Kufor Volvo960
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 6
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo960 sedan
- Bydliště: Žilina
#1 Kufor Volvo960
Ak niekto vie tak nech mi poradi.
Dnes som siel do auta do kufra , v pohode som ho otvoril, ale uz nesiel zavriet.
Na to som dal dole tapacir, zodil som demontoval som zamok, prestriekal som ten zamok nahodil spat, ale asi pravdepodobne som zle dal tiahlo , ktore ide od packy otvarania kufra : (
Takze momentalne je zatvorene , ale nejde otvorit.Neviem ako sa teraz mam dostat do kufra.....
Za radu vopred dakujem
Dnes som siel do auta do kufra , v pohode som ho otvoril, ale uz nesiel zavriet.
Na to som dal dole tapacir, zodil som demontoval som zamok, prestriekal som ten zamok nahodil spat, ale asi pravdepodobne som zle dal tiahlo , ktore ide od packy otvarania kufra : (
Takze momentalne je zatvorene , ale nejde otvorit.Neviem ako sa teraz mam dostat do kufra.....
Za radu vopred dakujem
#2 Kufor Volvo960
kombi,nebo sedan??volvo960 píše:Ak niekto vie tak nech mi poradi.
Dnes som siel do auta do kufra , v pohode som ho otvoril, ale uz nesiel zavriet.
Na to som dal dole tapacir, zodil som demontoval som zamok, prestriekal som ten zamok nahodil spat, ale asi pravdepodobne som zle dal tiahlo , ktore ide od packy otvarania kufra : (
Takze momentalne je zatvorene , ale nejde otvorit.Neviem ako sa teraz mam dostat do kufra.....
Za radu vopred dakujem
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 6
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo960 sedan
- Bydliště: Žilina
#3 Kufor Volvo960
sedan r.v.1990
Naposledy upravil(a) volvo960 dne 24 čer 2009 22:35, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#4 Kufor Volvo960
Nevim jak u devitky, ale na sedmikile by zbyvala jen moznost stourat necim dlouhym skrz diru pro lyze asi...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#5 Kufor Volvo960
a co třeba vyklopit sedačky a vlízt si tam zevnitř?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 6
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo960 sedan
- Bydliště: Žilina
#6 Kufor Volvo960
sedacky sa vyklopit nedaju
- Přílohy
-
- volvo960.jpg (17.78 KiB) Zobrazeno 2363 x
Naposledy upravil(a) volvo960 dne 24 čer 2009 23:34, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#7 Kufor Volvo960
doktor píše:a co třeba vyklopit sedačky a vlízt si tam zevnitř?
Videl jsi nekdy co oddeluje v sedmikilu kabinu od kufru?
Naposledy upravil(a) tomasss dne 25 čer 2009 08:01, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#8 Kufor Volvo960
nee
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 302
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
#9 Kufor Volvo960
Přece SAFETY traverzy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 6
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo960 sedan
- Bydliště: Žilina
#10 Kufor Volvo960
??????
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1300
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#11 Kufor Volvo960
tak, taktomasss píše:Nevim jak u devitky, ale na sedmikile by zbyvala jen moznost stourat necim dlouhym skrz diru pro lyze asi...
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2415
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#12 Kufor Volvo960
NO popravdě jsi měl zkusit zaklapnout západku zámku šroubovákem, při otevřeném kufru. Takhle si nejsem jistý, jestli to půjde otevřít neagresívním způsobem, co by nezanechal trvalé následky.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 6
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo960 sedan
- Bydliště: Žilina
#13 Kufor Volvo960
uz to mammmmmmmm otvorenéee
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3667
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#14 Kufor Volvo960
Jsme všichni rádi, že jsme se dozvěděli, jak se ti to povedlo
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 6
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo960 sedan
- Bydliště: Žilina
#15 Kufor Volvo960
Jedneho krasneho uprsaneho dna som stlacil klucku na otvorenie kufra a bolo..
Neviem preco , ale asi mi to je aj jedno. Momentalne som odpojil central na kufor a pouzivam kluc. Ten patent na otvaranie kufra co je tak tak sa asi pravdepodobne pridrel....... a tak
Neviem preco , ale asi mi to je aj jedno. Momentalne som odpojil central na kufor a pouzivam kluc. Ten patent na otvaranie kufra co je tak tak sa asi pravdepodobne pridrel....... a tak
#16 Kufor Volvo960
Řešil jsem podobnej problém na devítce v kombíku. Nevím jestli to bude stejný nebo podobný, ale mě to tenkrát dělalo táhlo od centrálu. To táhlo je na dva díly. Je šroubovací do sebe a tím se dá ladit jeho délka. Největší problém byl dostat se k němu když se to nedalo otevřít a to byl kombík ne sedan.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1737
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#17 Kufor Volvo960
Jojo je vůbec expert na otvírání zavazadelníků nestardardními cestami
Popis k fotkám: Jojo se dobývá do kufru, ve kterém jsou zabouchnuté klíče. Náhradní má 250 kiláků daleko
Popis k fotkám: Jojo se dobývá do kufru, ve kterém jsou zabouchnuté klíče. Náhradní má 250 kiláků daleko
- Přílohy
-
- DSC01549.jpg (53.33 KiB) Zobrazeno 2108 x
-
- DSC01550.jpg (49.52 KiB) Zobrazeno 2108 x
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
#18 Kufor Volvo960
Počkej ty gaunere až tě dostanu do drápů!!!
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1737
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#19 Kufor Volvo960
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
#20 Kufor Volvo960
Jo jo jojo, na to si třeba dávat velikýho majzla. Já pro jistotu nosím druhé klíčky v kapse. A už jsem dokonce zvažoval, zda z nich nevytvořím náhrdelník
_________________
IDEÁLNÍ WOLWO UŽ JE NA CESTĚ!
244 GL, B21A, MY 1979, TARDIS
V70 XC, 2.4T, MY 2001, Meďák, už je manželčin
IDEÁLNÍ WOLWO UŽ JE NA CESTĚ!
244 GL, B21A, MY 1979, TARDIS
V70 XC, 2.4T, MY 2001, Meďák, už je manželčin
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek