Bufík
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 211
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
#1 Bufík
Dobrý večer.
Jsem majitelem Volva teprve od srpna. Zatím bez problémů až do teď.
Můj problém spočívá v tom, že když se mi rozběhne bufík za chodu motoru, nepravidelně se z něj linou podivné zvuky. Něco jako ostré bzučení. Někdy to trvá pár vteřin, někdy i minuty.
Při manuálním spuštění bez motoru se toto neděje.
Může být vyběhaný samotný ventilátor, nebo snad oběhové čerpadlo ? Nestalo se to už někomu?
Předem díky. Robert.
Jsem majitelem Volva teprve od srpna. Zatím bez problémů až do teď.
Můj problém spočívá v tom, že když se mi rozběhne bufík za chodu motoru, nepravidelně se z něj linou podivné zvuky. Něco jako ostré bzučení. Někdy to trvá pár vteřin, někdy i minuty.
Při manuálním spuštění bez motoru se toto neděje.
Může být vyběhaný samotný ventilátor, nebo snad oběhové čerpadlo ? Nestalo se to už někomu?
Předem díky. Robert.
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 277
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
- Bydliště: Vyškov
#2 Bufík
nevím so považuješ za ostré bzučení, spíše či ti chodí, popřípadě jak ti kouří, jelikož je to nezávislé topení, podobné nezávislím topením u kamionů, tak musí čerpadlo nahnat naftu, přitom běží ventilátor a posléze pak dojde k zapálení kotle, a v opačném případě při vypnutí , dojde nejprve k odstavení přívodu paliva a vyfoukání splidin s kotle.
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 211
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
#3 Bufík
To bzučení těžko popíšu slovy. Něco jako když je v PC vyběhaný ventilátorek, který se sklidní po poklepu.
Takové ÉÉÉÉÉÉÉÉÉééééééééééééchrrrr.chrrr....chrrrrr. a pak je ticho.
Zvuk hořícího bufíku je v pozadí trvale. Takže chytá, hoří, jen prostě čas od času takhle divně rezonuje.
Je pravda, že při startu dýmá dost a někdy chytne až na druhý start. Občas taky vypadám dost blbě na křižovatkách, když zrovna zapaluje.
Můj volvík pak působí jako stará plečka a kolikrát se bojím, že někdo zavolá hasiče.
Pokud ale neběží motor, ty divné zvuky se neobjevují. Asi vytáhnu pojistku a bude pokoj.
Takové ÉÉÉÉÉÉÉÉÉééééééééééééchrrrr.chrrr....chrrrrr. a pak je ticho.
Zvuk hořícího bufíku je v pozadí trvale. Takže chytá, hoří, jen prostě čas od času takhle divně rezonuje.
Je pravda, že při startu dýmá dost a někdy chytne až na druhý start. Občas taky vypadám dost blbě na křižovatkách, když zrovna zapaluje.
Můj volvík pak působí jako stará plečka a kolikrát se bojím, že někdo zavolá hasiče.
Pokud ale neběží motor, ty divné zvuky se neobjevují. Asi vytáhnu pojistku a bude pokoj.
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 9895
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#4 Bufík
tak to máme podobný problém, mě to sice rámus nedělá, ale hulí přesně jako tobě a s tou křižovatkou máš taky recht. posledně mě viděli policajti a dost čuměli.RobertH píše:Je pravda, že při startu dýmá dost a někdy chytne až na druhý start. Občas taky vypadám dost blbě na křižovatkách, když zrovna zapaluje.
Můj volvík pak působí jako stará plečka a kolikrát se bojím, že někdo zavolá hasiče.
kdo nám poradí?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 211
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
#5 Bufík
Tak jsem se byl objednat do servisu. Podle technika by to prý nemusela být až tak velká závada, pokud kouří jen při startu.
Mluvil o nějakých těsněních. Co se týká těch divných zvuků - údajně by je mohla způsobovat bublina v chl. soustavě (čerpadlo na prázdno prý přesně takové zvuky vydává), i když nevím, kde by se tam vzduch vzal.
Uvidíme po Novém roce.
Mluvil o nějakých těsněních. Co se týká těch divných zvuků - údajně by je mohla způsobovat bublina v chl. soustavě (čerpadlo na prázdno prý přesně takové zvuky vydává), i když nevím, kde by se tam vzduch vzal.
Uvidíme po Novém roce.
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 211
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
#6 Bufík
Tak na čtvrtek jsem konečně objednán do servisu.
Musím se podělit o dnešní fantastický zážitek.
Včera večer jsem si načasoval topení. Ráno už zdálky vidím, že okna jsou zamrzlá, start bufíku se tedy nepodařil. Jaké překvapení mě ale čekalo, když jsem otevřel páté dveře abych se dostal pro smetáček...
Vyvalil se na mě dým jako z otevřeného kotle. Celé auto totálně zakouřené. Pluh mi totiž nahrnul sníh přímo pod auto a splodiny jaksi mohly unikat asi jenom dovnitř.
Takže zatímco ostatní škrábali a topili, já jsem jako blázen větral otevřenými dveřmi oblaka dýmu a do práce jel s otevřenými okny. Nikomu nepřeju.
Musím se podělit o dnešní fantastický zážitek.
Včera večer jsem si načasoval topení. Ráno už zdálky vidím, že okna jsou zamrzlá, start bufíku se tedy nepodařil. Jaké překvapení mě ale čekalo, když jsem otevřel páté dveře abych se dostal pro smetáček...
Vyvalil se na mě dým jako z otevřeného kotle. Celé auto totálně zakouřené. Pluh mi totiž nahrnul sníh přímo pod auto a splodiny jaksi mohly unikat asi jenom dovnitř.
Takže zatímco ostatní škrábali a topili, já jsem jako blázen větral otevřenými dveřmi oblaka dýmu a do práce jel s otevřenými okny. Nikomu nepřeju.
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 211
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
#7 Bufík
Tak jsem si dnes vyzvedl auto z autorizovaného servisu eberspaecher.
Výsledek - tenhle typ topení neumíme opravit
Výsledek - tenhle typ topení neumíme opravit
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2158
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#10 Bufík
A proč nejedeš do volvo servisu?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 211
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
#11 Bufík
No, v Jihlavě žádný není.
Nejbližší je tuším v Pardubicích. Budu si muset jeden den udělat čas.
Nejbližší je tuším v Pardubicích. Budu si muset jeden den udělat čas.
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#12 Bufík
Autorizovany servis jsem myslel napriklad Dekom apod. servis Volvo proste. tam by ti to meli dat do kupy. Nebo objednat novy bufik.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2158
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#13 Bufík
ale spíš bych to řešil nějakým mechanikem co ho vymontuje a vyčistí a pak se uvidí ve volvu Ti dají asi nějaký nový kotel s nějakým čidlem, ventilátorem a bude to ranec!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 211
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
#14 Bufík
To si právě taky myslím. že ve Volvu se s tím mazat nebudou a vymění všechny opotřebitelné díly za balík.
Ještě snad někdo dělá NT ve Žďáře tak to zkusím tam. Jinak docela chápu, že se jim do toho v Jihlavě nechtělo.
Když s tím nemají zkušenosti, jen by si zadělali na problémy.
Ještě snad někdo dělá NT ve Žďáře tak to zkusím tam. Jinak docela chápu, že se jim do toho v Jihlavě nechtělo.
Když s tím nemají zkušenosti, jen by si zadělali na problémy.
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 211
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
#15 Bufík
Tak mi můj bufík pořád nikdo nechce opravit. Volvo nechávám jako poslední cestu.
Chová se teď následovně :
Při manualním spuštení chytne a dost kouří (skutečně hoří, zvuk odpovídá) .Asi po 10 vteřinách vypne.
Pak zkusí druhý start. Zase chytne a stráááášně kouří. A zase po 10 vteřinách vypne.
Potom nejde asi 10 minut zapnout (dám EIN a po vteřině samo skočí AUS).
Po 10 min. zapnu a bez jediného zakouření chytí a bez problémů hoří.
Navíc mi teď auto i špatně startuje. Jestli nebude brzo jaro, tak mě z toho klepne.
Chová se teď následovně :
Při manualním spuštení chytne a dost kouří (skutečně hoří, zvuk odpovídá) .Asi po 10 vteřinách vypne.
Pak zkusí druhý start. Zase chytne a stráááášně kouří. A zase po 10 vteřinách vypne.
Potom nejde asi 10 minut zapnout (dám EIN a po vteřině samo skočí AUS).
Po 10 min. zapnu a bez jediného zakouření chytí a bez problémů hoří.
Navíc mi teď auto i špatně startuje. Jestli nebude brzo jaro, tak mě z toho klepne.
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 9895
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#16 Bufík
vyndej zatim pojistku, at nemáš stres
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 211
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
#17 Bufík
No, sice řešení, ale pak ten motor neohřeju. Za jízdy to hulení přežiju, dělám že nevidím. Opakuju si skoro nekouří, skoro nekouří, skoro nekouří, skoro nekouří, no a za chvíli nekouří . Holt se prozatím rozloučím s časováním a budu škrabat okna jako ostatní.
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 9895
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#18 Bufík
jak pokračuješ Roberte. já dneska začal mít stejnej problem. mám aut. bufík a když se sepne tak dělá podivné zvuky, jako by byl přidřenej a nenaskočí...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 211
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
#19 Bufík
No zatím jsem neměl čas pokračovat. Ale tenhle víkend se chystám k rodičům, tak snad konečně bufíka v garáži vyndám.
Jinak zvuky zmizely poté co jsem dolil chladící kapalinu. Chyběla jen asi 1 deci, ale od té doby je už pár týdnů klid.
Zůstala jen ta kouřivost při startu bufíku, tak to zkusím vyčistit a prohlédnout. Zároveň se chystám i na výměnu přepadových hadiček (padá nafta). Jak budu něco vědět tak samozřejmě napíšu.
Jinak zvuky zmizely poté co jsem dolil chladící kapalinu. Chyběla jen asi 1 deci, ale od té doby je už pár týdnů klid.
Zůstala jen ta kouřivost při startu bufíku, tak to zkusím vyčistit a prohlédnout. Zároveň se chystám i na výměnu přepadových hadiček (padá nafta). Jak budu něco vědět tak samozřejmě napíšu.
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 211
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
#20 Bufík
Mimochodem nevíte někdo jaký má být vnitřní průměr přepadové hadičky na 2.5 TDI ?
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 9895
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#21 Bufík
taaakže. podle ucha slyším, jak mám zadřenej větráček a moc se zlobí, když se má točit. proto se ptám:
1. dá se promazat nebo nějak vzkřísit?
2. mám rovnou udělat nějakou generálku topení?
3. může to být něco jiného?
prejže sehnat novej větráček je docela těžký, tak se snažim najít nějaký řešení
topení jsem odstavil pojistkou
1. dá se promazat nebo nějak vzkřísit?
2. mám rovnou udělat nějakou generálku topení?
3. může to být něco jiného?
prejže sehnat novej větráček je docela těžký, tak se snažim najít nějaký řešení
topení jsem odstavil pojistkou
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 9895
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#22 Bufík
dohodl jsem se s hajcusem, že se na to podíváme. hodím pak info
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 211
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
#23 Bufík
Držím palce.
Bufík je fajn věc, jen kdyby se tak sesr...
Bufík je fajn věc, jen kdyby se tak sesr...
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 211
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
#24 Bufík
Tak je bestie venku. Teď se na to vyspím a zítra bude rozborka.
- Přílohy
-
- DSC02311.JPG (75.36 KiB) Zobrazeno 2182 x
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 211
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
#25 Bufík
Rozebráno, vyčištěno, složeno. Topí, nekouří. Tak snad to tak zůstane.
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek