Moje "nova" 3ka v dieselu

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 1619
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#51 Moje "nova" 3ka v dieselu

Příspěvek od Sarkasmic »

1.4,1.7 i 2.0 mely stejny převodovky i diferáky
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 126
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav

#52 Moje "nova" 3ka v dieselu

Příspěvek od TESA »

Aj, tak to je skoda ... i kdyz se asi lisily uchycenim... tady ta co mam na dieselu drzi v kare za diferak.. a pak mam jinou z 2l a ta drzela za prevodovku, a dif k ni byl akorat sesroubovanej...
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.8) F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 1619
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#53 Moje "nova" 3ka v dieselu

Příspěvek od Sarkasmic »

nevim jak diesel,ale 1.4 a 2.0 držel na utě uplně stejně-ve předu na převodivce a pak v půlce difu... Jedinej rozdil byl v kardanech...
I kdyz vlastne ne! 2.0 drzel jen na jednom miste pac druhej opernej bod byl motor-drzelo to za kardan... !
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 126
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav

#54 Moje "nova" 3ka v dieselu

Příspěvek od TESA »

Jo, to bude asi tim !
ale kazdopadne, pokud jsou prevodovy pomery stejny... tak neni o cem mluvit, chjo. na dalnicni provoz to moc neni, nejak mi je proti srsti drzet motor kolem 4800, nebo na 5000 ot/min. dlouhodobe...
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.8) F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#55 Moje "nova" 3ka v dieselu

Příspěvek od maxwell »

360tka měla tunel na kardan - 340tka 2.0 ho nemá. Rozdíly by tam snad měli být, 2.0l by měl mít lepší převodovku - resp. líp dimenzovanou, oproti 1.4 záleží jesdtli máš 4q nebo 5q. Nikdy jsem to nezkoušel ale přes 200 kmh by 360tka měla jít.

Já mám moudrou knihu v garáži, dnes už tam nepudu , ale zítra se schválně kouknu na rozdíly mezi benzínama.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 1619
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#56 Moje "nova" 3ka v dieselu

Příspěvek od Sarkasmic »

maxveli,jakej tunel na kardan má a nemá? Co to zas pleteš? Kastle byli stejný a tunel tam byl-jak pro benzin,tak pro diesel a je jedno jestli 2.0,1.7 bo 1.4 Jedinej rozdil je v tom že 1.4 a 1.6D měli kardan jen hlinikovou trubku s tisícihranama na koncich, 1.7 a 2.0 měli trubku v trubce. Jestli na té své máš ten hliníkovej,tak přemejšlej co to máš za slepenec!
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#57 Moje "nova" 3ka v dieselu

Příspěvek od maxwell »

Moje auto neřeš, já vím co tam mám. ;-)


tunel = pardon, nevěděl jsem jak to napsat - DE DION TUBE, ano je to trubka, ale to je slovíčkaření. Že třistačtyřicítky - ty první 2.0i nemeli tuhle trubku asi taky víš. Ten hliníkovej bazmek ovšem nikdy neměli. Nemám ho ani já (dál se k tomu nebudu vyjadřovat leda po SZ ;-) ).

K převodovkám:
DSCF2545.JPG
DSCF2545.JPG (50.77 KiB) Zobrazeno 1051 x
Pak ještě
B200E
Hatchback..........3.64:1
Saloon...............3.45:1
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 126
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav

#58 Moje "nova" 3ka v dieselu

Příspěvek od TESA »

Diky moc... avsak 1.6D tam nevidim =(
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.8) F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#59 Moje "nova" 3ka v dieselu

Příspěvek od maxwell »

u D16 je to 3.82:1

Já mám na tom 3.46:1 a jede to slušně. I když občas mám tendenci vyřadit pětkua a hledám šestku :mrgreen: . Ta šestka s 3:1 by vůbec nevadila :(

Mělo by to být na ???domku??? převodovky, vyražené na nějakém štítku. Konverze za jinou převodovku by asi měla jít udělat.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 126
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav

#60 Moje "nova" 3ka v dieselu

Příspěvek od TESA »

Hele a blba otazka - neni ten koncovej prevod realizovanej diferakem, spis nez prevodovkou ? Trreba vim, ze kamarad si nechaval na spartaka delat rychlejsi zadek, ponevadz tam ma mnohem vykonejsi motor...
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.8) F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#61 Moje "nova" 3ka v dieselu

Příspěvek od maxwell »

Možný by to bylo, já ještě zkusím něco najít. Přímo na diferák.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „300 / 400“