Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
- Autor
- Zpráva
#976 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
to máte jako s iq testama. IQ testy taky měří spíše než inteligenci schopnost odpovídat na otázky v IQ testu EuroNCAP testy měří schopnost nabořit v řízeném prostředí auto tak, aby bylo zasaženo co nejmíň čidel .
dovoluji si pastnout z wikipedie....
Jaké testy Euro NCAP provádí
* Čelní přesazený náraz vozidla v rychlosti 64 km/h do deformovatelné bariéry. Vůz naráží do deformovatelné překážky (šířka 100 cm, tloušťka 54 cm) celkem 40% své přídě.
* Boční náraz do boku vozidla vozíkem rozjetým na rychlost 50 km/h. V přední části vozíku je deformovatelný materiál o rozměrech 150*50 cm.
* Boční náraz vozu na sloupek (tzv. pole test) v rychlosti 29km/h. Tento druh nárazu simuluje boční náraz do stromu (lampy) a slouží především k ověření správné funkce hlavových airbagů. Ocelový sloupek má průměr 254 mm.
Z těchto 3 testů vyjde konečné hodnocení, které rozhodne o tom, kolik hvězdiček za bezpečnost vůz dostane. Dále Euro NCAP provádí další 2 testy, které se ale hodnotí zvlášť a nejsou již zahrnuty do předchozího hodnocení.
* Test ohleduplnosti vůči chodcům- simulace střetu s chodcem v rychlosti 40km/h.
* Bezpečnost dětí, které jsou v dětských sedačkách (vozy se testují s dětskými sedačkami přímo od výrobce, případně se sedačkami, které výrobce doporučuje).
a teď to zkuste napodobit V poslední době se shodou okolností v mém okolí nabořilo hned několik lidí a ani jednomu se to nepodařilo. Obrázky sem nedám, protože jsem dotyčné nežádala o svolení.. ale: Ohoblování bezmála 100 metrů svodidel 5 let starým mercedesem třídy E ve 150 km/h .. pravá třetina mercedesu anihilována, rozbitá huba od airbagu, spolujezdec tam naštěstí neseděl, jinak by byl rozvěšenej po celé délce kolize. Peugeot 106 čelně v 65 km/h do hromady dříví.. motor slisován na placku, bag nebouch, řidič jen trochu potlučen. Rok starý superblb ve smyku ve stovce řidičem a motorem do stromu (typickej smrťák) .. zlomená ruka, superblb na odpis. Subaru legacy ve 130 zapasovaný pod kamión a zezadu nabořený oktávkou.. , ze subaru hromádka šrotu, řidič odešel po svých s otřesem mozku. Historky, jak se kdo zabil neznám.. ono se o tom nechce nikomu moc vyprávět a obrázky šrotu s kusama příbuzných mi taky nikdo emajlem neposílá... Jo a vrchol.. loni v létě se kamarád skutálel z náspu u silnice v zánovní astře, v níž vezl svého otce z hospody (asi 50 metrů, auto se s ním otočilo prý snad pětkrát).. řidič si rozbil hlavu, spolujezdec se pozvracel, astra dojela do servisu po svých. Rozhodně z toho nedovozuji, že opel astra je bezpečnější vůz než mercedes E.
Nicméně podle mého názoru je bezpečné auto to, jehož jízdní vlastnosti významně snižují pravděpodobnost, že se nabourám. Proto nemám SUV ale sedan a až dojde na mne, budu doufat především v to, že se nade mnou někdo nahoře smiluje a ne v hvězdičky od Eurotentononců...
dovoluji si pastnout z wikipedie....
Jaké testy Euro NCAP provádí
* Čelní přesazený náraz vozidla v rychlosti 64 km/h do deformovatelné bariéry. Vůz naráží do deformovatelné překážky (šířka 100 cm, tloušťka 54 cm) celkem 40% své přídě.
* Boční náraz do boku vozidla vozíkem rozjetým na rychlost 50 km/h. V přední části vozíku je deformovatelný materiál o rozměrech 150*50 cm.
* Boční náraz vozu na sloupek (tzv. pole test) v rychlosti 29km/h. Tento druh nárazu simuluje boční náraz do stromu (lampy) a slouží především k ověření správné funkce hlavových airbagů. Ocelový sloupek má průměr 254 mm.
Z těchto 3 testů vyjde konečné hodnocení, které rozhodne o tom, kolik hvězdiček za bezpečnost vůz dostane. Dále Euro NCAP provádí další 2 testy, které se ale hodnotí zvlášť a nejsou již zahrnuty do předchozího hodnocení.
* Test ohleduplnosti vůči chodcům- simulace střetu s chodcem v rychlosti 40km/h.
* Bezpečnost dětí, které jsou v dětských sedačkách (vozy se testují s dětskými sedačkami přímo od výrobce, případně se sedačkami, které výrobce doporučuje).
a teď to zkuste napodobit V poslední době se shodou okolností v mém okolí nabořilo hned několik lidí a ani jednomu se to nepodařilo. Obrázky sem nedám, protože jsem dotyčné nežádala o svolení.. ale: Ohoblování bezmála 100 metrů svodidel 5 let starým mercedesem třídy E ve 150 km/h .. pravá třetina mercedesu anihilována, rozbitá huba od airbagu, spolujezdec tam naštěstí neseděl, jinak by byl rozvěšenej po celé délce kolize. Peugeot 106 čelně v 65 km/h do hromady dříví.. motor slisován na placku, bag nebouch, řidič jen trochu potlučen. Rok starý superblb ve smyku ve stovce řidičem a motorem do stromu (typickej smrťák) .. zlomená ruka, superblb na odpis. Subaru legacy ve 130 zapasovaný pod kamión a zezadu nabořený oktávkou.. , ze subaru hromádka šrotu, řidič odešel po svých s otřesem mozku. Historky, jak se kdo zabil neznám.. ono se o tom nechce nikomu moc vyprávět a obrázky šrotu s kusama příbuzných mi taky nikdo emajlem neposílá... Jo a vrchol.. loni v létě se kamarád skutálel z náspu u silnice v zánovní astře, v níž vezl svého otce z hospody (asi 50 metrů, auto se s ním otočilo prý snad pětkrát).. řidič si rozbil hlavu, spolujezdec se pozvracel, astra dojela do servisu po svých. Rozhodně z toho nedovozuji, že opel astra je bezpečnější vůz než mercedes E.
Nicméně podle mého názoru je bezpečné auto to, jehož jízdní vlastnosti významně snižují pravděpodobnost, že se nabourám. Proto nemám SUV ale sedan a až dojde na mne, budu doufat především v to, že se nade mnou někdo nahoře smiluje a ne v hvězdičky od Eurotentononců...
_________________
S40 2.0 T r.v. 2003, automat
S40 2.0 T r.v. 2003, automat
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 2415
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#977 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Proboha kde bydlíš, abych tudy náhodou nejel
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
#978 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
v praze.. nic z toho v praze nebylo.. příhody během půl roku (většina v zimě) od středočeského kraje po Holandsko na severu (to slisované subaru) a Izrael na východě (ohoblovanej mercedes). Pokud se chceš vyhnout mně a mé škodlivě fatalistické životní filosofii, taky se nemusíš moc bát, v dohledné době se z Prahy nedostanu a na cestě domov-škola-práce-škola-domov-nákup-domov se dají ohrožovat leda plechy a přizabít jen nedostatečně oplechovaní chodci a cyklisté.
_________________
S40 2.0 T r.v. 2003, automat
S40 2.0 T r.v. 2003, automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 65
- Příspěvky: 1927
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#979 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
ja vobec nic nespochybnujem, ja som s V40 z dialnice nezletel a mne nezachranila kejhak.. Sorry, ak si vyhradnym autorom fotky toho skeletu S70 tak sa Ti hlboko ospravedlnujem za porusenie Tvojich autorskych prav!Peťo píše:Andrejko trochu si teraz trápny. Ak chceš spochybňovat testy EuroNCAP ok. Navyše obrázok hore si mi skopíroval z jedného staršieho príspevku
Amenkwak píše:Nicméně podle mého názoru je bezpečné auto to, jehož jízdní vlastnosti významně snižují pravděpodobnost, že se nabourám a až dojde na mne, budu doufat především v to, že se nade mnou někdo nahoře smiluje a ne v hvězdičky od Eurotentononců...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 107
- Příspěvky: 4125
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#980 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Většina 70tkářů nemá mindrák ze svýho auta a proto neřeší takový ***oviny, jako jestli jejich auto je o 5 cm delší nebo kratší, nebo má o 3 body míň nebo víc v nějakým pofidérním testu jemuž se dneska staví auta na míru.Peťo píše:Ja viem že to S/V70tkárov bolí, že polovolvo je pri čelnom náraze o stupeň bezpečnejšie ale fakty nepustia
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#981 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Tak tak když jsem se poohlížel po svém třetím volvu tak jsem chtěl po 460-ce V40 pak jsem zakopl o V70II D5 a jsem rád že jsem tu 40-ku nevzal V70 to je uplně jiná liga !!dali píše:Většina 70tkářů nemá mindrák ze svýho auta a proto neřeší takový ***oviny, jako jestli jejich auto je o 5 cm delší nebo kratší, nebo má o 3 body míň nebo víc v nějakým pofidérním testu jemuž se dneska staví auta na míru.Peťo píše:Ja viem že to S/V70tkárov bolí, že polovolvo je pri čelnom náraze o stupeň bezpečnejšie ale fakty nepustia
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 362
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
#982 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
ja som porovnal V70 I. a V40I. a presne som očakával takúto debatu.karelvolvo píše:Tak tak když jsem se poohlížel po svém třetím volvu tak jsem chtěl po 460-ce V40 pak jsem zakopl o V70II D5 a jsem rád že jsem tu 40-ku nevzal V70 to je uplně jiná liga !!dali píše: Většina 70tkářů nemá mindrák ze svýho auta a proto neřeší takový ***oviny, jako jestli jejich auto je o 5 cm delší nebo kratší, nebo má o 3 body míň nebo víc v nějakým pofidérním testu jemuž se dneska staví auta na míru.
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#983 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Výzva:
Prosím bez zbytečných diskuzí.
Minulý týden poslal jeden takovej závodník jednoho člena mojí rodiny k pánu bohu. Strejda neměl při bočním nárazu šanci, vinník ho prostě smetl ze silnice.
Nechci aby to tu někdo rozebíral, chci jen aby jste se zamysleli...
Prosím bez zbytečných diskuzí.
Minulý týden poslal jeden takovej závodník jednoho člena mojí rodiny k pánu bohu. Strejda neměl při bočním nárazu šanci, vinník ho prostě smetl ze silnice.
Nechci aby to tu někdo rozebíral, chci jen aby jste se zamysleli...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 362
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
#984 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Hmm úprimnú sústrasťOndra. píše:Výzva:
Prosím bez zbytečných diskuzí.
Minulý týden poslal jeden takovej závodník jednoho člena mojí rodiny k pánu bohu. Strejda neměl při bočním nárazu šanci, vinník ho prostě smetl ze silnice.
Nechci aby to tu někdo rozebíral, chci jen aby jste se zamysleli...
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 106
- Příspěvky: 538
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
#985 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Myslim ze budem hovorit za vsetkych ked poviem uprimnu sustrast. Len dufam ze ten vinnik dostane to co si zasluzi.Ondra. píše:Výzva:
Prosím bez zbytečných diskuzí.
Minulý týden poslal jeden takovej závodník jednoho člena mojí rodiny k pánu bohu. Strejda neměl při bočním nárazu šanci, vinník ho prostě smetl ze silnice.
Nechci aby to tu někdo rozebíral, chci jen aby jste se zamysleli...
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 899
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
#986 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Taky sem něco přidam par fotek z mojí bouračky na motorce kvalita je hrozna je to foceny z videa.. Bourak sem v roce 2004
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
#987 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Tak to je super, že bylo Tvé očekávání naplněnoPeťo píše: ja som porovnal V70 I. a V40I. a presne som očakával takúto debatu.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 106
- Příspěvky: 538
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
#988 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
fuha to vyzera drsne. ako sa to skoncilo...Stalin píše:Taky sem něco přidam par fotek z mojí bouračky na motorce kvalita je hrozna je to foceny z videa.. Bourak sem v roce 2004
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 899
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
#989 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Naštěstí dobře nikoho jsem nezranil v Peugeotu byli tři lidi a z toho jen jedna paní v šoku a pro mě hodně hodně bolestivě byl sem dobitej ze všech stran ale doktoři dělají zazraky a dnes nic mi nechybí ani nepřebejvá a vše funguje jak má.. Měl sem rozrdcenou česku v koleně na druhý noze potrhaný křižový vazy zlomený levý předlokti obě kosti a otevřeny zlomeniny pravá ruka jen hodně naraženy zapěstí a taky pořadně naraženy koule od nadrže.. Bouračka moje vina byl jsem v protismeru moje rychlost v ty zatačce podle brzdny drahy 57km a ten Peugeot rychlost kolem 60km. Před najezdem do ty zatačky jsem přez vysokou travu přehlidnul auto a taky mě trošku oslnilo slunce ale stejně sem to řiznul protisměrem a takhle to dopadlo a přitom to byla tak krasna sobota.. Lečení asi tři dny JIP tři čtyři pet tydnu v nemocnici 10 měsicu tahem neschopenka serie operaci rehabilitací a pak ještě v prubehu pul roku operace kolena a pak znovu ruky špatně mi srostly kosti pak zase vyndaní železa..... Na te same motorce jezdím dal ale mnohem opatrněji.
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 362
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
#990 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Ty volve aspoň si už dávaš pozorStalin píše:Naštěstí dobře nikoho jsem nezranil v Peugeotu byli tři lidi a z toho jen jedna paní v šoku a pro mě hodně hodně bolestivě byl sem dobitej ze všech stran ale doktoři dělají zazraky a dnes nic mi nechybí ani nepřebejvá a vše funguje jak má.. Měl sem rozrdcenou česku v koleně na druhý noze potrhaný křižový vazy zlomený levý předlokti obě kosti a otevřeny zlomeniny pravá ruka jen hodně naraženy zapěstí a taky pořadně naraženy koule od nadrže.. Bouračka moje vina byl jsem v protismeru moje rychlost v ty zatačce podle brzdny drahy 57km a ten Peugeot rychlost kolem 60km. Před najezdem do ty zatačky jsem přez vysokou travu přehlidnul auto a taky mě trošku oslnilo slunce ale stejně sem to řiznul protisměrem a takhle to dopadlo a přitom to byla tak krasna sobota.. Lečení asi tři dny JIP tři čtyři pet tydnu v nemocnici 10 měsicu tahem neschopenka serie operaci rehabilitací a pak ještě v prubehu pul roku operace kolena a pak znovu ruky špatně mi srostly kosti pak zase vyndaní železa..... Na te same motorce jezdím dal ale mnohem opatrněji.
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 306
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rajhrad
- Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
- Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov
#991 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Ahoj všichni, tak se taky podělím o svůj zážitek od nás z firmy. Ráno usedli za ochcávku tři frajeři od nás z firmy a v domění že se řádně předvedou a na zpátečku fofrem vycouvou a s kvílejícími koly zmiznou v dáli. Nuže opravdu se frajersky předvedli a namísto zpátečky tam frajer hodil za jedna a plnej kotel....... bohužel ukázal jen zoufalej pokus o parking v zasedací místnosti- naštěstí prázdné
omlouvám se za svoji škodolibost ale musím říct že jsme se po vzpamatování a kontrole jestli je posádka ok váleli po zemi všichni smíchem. teda až na řidiče kterej vyleznul z auta zabouchl dveře a zdrhal z místa činu jak zajíc asi ho čeká tučná odměna
omlouvám se za svoji škodolibost ale musím říct že jsme se po vzpamatování a kontrole jestli je posádka ok váleli po zemi všichni smíchem. teda až na řidiče kterej vyleznul z auta zabouchl dveře a zdrhal z místa činu jak zajíc asi ho čeká tučná odměna
- Přílohy
-
- Vitrína 012.jpg (73.1 KiB) Zobrazeno 1587 x
-
- Vitrína 011.jpg (72.29 KiB) Zobrazeno 1587 x
-
- Vitrína 008.jpg (76.25 KiB) Zobrazeno 1587 x
-
- Vitrína 003.jpg (62.34 KiB) Zobrazeno 1587 x
-
- Vitrína 001.jpg (68.93 KiB) Zobrazeno 1587 x
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 111
- Příspěvky: 9894
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#992 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
super. ředitel musel skákat radostí
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 306
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rajhrad
- Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
- Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov
#993 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Joo asi 2m do luftu
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 111
- Příspěvky: 9894
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#994 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
tak doufám, že řidič je alespon velmi dobrý a výkonný pracovník. jinak nevi m nevim
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 183
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#995 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
ja mám podobnou story od kamaráda. Shodou okolností má (měl) taky oktávku 5dv. r.v. 2000. Bydlí v RD, auto v garáži. Pospíchal na trénink, hodil tašku do kufru a zabouchl, bohužel se mu mezi zámek a víko dostal pásek od sportovní tašky, takže se kufr nezamkl. Nastartoval,v domnění, že tam hodil zpátečku, místo dozadu popojel 20cm dopředu, dupnul na brzdu - což bylo ok, nic nezbořil, nezničil, akorát si nevšiml, že mezitím se mu začal otevírat kufr. Dal tam nyní už opravdu zpátečku a nacouval, přičemž otevírajícím kufrem trefil hranu vchodu garáže a do tak blbě, že ji trefil kolmo- t.j víko se ani neodrazilo zpátky, ani se nevyklopilo do max pozice ( že by urval plynové vzpěry), ale se vzpříčilo pod hranu vchodu. Výsledek: ohnuté víko, ohnutá střecha !!! - oprava 30 klacků na starém autě. To potěší - ne?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
#996 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Lukas60 píše:Nuže opravdu se frajersky předvedli a namísto zpátečky tam frajer hodil za jedna a plnej kotel.......
Pěknej úlovek!!!
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 306
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rajhrad
- Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
- Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov
#997 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Nó tak to nevím mám tucha že se tam už neukáže, páč to byl brigoš a auto firemníhayney píše:tak doufám, že řidič je alespon velmi dobrý a výkonný pracovník. jinak nevi m nevim
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 306
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rajhrad
- Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
- Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov
#998 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Jó taky dobrý když se má něco posrat tak pořádnědoktor píše:ja mám podobnou story od kamaráda. Shodou okolností má (měl) taky oktávku 5dv. r.v. 2000. Bydlí v RD, auto v garáži. Pospíchal na trénink, hodil tašku do kufru a zabouchl, bohužel se mu mezi zámek a víko dostal pásek od sportovní tašky, takže se kufr nezamkl. Nastartoval,v domnění, že tam hodil zpátečku, místo dozadu popojel 20cm dopředu, dupnul na brzdu - což bylo ok, nic nezbořil, nezničil, akorát si nevšiml, že mezitím se mu začal otevírat kufr. Dal tam nyní už opravdu zpátečku a nacouval, přičemž otevírajícím kufrem trefil hranu vchodu garáže a do tak blbě, že ji trefil kolmo- t.j víko se ani neodrazilo zpátky, ani se nevyklopilo do max pozice ( že by urval plynové vzpěry), ale se vzpříčilo pod hranu vchodu. Výsledek: ohnuté víko, ohnutá střecha !!! - oprava 30 klacků na starém autě. To potěší - ne?
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: Golf III
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#999 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
To, že je chlapec blbec je jasné, ale povedzme si narovinu. Ten imbecilný systém radenia v Škodovke fakt nemusím. Totiž keď radím, hlavne teda za jedna, tak si ľúbim poriadne "oprieť" ruku na šaltpáku. Na fábke sa mi už parkrát podarilo tam parkrát takto fúknuť miesto za jedna spiatočku, lebo som šaltpáku moc stlačil. Zlatý prstenec na Volve (a inde...)
_________________
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 106
- Příspěvky: 538
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
#1000 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
to by ma nenapadlo frajerit na firemnom aute :D:D urcite nie takymto stylom. Na vyprazdnenej dialnici stupit trochu na plyn asi hej ale toto :D:DLukas60 píše:Nó tak to nevím mám tucha že se tam už neukáže, páč to byl brigoš a auto firemníhayney píše:tak doufám, že řidič je alespon velmi dobrý a výkonný pracovník. jinak nevi m nevim
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 2471 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 5 Odpovědi
- 625 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 10 Odpovědi
- 1637 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Honza
-
- 1 Odpovědi
- 637 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Bakly
-
- 12 Odpovědi
- 1103 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od MikeEM