dali píše:Menhire, a to opravdu nemáš žádnýho kamaráda s pojízdným autem a startovacíma kabelama? Podle mě tak jednoznačně určíš jestli je baterie viníkem nebo ne. Pokud s tím ni nesvedeš ani přes kabely, tak bude chyba jinde než v baterce.
No, ještě to večer zkusím...
P.S.: Včera přijel člověk ze servisu (bohužel jsem nebyl doma) a konstatoval, že je to baterkou.
Tomu by nasvědčovalo i to, že když jsem včera – po tom celonočním nabíjení – zapnul stěrače, tak to v nich cvaklo, jako že snaha...
Ale může vůbec bejt nová baterie takhle špatná?!?!?!
Dodávám, že jsem ji nabíjel stejnou nabíječkou jako předcházející starou Vartu, které to noční nabití krásně stačilo, i když byla předtím úplně mrtvá.
Já jenom, že neni úplně dobrý jim jít mlátit Bannerku o hlavu pokud neni jistý že auto je OK. To že budeš za blbce až je přestaneš tou baterkou mlátit po hlavě pokud bude shledaná OK asi v pohodě na tu chvilku přežiješ, ale bude to zbytečná ztráta času a plejtvání energií.
Že je nová baterka špatná není nic neobvyklého, může být špatně nalisovaný můstek mezi články. Stává se to. Pokud to navíc uvnitř jiskří, tak můžou bouchnot výpary s kyseliny a to je pak spousta jiných starostí.
_________________ V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou V S80 , B5244SV 850 B5204
nikde neni napsany ze jim ta baterka ve sklepe par let nepostala.. Nejakou stavu jeste mela a neco si i dobila ale jak to ted padlo pod nulu a auto stoji a nedobiji tak proste z te kosy klekla.. promerit a dobit poradne nebo vratit a vymenit za Boshku, Vartu nebo Akumu..
(na Fiate mi upa nova baterka klekla v lete jenom proto, ze byl tyden v garazi s otevrenou kapotu a nevedel jsem ze se pri tom rozsvitilo i svetylko v kufru.. vyplivla se presne jak tobe, nesel ani central, startovani ani tuk, taky byla nova, dobila se a mam ji doted)
Mám Banerku od 11/2007 a zatiaľ žiaden problém. Kúpil som ju náhodou, lebo mi pôvodná batéria urobila papá. Vo Forstingeri žiadnu inú značku nemali a mali ich tam hafo.. V lete minulý rok som ju len tak preventívne hodil na nabíjačku a bola úplne ok.
Takže ja z osobnej skúsenosti Banerku nezavrhujem.
Osobne by som si asi kúpil gélovú Boschku
_________________ est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
Tak včera večer jsem Bannerku po 24 hodinách nabíjení dal do auta. A nic. Pak přijel kamarád s Oktávkou, napojili jsme kabely, no a když jsem otočil klíčkem, lehounce to škytlo, jako že pokus... Ale nic víc. V té Oktávce byla baterka s proudem cca 560 A. Až nakonec kamarád přidal plyn a já jsem krásně nastartoval. Takže auto OK, jede, přede, radost veliká!
Ráno jsem Bannerku vzal, odvezl vrátit – jak zjistili, byla úplně bez proudu – a vydupal jsem z nich peníze, i když se vzpouzeli!!!
Podotýkám, že jsem nabíjel stejnou nabíječkou, jakou jsem předtím úspěšně používal na bezúdržbovou Vartu.
A teď koupím tohle: http://www.nakupka.cz/vyrobek/autobaterie-varta-silver-dynamic-77ah-p-s-p-780a/
Nějaké připomínky, než to definitivně zaplatím?
Jinak všem díky za rady a tipy!!!
ne že bych tě chtěl odrazovat od koupi nové baterky, ale stejný problém jsem měl i já, jak to tu tak čtu tak se dotoho stále vracím, a je mi ještě zle jak jsem byl bezmocný a nevěděl kde hledat. Proto bych ti raději poradil hledat kolem IMO, když ti prosvecuje, můj problem byl takový: auto stalo 1-2 dny, chtěl jsem nastartovat, shasl imo, startuji a imo problikává, po dalším startování tj. cca 3, sotva otočí, tak si říkám to bude baterka, nechám nabít, pak někdy chytlo, jindová ani tuk, odtah do servisu, tam dali čerstvou baterku a že vse jede,že se na to kouknou, oznamily že nejspiše to bylo přepady na vstřikách, žebyli steřelé, že asi brali vzduch a že čerpadlo je citlivé a odpojí se. Až po několika měsíčních peripetii jsem si uvědomil že jen chtěli vyměňovat, za 14dnu opět stejné problémy, podařilo se nastartova několikrát přes START nabíječku 650A, po sléze se to začlo stupnovat, čo vek se začal bát že dojede do práce a už nenastartuje, což se i jednou stalo, šlo to opět do servisu, a že na tom nic nevidí, že to chodí, tak manželka šla pro něj a co čert něchtěl ani tuk, tak ji dali kliče na počtvrté to nastartovali, aže si nevědí s tím rady. To mne opravdu naštvalo jel jsem do druhého autorizovaného servisu, tam chtěli opet dávat novou baterku, nato já že už tam je, tak opět měnily přepady, takže to zas chodí, tak jsem jim to tam nechal stát 4dy a ejhle nejede, tak se dali do IMO, vyřadili a jede, posleze se dala stará baterka a chytá na drc. TAK TO BYCH ZAČAL S PROVĚŘENÍM IMO
_________________ bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
Pokud je dostatečná kapacita alternátoru, tak bych se té baterky nebál. Já měl silverku Vatru v sedmičce 10 let a měsíc s kapacitou 74Ah a jak se startovalo. Odešla doslova ze dne na den, ale sloužila na dnešní poměry skvěle a hlavně hodně dlouho.
_________________ V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou V S80 , B5244SV 850 B5204