S90 zastudena chcipa
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 219
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 240
- Bydliště: Praha 4
#1 S90 zastudena chcipa
Mam dotaz, u S90 se mi v nedeli po natankovani rozsvitila kontrolka Lambdy, a od te doby auto zastudena (prvni nastartovani , treba rano) nastartuje, ale nez se alespon trochu zahreje tak po seslapnuti plynu klesnou otacky a chcipne. Po chvilce behu na volnobeh (volnobeh nechcipa), se situace zlepsi a pak uz je vse ok. Jeste dodam, ze dneska rano to po zahrati a pridani asi dvakrat tak jako prasklo z vyfuku.
Napada nekoho co by mohla byt mozna pricina?
Napada nekoho co by mohla byt mozna pricina?
_________________
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#2 S90 zastudena chcipa
Svicky?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 219
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 240
- Bydliště: Praha 4
#3 S90 zastudena chcipa
to me taky napadlo, jenze ty jsou tam nove asi 4 mesice.. coz samozrejme neznamena, ze nemuzou byt v hajitomasss píše:Svicky?
_________________
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou
#4 S90 zastudena chcipa
Zkontroluj hadice spojující sání s hlavou jestli nejsou vyskočené.roon_cz píše:to me taky napadlo, jenze ty jsou tam nove asi 4 mesice.. coz samozrejme neznamena, ze nemuzou byt v hajitomasss píše:Svicky?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#5 S90 zastudena chcipa
Mám podobný problém, ale na svém voze. Akorát mi nesvítí ta lambda. Diagnostika nic neukazuje, svíčky nové, filtry nové. Už jsem myslel, že se to vyřešilo (když se dal nový palivový filtr tak byl dva dny klid), ale už je to tu zase. Prostě když to studený natočím a nešlapu na plyn tak je to v pohodě, ale jakmile ťuknu o plyn nebo se chci rozjet tak motor začne blbnout a musím ho vytočit třeba až na 3.000 otáček a pomalu pouštět spojku, abych se vůbec rozjel. Po rozjetí někdy jde jakoby na čtyři válce, za pár vteřin (2-3) se to srovná a už to jede normálně.roon_cz píše:Mam dotaz, u S90 se mi v nedeli po natankovani rozsvitila kontrolka Lambdy, a od te doby auto zastudena (prvni nastartovani , treba rano) nastartuje, ale nez se alespon trochu zahreje tak po seslapnuti plynu klesnou otacky a chcipne. Po chvilce behu na volnobeh (volnobeh nechcipa), se situace zlepsi a pak uz je vse ok.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#6 S90 zastudena chcipa
V režimu LPG nebo na benzín?raolsa píše:Mám podobný problém, ale na svém voze. Akorát mi nesvítí ta lambda. Diagnostika nic neukazuje, svíčky nové, filtry nové. Už jsem myslel, že se to vyřešilo (když se dal nový palivový filtr tak byl dva dny klid), ale už je to tu zase. Prostě když to studený natočím a nešlapu na plyn tak je to v pohodě, ale jakmile ťuknu o plyn nebo se chci rozjet tak motor začne blbnout a musím ho vytočit třeba až na 3.000 otáček a pomalu pouštět spojku, abych se vůbec rozjel. Po rozjetí někdy jde jakoby na čtyři válce, za pár vteřin (2-3) se to srovná a už to jede normálně.roon_cz píše:Mam dotaz, u S90 se mi v nedeli po natankovani rozsvitila kontrolka Lambdy, a od te doby auto zastudena (prvni nastartovani , treba rano) nastartuje, ale nez se alespon trochu zahreje tak po seslapnuti plynu klesnou otacky a chcipne. Po chvilce behu na volnobeh (volnobeh nechcipa), se situace zlepsi a pak uz je vse ok.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#7 S90 zastudena chcipa
Dělá to na benzín, protože než to přepne na LPG tak to chvíli trvá - motor se musí trochu ohřát. Teď mi to trochu poštelovali (LPG), takže to přepíná naplyn o něco déle. Když to přepnulo hned po přidání plynu tak nebyl problém. Ještě bych vyzkoušel postupně měnit cívky, ale musím nejdřív někde sehnat náhradní.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 219
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 240
- Bydliště: Praha 4
#9 S90 zastudena chcipa
jo to je vpodstate to co to dela me, jen u automatu s tou spojlou manipulovat nemuzu.. no uvidime treba pomuze ten filtr nebo svicky. diky za radyraolsa píše:Mám podobný problém, ale na svém voze. Akorát mi nesvítí ta lambda. Diagnostika nic neukazuje, svíčky nové, filtry nové. Už jsem myslel, že se to vyřešilo (když se dal nový palivový filtr tak byl dva dny klid), ale už je to tu zase. Prostě když to studený natočím a nešlapu na plyn tak je to v pohodě, ale jakmile ťuknu o plyn nebo se chci rozjet tak motor začne blbnout a musím ho vytočit třeba až na 3.000 otáček a pomalu pouštět spojku, abych se vůbec rozjel. Po rozjetí někdy jde jakoby na čtyři válce, za pár vteřin (2-3) se to srovná a už to jede normálně.roon_cz píše:Mam dotaz, u S90 se mi v nedeli po natankovani rozsvitila kontrolka Lambdy, a od te doby auto zastudena (prvni nastartovani , treba rano) nastartuje, ale nez se alespon trochu zahreje tak po seslapnuti plynu klesnou otacky a chcipne. Po chvilce behu na volnobeh (volnobeh nechcipa), se situace zlepsi a pak uz je vse ok.
_________________
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#10 S90 zastudena chcipa
Este si skontrolujte ci vam spina spinac volnobehu na klapke, moze byt, ze za studena je stale rozopnuty a RJ tym padom nevie ze ma udrzovat volnobeh.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#11 S90 zastudena chcipa
Nevim jak u jejich aut, ja kdyz tohle mel tak jsem mel volnobeh naopak moc vysokej...Sergej píše:Este si skontrolujte ci vam spina spinac volnobehu na klapke, moze byt, ze za studena je stale rozopnuty a RJ tym padom nevie ze ma udrzovat volnobeh.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 219
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 240
- Bydliště: Praha 4
#12 S90 zastudena chcipa
no ten problem neni s volnobehem, ten je ok. Jen po pridani plynu otacky klesnou a auto chcipne.Sergej píše:Este si skontrolujte ci vam spina spinac volnobehu na klapke, moze byt, ze za studena je stale rozopnuty a RJ tym padom nevie ze ma udrzovat volnobeh.
_________________
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#13 S90 zastudena chcipa
Tak ti treba naopak nerozpinaroon_cz píše:no ten problem neni s volnobehem, ten je ok. Jen po pridani plynu otacky klesnou a auto chcipne.Sergej píše:Este si skontrolujte ci vam spina spinac volnobehu na klapke, moze byt, ze za studena je stale rozopnuty a RJ tym padom nevie ze ma udrzovat volnobeh.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 219
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 240
- Bydliště: Praha 4
#14 S90 zastudena chcipa
na tom neco jetomasss píše:Tak ti treba naopak nerozpinaroon_cz píše:no ten problem neni s volnobehem, ten je ok. Jen po pridani plynu otacky klesnou a auto chcipne.
_________________
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou
#15 S90 zastudena chcipa
Co vyblikání kodu???roon_cz píše:no ten problem neni s volnobehem, ten je ok. Jen po pridani plynu otacky klesnou a auto chcipne.Sergej píše:Este si skontrolujte ci vam spina spinac volnobehu na klapke, moze byt, ze za studena je stale rozopnuty a RJ tym padom nevie ze ma udrzovat volnobeh.
Kontroloval jsi ty hadice??
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#16 S90 zastudena chcipa
Vyměněný, jak píšu výše - najeto cca 1500 km. Od té doby jsem vyjel cca 3 litry benzínu. Když jsem ho vyměnil tak jsem myslel, že to bude dobrý, ale radost trvala jenom den a půl (tři studené rozjezdy). Pak to zase začalo blbnout.martinopel píše:Co palivový filtr?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#17 S90 zastudena chcipa
Zkontrolovat váhu a lambdu. Mě přesně tohle dělala lambda. V momentě, kdy se začínala probouzet, tak ochudila směs. Když ti svítí kontrolka, tak co na to chybové kódy ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 219
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 240
- Bydliště: Praha 4
#18 S90 zastudena chcipa
hadice jsem kontroloval a zdají se být okmartinopel píše:Co vyblikání kodu???
Kontroloval jsi ty hadice??
_________________
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 219
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 240
- Bydliště: Praha 4
#19 S90 zastudena chcipa
chybové kody na to zatim nic to radsi necham na odbornika, dnes jedu s autem k marrovi, vecer dam vedet jak to dopadlojarek.krizan píše:Zkontrolovat váhu a lambdu. Mě přesně tohle dělala lambda. V momentě, kdy se začínala probouzet, tak ochudila směs. Když ti svítí kontrolka, tak co na to chybové kódy ?
_________________
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 906
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#20 S90 zastudena chcipa
všecno hezky rady a co takhle jen vyměnit čidlo teploty vody?????
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 219
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 240
- Bydliště: Praha 4
#21 S90 zastudena chcipa
dekuji marrovi za odhaleni zavady a jeji prerfektni a rychle odstraneni .
od opravy jsem najel cca 2500 km a vse je v naprostem poradku.
od opravy jsem najel cca 2500 km a vse je v naprostem poradku.
_________________
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou
#22 S90 zastudena chcipa
A jaká byla závada?roon_cz píše:dekuji marrovi za odhaleni zavady a jeji prerfektni a rychle odstraneni .
od opravy jsem najel cca 2500 km a vse je v naprostem poradku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 219
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 240
- Bydliště: Praha 4
#23 S90 zastudena chcipa
jak psal marra, cidlo teploty vody
_________________
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 38 Odpovědi
- 2281 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 1 Odpovědi
- 492 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej
-
- 2 Odpovědi
- 650 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 16 Odpovědi
- 1982 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej
-
- 6 Odpovědi
- 1067 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od talent