Kdyby takhle odpovídali všichni...maktom píše:Pro čipovaný R-ko to není vyjímečné, kamarád měl stejný problém, viděl jsem to rozebrané v autorizáku. Vložky uprostřed se nestačí chladit, chlazení je dimenzované na těch 300ks. Jak si pořádně zazávodíš, tak se právě válce 2,3,4 nestačí chladit, horkem se materiál vložek roztáhne a protože jsou vložky těsně u sebe, tak na sebe narazí. Vůle tam samozřejmě je, ale dostatečná pouze pro nečipovaný motor. No a když to rozpínání překročí únosnou hranici, tak ti povolí "nejslabší" vložka, kamarádovi odešel pro změnu 4. válec. Takže R-ka nečipovat nebo čipovat s vědomím možného krátkodobého adrenalinu. Těch 300 koní je zřejmě výkonové/teplotní maximum konstrukce.
CHIP BSR máte někdo nějakou zkušenost ?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 343
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: V70RAWD
#26 CHIP BSR máte někdo nějakou zkušenost ?
_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)
Volvo V70R AWD (B5244T2)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#27 CHIP BSR máte někdo nějakou zkušenost ?
doufám, že T5ka (B5234T) díky jinému vrtání na tohle netrpí. I když ... otázkou je, zda to zachrání 2mm na průměru
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#28 CHIP BSR máte někdo nějakou zkušenost ?
Přesně tím se taky utěšujueLzyx píše:
doufám, že T5ka (B5234T) díky jinému vrtání na tohle netrpí. I když ... otázkou je, zda to zachrání 2mm na průměru
Ikdyž je pravda že jsem čet, že B5234Tx motor měl záměrně sníženej zdvihovej objem z 2,5l právě kvůli zvětšení stěn válců, aby snes větší zatížení.
Tuším, že nejslabším článkem 2,3 při zvyšování výkonu jsou sériový ojnice, občas se stane, že se nějaká podívá skrz blok...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#29 CHIP BSR máte někdo nějakou zkušenost ?
tak to je fajne ... lepšejší ojnice (výrobce garantuje, že snesou 10000rpm a 1000PS) se daj sehnat okolo 12 000Kč. Jenže by to chtělo ještě jinčí písty, upravit palici, ...
no nic
no nic
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 49
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: C70 2.3 T5
- Bydliště: Zálesie - Bratislava
#30 CHIP BSR máte někdo nějakou zkušenost ?
ehm a kto cipuje so seriovymi vnutornostami nad 300 PS ???? to je samovrazda motora ked chcete vykon tak najprv mechanicke casti povymienat ktore su najviac zatazovane za silnejsie a az nasledne k tomu prisposobit RJ samozrejme BSR a RICA a IPD a ine robia soft cez tu krabicku ale je to programovane na optimalne vykony chipu jednemu to da viac inemu menej zalezi aj od motora v akom je stave .
_________________
VOLVO - ONLY FOR VIKINGS
C70 2.3 T5 - bordó s béžo interierom :D
VOLVO - ONLY FOR VIKINGS
C70 2.3 T5 - bordó s béžo interierom :D
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek