Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#851 kecy z: havárie a nehody....
taky už jsem něco naboural...tohle byl asi můj nejlepší kousek sem si promluvil s polem...ale dodneška to nějak nechápu...
- Přílohy
-
- P1010072.JPG (117.93 KiB) Zobrazeno 1806 x
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 111
- Příspěvky: 9893
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#852 kecy z: havárie a nehody....
asi tuším o který odpočívadlo se jedná tam je každej podezřelejeLzyx píše:o tom mi ani nemluv. Jedu si takhle ve 3 ráno z "kalby" (utahanej z práce, na večírku dobitej kofeinem z Coly, kterej jaksi po cestě domů došel), cesta dlouhá 35km. Zhruba za půlkou mrk, mrk ... uááá. Sakra, vypnu topení. Za dva kilometry to samý - otevírám okýnka s myšlenkou - to dojedu. Další kilometr - rádio na max. snesitelnou hlasitost (neobydlená oblast, takže no problemo). Tma, probouzím se ve vedlejším pruhu - naštěstí tu jsou dva jedním směrem, takže taky v pohodě. Tak si tak říkám ... voe, zastav a dej si 15 minut šlofíka. Zastavuju na odpočívadle, kde obvykle stojí místní šlapky, nařizuju budík na 15 minut, zamykám auto a chrrrrr. Probudilo mě až pálení v obličeji. V 11hodin má sluníčko už slušnou sílu
Sranda byla, že okolo mýho auta bylo asi 5 šlápot, parkoviště je na jedné z nejfrekventovanějších silnic na Mostecko-Teplicku. Radši nedomýšlím, kdo mě tam mohl vidět
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: Golf III
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#853 kecy z: havárie a nehody....
Ja nerozumiem ako je to možné, pri tých kravinách čo som stváral, ale najhoršia a jediná nehoda čo sa mi stala, bola pri parkovaní v robote, keď som pozabudol pri cúvaní na stĺp a nabral som ho predným rohom 480. Tak som snáď ešte nikdy nenadával, na druhú stranu, aj tak som ten nárazník už chcel prelakovať
A inak nič, prevažne sa mi stávajú také veci, kde nejakou náhodou (zásahom zhora alebo čo) predvídam natoľko, že zabránim inému, aby si o mňa rozbil auto. Viď topic nehody, tuším 35 či 36 strana, keď ma pizda na SUV idúca na červenú skoro sejmula...
Je fakt, že mám najazdených nejakých 40 000km, takže to o ničom nevypovedá, ale keby to ostalo takto, tak sa hnevať nebudem
A inak nič, prevažne sa mi stávajú také veci, kde nejakou náhodou (zásahom zhora alebo čo) predvídam natoľko, že zabránim inému, aby si o mňa rozbil auto. Viď topic nehody, tuším 35 či 36 strana, keď ma pizda na SUV idúca na červenú skoro sejmula...
Je fakt, že mám najazdených nejakých 40 000km, takže to o ničom nevypovedá, ale keby to ostalo takto, tak sa hnevať nebudem
_________________
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 517
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dobrý kraj
- Vůz: VOLVO
- x 1
#854 kecy z: havárie a nehody....
Ahoj kolegové! Už se nebudu vracet k hodnocení sebe samého... Rád vás poznám osobně, pak si můžete udělat obrázek sami.
Jak již zmínil Doktor, většina z mých "havárek" byly jen ťukance... Nejhorší zážitek pro mě byl s S80. Bylo to tátovo auto, které v té době stálo na zahradě a čekalo, až si ho převezme sestra, protože tatínek si pořídil novou S80. Já měl čerstvě řidičák, tak jsem ho zatím mohl občas používat. Úspěšně jsem s ním poprvé zajel dálnici do Brna a zpět, úspěšně jsem s ním dva dny po vyzvednutí řidičáku dýchal pánům policistům a velice úspěšně jsem s ním přesně 14 dní na to, co jsem měl řidičák, naprasknul zadní nárazník toho autobusu. Doma z toho samozřejmě nebylo dobře... Přijel jsem s S80 domu, přikryl jí plachtou a chvilku na to přijel táta z práce. "Teď už nejseš takovej machr, co?", zašel do domu a pár dní mě ignoroval. Bylo to horší, než kdyby mě seřval, bylo mi do breku. Když jsem se dozvěděl, kolik bude stát oprava, bylo mi do breku ještě víc. Samo jsem si to všechno zasloužil, byla to blbost... I když teď se zpětným pohledem se tomu spíš smějeme... Jo, a jak se to stalo? V pátek 9.11. 2007 ráno jsem vyrazil do školy. Neskutečně šťastný, že autem, protože až do té doby jsem musel jezdit busem, kterému to od nás (na samotě u lesa) trvá přes hodinu (13km)... Byl jsem unešený z těch 280 koní a přijel jsem na náměstí, kde jsem měl školu. Už jsem se blížil a po chodníku šel kdo? Správně! Baba! Za vším hledejte ženskou... Ne, v žádným případě to na ní nesvádím (stále jsme spolu, tak kdyby to náhodou četla ) Mával jsem na ní a a Karosa přede mnou zastavila kvůli dětem, co běhaly přes silnici... Věřte, že lepší místo pro první havárku jsem si nemohl vybrat líp, než před svojí školou... "Bourák" mi říkali všichni. Holky na obědě, učitelka při latině, kluci na záchodě... Zkrátka, když se daří, tak se daří!
Jak již zmínil Doktor, většina z mých "havárek" byly jen ťukance... Nejhorší zážitek pro mě byl s S80. Bylo to tátovo auto, které v té době stálo na zahradě a čekalo, až si ho převezme sestra, protože tatínek si pořídil novou S80. Já měl čerstvě řidičák, tak jsem ho zatím mohl občas používat. Úspěšně jsem s ním poprvé zajel dálnici do Brna a zpět, úspěšně jsem s ním dva dny po vyzvednutí řidičáku dýchal pánům policistům a velice úspěšně jsem s ním přesně 14 dní na to, co jsem měl řidičák, naprasknul zadní nárazník toho autobusu. Doma z toho samozřejmě nebylo dobře... Přijel jsem s S80 domu, přikryl jí plachtou a chvilku na to přijel táta z práce. "Teď už nejseš takovej machr, co?", zašel do domu a pár dní mě ignoroval. Bylo to horší, než kdyby mě seřval, bylo mi do breku. Když jsem se dozvěděl, kolik bude stát oprava, bylo mi do breku ještě víc. Samo jsem si to všechno zasloužil, byla to blbost... I když teď se zpětným pohledem se tomu spíš smějeme... Jo, a jak se to stalo? V pátek 9.11. 2007 ráno jsem vyrazil do školy. Neskutečně šťastný, že autem, protože až do té doby jsem musel jezdit busem, kterému to od nás (na samotě u lesa) trvá přes hodinu (13km)... Byl jsem unešený z těch 280 koní a přijel jsem na náměstí, kde jsem měl školu. Už jsem se blížil a po chodníku šel kdo? Správně! Baba! Za vším hledejte ženskou... Ne, v žádným případě to na ní nesvádím (stále jsme spolu, tak kdyby to náhodou četla ) Mával jsem na ní a a Karosa přede mnou zastavila kvůli dětem, co běhaly přes silnici... Věřte, že lepší místo pro první havárku jsem si nemohl vybrat líp, než před svojí školou... "Bourák" mi říkali všichni. Holky na obědě, učitelka při latině, kluci na záchodě... Zkrátka, když se daří, tak se daří!
_________________
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 1674
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#855 kecy z: havárie a nehody....
Kazdy jsme byli z prvu ohromeni vykonem a citili jsme se jako kral silnic, treba se 120kou a motorem z Feldy.
Vetsina z nas po prvnim malem karambolu zpytovala svedomi a vic u rizeni premysli.
U Logana to vypada stejne, alespon dle slov vyse psanych.
Vetsina chlapu chce mit vuz s poradnym vykonem, ktery ovsem vyuziva s ROZUMEM a PREDVIDAVOSTI. Kdysi jsem si rikal, ze 100kW je super, ted jiz vim ze 120kW je pro me uspokojive minimum. Dle Volvo kampane na D5ku se drzim hesla: "v nebezpeci pridej". V Praci mam pod zadkem 350-420koni a muzu rict, je to zbytecne moc na beznou jizdu. Jasny, zatah i zrychleni to ma jako prase, ale co dal? Clovek si zvykne a uz mu to ani neprijde. Spis je pak problem drzet emoce na uzde.
Mel bych tedy pro Logana a nejen pro nej radu:
Vyblbni se nekde na letisti, pak si dej polygon (idealne v Moste) a za kazdou picovinu kterou pak udelas si dej facku. Zkousej moznosti sveho auta jen ve dne, na silnicich bez stromu a hlubokych prikopu. Vzdy bud pripoutan a bez veci na sedadlech, ty mej vzdy v kufru zavrene a upevnene. Nauc se vnimat motor, nauc se jej alespon trochu znat, at vis co mu svedci a co ne. Vnimej auto celym telem, lepe jej budes zvladat. Hlasita hudba zatemni mysl.
Ze zkusenosti vim, ze ridicem se clovek musi narodit, kdo se s tim nenarodil, dlouho se to uci.
Snad jsem moc nekazal a neblabolil chytre reci. Jen jsem to chtel napsat.
Vetsina z nas po prvnim malem karambolu zpytovala svedomi a vic u rizeni premysli.
U Logana to vypada stejne, alespon dle slov vyse psanych.
Vetsina chlapu chce mit vuz s poradnym vykonem, ktery ovsem vyuziva s ROZUMEM a PREDVIDAVOSTI. Kdysi jsem si rikal, ze 100kW je super, ted jiz vim ze 120kW je pro me uspokojive minimum. Dle Volvo kampane na D5ku se drzim hesla: "v nebezpeci pridej". V Praci mam pod zadkem 350-420koni a muzu rict, je to zbytecne moc na beznou jizdu. Jasny, zatah i zrychleni to ma jako prase, ale co dal? Clovek si zvykne a uz mu to ani neprijde. Spis je pak problem drzet emoce na uzde.
Mel bych tedy pro Logana a nejen pro nej radu:
Vyblbni se nekde na letisti, pak si dej polygon (idealne v Moste) a za kazdou picovinu kterou pak udelas si dej facku. Zkousej moznosti sveho auta jen ve dne, na silnicich bez stromu a hlubokych prikopu. Vzdy bud pripoutan a bez veci na sedadlech, ty mej vzdy v kufru zavrene a upevnene. Nauc se vnimat motor, nauc se jej alespon trochu znat, at vis co mu svedci a co ne. Vnimej auto celym telem, lepe jej budes zvladat. Hlasita hudba zatemni mysl.
Ze zkusenosti vim, ze ridicem se clovek musi narodit, kdo se s tim nenarodil, dlouho se to uci.
Snad jsem moc nekazal a neblabolil chytre reci. Jen jsem to chtel napsat.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 183
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#856 kecy z: havárie a nehody....
něž se naučí vnímat jeden motor, tak už tam má jiný....ttoommaasseekk píše: Nauc se vnimat motor, nauc se jej alespon trochu znat, at vis co mu svedci a co ne.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 517
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dobrý kraj
- Vůz: VOLVO
- x 1
#857 kecy z: havárie a nehody....
Děkuju ti... Snad se z toho ponaučí i další. Já fakt říkám, že tohle období už je dávno za mnou... Byl jsem na škole smyku ve Vysokém Mýtě, zavítali jsme s C30 i na Brněnský okruh... Když se chci vyblbnout mám poblíž prázdné parkoviště, kam jezdím. Už mám za volantem něco málo přes 100 000 km. Vím, že to není zas až tolik, ale na studenta bych řekl lepší průměr.ttoommaasseekk píše:Kazdy jsme byli z prvu ohromeni vykonem a citili jsme se jako kral silnic, treba se 120kou a motorem z Feldy.
Vetsina z nas po prvnim malem karambolu zpytovala svedomi a vic u rizeni premysli.
U Logana to vypada stejne, alespon dle slov vyse psanych.
Vetsina chlapu chce mit vuz s poradnym vykonem, ktery ovsem vyuziva s ROZUMEM a PREDVIDAVOSTI. Kdysi jsem si rikal, ze 100kW je super, ted jiz vim ze 120kW je pro me uspokojive minimum. Dle Volvo kampane na D5ku se drzim hesla: "v nebezpeci pridej". V Praci mam pod zadkem 350-420koni a muzu rict, je to zbytecne moc na beznou jizdu. Jasny, zatah i zrychleni to ma jako prase, ale co dal? Clovek si zvykne a uz mu to ani neprijde. Spis je pak problem drzet emoce na uzde.
Mel bych tedy pro Logana a nejen pro nej radu:
Vyblbni se nekde na letisti, pak si dej polygon (idealne v Moste) a za kazdou picovinu kterou pak udelas si dej facku. Zkousej moznosti sveho auta jen ve dne, na silnicich bez stromu a hlubokych prikopu. Vzdy bud pripoutan a bez veci na sedadlech, ty mej vzdy v kufru zavrene a upevnene. Nauc se vnimat motor, nauc se jej alespon trochu znat, at vis co mu svedci a co ne. Vnimej auto celym telem, lepe jej budes zvladat. Hlasita hudba zatemni mysl.
Ze zkusenosti vim, ze ridicem se clovek musi narodit, kdo se s tim nenarodil, dlouho se to uci.
Snad jsem moc nekazal a neblabolil chytre reci. Jen jsem to chtel napsat.
_________________
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 1674
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#858 kecy z: havárie a nehody....
Vysoke myto je take pekny polygon, tez jsem mel tu cest.
100.000km je pekne, ted jeste zvladnout teorii o aute a pujde to.
Snad zlych fotek od tebe nebude pribyvat. Drzim palce.
100.000km je pekne, ted jeste zvladnout teorii o aute a pujde to.
Snad zlych fotek od tebe nebude pribyvat. Drzim palce.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#859 kecy z: havárie a nehody....
Ne, naopak to bylo mooooc pěkně řečenýttoommaasseekk píše:...Snad jsem moc nekazal a neblabolil chytre reci. Jen jsem to chtel napsat.
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#860 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Už jsem to sice uveřejňoval vedle...ale aby v tom Logan nebyl sám sic to moc nechápu, cesta kde jsem tou dobou jezdil denně, ani sem nejel moc rychle...( pak jsem se dozvěděl že to auto mělo asi 350 tkm takže bych se ničemu nedivil )mokro, boule díry v zatáčce, protisměr a výběr kamion nebo pole...tak zvítězilo pole...zapích jsem se špičkou do pangejtu, takže přes kapotu na střechu a tři kotrmelce...něco jsem ubrzdil, žádná velká rychlost, airbagy nevyletěly jen bouchly pásy...taky žádný havarijní pojištění i policajti se slitovali...dali mi jen 500,- za špatný parkování, to jako že se v poli nemá....a teď všichni do mě!!!! VIVA Mondeo - nic se mi nestalo!
- Přílohy
-
- P1010072.JPG (117.93 KiB) Zobrazeno 1547 x
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 65
- Příspěvky: 1927
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#861 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
tuning lepsi nez od profika A co to je za vozitko? Obecni policie nebo tak neco?eLzyx píše:sem přihodím jednu uměleckou fotku. Tuningová mračítka a lepší odvětrávání brzd - vše jednou ranou.jsem šikovnej, co
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 112
- Příspěvky: 3083
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#862 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
ještě horší ... soukromá bezpečnostní agentura. Naštěstí jsem nebyl v pozici "bezpečák", ale jako servisní technik IT (byli jsme ještě internet provider)
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 277
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V40 1.8 85kW 1998
- Bydliště: Brno - Chrlice
#863 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
a ještě se z toho ta felda počůralaeLzyx píše:ještě horší ... soukromá bezpečnostní agentura. Naštěstí jsem nebyl v pozici "bezpečák", ale jako servisní technik IT (byli jsme ještě internet provider)
_________________
Suzuki SX4 1.6 LPG 2009
Bylo: V40 1.8l 85kW B4184S 98 Black
Suzuki SX4 1.6 LPG 2009
Bylo: V40 1.8l 85kW B4184S 98 Black
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 110
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
- Kontaktovat uživatele:
#864 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Zdravíčko.
Chca nechca, musím reagovat.
Vždycky se směju u televizních novin, že zase bylo náledí a ženská stojí u auta v příkopě, rozhazuje rukama a strašně se diví, že je v příkopě. "Ono to na tý strašný neudržovaný cestě dostalo do hodin a potom už se s tím nedalo nic dělat." Ženská nepřizpůsobila styl a rychlost jízdy povrchu a povaze vozovky. Správně by se do toho smyku neměla dostat. A nemohla, pokud by styl jízdy přizpůsobila. A jak se tak koukám, je to všude. Co jsem shlédnul 37. stranu tohoto topicu, je to jenom o rychlé jízdě, nepozornosti atd atd. Neříkám, že řídím extra skvěle. Také nemohu, je mi teprve 20. Avšak jezdím často a s různými auty a v různých podmínkách. O Vánocích jsem 3 týdny strávil ve Švédsku; ježdění na sněhu a ledu. Tady si všichni stěžují, jak to tu klouže, jsou vyjukaný s 30cm sněhu, atd., znáte to. Když napadl ve Stockholmu sníh, celý týden jsem neviděl jedinou frézu, natož solničku - nesolí tam. Po týdnu jsem viděl 1 traktor, který odhrnoval sníh v okrajové části. Další dny jsem ztrávil veprostřed Švédska. Půl metru sněhu, pod tím led. Prakticky nikdo neboural, i když se jezdilo po ledových cestách, ve sněhu atd. Je to k zamyšlení. Mají stejná auta (řídil jsem tam předokolku Focuse), nesolené silnice, které se prakticky neodhrnují (krom dálnic a silnic 1. třídy). Nechce se mi věřit, že by byl rozdíl v lidech. Ano, je. Tady se prasí, co to jde. Když jsem jel se slečnou (švédka) po české dálnici, tak byla vyjukaná, co se tu děje. Mě stačí, když jedu do Německa - vždycky jsem vyjukaný, jaký je tam klid oproti Čechám, natož potom, když jsem ve Švédsku. Definitivně považuji svůj národ jako národ s jednou z největších koncentrací prasat. Zamyslete se nad sebou, obrázky nad tímto příspěvkem by tu nemusely být, kdyby někdo neřídil jako prase. Poučuje Vás tu 20 letý špunt, tak hurá do kamenování.
Chca nechca, musím reagovat.
Vždycky se směju u televizních novin, že zase bylo náledí a ženská stojí u auta v příkopě, rozhazuje rukama a strašně se diví, že je v příkopě. "Ono to na tý strašný neudržovaný cestě dostalo do hodin a potom už se s tím nedalo nic dělat." Ženská nepřizpůsobila styl a rychlost jízdy povrchu a povaze vozovky. Správně by se do toho smyku neměla dostat. A nemohla, pokud by styl jízdy přizpůsobila. A jak se tak koukám, je to všude. Co jsem shlédnul 37. stranu tohoto topicu, je to jenom o rychlé jízdě, nepozornosti atd atd. Neříkám, že řídím extra skvěle. Také nemohu, je mi teprve 20. Avšak jezdím často a s různými auty a v různých podmínkách. O Vánocích jsem 3 týdny strávil ve Švédsku; ježdění na sněhu a ledu. Tady si všichni stěžují, jak to tu klouže, jsou vyjukaný s 30cm sněhu, atd., znáte to. Když napadl ve Stockholmu sníh, celý týden jsem neviděl jedinou frézu, natož solničku - nesolí tam. Po týdnu jsem viděl 1 traktor, který odhrnoval sníh v okrajové části. Další dny jsem ztrávil veprostřed Švédska. Půl metru sněhu, pod tím led. Prakticky nikdo neboural, i když se jezdilo po ledových cestách, ve sněhu atd. Je to k zamyšlení. Mají stejná auta (řídil jsem tam předokolku Focuse), nesolené silnice, které se prakticky neodhrnují (krom dálnic a silnic 1. třídy). Nechce se mi věřit, že by byl rozdíl v lidech. Ano, je. Tady se prasí, co to jde. Když jsem jel se slečnou (švédka) po české dálnici, tak byla vyjukaná, co se tu děje. Mě stačí, když jedu do Německa - vždycky jsem vyjukaný, jaký je tam klid oproti Čechám, natož potom, když jsem ve Švédsku. Definitivně považuji svůj národ jako národ s jednou z největších koncentrací prasat. Zamyslete se nad sebou, obrázky nad tímto příspěvkem by tu nemusely být, kdyby někdo neřídil jako prase. Poučuje Vás tu 20 letý špunt, tak hurá do kamenování.
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#865 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
sejra: s Tebou neda nic jineho nez souhlasit. Po navraceni ze zahranici se vzdy na ceskych silnicich chvili bojim, po navratu z NZ se jiz bojim stale.
btw: na NZ jsem najel 30tis km a nevidel vaznou nehodu, v CR ji vidim kazde rano min. jednou, bezne 2x.
btw: na NZ jsem najel 30tis km a nevidel vaznou nehodu, v CR ji vidim kazde rano min. jednou, bezne 2x.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#866 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
sejra: Hezký to psaní...jenže možná, že ti právě trochu chybí rozhled ( já teda nejsem o moc starší ) srovnáváš tu dvě naprosto rozdílné mentality, nevím proč se omezovat jen na dopravní situaci. Ale jak chceš. Neříkám, že jezdím jak prase, ale rychlost překročím to je pravda...pokud to srovnám třeba s německem tak tam taky jezdím podle předpisů protože tam ty limity dělal někdo kdo má mozek, jen v čechách najdeš rovnou tříproudovou silnici kde je 50 km/h pak můžeme rovnou skočit ke kvalitě silnic, pravda je a nešlechtí mě to, že než abych jel "po schodech" 120 v pravém pruhu tak raději pojedu s ostatníma 160 v levém, přijde mi to možná i bezpečnější...přizpůsobení a nepřizpůsobení alias sníh...proti sněhu nic nemám, nikdy jsem s ním neměl problém a ani jsem na něm neboural, ale když nejsem schopnej projet ulicí protože ve vyjetých kolejích drhnu spodkem auta...ano přizpůsobím jízdu stavu vozovky - jdu si koupit SUV pak jsou tu jiné věci, to by ti mohl třeba Sibr vyprávět jak prorazil pneu za 5 litrů když na nájezdu na dálnici nebo kde byla díra jak do sloní prd...vinu za to zmuchlaný mondeo nahoře přijímám na 100% hodně mě to naučilo a ani mě nenapadně to svádět na někoho/něco jinýho...už jen proto, že to tam hodně dobře znám...ale když jedeš po normální silnici normálním tempem a najednou uprostřed zatáčky máš totálně rozflákanou silnici, to by mě zajímalo jak chceš přizpůsobit jízdu stavu vozovky??? Dupnout na brzdu??? Bo si tu trasu jít nejdřív projít?? že se tam nikdo neobtěžuje dát alespoň značku...atd. atd....souhlasím s tebou o nehodách na normální zasněžené cestě, jinak ale fakt ne
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#867 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
kazdopadne su vodici v CR a SR velke prasce. vzdy sa tesim ked mozem ist do rakuska, nemecka... proste kulturnej europy (alebo aj do madarska). vyhodis smerovku, pustia ta. ides v lavom pruhu po dialnici, uhnu sa ti. obiehas kamion na okreske, dobre ze sa ti neuhne do priekopy.
pridem na slovensko a uz ma preblikava nejake hrubokrke hovado v bmw. neuhnu sa ti ani za tu p*cu. kamiony sa ti budu na dialnici obiahat i ked za tebou nejde nikto... hruza. ale ako bolo pisane vyssie, je to obraz nasej (CR aj SR) republiky a mentality a to vo vsetkom, nie len na ceste.
pridem na slovensko a uz ma preblikava nejake hrubokrke hovado v bmw. neuhnu sa ti ani za tu p*cu. kamiony sa ti budu na dialnici obiahat i ked za tebou nejde nikto... hruza. ale ako bolo pisane vyssie, je to obraz nasej (CR aj SR) republiky a mentality a to vo vsetkom, nie len na ceste.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 111
- Příspěvky: 9893
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#868 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
mě nejvíc točí, když jedu po dálnici v pravym pruhu, někdo mě pomalu dojíždí, já dojíždím kamion, hodim blinkr hodně moc dopředu a pořád marně doufám, že si ten, co mě dojíždí lehounce přibrzdí, já přidám plyn, kamion předjedu a znova se zařadim a ten rychlejší může v klidu pokračovat dál, aniž bych já musel brzdit za kamionem. škoda. snažim se to lidi tady učit a když dojížděj kamion a maj blinkr tak pouštim, ale málokdo mě pochopí
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 1316
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#869 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Ne,to lidi nepochopí,nebo už jsou tak vyjukaní,že to ani nezkouší.Nebo spíš pak najdeš umělce co pomaličku dojíždí kamion a přesto že má k němu ještě daleko,tak ti to pusti do levýho,kde ty jedeš svou cestovní a za tebou nikdo,což musí vidět(jasná noc).Z toho vyplívá jen jeden poznatek-spousta lidi považuje zrcatka za zbytečnou frajeřinu a blinkr za discotéku:(hayney píše:mě nejvíc točí, když jedu po dálnici v pravym pruhu, někdo mě pomalu dojíždí, já dojíždím kamion, hodim blinkr hodně moc dopředu a pořád marně doufám, že si ten, co mě dojíždí lehounce přibrzdí, já přidám plyn, kamion předjedu a znova se zařadim a ten rychlejší může v klidu pokračovat dál, aniž bych já musel brzdit za kamionem. škoda. snažim se to lidi tady učit a když dojížděj kamion a maj blinkr tak pouštim, ale málokdo mě pochopí
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 110
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
- Kontaktovat uživatele:
#870 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Jet tak, abys dokázal zabrzdit (v tomto případě dostatečně zpomalit) na vzdálenost, na jakou vidíš. Pokud na dálnici pojedeš 180km/h a vidíš na vzdálenost své brzdné dráhy, s pánem bohem si tak jeď. Pokud ale jedeš po normální silnici a je nějaká zatáčka, do které nevidíš, nepojedeš přeci normálním tempem. Vemeš to v úvahu. A v zatáčce nemusí být rozbitá silnice. Může tam být odstavené auto, chodci, zvířata, nebo předem neznačená křižovatka. Pojedeš snad tak, abys i v té zatáčce mohl bezpečně vyřešit situaci a nedostat smyk. Tohle je podobný případ, jako ženská s hodinama na ledu. "Silnice byla furt normální, ale potom tam byl led. Dostalo se to do hodin a už se s tím nic nedalo dělat...." Sakra, je zima - silnice mohou být zamrzlé. Jsme v Čechách - silnice mohou být kdekoliv roztřískané.Lukaso píše:sejra: Hezký to psaní...jenže možná, že ti právě trochu chybí rozhled ( já teda nejsem o moc starší ) srovnáváš tu dvě naprosto rozdílné mentality, nevím proč se omezovat jen na dopravní situaci. Ale jak chceš. Neříkám, že jezdím jak prase, ale rychlost překročím to je pravda...pokud to srovnám třeba s německem tak tam taky jezdím podle předpisů protože tam ty limity dělal někdo kdo má mozek, jen v čechách najdeš rovnou tříproudovou silnici kde je 50 km/h pak můžeme rovnou skočit ke kvalitě silnic, pravda je a nešlechtí mě to, že než abych jel "po schodech" 120 v pravém pruhu tak raději pojedu s ostatníma 160 v levém, přijde mi to možná i bezpečnější...přizpůsobení a nepřizpůsobení alias sníh...proti sněhu nic nemám, nikdy jsem s ním neměl problém a ani jsem na něm neboural, ale když nejsem schopnej projet ulicí protože ve vyjetých kolejích drhnu spodkem auta...ano přizpůsobím jízdu stavu vozovky - jdu si koupit SUV pak jsou tu jiné věci, to by ti mohl třeba Sibr vyprávět jak prorazil pneu za 5 litrů když na nájezdu na dálnici nebo kde byla díra jak do sloní prd...vinu za to zmuchlaný mondeo nahoře přijímám na 100% hodně mě to naučilo a ani mě nenapadně to svádět na někoho/něco jinýho...už jen proto, že to tam hodně dobře znám...ale když jedeš po normální silnici normálním tempem a najednou uprostřed zatáčky máš totálně rozflákanou silnici, to by mě zajímalo jak chceš přizpůsobit jízdu stavu vozovky??? Dupnout na brzdu??? Bo si tu trasu jít nejdřív projít?? že se tam nikdo neobtěžuje dát alespoň značku...atd. atd....souhlasím s tebou o nehodách na normální zasněžené cestě, jinak ale fakt ne
Jinak chápu, že s tou 50 na tříproudové komunikaci narážíš na magistrálu, ale to je dost výjimka. Souhlasím, to je kravina. Ale jinde je to jiná. Jinde musí být rychlosti poddhodnocené, protože jsou univerzální. Kdybys jel na stejném úseku ve starém a potom novém autě, byl by to sakramentský rozdíl. A proč plánovitě porušovat rychlostní značení. Ovšem, já také někde poruším. 5-10km/h. Ovšem ne o 20km/h a více. Čas potřebný na cestu se lehce sníží, avšak riziko je daleko vyšší. Stejně tak si raději před zatáčkou, do které nevidím, příbrzdím, než abych ohrozil sebe i ostatní zbrklou jízdou.
Tohle je přesně případ vola, který najížděl do první zatáčky v Davli-Sázavě, když se jede zeshora z Petrova. Já tam najíždím obyčejně cca 45km/h, on tam najel s feldou "normálním tempem" - asi 70-80... V zatáčce byl ale štěrk, který on nemohl vidět před zatáčkou - bez štěrku by tu zatáčku projel. Mno, expert se zastavil o naše sousedy s jeepem, kteří náhodou projížděli. Kdyby tam nebyli, kutálel by se dolů do stráně.
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#871 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
tak v tom případě si zajdu na oční...ano vidím, zatáčku, vidím že tam není auto a křižovatka, ale teda opravdu nevidím detailně její povrch ( ještě do zatáčky) ...v tom případě je semnou asi něco špatně a nebo podle tebe všude budu jezdit 30...to považuji za naprosto bezpečnou rychlost za všech podmínek.... podívej já neobhauju nikoho kdo jezdí jako idiot ( ani sebe ) , vím jak to myslíš, jen srovnáváš naprosto nesrovnatelné, až tady budou stejné podmínky jako v německu, můžeme se bavit o tom, že nehody způsobuje pouze demence řidičů a rychlost
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 241
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dobříš / Brno
- Vůz: V70 2,5TDi I.generace 2000, manuál
- Bydliště: Dobříš / Brno
- Kontaktovat uživatele:
#872 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
určitě ne "pouze", ale mám obdobnou zkušenost (ve Švédsku jsem také něco málo najezdil)
_________________
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#873 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
jj to nepopírám...jak říkám proč srovnávat události na silnici, srovnáváme dvě mentality...bohuželBobes píše:určitě ne "pouze", ale mám obdobnou zkušenost (ve Švédsku jsem také něco málo najezdil)
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#874 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
To je jako sjíždět Štěchovičák 50km/h, protože za zatáčkou může být srnka a nebo zrovna spadne šutr...
Může, oboje jsem tam zažil, ale to bych pak 50 jezdil všude a Kladno-Slapy bych dával za 2hodiny 20minut, místo jedné hoďky
A nemluvě o tom že zrovna Štechovičák, je jedna z mála lokací kde se mohu svézt na krásném povrchu...
I když teď už to jde i od Slapské přehrady k Blaženické křižovatce
Může, oboje jsem tam zažil, ale to bych pak 50 jezdil všude a Kladno-Slapy bych dával za 2hodiny 20minut, místo jedné hoďky
A nemluvě o tom že zrovna Štechovičák, je jedna z mála lokací kde se mohu svézt na krásném povrchu...
I když teď už to jde i od Slapské přehrady k Blaženické křižovatce
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 106
- Příspěvky: 538
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
#875 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
ono hlavne by sa mali sprisnit testy na vodicaky. zvlast co sa tyka so soferovanim u 95% zien, ked sa nedivaju do stran ci nieco moze ist a ide ako keby jej patrila ulica (niekolkonasobne skusenosti s tym ze mi nedala zenska prednost, ba sa ani nepozrela), dalej co sa tyka parkovania. bud zaparkuje cez dve miesta alebo otrepe ostatne auta. ale aby som nebol hnusny len na zeny. u chlapov to plati zase opacne. parkovanie to nam ide, a aj pozeranie do stran. horsie je to s tou tazkou nohou na plyne a pocitom ja mam auto za 1 milion a viac, tak mam bezpecne auto a ubrzdim to na vsetkom ako na suchom asfalte. inac dost vela ludi ma problem s ovladanim a chovanim auta na snehu. ako povinny kurz v autoskole by malo byt zvladanie smyku.
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 2467 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 5 Odpovědi
- 620 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 10 Odpovědi
- 1634 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Honza
-
- 1 Odpovědi
- 634 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Bakly
-
- 12 Odpovědi
- 1096 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od MikeEM