Zvláštní teplota motoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 147
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70II T5
#1 Zvláštní teplota motoru
Nevím zda je takovéto teplotní chování motoru v pořádku. Za jízdy se teplota drží kolem 90C a vetráky se pustí maximálně při delší jízdě v koloně. Ale je zvláštní, když už končím jízdu a nechávám dochladit turbo, tak přestože jde motor na volnoběh tak se teplota vcelku dost zvedá z 90 klidne na 103, pak se pustí větráky a zas to ochladí, ale čekal bych spíše na volnoběh opačný efekt a to že dojde k ochlazení? A to jsou teploty venku kolem 10C.
_________________
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#2 Zvláštní teplota motoru
Když zastavíš tak chladičem nefouká proud vzduchu jako při jízdě, tudíž se tolik nechladí a motor máš pořád rozpálenej. Proto teplota stoupá
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#3 Zvláštní teplota motoru
taky proto se nedoporučuje montovat přídavné světla za mřížku ( grill) abys nezmenšoval plochu pro proudění vzduchu a taky proto si někdo montuje na zimu koženku před chladič, aby to tolik nechladilo za jízdy.
proto většinou starší auto uvaříš při popojíždění v koloně, tím spíš do kopce. Nejedeš - nechladíš vodu.
proto většinou starší auto uvaříš při popojíždění v koloně, tím spíš do kopce. Nejedeš - nechladíš vodu.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#4 Zvláštní teplota motoru
Divny me tohle nikdy nedelalo. Tipnul by jsem to na spatny termostat, ale to nevysvetluje funkci zaseknutyho termostatu, prootze pokud by jsi jel tak by teplota zase padala dolu (pri zasknutym otevrenym termostatu) pri zaseknutym zavrenym, by zase stoupala prudce. Takze bude je nekde mezi tim, ze ta trocha pri jizde to staci uchladit aniz by jsi si vsiml a pri stani se to pak zvedne kvuli chybjejicimu proudeni. Mozna taky odeslo cidlo teploty, tezko rict takhle , ale jak rikam, muzu stat klidne 2hodiny v 40stupnech a rucicka je furt na polovine, jak na V40 co jsem mel tan na S60. Ale treba na S60 byl seknuty termik a ohrivalo se to tak o kousicek min jak pulka a bezmala to nebylo taky poznat, takze nejlevnejsi prot tebe bude vymenit termostat, je to castka kolem 500Kc za original, jiny by jsem ani nekupoval, pripohledu na repliku.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 147
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70II T5
#5 Zvláštní teplota motoru
ten termostat by sice po 13 letech na to mel narok , ale asi to bude fakt tím neproudením vzduchu. Vcera jsem vyzkousel , ze jo to jedine po dojeti, po nastartovani kdyz se necha zahrat, tak spise chvilkama klesa k 80 a pak se zas snazí dostat mezi 86-90C a tak porad dokola. Mozna ho po dojeti zahriva olej z rozzhaveneho turba:)
_________________
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#6 Zvláštní teplota motoru
Vymen termostat a pak uvidis. Kolisani teploty proste za normalnich okolnosti neni mozne.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#7 Zvláštní teplota motoru
Předpokládám že dukemb má digitální ukazatel teploty, je otázka jestli na klasickém rafičkovém budíku bys rozdíl 90-103 vůbec poznal a hodnotil jako kolísáníjogin3 píše:Vymen termostat a pak uvidis. Kolisani teploty proste za normalnich okolnosti neni mozne.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 147
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70II T5
#8 Zvláštní teplota motoru
ano, teplomer je digitalni:)
_________________
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2415
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#9 Zvláštní teplota motoru
Analogový teploměr na Volvech drobné výchylky nepochytá. Ještě by bylo vhodné zkontrolovat zanesení chladiče. Musí být průchodný pro vzduch. někdy tam bývají tak silné usazeniny, že je zázrak, že to vůbec chladí.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek