Díky moc za vaše reakce
hodně začínám uvažovat o zástavbě LPG do auta. Mám Volvo S80 2,4l 125kW, najeto 220t km (doufám ) . Auto bych si chtěl nechat dokud se uplně nerozpadne , mám ho fakt rád . Máte někdo zkušenosti s LPG přímo v tomhle motoru? Zajímá mě jaký systém vybrat, zda nebude problém s tím, že už má přece jen něco nalítáno a taky koho by jste mi doporučili pro montáž. Někoho z Prahy, středních čech nejlépe.
Díky moc za vaše reakce
_________________
-----------------------------------------------------
Volvo S80 2,4(125kW) benzín, r.v. 1999 , manual. převodovka
-----------------------------------------------------
Volvo S80 2,4(125kW) benzín, r.v. 1999 , manual. převodovka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#2 Jaký LPG systém do S80 2,4l 125kW?
http://www.greenfuel.cz
Je z Brna a vyplatí se to i s tímto malým handicapem.
Samozřejmě pokud to myslíš vážně s tím, že si auto necháš do rozpadnutí.
Jinak si tu projdi všechny LPG témata, řeší se to tu poměrně často.
Je z Brna a vyplatí se to i s tímto malým handicapem.
Samozřejmě pokud to myslíš vážně s tím, že si auto necháš do rozpadnutí.
Jinak si tu projdi všechny LPG témata, řeší se to tu poměrně často.
_________________
V60 D4
V60 D4
#3 Jaký LPG systém do S80 2,4l 125kW?
zdravím,
myslím, že máš velkou výhodu - Tvůj problém již vyřešili jiní!
Sám jsem stejný problém řešil tento rok květen-červen, myslím že poměrně "odpovědně" a "nedůvěřivě".
Nakonec byla moje volba jednoznačná:
systém PRINS s montáží u uvedeného p. Outraty z Brna (http://www.greefuel.cz).
Jezdím s tím již 3,5 měsíce - 16,5 tis. km zcela bez problémů. Spotřeba 10-11l/100km důsledně měřeno:) (jezdím ze 3/4dálku a velmi rozvážně tak do 120km/hod a zde bych si pravda představoval nižší hodnotu, když na benzín to bylo tak 8,6-9,5, ale při ceně toho plynu to i tak jde)
montáž provedena na jedničku - viz. foto.
takže mé jasné doporučení znáš!
Martin
myslím, že máš velkou výhodu - Tvůj problém již vyřešili jiní!
Sám jsem stejný problém řešil tento rok květen-červen, myslím že poměrně "odpovědně" a "nedůvěřivě".
Nakonec byla moje volba jednoznačná:
systém PRINS s montáží u uvedeného p. Outraty z Brna (http://www.greefuel.cz).
Jezdím s tím již 3,5 měsíce - 16,5 tis. km zcela bez problémů. Spotřeba 10-11l/100km důsledně měřeno:) (jezdím ze 3/4dálku a velmi rozvážně tak do 120km/hod a zde bych si pravda představoval nižší hodnotu, když na benzín to bylo tak 8,6-9,5, ale při ceně toho plynu to i tak jde)
montáž provedena na jedničku - viz. foto.
takže mé jasné doporučení znáš!
Martin
- Přílohy
-
- DSCF3102 (1).jpg (78.82 KiB) Zobrazeno 3847 x
-
- DSCF3100 (1).jpg (77.91 KiB) Zobrazeno 3847 x
-
- DSCF3099 (1).jpg (96.15 KiB) Zobrazeno 3847 x
-
- DSCF3097 (1).jpg (91.36 KiB) Zobrazeno 3823 x
_________________
VOLVO V70 II 2,4i 125kW B5244S manuál, r.v.2007, svět.zelená metal., LPG PRINS VSI 2.0
VOLVO V70 II 2,4i 125kW B5244S manuál, r.v.2004, tmavě šedá metal., LPG PRINS VSI
bylo:
Opel Omega B Caravan 2,2DTI [/b]88kW man. 2001
Opel Omega B Caravan 2,5V6 125kW man. 1995
Opel Omega A Limuz. 2.0i aut. 1988
VOLVO V70 II 2,4i 125kW B5244S manuál, r.v.2007, svět.zelená metal., LPG PRINS VSI 2.0
VOLVO V70 II 2,4i 125kW B5244S manuál, r.v.2004, tmavě šedá metal., LPG PRINS VSI
bylo:
Opel Omega B Caravan 2,2DTI [/b]88kW man. 2001
Opel Omega B Caravan 2,5V6 125kW man. 1995
Opel Omega A Limuz. 2.0i aut. 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#4 Jaký LPG systém do S80 2,4l 125kW?
Pokud preferuješ kvalitu, tak greenguel jasná volba. I naprostí plynoví odpůrci museli uznat, že je to od něj precizně udělaný. A hlavně má s Volvy hodně zkušeností
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 10
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: S80 2,4i (1999)
- Bydliště: Praha
#5 Jaký LPG systém do S80 2,4l 125kW?
Do Greenfuel jsem napsal, uvidíme kdy odpoví. Jen se bojím že je až z brna. Kolikrát bylo nutný k němu zajet na vyladění? Auto budu mít, doufám, aspoň dalších 5 let. Nevidím důvod proč bych se ho měl zbavovat. Je to pohodlný a zatím spolehlivý auto. Akorát mě štve ta spotřeba, s tím musím něco dělat. Ročně najedu asi 35tkm, takže by se investice do LPG měla snadno vrátit.
Náhodu systém Stag s tímhle motorem nikdo nemá?
Náhodu systém Stag s tímhle motorem nikdo nemá?
_________________
-----------------------------------------------------
Volvo S80 2,4(125kW) benzín, r.v. 1999 , manual. převodovka
-----------------------------------------------------
Volvo S80 2,4(125kW) benzín, r.v. 1999 , manual. převodovka
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#6 Jaký LPG systém do S80 2,4l 125kW?
chápu, že špekuluješ, špekulovalo tady hodně lidí a většina nakonec vážila cestu do Brna. Co tady tak registruju, tak na vyladění se tam jede jen jednou po ujetí několika km.rutat píše:Do Greenfuel jsem napsal, uvidíme kdy odpoví. Jen se bojím že je až z brna. Kolikrát bylo nutný k němu zajet na vyladění? Auto budu mít, doufám, aspoň dalších 5 let. Nevidím důvod proč bych se ho měl zbavovat. Je to pohodlný a zatím spolehlivý auto. Akorát mě štve ta spotřeba, s tím musím něco dělat. Ročně najedu asi 35tkm, takže by se investice do LPG měla snadno vrátit.
Náhodu systém Stag s tímhle motorem nikdo nemá?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#7 Jaký LPG systém do S80 2,4l 125kW?
Toťhayney píše:chápu, že špekuluješ, špekulovalo tady hodně lidí a většina nakonec vážila cestu do Brna. Co tady tak registruju, tak na vyladění se tam jede jen jednou po ujetí několika km.
Stag je barbarství, když už tak BRC či Lovato...ale Stag za mě ne.
Naposledy upravil(a) Dural8 dne 05 říj 2010 22:12, celkem upraveno 1 x.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 363
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
#8 Jaký LPG systém do S80 2,4l 125kW?
Mám rovnako precízne namontovaný systém Elpigaz a úplná skojnosť
http://www.mpgas.sk
http://www.mpgas.sk
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 105
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: okres Verona
- Kontaktovat uživatele:
#9 Jaký LPG systém do S80 2,4l 125kW?
Za sebe (z vlastni zkusenosti) doporucuju BRC a Renzo Landi.
Naopak nedoporucuju Tartarini. Ten je vhodny do objemu motoru 1,6.
Naopak nedoporucuju Tartarini. Ten je vhodny do objemu motoru 1,6.
#10 Jaký LPG systém do S80 2,4l 125kW?
s ohledem na možná rizika je cesta Praha-Brno zcela zanedbatelná. Navíc mi nabídl, že pro běžný servis mi doporučí někoho spolehlivého v Praze. Ale zatím jsem to ani nemusel řešit.
Ano, ještě jednou jsem v Brně byl, neb mě z počátku zlobil a neukozoval stav plynu plovák v nádrži, ale to jsem spojil s jinou cestou.
Brno neřeš, chceš li mít klid, jed tam
Ano, ještě jednou jsem v Brně byl, neb mě z počátku zlobil a neukozoval stav plynu plovák v nádrži, ale to jsem spojil s jinou cestou.
Brno neřeš, chceš li mít klid, jed tam
_________________
VOLVO V70 II 2,4i 125kW B5244S manuál, r.v.2007, svět.zelená metal., LPG PRINS VSI 2.0
VOLVO V70 II 2,4i 125kW B5244S manuál, r.v.2004, tmavě šedá metal., LPG PRINS VSI
bylo:
Opel Omega B Caravan 2,2DTI [/b]88kW man. 2001
Opel Omega B Caravan 2,5V6 125kW man. 1995
Opel Omega A Limuz. 2.0i aut. 1988
VOLVO V70 II 2,4i 125kW B5244S manuál, r.v.2007, svět.zelená metal., LPG PRINS VSI 2.0
VOLVO V70 II 2,4i 125kW B5244S manuál, r.v.2004, tmavě šedá metal., LPG PRINS VSI
bylo:
Opel Omega B Caravan 2,2DTI [/b]88kW man. 2001
Opel Omega B Caravan 2,5V6 125kW man. 1995
Opel Omega A Limuz. 2.0i aut. 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 58
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Moravská Třebová
- Vůz: VW Passat B7
- Bydliště: Praha
#11 Jaký LPG systém do S80 2,4l 125kW?
A proč jej nedoporučuješ?EcoPower píše:Za sebe (z vlastni zkusenosti) doporucuju BRC a Renzo Landi.
Naopak nedoporucuju Tartarini. Ten je vhodny do objemu motoru 1,6.
Já jej mám na svém Jagu 4.0 V8 203 kW a zatím nemám sebemenší problém.Najel jsem naněj prozatím něco přes 30.000km. Stačilo jej jen dobře doladit a jede to stejně jako na benzín. Spotřebu mám o nějakých 10% vyšší než na benzín.
_________________
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#12 Jaký LPG systém do S80 2,4l 125kW?
Taky jsem zaslechl, že ve srovnání s BRC a Landi Renzo Tartarini zaostává, mám pocit že životnostní...
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 58
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Moravská Třebová
- Vůz: VW Passat B7
- Bydliště: Praha
#13 Jaký LPG systém do S80 2,4l 125kW?
Možné to je.. Uvidíme, komu se to rozsype nejdříve
_________________
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat
#14 Jaký LPG systém do S80 2,4l 125kW?
Zdravím,NuclearDave píše:Do své V70II jsem po pročtení diskuzí zvolil taky montáž u p. Outraty (greenfuel.cz).
Moje postřehy (mám najeto 5tis. km na plyn):
- Prins VSI jsem volil na základě zkušeností uživatelů a taky proto, že tento systém volvo montuje do bi-fuel verze
- montáž je provedena čistě
- seřízení po cca 1500 km (vlastně nebylo co seřizovat)
- spotřeba lehce přes 11l - jezdím 90% dálnice
- nádrž mám 70l místo rezervy
- dojezd něco přes 500km (podle kvality plynu - v CZ tankuji Vitogaz u Benziny)
Taky jsem se nechal u Vitogaz proškolit, ať si můžu tankovat sám (aniž by mě za to obsluha prudila). Školení na 15 minut. Co mě pobavilo, že v době školení byla cena LPG 13,50 místo obvyklých 14,90.
vidím, že máme oba prakticky vše to samé, vč. zkušeností z Brna a "slabosti" pro Vitogaz Jen já mám již 16,5tis. najeto
Chci se zeptat, jak Ti ukazuje palubní počítač - spotřeba? Já jsem vysledovat, že je to téměř přesně o 1litr méně než skutečnost při provozu na plyn (+-max0,2). (to nehodnotím jako špatně, je mi jasné, že to asi bude ukazovat neco jineho, nez skutecnou spotrebu na LPG, spis me zaujala ta cela hodnota, v souvislosti i s tím, že nez jsem mel LPG, tak mi Pc ukazoval spotřebu opravdu presne (+-0,1)
Martin
_________________
VOLVO V70 II 2,4i 125kW B5244S manuál, r.v.2007, svět.zelená metal., LPG PRINS VSI 2.0
VOLVO V70 II 2,4i 125kW B5244S manuál, r.v.2004, tmavě šedá metal., LPG PRINS VSI
bylo:
Opel Omega B Caravan 2,2DTI [/b]88kW man. 2001
Opel Omega B Caravan 2,5V6 125kW man. 1995
Opel Omega A Limuz. 2.0i aut. 1988
VOLVO V70 II 2,4i 125kW B5244S manuál, r.v.2007, svět.zelená metal., LPG PRINS VSI 2.0
VOLVO V70 II 2,4i 125kW B5244S manuál, r.v.2004, tmavě šedá metal., LPG PRINS VSI
bylo:
Opel Omega B Caravan 2,2DTI [/b]88kW man. 2001
Opel Omega B Caravan 2,5V6 125kW man. 1995
Opel Omega A Limuz. 2.0i aut. 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#15 Jaký LPG systém do S80 2,4l 125kW?
Myslim, že ani jeden z nás to tu veřejně nepřizná až se to rozsypeMaPiv píše:Možné to je.. Uvidíme, komu se to rozsype nejdříve
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
#16 Jaký LPG systém do S80 2,4l 125kW?
Tak jestli ti můžu poradit tak jakékoliv auto přestavit v Prostějově u pana Fedora, to je odborník a do toho volva bych se nebál dát i nějaký levněkjší systém, v tom pojede téměř všechno ale ze skušenosti se mi nejvíc libí BRC SQ24, to jak se naladí tak to jezdí úplně bez problémů a žádné rožínání kontrolek a podobně
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#17 Jaký LPG systém do S80 2,4l 125kW?
Prins je urco dobrej ale jezdit porad do brna... Navic nikdo jinej v CR to nedela takze akutni problem=cesta do brna.
Ale myslim ze BRC udela tu samou sluzbu, dostupnej servis a nejaka koruna uspory k tomu.
Ja na Stag 300+ zatim nemuzu rict krive slovo. Najeto 20 000km a zadny problem a zatim nelituju
Ale myslim ze BRC udela tu samou sluzbu, dostupnej servis a nejaka koruna uspory k tomu.
Ja na Stag 300+ zatim nemuzu rict krive slovo. Najeto 20 000km a zadny problem a zatim nelituju
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
#18 Jaký LPG systém do S80 2,4l 125kW?
Rovnako aj ja. Chalani z MPGas su naozaj profici.Peťo píše:Mám rovnako precízne namontovaný systém Elpigaz a úplná skojnosť
http://www.mpgas.sk
Len ta hnusna byrokracia a poplatky tu u nas na Slovensku!
_________________
Volvo V70, MY2006, 2.5T, AWD, automat, strieborna, LPG
Bolo: Volvo S80, r.v. 2000, 2.9l, 150 kW, manual, tmava modra metaliza, LPG
Volvo V70, MY2006, 2.5T, AWD, automat, strieborna, LPG
Bolo: Volvo S80, r.v. 2000, 2.9l, 150 kW, manual, tmava modra metaliza, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#19 Jaký LPG systém do S80 2,4l 125kW?
Chlapi po pravde jak casto musite s jakejma systemama na serizeni? nepocitam prvotni serizeni po montazi po 2 000km.
Takze za me Stag:
25 000km a bud jsem natankoval spatne LPG (ale filtry jsou uplne ciste) nebo potrebuju serizeni.
teda nejsem si jistej protoze ted to zase jezdi normalne, ale radsi se k plynarovi otocim
Ono fungujou vsechny systemy, jinak by je nemohly prodavat. Kdyz se poradne naladej tak jsou vykon i spotreba stejny. Spis je dulezitejsi mit nekoho kdo to umi poradne namontovat a naladit. Urcite mezi tyto lidi patri Greenfuel, ale za me bych si PRINS do auta nedal, kvalita ceskeho plynu a CS je podle meho a podle nazoru co tu mame docela nestala. Jak jsem psal vys nejaky problem (a ze ho bude mit nekdy kazde plynove auto) znamena cesta brna a draha oprava. No a kdyz jsem uvazoval o PRINS tak jsem pan Outara neodpovedel ani na jeden muj email. A nezvedl me ani jednou telefon. Mozna nahoda ale proste bylo jasne ze PRINS do auta nepujde, ikdyby byl zlatej.
Jo stag mam udajne poruchove strikovace a celkove je mechanicky poruchovejsi. Ale co jsem se bavil s lidma kolem tak je staci cas od casu vycistit, popripade vymenit gumicky za par korun nebo kdyz dojde na lamani chleba vetsinou najezdy pres 100 000km tak vymenit jadyrka celkem i s praci 2 000Kc. Staci aby u PRINS odesel jeden vstrikovac a clovek musi zaplatit nekolik tisic. U Stagu clovek pouziva filtry Certools kterej stoji 200Kc oproti filtrum PRINS co stojej 3-4x tolik.
Takze za sebe bych do Volva doporucil BRC nebo Landi namontovane Greenfuelem nebo nejakym jinym osvedcenym plynarem. Jako economy alternativu Stag s tim ze clovek bude muset mozna resit vic veci, ktere ale jsou jen zlomkem cen oprav a servisu u PRINS nebo BRC. Kdo najezdi 15tis rocne tak je stag uplne idealni vsechno se splachne s revizi...
100 lidi sto nazoru takze klido tech dalsich 99
Takze za me Stag:
25 000km a bud jsem natankoval spatne LPG (ale filtry jsou uplne ciste) nebo potrebuju serizeni.
teda nejsem si jistej protoze ted to zase jezdi normalne, ale radsi se k plynarovi otocim
Ono fungujou vsechny systemy, jinak by je nemohly prodavat. Kdyz se poradne naladej tak jsou vykon i spotreba stejny. Spis je dulezitejsi mit nekoho kdo to umi poradne namontovat a naladit. Urcite mezi tyto lidi patri Greenfuel, ale za me bych si PRINS do auta nedal, kvalita ceskeho plynu a CS je podle meho a podle nazoru co tu mame docela nestala. Jak jsem psal vys nejaky problem (a ze ho bude mit nekdy kazde plynove auto) znamena cesta brna a draha oprava. No a kdyz jsem uvazoval o PRINS tak jsem pan Outara neodpovedel ani na jeden muj email. A nezvedl me ani jednou telefon. Mozna nahoda ale proste bylo jasne ze PRINS do auta nepujde, ikdyby byl zlatej.
Jo stag mam udajne poruchove strikovace a celkove je mechanicky poruchovejsi. Ale co jsem se bavil s lidma kolem tak je staci cas od casu vycistit, popripade vymenit gumicky za par korun nebo kdyz dojde na lamani chleba vetsinou najezdy pres 100 000km tak vymenit jadyrka celkem i s praci 2 000Kc. Staci aby u PRINS odesel jeden vstrikovac a clovek musi zaplatit nekolik tisic. U Stagu clovek pouziva filtry Certools kterej stoji 200Kc oproti filtrum PRINS co stojej 3-4x tolik.
Takze za sebe bych do Volva doporucil BRC nebo Landi namontovane Greenfuelem nebo nejakym jinym osvedcenym plynarem. Jako economy alternativu Stag s tim ze clovek bude muset mozna resit vic veci, ktere ale jsou jen zlomkem cen oprav a servisu u PRINS nebo BRC. Kdo najezdi 15tis rocne tak je stag uplne idealni vsechno se splachne s revizi...
100 lidi sto nazoru takze klido tech dalsich 99
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
#20 Jaký LPG systém do S80 2,4l 125kW?
Ale prd. Nejlepší je šoupnout u spolujezdce na zem dvacetikilovku co je na vaření, proseknout pod palubovkou díru skrz přepážku do motorového prostoru, prostrčit šlauch do sání, utěsnit trochu plastelínou a frčím. Když je potřeba, sehnu se za jízdy k bombě a kohoutem našteluju, kolik to potřebuje dát nažrat podle otáček a je to. Nechávat si namontovat do auta jakýkoliv originál plyn je pro jelita, co nejsou schopná vykutit tak jednoduchou věc. Fajn zahradní hadice mají v OBI a plastelínu v papírnictví.
_________________
XC 70 3.2
XC 70 3.2
#21 Jaký LPG systém do S80 2,4l 125kW?
Presne takto mi to opisoval jeden klasik, ze takto jazdil. Ale to este na 120ke. Tam to bolo omnoho elegantnejsie - bombu mal za zadnymi sedadlami a stacila kratka hadica k motoru. Tie hadice tiez nie su lacne si treba povedat
_________________
Volvo V70, MY2006, 2.5T, AWD, automat, strieborna, LPG
Bolo: Volvo S80, r.v. 2000, 2.9l, 150 kW, manual, tmava modra metaliza, LPG
Volvo V70, MY2006, 2.5T, AWD, automat, strieborna, LPG
Bolo: Volvo S80, r.v. 2000, 2.9l, 150 kW, manual, tmava modra metaliza, LPG
#22 Jaký LPG systém do S80 2,4l 125kW?
Když odšroubuješ haupnu a přidrátuješ bombu rovnou na motor tak, aby ventil ústil přímo do sání, ušetříš za hadice. Tohle by snad mělo být levnější, než všechny ty Princy, Medžiky 1 až 80, Staky a Rendylanza.
_________________
XC 70 3.2
XC 70 3.2
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13070
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#23 Jaký LPG systém do S80 2,4l 125kW?
hynek9 píše:Ale prd. Nejlepší je šoupnout u spolujezdce na zem dvacetikilovku co je na vaření, proseknout pod palubovkou díru skrz přepážku do motorového prostoru, prostrčit šlauch do sání, utěsnit trochu plastelínou a frčím. Když je potřeba, sehnu se za jízdy k bombě a kohoutem našteluju, kolik to potřebuje dát nažrat podle otáček a je to. Nechávat si namontovat do auta jakýkoliv originál plyn je pro jelita, co nejsou schopná vykutit tak jednoduchou věc. Fajn zahradní hadice mají v OBI a plastelínu v papírnictví.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#24 Jaký LPG systém do S80 2,4l 125kW?
To je právě to, PRINS žádný doseřizování nepotřebuje. Za výměnu filtrů jsem dal 700,- a udělají to i jinde než jen v brně a rozhodně to není věc podle které bych si vybíral lpg systém. Vstřik stojí 50 EURO, ale ještě jsem neslyšel, že by někomu odešel. Ono totiž u prinsu krom klasických filtrů, má ještě každý vstřik pro jistotu svůj vlastní hrubší filtr, který v případě nejhoršího vstřik ochránímichal_0077 píše:Chlapi po pravde jak casto musite s jakejma systemama na serizeni? nepocitam prvotni serizeni po montazi po 2 000km.
Takze za me Stag:
25 000km a bud jsem natankoval spatne LPG (ale filtry jsou uplne ciste) nebo potrebuju serizeni.
teda nejsem si jistej protoze ted to zase jezdi normalne, ale radsi se k plynarovi otocim
Ono fungujou vsechny systemy, jinak by je nemohly prodavat. Kdyz se poradne naladej tak jsou vykon i spotreba stejny. Spis je dulezitejsi mit nekoho kdo to umi poradne namontovat a naladit. Urcite mezi tyto lidi patri Greenfuel, ale za me bych si PRINS do auta nedal, kvalita ceskeho plynu a CS je podle meho a podle nazoru co tu mame docela nestala. Jak jsem psal vys nejaky problem (a ze ho bude mit nekdy kazde plynove auto) znamena cesta brna a draha oprava. No a kdyz jsem uvazoval o PRINS tak jsem pan Outara neodpovedel ani na jeden muj email. A nezvedl me ani jednou telefon. Mozna nahoda ale proste bylo jasne ze PRINS do auta nepujde, ikdyby byl zlatej.
Jo stag mam udajne poruchove strikovace a celkove je mechanicky poruchovejsi. Ale co jsem se bavil s lidma kolem tak je staci cas od casu vycistit, popripade vymenit gumicky za par korun nebo kdyz dojde na lamani chleba vetsinou najezdy pres 100 000km tak vymenit jadyrka celkem i s praci 2 000Kc. Staci aby u PRINS odesel jeden vstrikovac a clovek musi zaplatit nekolik tisic. U Stagu clovek pouziva filtry Certools kterej stoji 200Kc oproti filtrum PRINS co stojej 3-4x tolik.
Takze za sebe bych do Volva doporucil BRC nebo Landi namontovane Greenfuelem nebo nejakym jinym osvedcenym plynarem. Jako economy alternativu Stag s tim ze clovek bude muset mozna resit vic veci, ktere ale jsou jen zlomkem cen oprav a servisu u PRINS nebo BRC. Kdo najezdi 15tis rocne tak je stag uplne idealni vsechno se splachne s revizi...
100 lidi sto nazoru takze klido tech dalsich 99
Jediná součástka co v mém plynovém systému bylo z polska, byl měřák paliva a po půl roce se rozbil. Je sice levnější než holandskej, ale k čemu cpát do auta něco co se vysírá byť je to levnější? Ona právě ta cena bývá na úkor něčeho
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
#25 Jaký LPG systém do S80 2,4l 125kW?
Ja mam Elpigaz od MPgasu z Hlohovca. Nevyberal som si system, ale firmu ktora je spicka podla referencii.
Uvidime ako to bude fungovat, zatial mam len dobre pocity. 12000 km a uplna pohoda. Akurat ta spotreba narastla asi o 25% oproti benzinu.
Uvidime ako to bude fungovat, zatial mam len dobre pocity. 12000 km a uplna pohoda. Akurat ta spotreba narastla asi o 25% oproti benzinu.
_________________
Volvo V70, MY2006, 2.5T, AWD, automat, strieborna, LPG
Bolo: Volvo S80, r.v. 2000, 2.9l, 150 kW, manual, tmava modra metaliza, LPG
Volvo V70, MY2006, 2.5T, AWD, automat, strieborna, LPG
Bolo: Volvo S80, r.v. 2000, 2.9l, 150 kW, manual, tmava modra metaliza, LPG
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 524 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od M4jky
-
- 21 Odpovědi
- 258 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od xSam
-
- 58 Odpovědi
- 6014 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 55 Odpovědi
- 3642 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od python.p
-
- 15 Odpovědi
- 2551 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od VB