Sám sobě cituji příspěvek a dávám na vědomí, že citovaná V40 je doma, na značkách, po výměně náplní a všech filtrů a hlavně včera po diagnostice v T6R. Diagnostika nenačetla žádnou chybu a počet ujetých km z ŘJ sedí s tachometrovými - necelých 150 tis.. Rozvody byly vyměněny ve 123 tis. km v roce 2005 - potvrzeno servisem, kontaktovali jsme je mejlem podle razítka v servisní knížce. Auto je ve výborném technickém stavu, vzhledově ja na tom hůře (oděrky, škrábance, ťuknutý zadní nárazník, ...). S největší pravděpodobností to auto tak poslední rok stálo někde v kopřivách.georg píše:Tak jsme se byli v sobotu podívat na tohle:
https://www.sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/v40/7816296#carMenu
Má to servisku, poslední záznam ve 2008 při 123 tis. km - včetně výměny rozvodů. Jeví se po technické stránce v dobré kondici, má to nějaké vzhledové mouchy.
Dnes to mělo technickou, zítra bude vystavený čistopis TP. Platit bych jej měl ve středu nebo ve čtvrtek.
Teď otázka: dá se např. podle VIN zjistit historie auta v Rakousku? Řeknou mi nějaké info ve Volvu? Jde mi hlavně o skutečně najeté km a o případnou "reklamaci" vůči prodejci.
Díky za odpověď nebo radu.
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 128
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: Volvo V60 D4 '14
- x 1
#351 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
_________________
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#352 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Netuší někdo, jakou emisní normu má V40 T4 z roku 1997?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD
- Bydliště: Pelhřimov
#353 volvo s40
ondrejj píše:Ahoj, potrebuji poradit, neznáte náhodou tohle auto?
Prodává AUTO-BELAK, máte s ním nejaké zkusenosti?
http://auto.bazos.cz/inzerat/5239615/Volvo-S40-18i-facelift-velmi-dobre.php
No to auto neznam, ale na prvni pohled to vipada jako hodne peknej kousek za velice dobry peniz. Otazkou je jestli sedi km a zdali nema auto nejake mouchy. Ne fakt na pohled vipada super, dobra vybava a hlavne ze je po faceliftu. Chtelo by to omrknout...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#354 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Zdravím, uvažuji nad koupí S40, jaký by jste doporučili motor při nájezdu cca 2000 Km měsíčně (mám na to nějakých 130t Kč, je to reálné ?) ? jde mi hlavně o spolehlivost a rozumnou spotřebu...
#355 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Zdravim Vas vsetkych Volvo V50 schova do vacku vacsinu konkurence. Volvo Thorove kladivo. Lidi prosim o radu do meho noveho v50ka. Mam dilemu s motorovym olejem prosim o radu. 5w-30 Shell, Mobil, Castrol ???? S aditivami bez aditiv. Se schvalenim bez schvaleni??? Prosim o radu a skusenosti.
Thor jezdil na Volvo kocaru.
Thor jezdil na Volvo kocaru.
_________________
...........Volvo V50 2.0D 100kw, 11. 2004 , mistral grun, vse okrem navigace a kuze.
...........Volvo V50 2.0D 100kw, 11. 2004 , mistral grun, vse okrem navigace a kuze.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 549
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
#356 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
marian1221:Volvem doprucena 5W30ka je tahle (sam ji v aute mam) a s aditivy ti neporadim,ptz je nepouzivam
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#357 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
zajimava cena az na nalepku castrol. z te bych blil
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
#358 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
zdravím,mám v oku tohoto krasavce https://www.sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/s40/7696254 . Bude ho vlastně kupovat otec na tahání cca 500 kg vozíku.Má tato motorizace 1.9 T4 147 kw nějaké "špecifíka" na které bych se měl zaměřit ?
_________________
uvažuji o Volvo S40 T4 1998
uvažuji o Volvo S40 T4 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 549
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
#359 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
S timhle vykonem neni zadny problem s motorem bych poradil,ale bohuzel ho zas tak neznamdarko píše:Bude ho vlastně kupovat otec na tahání cca 500 kg vozíku.
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
#360 Koupit ojetinu S40 - benzin?
Velmi zdravím Volvo řidiče,
Rád bych se zařadil mezi vás a uvažuji o koupi ojetiny S40 benzín, 1783cm3, 85kW (najeto něco přes 100 000Km, rok 2002)
Zjišťuji tedy nyní jaké jsou zkušenosti řidičů a narazil jsem na recenzi
https://www.autoweb.cz/starsi-auta-recenze/volvo-s40-v40/9108
, kde píší:
"Pozor si ale dejte na motor 1,8 GDI (navzdory déčku je to benzíňák), pokud na něj někde narazíte. Byl převzatý od Mitsubishi a u nás se nikdy oficiálně neprodával. Byl k tomu dobrý důvod: jeho unikátní přímé vstřikování benzínu bylo stavěné pouze na vysoce kvalitní paliva, která se u nás pohříchu často nenajdou. S českým benzínem není motor ani pružný, ani úsporný a kvůli zanáčení karbonovými usazeninami ani dlouho nevydrží."
Což mě poměrně odrazuje, proto velmi prosím za vaše názory.
Mnohokrát děkuji a přeji hodně zdaru
David
Rád bych se zařadil mezi vás a uvažuji o koupi ojetiny S40 benzín, 1783cm3, 85kW (najeto něco přes 100 000Km, rok 2002)
Zjišťuji tedy nyní jaké jsou zkušenosti řidičů a narazil jsem na recenzi
https://www.autoweb.cz/starsi-auta-recenze/volvo-s40-v40/9108
, kde píší:
"Pozor si ale dejte na motor 1,8 GDI (navzdory déčku je to benzíňák), pokud na něj někde narazíte. Byl převzatý od Mitsubishi a u nás se nikdy oficiálně neprodával. Byl k tomu dobrý důvod: jeho unikátní přímé vstřikování benzínu bylo stavěné pouze na vysoce kvalitní paliva, která se u nás pohříchu často nenajdou. S českým benzínem není motor ani pružný, ani úsporný a kvůli zanáčení karbonovými usazeninami ani dlouho nevydrží."
Což mě poměrně odrazuje, proto velmi prosím za vaše názory.
Mnohokrát děkuji a přeji hodně zdaru
David
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
- Bydliště: Brno;Nový Lískovec
#361 Koupit ojetinu S40 - benzin?
Na to jsem taky zvědav .
_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 426
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
#362 Koupit ojetinu S40 - benzin?
Doporučuji nejdříve nahlédnout sem - https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=28&t=5309. Dále záleží na tom, jestli je údaj 1783 ccm pravdivý, protože v roce 2002 s takovým objemem byl v nabídce jen B4184S2 o výkonu 90 kW. Což je motor od Volva a nikoliv GDI od Mitsubishi.
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#363 Koupit ojetinu S40 - benzin?
GDI má objem 1834cm3
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
#364 Koupit ojetinu S40 - benzin?
Pokud to je benzinova 1.8 od Volva tak to bylo moje nejvetsi motorove zklamani v zivote. Auto jezdilo s lehkou nohou se spotrebou moji soucasne 2.4 /8-9litru/ a pritom dynamika motoru a ochota jit do otacek byla pod urovni Punta 1.2
System casovani ventilu ktery v jinych autech opravdu funguje jsem tady vubec nepocitil - mrtvo dole, mrtvo nahore. Chvili jsem jezdil s 2.0 a bylo to vyrazne lepsi pri stejne spotrebe. Berte to jako muj nazor s kterym nemusi nekteri majitele 40citek souhlasit, ale pokud se svezete s 1.8 od Opelu 85 nebo 92kW nebo Mazdou 626/6 1.8 66kW tak zjistite ze existuji lepsi osmnactky a to i ve spotrebe
System casovani ventilu ktery v jinych autech opravdu funguje jsem tady vubec nepocitil - mrtvo dole, mrtvo nahore. Chvili jsem jezdil s 2.0 a bylo to vyrazne lepsi pri stejne spotrebe. Berte to jako muj nazor s kterym nemusi nekteri majitele 40citek souhlasit, ale pokud se svezete s 1.8 od Opelu 85 nebo 92kW nebo Mazdou 626/6 1.8 66kW tak zjistite ze existuji lepsi osmnactky a to i ve spotrebe
#365 Koupit ojetinu S40 - benzin?
Díky všem za odpovědi.
Názor, že S40 není to pravé Volvo popravdě začínám slýchávat čím dál tím víc, takže nevím nevím jestli do toho půjdu.
Jsem rád, že ten motor je v pohodě a nejedná se o Mitsubishi motor.
Zdravím všechny.
David
Názor, že S40 není to pravé Volvo popravdě začínám slýchávat čím dál tím víc, takže nevím nevím jestli do toho půjdu.
Jsem rád, že ten motor je v pohodě a nejedná se o Mitsubishi motor.
Zdravím všechny.
David
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#366 Levná V40
Ahoj nebyl to náhodou někdo skouknout? https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/v40/7925902
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#367 Levná V40
S ko motorem? Když dáš za opravu 15 tak jsi tam za co koupíš funkční auto...a ještě navíc to sraní s tím, myslím že to inzerent vystihuje správně, když si to uděláš doma bo to umíš tak by to mohlo být za dobře, jinak je to normální cena.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#368 Levná V40
Ja osobne by jsem do toho nesel, 98rocnik, nekdo se snazil z toho udelat facelift noveho modelu, kdo vi co to je za sesroubovany auto.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#369 Levná V40
Jogine ale tak to je jedno, takhle se na to dívat nemůžeš protože na V40 se naroubovat facelift snažil kdekdo...to bych řešil spíš na místě ( proč ho tam rouboval ), ale i tak už takhle od stolu to nevypadá jako výhodná nabídka mno.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#370 Koupit ojetinu S40 - benzin?
Tak se svez v 2.0T nejlepe T4 a poznas co je to pravy orechovi. Jao ja jsme na V40 mel spotrebu 8,5max 9,5L na 100Km a to sem to nesetril, hnal do otacek, tyhle motory nemaji chybu, kam se hrabe blba Octavka s 147Kw? Jo neprejdel jsem ji, ale trapne me ani trochu neujela, no coz ted s S60 T5 si ji davam k obedu, vcera sem zrovna jednu rano potahal kdyz sem za nim jel a pak zacal predjizdet, tak sem jenom koukal, jak se mu chudakovi z totalne vytocenyho motoru zene jenom coud ale zadnej vykon, jo 147Kw neni jako 147Kw treba od Volva.
S40 je vyborna stredni trida, neurazi, ma prijemny design.
Pokud chces neco lepsiho kup jeste novejsi S40 a nebo jdi do S60 rekneme D5 na spotrebu s dobryma jizdinam vlastnostma nebo 2.0T na prumer 2.4T na lepsi svyznejsi prumer a nebo od 2,5T do nejlepsi 2,3T5 s kotlikem pod kapotou, fakt si to dava.
To musis projet, pak zjistis, zda je to auto pro tebe. Ono totiz neznamena krasny auto a krasny pozitek z jizdy. Ono kdyz se to pak v 40Km do zatacky naklani jako kamion neni taky moc prijemny.
S40 je vyborna stredni trida, neurazi, ma prijemny design.
Pokud chces neco lepsiho kup jeste novejsi S40 a nebo jdi do S60 rekneme D5 na spotrebu s dobryma jizdinam vlastnostma nebo 2.0T na prumer 2.4T na lepsi svyznejsi prumer a nebo od 2,5T do nejlepsi 2,3T5 s kotlikem pod kapotou, fakt si to dava.
To musis projet, pak zjistis, zda je to auto pro tebe. Ono totiz neznamena krasny auto a krasny pozitek z jizdy. Ono kdyz se to pak v 40Km do zatacky naklani jako kamion neni taky moc prijemny.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#371 Levná V40
Ja jsem ti zdelil muj nazor, kdyz se na to auto podivam, tak z toho nic moc nesrci, hlavn enai jedno foto interieru. je to proste stary naftak, ja by jsem do toho nesel. Holt muj nazor.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 494
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
#372 Koupit ojetinu S40 - benzin?
V stejne cenove relaci ma na vyber z S40I v turbu a nebo pak S60 v nejakem tom petivalcovem turbu. Bohuzel S40II T5 je cenove od 250 000 vis a pekny kousky nezridka prekracuji 300 000.
Jel jsem v oktavii RS. Odpich solidni (oproti me atmosfere to je jinde ), ale podvozek mi prisel celkem nejisty a to jsem nejel ani moc rychle. O potrebenim to nebylo, mela najeto 30 000 za 2 roky, tj vlastne nove auto ...
Jel jsem v oktavii RS. Odpich solidni (oproti me atmosfere to je jinde ), ale podvozek mi prisel celkem nejisty a to jsem nejel ani moc rychle. O potrebenim to nebylo, mela najeto 30 000 za 2 roky, tj vlastne nove auto ...
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
#373 Koupit ojetinu S40 - benzin?
Tak debata se ubira nekam jinam nez miri zajemce o volvokaru. Predpokladam, ze cenova relace 100-130tKc ktera odpovida slusne 40 1.generace neni zrovna srovnatelna s auty za 200-300tKc.
Vzdycky nez jsem si koupil nejake volvo tak jsem pred tim jel i s jinymi variantami a snazil jsem se vybrat optimalni pomer motor/technicky stav a kilometry auta/cena.
U 40 je to asi takhle
1.6 - nejel jsem, je to trochu extoticka motorizace, verim tomu ze dynamika bude slusna ale nahnana kratkyma prevodama takze na dalnic bude zrat jak tank
1.8 GDi - vynechal jsem kvuli tomu, ze se u nas neprodavala a ja chtel auto s puvodem v CR
1.8 90kW - nasel jsem krasavce a majitel, kilometry, bezchybny stav a bohata vybava me dostali, po par mesicich me ale prestal bavit slaboucky a uzrany motor a sla z domu
2.0 atmosfeta - fakt jede vyrazne lip a zere stejne jako 1.8 - skoda vyssi pojistky
2.0 softurbo - muj sen, krasne svezeni se super spotrebou, bohuzel jsem nenasel slusny kus, posledni varianta kde je vykon motoru na hranici s podvozkem
2.0 T4 - ruku na srdce, vynikajici motor, ale auto jej vyuzije jen na rovince, protoze podvozek je sedy prumer
Diesel - jako ojetina mozna dobry pro nekoho co nevi co s penezi, predevsim posledni primovstrikove verze, ktere maji pri vyssim najezdu vyssi investice do auta celkove
Vzdycky nez jsem si koupil nejake volvo tak jsem pred tim jel i s jinymi variantami a snazil jsem se vybrat optimalni pomer motor/technicky stav a kilometry auta/cena.
U 40 je to asi takhle
1.6 - nejel jsem, je to trochu extoticka motorizace, verim tomu ze dynamika bude slusna ale nahnana kratkyma prevodama takze na dalnic bude zrat jak tank
1.8 GDi - vynechal jsem kvuli tomu, ze se u nas neprodavala a ja chtel auto s puvodem v CR
1.8 90kW - nasel jsem krasavce a majitel, kilometry, bezchybny stav a bohata vybava me dostali, po par mesicich me ale prestal bavit slaboucky a uzrany motor a sla z domu
2.0 atmosfeta - fakt jede vyrazne lip a zere stejne jako 1.8 - skoda vyssi pojistky
2.0 softurbo - muj sen, krasne svezeni se super spotrebou, bohuzel jsem nenasel slusny kus, posledni varianta kde je vykon motoru na hranici s podvozkem
2.0 T4 - ruku na srdce, vynikajici motor, ale auto jej vyuzije jen na rovince, protoze podvozek je sedy prumer
Diesel - jako ojetina mozna dobry pro nekoho co nevi co s penezi, predevsim posledni primovstrikove verze, ktere maji pri vyssim najezdu vyssi investice do auta celkove
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#374 Koupit ojetinu S40 - benzin?
No jasny ze T4 vyuzijes nejvic na rovince, ale co na tom, kdo chce machrovat a jezdit rychle do zatacek na nasich silnicich, ja ani s S60 nejezdim zavody do zatacek, na rovince a na dobry silnici si to vokourim, natrhnu, ale dal neriskuju, jediny kde by jsem byl ochoten z toho vytriskat co to da by byl okruh. Ale nase klikaty silnice pekne lemovanymy stromy, to neni nic na jizdu na hranici podvozku.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 70
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: Honda 1.4i/66kw! :)
- Bydliště: Praha
#375 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ahoj, co si myslite o tomhle?
http://automodul.idnes.cz/volvo-s40-2-0-d-top-stav-c112424
Bratr to ma rezervovany, a chce si pro to dneska k veceru jet. Samozrejme je to TOP STAV a 130tis.. Jako 90% vsech ceskych aut r.v 1995-2009
Na co se zamerit a dat si pozor? Jde poznat v jakym stavu je turbo?
http://automodul.idnes.cz/volvo-s40-2-0-d-top-stav-c112424
Bratr to ma rezervovany, a chce si pro to dneska k veceru jet. Samozrejme je to TOP STAV a 130tis.. Jako 90% vsech ceskych aut r.v 1995-2009
Na co se zamerit a dat si pozor? Jde poznat v jakym stavu je turbo?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 1277 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Scarabeus
-
- 11 Odpovědi
- 1183 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od TomB
-
- 6 Odpovědi
- 763 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous
-
- 3 Odpovědi
- 825 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pepino33
-
- 3 Odpovědi
- 706 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa