850 T5 Pořád něco

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: 850 kombík 2.0i B5204T 155kw 94´ modrá
Bydliště: ST-Bělčice

#1 850 T5 Pořád něco

Příspěvek od DEJW »

Zdravím Všechny, mám s Cyrilem stále nějaký problém, ale za to svezení a bezpečí to stojí! Aktuální záhrdel mi však skazil veškerou rados. Po výměně řidičů (manželka) začal motor při ot. nad 3000 stávkovat (propady ve výkonu). Po týdnu již motor zakopává od voloběhu. Jako zkrášlení budíku se mi rozsvítila lamda. To moc neřesím, pač už se mi to parkrát stalo, však bez vlivu na výkon, po čase zhasla a byl klid. Prošel jsem svíce, pálí OK. Dočet sem se o samodiagnostice, stáhnul manual a tim se zkončil. Manual je anglicky a nemam tušení jak se používaji ty dvě krabičky do kterejch vede 6 kabelů. Mohl by někdo poradi samoukovi jak postupovat? Předem dík
_________________
850 T5 rv 1994 kombík 155kw tm. modrá metla

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 412
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: sk- trnava

#2 850 T5 Pořád něco

Příspěvek od berzerker »

skus tento navod
http://ul.to/5bgv2c
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 912
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 850 T5 Pořád něco

Příspěvek od marra »

stejnej problem manual je anglicky :O:
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

GDPR_user

#4 850 T5 Pořád něco

Příspěvek od GDPR_user »

DEJW píše:Zdravím Všechny, mám s Cyrilem stále nějaký problém, ale za to svezení a bezpečí to stojí! Aktuální záhrdel mi však skazil veškerou rados. Po výměně řidičů (manželka) začal motor při ot. nad 3000 stávkovat (propady ve výkonu). Po týdnu již motor zakopává od voloběhu. Jako zkrášlení budíku se mi rozsvítila lamda. To moc neřesím, pač už se mi to parkrát stalo, však bez vlivu na výkon, po čase zhasla a byl klid. Prošel jsem svíce, pálí OK. Dočet sem se o samodiagnostice, stáhnul manual a tim se zkončil. Manual je anglicky a nemam tušení jak se používaji ty dvě krabičky do kterejch vede 6 kabelů. Mohl by někdo poradi samoukovi jak postupovat? Předem dík
Co třebas svíčky??Kdy jsi je naposledy měnil??

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 912
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 850 T5 Pořád něco

Příspěvek od marra »

piše že svice jsou OK
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

GDPR_user

#6 850 T5 Pořád něco

Příspěvek od GDPR_user »

marra píše:piše že svice jsou OK
Jak se pozná že je svíčka OK??? :shock:

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 912
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 850 T5 Pořád něco

Příspěvek od marra »

nechapu proč ten vyděšenej vyraz?? psal že svičky jsou OK ja na ně nekoukal :D
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

GDPR_user

#8 850 T5 Pořád něco

Příspěvek od GDPR_user »

marra píše:nechapu proč ten vyděšenej vyraz?? psal že svičky jsou OK ja na ně nekoukal :D
No právě že psal že jsou OK tak by mne zajímalo jak se to dá poznat. :ROFL:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: 850 kombík 2.0i B5204T 155kw 94´ modrá
Bydliště: ST-Bělčice

#9 850 T5 Pořád něco

Příspěvek od DEJW »

Svicky ok znamenenalo ze pali vsechny :D Kuchnul sem rozdelovac a ejhle, napaleny kontakty. Po ocisteni a osetreni kontaktolem se stav zlepsil. Dnes mi prisel novej palec a novy vicko, tak to tam rano vrznu a dam vedet jak dopadlo. Co se tyce tech svicek tak tam jsou orig VOLVO, jen nevim jak dlouho :bad: Koupil jsem nadsene novy od BOSCH co mi nasli v mototechne podle katalogu a bohuzel jsem daleko nedojel. Radim stare dily nevyhazovat, pac sem je mel sebou i s cajkem tak sem se domu dostal :Yahoo!: Lambda vsak zari vesele dal a odpojeni baterky ci natankovat nepomohlo. Skousel jsem si tu diagnostiku z manualu prelozit ale stejne sem to nepobral :( Nove svice samozrejme planuju na co nejdriv i s kabelama, ale ta diagnostika mi ted lezi v hlave nejvic
_________________
850 T5 rv 1994 kombík 155kw tm. modrá metla

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 412
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: sk- trnava

#10 850 T5 Pořád něco

Příspěvek od berzerker »

diagnostika je celkom jednoducha:
otovris kapotu, vlavo dole su dve krabicky, otvoris krabicku A, - hore na nej je LEDka a male tlacitko, zboku je kablik, a ten strcis do diery č. 2, (predtym zapnes zapalovanie) a stlacis tlacitko na viac ako 1s a menej nez 3s a mas pripraveny papier a pero a sledujes LED-ku, co bude blikat.
Vyblikava vzdy trojmiestne kody, napr. kod 1 2 1 vyzera takto: blik(pauza) blik-blik(pauza) blik :D

kody si zapisujes, kod 111 znamena ziadne chyby, podla vyblikaneho kodu si potom zistis poruchu
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: 850 kombík 2.0i B5204T 155kw 94´ modrá
Bydliště: ST-Bělčice

#11 850 T5 Pořád něco

Příspěvek od DEJW »

Tak sem se na to konečně dostal, vyblikal sem otvor č. 2 a code zní 1-3-1. Podle jednoho manualu je to ,,BREAK OR SHORT CIRCUIT TO EATHIN SOLENOID STH CIRCUIT,,a podle druhého ,,RPM SENSOR SIGNAL MISSING,, Tak ještě zjistit copa to vlastně znamená :shock: Nebyla by tu nějaká dobrá duše se znalostí cizího jazyka? :D :D :D

P.S. Když jsem strčil kablík do otvoru č. 3 tak mi dioda jen požhnula a to bylo vše. D č. 4 sem to už neskoušel. To je normální?
P.P.S. Lambda svítí jak divá a o tý nebliklo vubec nic. Kolik to vybliká závad najednou? Jednu? A co když bude závad víc, to bude blikat postupně po odstranění tý předchozí :unknown:
_________________
850 T5 rv 1994 kombík 155kw tm. modrá metla

PeS
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 399
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Obědovice, okr. HK
Vůz: V70, 2.4, LPG, '02

#12 850 T5 Pořád něco

Příspěvek od PeS »

DEJW píše:Tak sem se na to konečně dostal, vyblikal sem otvor č. 2 a code zní 1-3-1. Podle jednoho manualu je to ,,BREAK OR SHORT CIRCUIT TO EATHIN SOLENOID STH CIRCUIT,,a podle druhého ,,RPM SENSOR SIGNAL MISSING,, Tak ještě zjistit copa to vlastně znamená :shock: Nebyla by tu nějaká dobrá duše se znalostí cizího jazyka? :D :D :D
Asi uz to mas vyresene, to druha rika, ze nema signal z otackomeru. Jinak manualy jsou dva, co jsem nasel. Pro turbo a neturbo motory.
DEJW píše: P.S. Když jsem strčil kablík do otvoru č. 3 tak mi dioda jen požhnula a to bylo vše. D č. 4 sem to už neskoušel. To je normální?
Nevim, trojka je pro ABS, k tomu jsem postup zatim nenasel. Jinak u me 850 jsou zapojene tyto konektory: 2- vstrikovani, 3 - ABS a 7 - pres to lze vycist napr. najete km.
V B to pak je 1- klima, 2- tempomat, 5- SRS, 6 - sedadla s pameti. Zapojeno to mam vse byt ani tempomat ani sedadla s pameti v aute nemam. Ostatni zdirky jsou neosazene.
DEJW píše: P.P.S. Lambda svítí jak divá a o tý nebliklo vubec nic. Kolik to vybliká závad najednou? Jednu? A co když bude závad víc, to bude blikat postupně po odstranění tý předchozí :unknown:
[/quote]
Jakmile to vyblika jednu zavadu, zmackni zase cudlik na 1-3 vteriny (ja to bral odhadem na dve) a vyblika to dalsi. Nekde jsem cetl, ze si to pamatuje max tri zavady, kazdopadne pokud dostanes stejny kod, vice zavad neni. Me to aktualne vyblikalo 1-2-1, 2-3-1 a 2-3-2 ;-(

Jinak musim uznat, ledka se cte krasne, slovni popis ze to blika tolik a tolik vterin apod. je sileny, ale pak to jde v pohode ;-)
Mozna to platici clenova maji v nejake sekci popsane pekne, ja se to snazil dohledat a jsou to jen same utrzky apod. Nevim zda by stalo za to sepsat FAQ pro nas s 850, protoze uz nas je asi cim dal mene a novejsi s napichnutim na OBD-II je stejne sikovnejsi.
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“