Imobilizér, nebo baterie?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 311
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 Estate
- Bydliště: Praha 8
#1 Imobilizér, nebo baterie?
Dnes jsem po 5 dnech stání nenastartoval.
Baterii mám novou 3 týdny (Banner). Centrál jde, imobilizér bliká, když otočím klíčkem, rozsvítí se kontrolky, ale jinak nic - ani větrák, stěrače, světla, nic. Podle mě se to chová stejně, jako když zapomenu na imobilizér a chci startovat...
Čím to může být?
Baterii mám novou 3 týdny (Banner). Centrál jde, imobilizér bliká, když otočím klíčkem, rozsvítí se kontrolky, ale jinak nic - ani větrák, stěrače, světla, nic. Podle mě se to chová stejně, jako když zapomenu na imobilizér a chci startovat...
Čím to může být?
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#2 Imobilizér, nebo baterie?
Symbol immo bliká při zapnutém klíčky na palubce ? A pokud startuješ tak pohasnou kontrolky a světla ? Startér točí ? Nebo ani necvakne ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 311
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 Estate
- Bydliště: Praha 8
#3 Imobilizér, nebo baterie?
Deaktivuji immo - kontrolka přestane blikat a jen svítí.jarek.krizan píše:Symbol immo bliká při zapnutém klíčky na palubce ? A pokud startuješ tak pohasnou kontrolky a světla ? Startér točí ? Nebo ani necvakne ?
Otáčím klíčkem:
poloha I - immo zhasne
poloha II - nic se nestane
poloha III - vůbec nic necvakne, neťukne, rozsvítí se kontrolky (vpravo všechny horní + dole obdélníček s větráčkem, vlevo světla, ostřik a SRS) a immo začne blikat.
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 363
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
#4 Imobilizér, nebo baterie?
a spínacia skrinka? neskúšal si náhradný klúč?Menhir píše:Deaktivuji immo - kontrolka přestane blikat a jen svítí.jarek.krizan píše:Symbol immo bliká při zapnutém klíčky na palubce ? A pokud startuješ tak pohasnou kontrolky a světla ? Startér točí ? Nebo ani necvakne ?
Otáčím klíčkem:
poloha I - immo zhasne
poloha II - nic se nestane
poloha III - vůbec nic necvakne, neťukne, rozsvítí se kontrolky (vpravo všechny horní + dole obdélníček s větráčkem, vlevo světla, ostřik a SRS) a immo začne blikat.
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 311
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 Estate
- Bydliště: Praha 8
#5 Imobilizér, nebo baterie?
Ne, nezkoušel. To může mít nějaký efekt?Peťo píše:a spínacia skrinka? neskúšal si náhradný klúč?
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 363
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
#6 Imobilizér, nebo baterie?
zober náhradný kľúč otvor ním autoalarma skús naštartovaťMenhir píše:Ne, nezkoušel. To může mít nějaký efekt?Peťo píše:a spínacia skrinka? neskúšal si náhradný klúč?
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#7 Imobilizér, nebo baterie?
mě,když při startování svítí kontrolky ale netočí startér ani nesvítí dálkové popř. tlumené,tak vždy byla slabáMenhir píše:Deaktivuji immo - kontrolka přestane blikat a jen svítí.jarek.krizan píše:Symbol immo bliká při zapnutém klíčky na palubce ? A pokud startuješ tak pohasnou kontrolky a světla ? Startér točí ? Nebo ani necvakne ?
Otáčím klíčkem:
poloha I - immo zhasne
poloha II - nic se nestane
poloha III - vůbec nic necvakne, neťukne, rozsvítí se kontrolky (vpravo všechny horní + dole obdélníček s větráčkem, vlevo světla, ostřik a SRS) a immo začne blikat.
baterie.půjč si od souseda a vyzkoušej jinou.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 311
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 Estate
- Bydliště: Praha 8
#8 Imobilizér, nebo baterie?
Díky, ale vyznačenému nerozumím...Peťo píše:zober náhradný kľúč otvor ním autoalarma skús naštartovať
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 363
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
#9 Imobilizér, nebo baterie?
no ak máš alarm stlač na gombíku odomknúť aj keď bude odomknutéMenhir píše:Díky, ale vyznačenému nerozumím...Peťo píše:zober náhradný kľúč otvor ním autoalarma skús naštartovať
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#10 Imobilizér, nebo baterie?
ono se dost okosilo, a kdyz je baterka nacata, v kose jde primo do kytek.
Ja jsem delal kdysi to, ze jsem akumlator vyndal a dal ho doma na horkej radiator. Pomohlo to, ale kdyz je baterka kaput, udela Ti to opet kdykoliv jak auto vychladne, a stale castejsc, nastesti je nova volne sehnatelna i na cerpacce.
Stahuje Ti proud z kontrolek kdyz tocis nebo ani neroztaci starter?? (Kdyz je to imobilizerem bohuzel pomoci neumim)
Ja jsem delal kdysi to, ze jsem akumlator vyndal a dal ho doma na horkej radiator. Pomohlo to, ale kdyz je baterka kaput, udela Ti to opet kdykoliv jak auto vychladne, a stale castejsc, nastesti je nova volne sehnatelna i na cerpacce.
Stahuje Ti proud z kontrolek kdyz tocis nebo ani neroztaci starter?? (Kdyz je to imobilizerem bohuzel pomoci neumim)
Naposledy upravil(a) st_Andy dne 13 pro 2009 15:00, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 311
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 Estate
- Bydliště: Praha 8
#11 Imobilizér, nebo baterie?
Alarm nemám.Peťo píše:ak máš alarm stlač na gombíku odomknúť aj keď bude odomknuté
Možná to bude nějak spojené s centrálem...
Už nějaký čas mě zlobil... - Když odemykám, nechytí se páté dveře. Musím to podržet znovu a odemknou se dodatečně. Při zamykání to samé. Měl jsem to nedávno v T6R, ale efekt opravy žádný. Jenže zatím nebyl čas na reklamaci...
A dnes se ty páté dveře nechytí vůbec!!!
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 311
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 Estate
- Bydliště: Praha 8
#12 Imobilizér, nebo baterie?
Na začátku jsem psal, že mám NOVOU baterku! Koupena v listopadu nabitá. Kapacita i proud nadbytečné.st_Andy píše:ono se dost okosilo, a kdyz je baterka nacata, v kose jde primo do kytek.
Ja jsem delal kdysi to, ze jsem akumlator vyndal a dal ho doma na horkej radiator. Pomohlo to, ale kdyz je baterka kaput, udela Ti to opet kdykoliv jak auto vychladne, a stale castejsc.
Stahuje Ti proud z kontrolek kdyz tocis nebo ani neroztaci starter?? (Kdyz je to imobilizerem bohuzel pomoci neumim)
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#13 Imobilizér, nebo baterie?
dobrá tedy vyjděme z toho,že baterka je na 100 %,tak kostru od mínus polu přes všechny spoje,kabel na startér a na karoserii máš předpokládám OK. Vše jsi pěkně osobně ošmirgloval?!Menhir píše:Na začátku jsem psal, že mám NOVOU baterku! Koupena v listopadu nabitá. Kapacita i proud nadbytečné.st_Andy píše:ono se dost okosilo, a kdyz je baterka nacata, v kose jde primo do kytek.
Ja jsem delal kdysi to, ze jsem akumlator vyndal a dal ho doma na horkej radiator. Pomohlo to, ale kdyz je baterka kaput, udela Ti to opet kdykoliv jak auto vychladne, a stale castejsc.
Stahuje Ti proud z kontrolek kdyz tocis nebo ani neroztaci starter?? (Kdyz je to imobilizerem bohuzel pomoci neumim)
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 311
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 Estate
- Bydliště: Praha 8
#14 Imobilizér, nebo baterie?
Nevyznám se v tom, kudy a jaké kabely mají vést...ksw píše:dobrá tedy vyjděme z toho,že baterka je na 100 %,tak kostru od mínus polu přes všechny spoje,kabel na startér a na karoserii máš předpokládám OK. Vše jsi pěkně osobně ošmirgloval?!Menhir píše:Na začátku jsem psal, že mám NOVOU baterku! Koupena v listopadu nabitá. Kapacita i proud nadbytečné.
Ale za poslední rok jsem byl na víc servisech s elektrikou a vše prý ok - falešné odběry, ukostření apod.
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 276
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: Volvo V70 II D5252T, S80 II D5244T10
- Bydliště: Náchod
#15 Imobilizér, nebo baterie?
..to mi něco připomíná..Sice se mi tato závada objevila na bývalém Ford Focus, ale také jsem tenkrát nemohl nastartovat. Po otevření dálkou jsem otevřel auto, otočil klíčem v zapalování, kontrolky se rozsvítily, ale dioda imobilizéru na palubce se rozblikala a to bylo vše. Prostě jsem nemohl nastartovat, volal jsem tenkrát do Fordu a to jsem byl na štestí kousek od domu. Prý jestli nestojím před Hypernovou, že nejsem první, ani poslední komu se to přihodilo. Nechal jsem si přivézt druhý náhradní klíč a auto jsem v pohodě nastartoval. Takže jsem od té doby do slavné Hypernovy klíč od auta nenosil, jenom dálku. Klíč byl vyřazen mimo provoz díky snímačům / to jsou ty desky, bočnice u pokladen, které spouští alarm při projití bez zaplacení přes pokladnu, nebo se zaplaceným zbožím, ale s neodepnutým čipem / Druhý den jsem zkusil klíč, kterým nešlo nastartovat a ejhle, už to bylo OK. Asi jsem Ti nepomohl, ale zkusil bych náhradní klíč, když máš baterii Ok - novou, napadá mě jedině tahle možnost, že si imobilizér nemůže z nějakého důvodu přečíst klíč a jeho kód....Ať na to přijdeš...
_________________
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 311
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 Estate
- Bydliště: Praha 8
#16 Imobilizér, nebo baterie?
Moc zajímavé... A moc děkuji za tip! Ale druhý klíč jsem už zkusil (ze šuplíku). Výsledek absolutně stejný.sydney29 píše:Asi jsem Ti nepomohl, ale zkusil bych náhradní klíč, když máš baterii Ok - novou, napadá mě jedině tahle možnost, že si imobilizér nemůže z nějakého důvodu přečíst klíč a jeho kód....Ať na to přijdeš...
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 363
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
#17 Imobilizér, nebo baterie?
Mne toto robila spínacia skrinka. Skús ju vymeniťMenhir píše:Moc zajímavé... A moc děkuji za tip! Ale druhý klíč jsem už zkusil (ze šuplíku). Výsledek absolutně stejný.sydney29 píše:Asi jsem Ti nepomohl, ale zkusil bych náhradní klíč, když máš baterii Ok - novou, napadá mě jedině tahle možnost, že si imobilizér nemůže z nějakého důvodu přečíst klíč a jeho kód....Ať na to přijdeš...
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#18 Imobilizér, nebo baterie?
A co pojistky? Zkontroloval si? Startér by asi měl mít samostatnou pojistku. Případně bych si přivolal někoho se startovacíma kabelama, pokud přes kabely nastartuješ, tak ta nová baterka může bejt zmetek. I to se může stát...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#19 Imobilizér, nebo baterie?
jo, dobrej tip od Daliho Skrinku bych rozebiral jako posledni.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 311
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 Estate
- Bydliště: Praha 8
#20 Imobilizér, nebo baterie?
No jasně. Jen co zjistím, kde jsou pojistky, kouknu na ně.st_Andy píše:jo, dobrej tip od Daliho Skrinku bych rozebiral jako posledni.
Za dva roky jsem do nich ještě nelezl.
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 311
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 Estate
- Bydliště: Praha 8
#21 Imobilizér, nebo baterie?
Vtipný taky je, že u řidiče nenacpu klíč do zámku. U spolujezdce jo, ale neotočím s ním. Takže kufr to jistí.
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 278
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
- Bydliště: Vyškov
#22 Imobilizér, nebo baterie?
závadu bych možná hledel okolo imobilizeru, je to tedy jiné auto ale podobný problém jsem měl u manželčina fiatu, 3x v servisu fiatu a nic, z důvodů nenastartování, vždy odtah do servisu. Když dojela večer, ránose nastartovalo, když to stálo den tak ani tuk. Výměna několik baterii za nové, ani to nic nepomohlo, v servisu to natočily, ale pak nic, nakonec vyručení imobilizéru, jelikož je to plečka, ale o utvého bych to spíše řešil opravou, a od té doby chytne na drc za každého počasí. ješte skus to napojit na nabíječku kvůli oživení, také jsem tak vyhodil baterku že je KO jelikož auto nastartovalo jen přes START na nabíječce nebo po oživování přec noc, tím jsem vihodil novou baterku, po odpojení imobilizéru opravdu starty bez problému.
PS:" nevím jak je imobilizéár u volva , ale u fiatu je snímač u spínací skříňky a jde na čerpadlo, kde otevře přívod
PS:" nevím jak je imobilizéár u volva , ale u fiatu je snímač u spínací skříňky a jde na čerpadlo, kde otevře přívod
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#23 Imobilizér, nebo baterie?
No že je baterka nová ještě nic neznamená. Ale tady to vypadá buď tam nejde proud na 50 spínací skříňky, nebo nenačte immo. První projít pojistky a to i takové, co s tím na první pohled nesouvisí, tzn. všechny. Pokud to bude OK, tak zjistit, jestli funguje spínačka jak mám ( proměřit ) a pokud i ta OK, tak diagnostiku a něco se nají musí. Pokud to někde ukáže obvody bez napětí, dá se hledat dál. nebo to napíše přímo čtečku immo a je to jasné.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 311
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 Estate
- Bydliště: Praha 8
#24 Imobilizér, nebo baterie?
Tak to nakonec vypadá, že bude fakt problém v baterce – a kéž by to tak bylo. Po celonočním nabíjení (baterky zakoupené před 3 týdny) se slaboulince rozsvítila světla.... Ale jinak pořád nic. Zítra pojedu s batohem k prodejci a slavnou Bannerku jim hodím na hlavu! A pak hurá pro Boschku. A snad to bude prostý a veselý konec celé lapálie... Snad.
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#25 Imobilizér, nebo baterie?
Menhire, a to opravdu nemáš žádnýho kamaráda s pojízdným autem a startovacíma kabelama? Podle mě tak jednoznačně určíš jestli je baterie viníkem nebo ne. Pokud s tím ni nesvedeš ani přes kabely, tak bude chyba jinde než v baterce.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 689 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 1 Odpovědi
- 816 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od HonzaA
-
- 1 Odpovědi
- 653 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ondra.
-
- 16 Odpovědi
- 539 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pospak
-
- 0 Odpovědi
- 413 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od modrej_tygr