Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 549
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
#376 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
neph04: nevypada zle jestli nutne netrvas na funkcich,ktery mu chybi,jel bych se na nej podivat
Az budes na miste nech si sundat kryt motoru,abys videl jestli nedke neco netece kdyz ja kupoval auto bylo vse 100% suchy
Az budes na miste nech si sundat kryt motoru,abys videl jestli nedke neco netece kdyz ja kupoval auto bylo vse 100% suchy
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#377 koupě Volvo s40 T5
Pisni uzivateli Martines. jeho luxusni S40 T5 stoji nyni v AutoHase za 350k (najezd cca 45tis km)
Tusim ze ma 18" kola, Premium Sound, svetla kuze a Martines je naprosty pedant na stav = nove auto.
Tusim ze ma 18" kola, Premium Sound, svetla kuze a Martines je naprosty pedant na stav = nove auto.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 147
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70II T5
#378 Koupit ojetinu S40 - benzin?
no mam T4, predtim jsem mel 85kw dvoulitrovou lagunu a je to nebe a dudy (stejná spotřeba, výkon úplně jinde)....trvalo mi chvilku než jsem si zvyknul, že musim s plynem velmi opatrně. Nejvetsi problém je, že ten motor je nejrychlejší část auta a občas , když není uplně ideální povrch silnice tak je skoro problém udržet to v kolmém směru:) řekl bych že kolem 2500ot je výkon servírován až s příliš velkou razancí (zřejmě díky tomu má kolikrát lepší čas na 100kmh než jiné silnější vozy). minulej týden se mi stim na vlhkej silnici povedlo do kopce při 140kmh rozblikat prokluz. Se spotřebou je na tom ta 1.9i vcelku dobře, občas se udělá vír v nádrži (okamžitá vylítně i na 25l:), ale když se na to nešlape furt tak mam vyzkoušeno, že dálky i při občasném prohnání jezdim mezi 7-7,5l/100km, Když jsem jednou někoho vezl a jel jsem vyloženě předpisově tak to bylo i za 6,4l. Myslim, že není zas tak těžké tento typ motorizace sehnat, je vcelku častej. Když jsem kupoval, měl jsem výběr ze 3 stejných aut.
co jsem tak zkoumal, tak je to zřejmě jeden z nejpovedenějších nizkooběmových přeplnovaných motorů, co se vyráběly ve větších seriích. Ani po 13letech ten novější motor octavie, co má o 140ccm více, nemá takový kroutak a zrychlení jako tenhle stařeček, který i když mu táhne na 300 000 zatím nevyžadoval žádný zásah.
co jsem tak zkoumal, tak je to zřejmě jeden z nejpovedenějších nizkooběmových přeplnovaných motorů, co se vyráběly ve větších seriích. Ani po 13letech ten novější motor octavie, co má o 140ccm více, nemá takový kroutak a zrychlení jako tenhle stařeček, který i když mu táhne na 300 000 zatím nevyžadoval žádný zásah.
_________________
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#379 Koupě V40
Mám tři volva všechny v naftě a nikdy jsem neměl sebevětší problém něco sehnat
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#380 Koupě V40
U 40tek to takový řachy nejsou...ale rozhodně víc než u koncernu...
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
#381 Koupě V40
rozhodně dobrá volba, nebál bych se. pokud nepůjde o kus s jinými stovkami km než budou na tachometru neměly by v tom být žádné další velké komplikace.mirda79 píše:Dobrý večer,
rozhodl jsem se koupit V40 1.9 TD 85 kw, r.v. 2002 nebo 2004
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
#382 Koupě V40
nevím jak hodně máš prověřené ty dva kousky, ale koukni i jinam a srovnávej hodně štěstí při výběru.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 195
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jihozápad
- Vůz: bylo V70
#383 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/v40/8102348
co rikate na tu cenu? je to v norme? pokud ted stav je opravdu ok...
co rikate na tu cenu? je to v norme? pokud ted stav je opravdu ok...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 422
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
#384 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Proč to má přelakované skoro všechny plastové lišty do barvy? Dále inzerují automatickou klimu, ale je pouze manuální. V el. jsou pouze přední okna, není tempomat, není vyhřívání sedadel. Takže celkově je to sociální výbava.outdoor píše:https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/v40/8102348
co rikate na tu cenu? je to v norme? pokud ted stav je opravdu ok...
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#385 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Myslím že poslední ročníky měli spolu s chromovými klikami lišty v barvě karoserie. Ale to radio je hnus!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 422
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
#386 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Jj, máš pravdu jsem si neuvědomil, že stejné lakování a stříbrné kliky jsem viděl na V40 ve Volvo muzeu.
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
#387 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
5ulo, ani jedno z tých aut čo si ukázal nehrá mp3. Hranie mp3 prišlo veľmi neskoro, až v roku 08 či 09. Takže mp3 jedine cez FM transmitter
Tomu prvému "tvoj favorit" s 195 000 km už súri výmena rozvodového remeňa (robí sa to pri 240 000km ale už by som nečakal) Ak to auto bolo servisované v autoriz. servise hoci kde v Európe tak pravosť servisnej knižke sa dá uveriť v hoci akom Volvo servise, treba v UNICOM - Zvolen pri zimnom štadióne. Mimochodom ak tam chodil stále to auto servisovať tak by som sa nebal to auto od ného kúpiť.
A keď je predávajúci súkromná osoba tak by mal vedieť ti odpovedať --> kedy na posledy dal vymeniť DPF filter, a kedy na posledy dal doplniť aditívum EOLYS. A či má spravené všetky záručné opravy a zvolacie akcii.
Ć.2: Starší ročník nemusí byť zla voľba, napr. to druhé uvedené z 12.2004 má EURO III motor, to znamená že aspoň sa nebudeš trápiť s DPF filterom, ani s poruchovou škrtiacou klapkou. A keď ti začne hnevať EGR ventil tak ho jednoducho odpojíš bez následkov, naopak motor ti za to bude vďačný a auto bude lepšie ťahať = vlastná skúsenosť
Totiž, novšie modely ako 2005 do 2007 majú už EURO IV motor a tým pádom aj DPF filter pre ktorý treba doplniť aditívum do špeciálnej nádržky každých 60000km aby mohol zregenerovať, a vymení sa to pri 120000km, robí sa to len v autoriz. servise Volvo za nemalo peniaze!! DPF je otravná a poruchová vec
Č. 3: Od OTOM ani suchý rožok.
Podľa mňa voľba č. 2 za 8 980 € vyhráva, a lyžiny sa dajú ľahko odmontovať alebo aj dokúpiť a montovať dľa preferencií, ale počet km na tach. by som nebral moc vážne... predsa len pretáčanie tachometrov je národný šport.
Tomu prvému "tvoj favorit" s 195 000 km už súri výmena rozvodového remeňa (robí sa to pri 240 000km ale už by som nečakal) Ak to auto bolo servisované v autoriz. servise hoci kde v Európe tak pravosť servisnej knižke sa dá uveriť v hoci akom Volvo servise, treba v UNICOM - Zvolen pri zimnom štadióne. Mimochodom ak tam chodil stále to auto servisovať tak by som sa nebal to auto od ného kúpiť.
A keď je predávajúci súkromná osoba tak by mal vedieť ti odpovedať --> kedy na posledy dal vymeniť DPF filter, a kedy na posledy dal doplniť aditívum EOLYS. A či má spravené všetky záručné opravy a zvolacie akcii.
Ć.2: Starší ročník nemusí byť zla voľba, napr. to druhé uvedené z 12.2004 má EURO III motor, to znamená že aspoň sa nebudeš trápiť s DPF filterom, ani s poruchovou škrtiacou klapkou. A keď ti začne hnevať EGR ventil tak ho jednoducho odpojíš bez následkov, naopak motor ti za to bude vďačný a auto bude lepšie ťahať = vlastná skúsenosť
Totiž, novšie modely ako 2005 do 2007 majú už EURO IV motor a tým pádom aj DPF filter pre ktorý treba doplniť aditívum do špeciálnej nádržky každých 60000km aby mohol zregenerovať, a vymení sa to pri 120000km, robí sa to len v autoriz. servise Volvo za nemalo peniaze!! DPF je otravná a poruchová vec
Č. 3: Od OTOM ani suchý rožok.
Podľa mňa voľba č. 2 za 8 980 € vyhráva, a lyžiny sa dajú ľahko odmontovať alebo aj dokúpiť a montovať dľa preferencií, ale počet km na tach. by som nebral moc vážne... predsa len pretáčanie tachometrov je národný šport.
_________________
VOLVO S40 2.0D MOMENTUM 100kw/136bhp 09/2004
VOLVO S40 2.0D MOMENTUM 100kw/136bhp 09/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 549
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
#388 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Guru: kdyz odpojis EGR musi ti prece pernamentne svitit kontrolka chyby motoru,nebo nemam pravdu
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
#389 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Zdar Pavluňa, nemáš pravduPavluňa píše:Guru: kdyz odpojis EGR musi ti prece pernamentne svitit kontrolka chyby motoru,nebo nemam pravdu
EGR motora 1.6D sa nedá odpojiť, ani EGR motora 2.0D EURO IV ale keď máš motor 2.0D EURO III bez DPF ako ja, tak sa dá v pohode vyradiť bez problémov! nápad a následné aj návod mi prišiel z Portugalska od jedného chlapíka ktorý má svoje 2.0D euro 3 čipnuté na 180hp/400Nm
Inak, len hrubá diagnostika cez vadiš alebo vida ukáže chybu ale na palubovke nič nesvieti! a auto sa správa oveľa sviežejšie a po kopnutí do plynového pedálu zrýchľuje ako raketa a ťahá ako lokomotíva
Zaslepený so spoluprácou s prázdnou plechovkou od piva Kormbacher
_________________
VOLVO S40 2.0D MOMENTUM 100kw/136bhp 09/2004
VOLVO S40 2.0D MOMENTUM 100kw/136bhp 09/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 549
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
#390 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Guru: tak to jsem zorvna kapnul na spatnej motor
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#391 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
v tom prece nemuze byt rozdil. mas-li motor bez DPF je jedno, zda se jedna o 1.6 nebo 2.0.. kluciii do toho.
my DPF mame asi smolika
my DPF mame asi smolika
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
#392 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Zdravím všechny majitele a příznivce volva,
sám mám zatím mazdu ale rád bych přesedlal na V40 nebo V70
Našel jsem si tenhle inzerát
https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/v40/8134240
znáte konkrétně tohle auto někdo? Doporučili byste ke koupi??
Z toho co jsem četl tak benzínový dvoulitry jsou dobrý spolehlivý motory..na co si případně dát největší pozor?
díky za každou reakci
sám mám zatím mazdu ale rád bych přesedlal na V40 nebo V70
Našel jsem si tenhle inzerát
https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/v40/8134240
znáte konkrétně tohle auto někdo? Doporučili byste ke koupi??
Z toho co jsem četl tak benzínový dvoulitry jsou dobrý spolehlivý motory..na co si případně dát největší pozor?
díky za každou reakci
_________________
Volvo V70 II 2,4T 147 kw, r.v 2000 LPG
bude brzy na díly Volvo V70 XC 2,4 T 142 kw LPG r.v.1999
Volvo V70 II 2,4T 147 kw, r.v 2000 LPG
bude brzy na díly Volvo V70 XC 2,4 T 142 kw LPG r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 1316
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#393 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Pokud všechno funguje...s těmihle motory se tu celkem nic neřeši-jsou v pohodě,tak si zkontroluj celkový stav a pokud to není vybydlený tak by to mělo být ok.Ovšem z fotek na mě působí jako otloukánek,ale není nad os.prohlídku.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
#394 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
MaximusAurelius Hezké povídání Ale z tvého textu bych usoudil že s eRkem se dá lítat na Měsíc
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 549
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
#395 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
MaximusAurelius: super povidani,jen co je pravda at dlouho a bez problemu slouzi a uz se tesim na nejake to foto
btw: jinak to povidani by pasovalo sem
5ulo: tak to posledni vypada ze vsech nejlip celkem realne vypadajici najezd a duveryhodne pusobici VIN uvedeny primo v inzeratu zbyle posouzeni stavu si dle tve reakce uz udelal
btw: jinak to povidani by pasovalo sem
5ulo: tak to posledni vypada ze vsech nejlip celkem realne vypadajici najezd a duveryhodne pusobici VIN uvedeny primo v inzeratu zbyle posouzeni stavu si dle tve reakce uz udelal
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
#396 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
5ulo: To auto bolo pravdepodobne vrak alebo ja neviem prečo by ho niekto celé znovu nalakoval. Ešte že VIN bol pribalené v inzeráte!
Overil som ti to VIN a to auto z inzerátu má takúto kontrolu originality:
Na porovnanie, prikladám protokol z kontroly originality môjho auta, moje VIN číslo som zmazal, nepotrebujem ho zverejniť:
Pozorne si prečítaj ten text čo je pod tou tabulou! "Pokiaľ je na vozidle hodnota blízka alebo vyššia ako 200μm, dá sa predpokladať, že vozidlo alebo časť vozidla boli opravované, tmelené a prelakované." a to tvoje auto má všetky hodnoty nad 500μm vrátane strechy!!
Ruky preč!!
Overil som ti to VIN a to auto z inzerátu má takúto kontrolu originality:
Na porovnanie, prikladám protokol z kontroly originality môjho auta, moje VIN číslo som zmazal, nepotrebujem ho zverejniť:
Pozorne si prečítaj ten text čo je pod tou tabulou! "Pokiaľ je na vozidle hodnota blízka alebo vyššia ako 200μm, dá sa predpokladať, že vozidlo alebo časť vozidla boli opravované, tmelené a prelakované." a to tvoje auto má všetky hodnoty nad 500μm vrátane strechy!!
Ruky preč!!
_________________
VOLVO S40 2.0D MOMENTUM 100kw/136bhp 09/2004
VOLVO S40 2.0D MOMENTUM 100kw/136bhp 09/2004
#397 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ak to bol vrak tak čoskoro začne zhrdzavieť 5ulo chceš to riskovať?
Je už neskoro, zajtra dám také videa v ktorých uvidíš ako sa dajú opraviť vraky na nepoznanie! skladačky z troch aut! odpadneš keď to uvidíš...
Je už neskoro, zajtra dám také videa v ktorých uvidíš ako sa dajú opraviť vraky na nepoznanie! skladačky z troch aut! odpadneš keď to uvidíš...
_________________
VOLVO S40 2.0D MOMENTUM 100kw/136bhp 09/2004
VOLVO S40 2.0D MOMENTUM 100kw/136bhp 09/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 296
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: SK, St. Lubovna
#398 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
len pre info ake su KO spolahlive a odborne..to iste auto... cakal som ze to tu hodia 5ulo alebo guru ale asi su vytazeni...
http://www.volvoklub.sk/viewtopic.php?f=28&t=958&start=60
http://www.volvoklub.sk/viewtopic.php?f=28&t=958&start=60
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 296
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: SK, St. Lubovna
#399 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
jasne, nic sa nedeje pre istotu som to sem hodil ze aj toto je mozne na Slovensku
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#400 Kupa V50 s motorom 2.0 benzin
kouknul bych po 2.4 ci 2.4i
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 1302 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Scarabeus
-
- 11 Odpovědi
- 1207 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od TomB
-
- 6 Odpovědi
- 816 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous
-
- 3 Odpovědi
- 870 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pepino33
-
- 3 Odpovědi
- 749 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa