čištění odvětrání klikové skříně
- Autor
- Zpráva
#51 čištění odvětrání klikové skříně
Takže jsem měl dneska auto v dílně a pustil jsem se do čištění odvětrání klikové skříně. U mého motoru ( 2.5 20V ) jsem sundal dekl u svíček, uprostřed je odvětrání hlavy a vede dolu skrz sání do tý separační krabice. Průchodnost této jsem vyzkoušel fouknutím, abych cítil, jaký má odpor. Ta se zdála být úplně čistá. Druhá hadice, na kterou jsem se dostal, byla ta, co vede ze separátní krabičky do sání. Připojena je těsně před škrtící klapkou a je přivedena na takovej náústek společně s nějakým senzorem. Zase jsem jí zkusil profouknout, to už šlo hůř. Byla plná bílého šlemu, což byla nejspíš zkondenzovaná suspenze oleje a vodní páry, která jde ze separační krabičky. Jediné místo, na které jsem se nedostal, je přívod z karteru na separační krabičku. To je ta nejkratší hadice. Nelze se tam bez sundání sání dostat ani zhora a ani ze spoda. Funkčnost odvětrání lze však vyzkoušet, pokud se sundá ta hadice, co vede do sání, nastartuje se motor, a pokud z hadice fouká, je odvětrání průchozí. Já to tedy průhozí mám, a na zvýšené otáčky motoru to fouká poměrně hodně slušnej tlak. Takže za sebe doporučuji všem vyzkoušet, protože věřím tomu, že pokud se to zacpe, gufera vylítaj jak nic. Stejně si raději zajedu do volva na kotrolu přes měrku oleje, jestli není ucpaný i ten spodní oddech přímo z karteru. Nevím pro jaký motor je obrázek, co zde dává berzeker, ale nejspíše na turbo, protože má ten výdech ze separátní krabice přiveden někam jinam než sem to měl já, ale z principu je to stejné.
Dále mě napadá, že spousta z Vás co má osmsetpadesátku má již nakrouceno přes dvě stě tisíc km, a zvýšený tlak v karteru je pro Vás tím pádem mnohem nebezpečnější a to díky snížené kompresi ve válcích. Já si to dnes změřil a nafoukal jsem 10-10-9,5-8-10....nevím kolik má můj motor mít, ale na čtvrtým válci už toho jde docela dost do klikové skříně, a nemožnost odvádění tohoto tlaku pryč by pro mě znamenala po krátké době asi komplet přetěsnění motoru. Mám nalítáno 280000 km
Dále mě napadá, že spousta z Vás co má osmsetpadesátku má již nakrouceno přes dvě stě tisíc km, a zvýšený tlak v karteru je pro Vás tím pádem mnohem nebezpečnější a to díky snížené kompresi ve válcích. Já si to dnes změřil a nafoukal jsem 10-10-9,5-8-10....nevím kolik má můj motor mít, ale na čtvrtým válci už toho jde docela dost do klikové skříně, a nemožnost odvádění tohoto tlaku pryč by pro mě znamenala po krátké době asi komplet přetěsnění motoru. Mám nalítáno 280000 km
#52 čištění odvětrání klikové skříně
Zdravím páni, mám otázočku na odborníkov. Mal som určité problémy, viď. - https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=22205
Pridrete salky na kluke, nasledne vybrus kluky plus nove loziska a kruzky, preblikavala kontrolka mazania. Otázka znie, mohlo to byť spôsobené práve touto záležitosťou ak sa to ešte nečistilo a bolo to upchaté? môže vďaka tomu svietit mazanie ked sa prelieva olej vo vani či už pri prudkej akcelerácii alebo prudkom brzdení?
Totiž to som sa dozvedel že motor T5 v mojom aute a vlastne v každom je náchylný na dlhé prudké brzdenie, pretože konštrukcia olejovej vane nieje úplne ideálna a prelievanie oleja spôsobí že čerpadlo nasaje namiesto oleja vzduch a začne svietiť kontrolka na tlak oleja. Údajne tieto autá niesú stavané na nejaké extrémy, ale na pohodovú jazdu s 250timi koňmi.
Radšej by som veril tomu že sa mi to stalo kôli upchatému odvetraniu klukovej skrine ci ako sa to vola ako kôli tomu že olejová vaňa má určité nedostatky...
Pridrete salky na kluke, nasledne vybrus kluky plus nove loziska a kruzky, preblikavala kontrolka mazania. Otázka znie, mohlo to byť spôsobené práve touto záležitosťou ak sa to ešte nečistilo a bolo to upchaté? môže vďaka tomu svietit mazanie ked sa prelieva olej vo vani či už pri prudkej akcelerácii alebo prudkom brzdení?
Totiž to som sa dozvedel že motor T5 v mojom aute a vlastne v každom je náchylný na dlhé prudké brzdenie, pretože konštrukcia olejovej vane nieje úplne ideálna a prelievanie oleja spôsobí že čerpadlo nasaje namiesto oleja vzduch a začne svietiť kontrolka na tlak oleja. Údajne tieto autá niesú stavané na nejaké extrémy, ale na pohodovú jazdu s 250timi koňmi.
Radšej by som veril tomu že sa mi to stalo kôli upchatému odvetraniu klukovej skrine ci ako sa to vola ako kôli tomu že olejová vaňa má určité nedostatky...
_________________
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#53 čištění odvětrání klikové skříně
No ja sem nekolikrat jiz brzdil z 240Km treba na 120Km a nikdy me to nic podobneho neudelalo. Zaklad je mit v poradku silnetbloky motoru aby se to proste tolik nehybalo s tou vanou se me to nak moc nezda, to je docela vazny problem.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 902
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#54 čištění odvětrání klikové skříně
dodržuj hladinu oleje v motoru a nebude ti čerpadlo nasavat vzduch.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
#55 čištění odvětrání klikové skříně
No po GO a po 2000 km som si povedal ze mu skusim prvy krat trocha stupit, Rozbehol som ho na 190 a plna brzda na 0. Pozrem na pristrojovku a svieti mazanie, skoro ma slak trafil. Olej bol na maxime, kontrolujem to kazdy den, pripadne dolievam, cize hladina oleja bola dobra. Dal som to naspet chlapovy ktory mi to robil, ten dal dole vanu olejovu, rozobral co sa dalo tak aby nemusel ist motor von no na nic neprisiel, len z toho vydedukoval ten konstrukcny problem s vanou. Vymenil olej vsetko poskladal no a od vtedy mi tlak oleja nezasvietil a to uz mam nejakych 600 km prejdenych, ale bez prudkeho brzdenia alebo vytacania motora. Preto vo mne trocha vzplanula nadej ked som nasiel tuto temu a pytal som sa ci to moze byt aj tymto problemom sposobene. Jogine ale ked ti to nespravilo ked si brzdil z 240 kmh, tak to musi byt nieco ine.
_________________
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1923
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#56 čištění odvětrání klikové skříně
Marro kdyz to neni vyrobni tajemstvi, jak to mas Ty Dolejvas na stred nebo to mas po(d) max??marra píše:dodržuj hladinu oleje v motoru a nebude ti čerpadlo nasavat vzduch.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 902
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#57 čištění odvětrání klikové skříně
hlídam si to na budíku ale nikdy se mi nestalo aby mi při brždění prosvítila kontrolka mazaní a že brzdít umím i z vysokych rychlostí...
ale jinak si držím hladinu někde nad polovinou tolerance.
ale jinak si držím hladinu někde nad polovinou tolerance.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
#58 čištění odvětrání klikové skříně
Olej si držím vždy na max práve vďaka tomu, že v mojej téme kde opisujem problém mi písali že tieto motroy nemajú rady minimálnu hladinu lebo sa môže stať že v zákrute začne svietiť mazanie:
No ale mojou otázkou stále ostáva, či to mohlo byť spôsobené upchatým odvetraním klukovej skrini alebo PCV ventilu???wickey píše:
pri malom mnozstve oleja je u tychto T5 motorov problem pri nakladani tomu v zatackach - nedomazavaju poriadne vsade (to som pocul od mechanika). Cize vzdy treba mat olej na vrchnej ryske a je.
_________________
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#59 čištění odvětrání klikové skříně
Rikam. Ja si hlidam hladinu oleje kazdych asi 14dni nekdy 1mesic. Vzy mam kolem 2carek pod maximem, ani na pulku risky nejdu, to radsi pak dolivam, proste drzim se spise u horni hranice tolerance na risce, kde je to cca.1litr mezi spodni a horni riskou. Dolivam asi necelych 0.5L oleje na 3000Km. ale tuhle trosku me zere turbo, ktere de do kytek, jelikoz co sjem to koupil, jsem ten olej co byl na nem utrel , minuly tyden je tam ten olej opet, tece to z hadice co de do sani, takze hazi olej trochu do sani, ale neni tonic krutyho je to minimalni, ale je. Takze planuju koupi noveho turba.
kazdopadne stim rozsvecenim, to je urcite problem. Docela to nechapu, to musi proste pri tom brzdeni hladina oleje klesnou u toho cidla.
jinak urcite nechc si zkontrolovat odvetravani. docela se divim, ze to nekontrolovali po ty montazi. Pac to me prijde taky jako zaklad, prekontrolovat tlaky, odvetravani.
kazdopadne stim rozsvecenim, to je urcite problem. Docela to nechapu, to musi proste pri tom brzdeni hladina oleje klesnou u toho cidla.
jinak urcite nechc si zkontrolovat odvetravani. docela se divim, ze to nekontrolovali po ty montazi. Pac to me prijde taky jako zaklad, prekontrolovat tlaky, odvetravani.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
#60 čištění odvětrání klikové skříně
mitabajs píše:Dela se to i u chrochta?
_________________
Žena: XC70 D5 AWD Automat 2005
Žena: XC70 D5 AWD Automat 2005
#61 čištění odvětrání klikové skříně
Nazor laika cize mna je taky ze hej, nakolko spodok motora sa nejako konstrukcnymi rieseniami nelisi od benzinu a tiez tam mas kluku a klukovu skrinu a mozu tam vznikat olejove pary ktore treba odviest prec, jedine ze by spalovanie nafty malo iny vplyv na olej a pary ktore mozu vzniknut, nemyslim si. V kazdom priapde moj nazor nepovazuj za smerodajny. Ak niekto mudrejsi nenapise tak si skus zavolat do volva, tam to musia vediet.
_________________
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#62 čištění odvětrání klikové skříně
No to tlakuje jako prase. Ja kdyz to okourim a pak zastavim a otevru to, tak to absolutne nic neudela. Tobe to normalne odfoukne jako svin. Mozn ato klidne na ucpane odvetravani vypada, ale tezko rict.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 902
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#63 čištění odvětrání klikové skříně
jak už jsem psal výše pokud to bude tlakovat je otazkou času než začnou litat gufera, no a koukam už lítaj
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#64 čištění odvětrání klikové skříně
marra píše:jak už jsem psal výše pokud to bude tlakovat je otazkou času než začnou litat gufera, no a koukam už lítaj
dobře, výše si psal:
chápu to správně, že je vadný ?katalyzátor? a proto to tlakuje pod víčkem oleje ???marra píše:pokud se totalně ucpe vydech kartru tak je to otazkou chvilky než začnou litat gufera nejen měrka...
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 902
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#65 čištění odvětrání klikové skříně
no bud ma ucpany vydech z kartru (nečetl jsem celej topik nevim jestli ho čistil nebo ne) nebo ty pístní kroužky už to fakt neutěsní....
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4119
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#66 čištění odvětrání klikové skříně
4 doktor: kartr= blok motoru = kliková skříň
#67 čištění odvětrání klikové skříně
Otázkou je, jestli když bude výdech kartru vyčištěnej, stačí odvádět takovejhle tlak.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 902
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#68 čištění odvětrání klikové skříně
tak tak
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 79
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: Volvo V50 a V70
- Bydliště: Bratislava
#69 čištění odvětrání klikové skříně
@Petr.L : tesnenie pod sacie potrubie stoji 13,5 euri u nas, to je rozhodne menej ako GO motora
tak to kup a vycisti alebo vymen vsetko ako mas na tych schemach pre nonT motor
a ked ani to nepomoze tak urcite ti niekto sofistikovane poradi co s tym dalej
ci su to kruzky alebo gufera na ventiloch, turbo tam nemas tak o problem menej
tak to kup a vycisti alebo vymen vsetko ako mas na tych schemach pre nonT motor
a ked ani to nepomoze tak urcite ti niekto sofistikovane poradi co s tym dalej
ci su to kruzky alebo gufera na ventiloch, turbo tam nemas tak o problem menej
_________________
Volvo V50 2.0D MY2008
ex: Volvo V70 2.5T B5254T M58 AWD '97 "Volwerin"
ex: Tatra 613 3.5l V8 '87, Tatra 613-2 na šrot, Šáde 120 "Zrzavá bestie"
Volvo V50 2.0D MY2008
ex: Volvo V70 2.5T B5254T M58 AWD '97 "Volwerin"
ex: Tatra 613 3.5l V8 '87, Tatra 613-2 na šrot, Šáde 120 "Zrzavá bestie"
#70 čištění odvětrání klikové skříně
Poslední věc co zkusím, je odvětrání přímo z karteru. Pokud to nepomůže a tlak bude stále stejně vysoký, zkusím odpojit hadici, co vede z hlavy do ty separacní krabice a prodlouzim ji nekam k podvozku, at si fouka.... Psal mi Marra, na kolik zhruba prijde GO motoru, a je pravda, ze to není nikterak nizka castka. cca 38 tisíc bez práce jen za materiál, to uz je pomalu druhe auto na ND Je sice pravda, ze bych velice rad mel takto zgeneralkovanou osmsetpadesatku, ale ted na to nemam. Motor bude muset jeste chvili vydrzet, ale chci mu to co nejvíce usnadnit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#71 čištění odvětrání klikové skříně
Tohle jsem ti taky nedriv chtel napsat, ale pak jsem si rikal ze bych se asi bal 1) ze budu nekontrolovane prichazet o olej, 2) aby se do ty hadice neco nedostalo - i kdyz to u tebe asi nehroziPetr.L píše:Pokud to nepomůže a tlak bude stále stejně vysoký, zkusím odpojit hadici, co vede z hlavy do ty separacní krabice a prodlouzim ji nekam k podvozku, at si fouka....
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4119
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#72 čištění odvětrání klikové skříně
Nerad to odlehčuju, ale jestli to budeš mít vyvedený pod auto a až se oteplí tak když před zatáčkou pojede za tebou motorka a po projetí zatáčky nebude motorka ani za tebou ani před tebou, neni to dobrý řešení .
#73 čištění odvětrání klikové skříně
Jo je to blbost, stejně by to moc nepomohlo, takhle budu muset jezdit s hasičákem v pohotovosti, nechci domejšlet, co by se stalo, kdyby olej vytekl ve větším množství až na svody...
#74 čištění odvětrání klikové skříně
s tou pul hodinou si to trochui prehnal, aspon u T5 urcite
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
#75 čištění odvětrání klikové skříně
Když teď vím kam sáhnout, tak rozebrat a vyčistit by to opravdu asi trvalo půl hoďky. Nic moc na tom není. Nasadit by mi to trvalo déle, ale to protože jsem nešikovnej Já bych se jako mechanik neuživil, ve všem se hrabu moc dlouho
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek