OBD-vysvětléní...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#1 OBD-vysvětléní...
2-1-2 Signal missing/faulty from oxygen sensor
2-3-2 Fuel trim (lambda control) too lean or too rich at idle
Takže co? Vyměnit lambdu? První kod se objevuje po delším stání na volnoběh,pokud chybu vymažu a jedu,druhá se nekoná. Pokud první nevymažu a jedu,přidá se druhá...
Pokud nastartuju a hned jedu,chyba se nezjeví...
2-3-2 Fuel trim (lambda control) too lean or too rich at idle
Takže co? Vyměnit lambdu? První kod se objevuje po delším stání na volnoběh,pokud chybu vymažu a jedu,druhá se nekoná. Pokud první nevymažu a jedu,přidá se druhá...
Pokud nastartuju a hned jedu,chyba se nezjeví...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#2 OBD-vysvětléní...
Hod vystup lambdy na osciloskop nebo analyzator a budes mit hned jasno...treba to je v dratech.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#3 OBD-vysvětléní...
Tak osciloskop ještě nevedu...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#4 OBD-vysvětléní...
Elektronicky analyzatory lambdy jsem delal ja sam, jeden kousek mam ja a dalsi drtic muzu pripadne vyrobit dalsi, vychazelo to asi na stovku...Sarkasmic píše:Tak osciloskop ještě nevedu...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#5 OBD-vysvětléní...
No tak mozes este jeden, snad je to mensie ako osciloskop Pripadne posli nejake vyrobne podklady...tomasss píše:Elektronicky analyzatory lambdy jsem delal ja sam, jeden kousek mam ja a dalsi drtic muzu pripadne vyrobit dalsi, vychazelo to asi na stovku...Sarkasmic píše:Tak osciloskop ještě nevedu...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#6 OBD-vysvětléní...
Rozmer 3.5 x 3.3 cm, napajeni 12V primo z autaSergej píše:...snad je to mensie ako osciloskop
- Přílohy
-
- schema.GIF (9.14 KiB) Zobrazeno 984 x
-
- board.GIF (12.91 KiB) Zobrazeno 984 x
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#7 OBD-vysvětléní...
Dik takto jednoducho ma to nenapadlo.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#8 OBD-vysvětléní...
Jj, mne puvodne taky ne az se behem tydne dostanu k autu, postnu sem hodnoty odporu, mam to vyladeny na rozsah 0-1V, tj kazda LEDka je 0.1V. Funguje to pekne.Sergej píše:Dik takto jednoducho ma to nenapadlo.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#9 OBD-vysvětléní...
já bych jeden i bral,vyrobit si to neumim....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#10 OBD-vysvětléní...
tendle VUmetr mám taky, napájení přes zásuvku zapalovače a živej vodič končí tenkou jehlou, kterou napíchnu vedení od lambdy. spájel jsem to na hovado bez plošňáku a obalil textilní páskou
závadu tipuju na vadný vyhřívání sondy - při volnoběhu lambda zchladne a začne bájit...
závadu tipuju na vadný vyhřívání sondy - při volnoběhu lambda zchladne a začne bájit...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#11 OBD-vysvětléní...
Kluci ten indikáto na lambdu je todleto? Nejsem v tom odborník, ale připadá mi to stejný a vytáhl jsem ten odkaz z nějakého staršího topicu zde.
Odkaz
Pokud by to někdo uměl, tak bych rád, protože kdykoliv jsem si cokoliv zkoušel udělat, tak mi to prostě nefachalo.
Odkaz
Pokud by to někdo uměl, tak bych rád, protože kdykoliv jsem si cokoliv zkoušel udělat, tak mi to prostě nefachalo.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#12 OBD-vysvětléní...
Ok,zmerim zda do ni leze 12V a zkusim nainstalovat druhou...standa píše:
závadu tipuju na vadný vyhřívání sondy - při volnoběhu lambda zchladne a začne bájit...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#13 OBD-vysvětléní...
Spis zmer protekajici proudSarkasmic píše:Ok,zmerim zda do ni leze 12V a zkusim nainstalovat druhou...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#15 OBD-vysvětléní...
Pokracovani s analyzatory -> https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=28316
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#16 OBD-vysvětléní...
Kubo, nejdřív změř odpor vyhřívání, měl by být kolem 3 ohmů (za studena). taky se dá měřit voltmetrem přímo výstupní napětí sondy - za studena kolem 0,1V, po prohřátí (cca 3 minuty od startu) napětí lítá mezi 0,1 a 0,8V.
indikátor ti půjčím, ale jak si ho předáme?
indikátor ti půjčím, ale jak si ho předáme?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#17 OBD-vysvětléní...
nevtuším,zatím nejjednodušší pro mě je vrazit tam druhou lambdu,a zkusit esi se to zas rozsvítí...
Se svejma schopnostma si nejsem uplne jistej jak to merit...
Se svejma schopnostma si nejsem uplne jistej jak to merit...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#18 OBD-vysvětléní...
Bejt tebou radsi se to naucim, protoze chyba muze bejt taky v kabelazi, dale v pojistce pro vyhrivaci okruh...a tohle okontrolovat merakem ti zabere dve minuty cisty prace, na rozdil od kutani zapeceny lambdy ve vejfuku behem valeni se pod autem po dobu mnohem delsi a s nejistym vysledkem.Sarkasmic píše:nevtuším,zatím nejjednodušší pro mě je vrazit tam druhou lambdu,a zkusit esi se to zas rozsvítí...
Se svejma schopnostma si nejsem uplne jistej jak to merit...
Napeti zmeris jednoduse - pokud mas tri ci ctyrdratovou lambdu, vyhrivani ma samostatny dvoupolovy konektor takze merit za konektorem smerem k lambde, na multimetru rozsah V= rozsah 20V.
Proud zmeris tak ze jeden z polu propojis v konektoru dratem a druhej pol propojis pomoci multimetru s nastavenym rozsahem A= (zacni na nejvyssim rozsahu).
Co se tyce mereni signaloveho vystupu, da se orientacne taky - na multimetru rozsah V= rozsah 2V, minus na kostru a plus na vystup lambdy. Melo by to litat v rozsahu 0.1-0.8V.
Naposledy upravil(a) tomasss dne 11 led 2011 10:54, celkem upraveno 2 x.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#19 OBD-vysvětléní...
supr tome,zatím díky...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#20 OBD-vysvětléní...
tkaze esi sem to dobre pochopil-ten konektor se dvema draty,to je vyhrivani a ten co je sam spojenej s dalším samotným je data? Ja myslel opracene,ze ten samotnej je vyhrev....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#21 OBD-vysvětléní...
Jj.Sarkasmic píše:takze esi sem to dobre pochopil-ten konektor se dvema draty,to je vyhrivani a ten co je sam spojenej s dalším samotným je data?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
#22 OBD-vysvětléní...
Ahoj, mohl bys vyrobit ten analyzátor lambda sondy nebo máš nějaký navíc? Mám na S90 tce Volvu pořád původní lambda sondy a auto má najeto už 406 tisíc a skoro 15 let jezdím na LPG. A ještě na 940tce bych chtěl lambda sondu zkontrolovat. DikY.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#23 OBD-vysvětléní...
Sorry, uz zadny nemam, tohle bylo pred 10ti lety...
Nicmene pri urovni dnesni techniky bych vzal neco >takovyho<, nestoji to nic a mas to pekne graficky
Nicmene pri urovni dnesni techniky bych vzal neco >takovyho<, nestoji to nic a mas to pekne graficky
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
#24 OBD-vysvětléní...
Jáj díky, a jak se do toho ta lambda sonda připojí? Je tam nějaká zástrčka nebo jak to funguje?
A je to doufám už poskládaná krabička? Vypadlo to nějaké rozebrané na některých obrázkoch.
Mám obavy, aby to nepřišlo po dílech a doma si poskládaj. Do takových velkých akcí bych se totiž raději nepouštěl, to by nedopadlo dobře.
Bojím se, že to bude rozebrané, pod inzerátem jsou totiž fotky a je tam sáček s hromadou dílů... Zadal jsem na tom internetu v té stránce, co jsi poslal toto: dso138 completed (nevím, jestli to je dobře anglicky, ale asi ano jakože kompletní).
Ale nenašlo to poskládaný ten přístroj. Všechno jen rozebrané.
A je to doufám už poskládaná krabička? Vypadlo to nějaké rozebrané na některých obrázkoch.
Mám obavy, aby to nepřišlo po dílech a doma si poskládaj. Do takových velkých akcí bych se totiž raději nepouštěl, to by nedopadlo dobře.
Bojím se, že to bude rozebrané, pod inzerátem jsou totiž fotky a je tam sáček s hromadou dílů... Zadal jsem na tom internetu v té stránce, co jsi poslal toto: dso138 completed (nevím, jestli to je dobře anglicky, ale asi ano jakože kompletní).
Ale nenašlo to poskládaný ten přístroj. Všechno jen rozebrané.
Naposledy upravil(a) e.w.i.n.g.1 dne 25 lis 2020 11:08, celkem upraveno 2 x.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
#25 OBD-vysvětléní...
Ale podařilo se mi objednat ten kábl do diagnostiky na S90: https://www.ebay.com/itm/332189303443
Objednal jsem nejdřív za 108 Korun, ale čínan to zrušil. Pak jsem našel toto sice dražší, ale objednal jsem raději 2x ten kabel. Kdyby sa ten jeden pokazil. Ať je náhradní.
Že to vyjde o tolik levněji aj s dopravou od těch číňanů takovou dálku než u nás v obchodě.. A když si vezmu, kolik stojí jen doprava u nás po ČR - česká pošta apod...
Kolik musí stát ta doprava z ČLR ? To mi nejde do hlavy... Musí to být už v té ceně zahrnuté i ta doprava... Ale kolik stojí samotný výrobek? Bez poštovného? To nevím...
Objednal jsem nejdřív za 108 Korun, ale čínan to zrušil. Pak jsem našel toto sice dražší, ale objednal jsem raději 2x ten kabel. Kdyby sa ten jeden pokazil. Ať je náhradní.
Že to vyjde o tolik levněji aj s dopravou od těch číňanů takovou dálku než u nás v obchodě.. A když si vezmu, kolik stojí jen doprava u nás po ČR - česká pošta apod...
Kolik musí stát ta doprava z ČLR ? To mi nejde do hlavy... Musí to být už v té ceně zahrnuté i ta doprava... Ale kolik stojí samotný výrobek? Bez poštovného? To nevím...
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 0 Odpovědi
- 1080 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 14 Odpovědi
- 2790 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko
-
- 4 Odpovědi
- 815 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mvtechnik
-
- 68 Odpovědi
- 7923 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Majkl1
-
- 15 Odpovědi
- 1864 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od vaclavjohn