Vaše spotřeba
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 7
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha, Usti pod Labem
#351 Vaše spotřeba
jezdim stale stejne, ale v lete jsem k 8-9 a v zime spis k 10-11
Napada me ze v lete spise jezim po rovine a v zime do kopcu a hor
Napada me ze v lete spise jezim po rovine a v zime do kopcu a hor
_________________
Oct II 1.6 MPI (je)
Seat Ibiza 1.4TDI (bylo)
S60 2.4 (bylo)
XC70 P2 D5
Oct II 1.6 MPI (je)
Seat Ibiza 1.4TDI (bylo)
S60 2.4 (bylo)
XC70 P2 D5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 494
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
#352 Vaše spotřeba
Ja palubaku neverim, podle nej mam dlouhodobej prumer (neresetuje se po vypnuti motoru a proste pocita a pocita dokad ho neresetnu cudlem) 9,6 litru ... pokud ale vemu spotrebu podle dotankovavani paliva a podle ujetych km/celkove dotankovane palivo, tak mi vychazi 8,72 litru na 100km ... coz je o 0,4 litru mene, nez pise vyrobce. Ten u me motorizace / prevodovky pise 9,1 kombinovanou. Mesta jezdim zasadne 50km/h, okresky 90-110km/h podle typu a provozu a dalnice 135km/h tempomat. No a z toho duvodu mam vecne na palubaku zapnutej dojezd a ne prumernou ani aktualni spotrebu. Prumerna se nemaze, takze ted uz se mi ani nemeni at jedu jak jedu, pac jsem ji od koupe nemazal Aktualni se rychle meni pri akceleraci, ale i pri pusteni pedalu plynu hooodne pomalu a postupne leze dolu. Takze jedine co me zajima je +- dojezd a o vic se nestaram Celkove mi vychazi dojezd 650-850 km na nadrz, coz je presne podle spotreby a objemu nadrze. Zalezi na jakou nadrz kam jedu, jestli ciste mesto nebo to protahnu mimo ...
S tim, co si s tou 2,4i muzu uzit za pohodu, naprosty klid a nadherny syty zvuk pri akceleraci to proste stoji. Ano, nezere to tak malo jako predchozi 1,0i, ale kdo by to jako cekal ? A oproti jinym 2,4i na trhu je spotreba dobra a nezridka lepsi.
S tim, co si s tou 2,4i muzu uzit za pohodu, naprosty klid a nadherny syty zvuk pri akceleraci to proste stoji. Ano, nezere to tak malo jako predchozi 1,0i, ale kdo by to jako cekal ? A oproti jinym 2,4i na trhu je spotreba dobra a nezridka lepsi.
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 16
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Sokolnice u Brna
- Kontaktovat uživatele:
#353 Vaše spotřeba
tak jestli seš chopný ujet 850km na nádrž, tak to fakt smekám. To bys měl spotřebu 7,3litru/100km.
Já jsem zatím dojel maximálně 620km a to už dojezd ukazoval --
Ale já se s tou potvorou naučím jezdit
Má výbornou převodovku, kvalty tam skáčou samy a mají krásně krátkou dráhu. Škoda absence 6-ky, u tak silného motoru ji tam dává snad každá jiná značka. Proto má 5-ti kvalt asi tak nekonečně dlouhé převody.
Zvuk 1A
Jirka
Já jsem zatím dojel maximálně 620km a to už dojezd ukazoval --
Ale já se s tou potvorou naučím jezdit
Má výbornou převodovku, kvalty tam skáčou samy a mají krásně krátkou dráhu. Škoda absence 6-ky, u tak silného motoru ji tam dává snad každá jiná značka. Proto má 5-ti kvalt asi tak nekonečně dlouhé převody.
Zvuk 1A
Jirka
_________________
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 10
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Vůz: V70 SW7202 2,5D WHITE
- Bydliště: Jablonec n/n
#354 Vaše spotřeba
Od léta mám V70 2,5D a ať dělám co dělám nedostanu se přes 6l/100. Pouze na dálnici při rychlosti nad 150 km se dostanu průměrem nad 6 l/100. Je to tak úsporné auto nebo ukazuje špatně počítač?
_________________
V70 2.5 T 140PS r.v.2000 white
V70 2.5 T 140PS r.v.2000 white
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 10
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Vůz: V70 SW7202 2,5D WHITE
- Bydliště: Jablonec n/n
#355 Vaše spotřeba
Pardon, omlouvám se, jsem v jiné diskuzi.
_________________
V70 2.5 T 140PS r.v.2000 white
V70 2.5 T 140PS r.v.2000 white
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 494
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
#356 Vaše spotřeba
Nj to jsem trosku prestrelil a nepocital Ale ujel jsem na plnou nadrz Zabreh - Ostrava Mosnov a zpet, to je nakejch 240km, Zabreh - Lesna - Luhacovice - Zabreh, to je taky nejak 240km, 2x Zabreh - Olomouc a zpet, to je zas nejakejch 240 a nejaky Zabreh - Sumperk (cesty na bazen ), coz je 30 tam a zpet ... takze mezi 700-800 pokud jsou to dlouhe trasy. Coz je solidni spotreba ... ale tankoval jsem, kdyz zbyval dojezd 50km podle PP Hodne u nej zalezi na tom kam clovek jede, bohuzel neni problem ani projet nadrz na 500km, kdyz je to jen mestoJiří Zemek píše:tak jestli seš chopný ujet 850km na nádrž, tak to fakt smekám. To bys měl spotřebu 7,3litru/100km.
Já jsem zatím dojel maximálně 620km a to už dojezd ukazoval --
Jinak je fakt, ze cajdaky za studena to je porod a bumba to jak dive Proste na popojizdeni po meste to neni no. Je fakt, ze sestka chybi, ikdyz na dalnici mi to toci nakejch odhadem 2750, 2800 ot, coz je slast, ale imo by to klidne slo jeste treba o 600 otacek dolu a utahl by to, ale to by byla potreba sestka
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 16
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Sokolnice u Brna
- Kontaktovat uživatele:
#357 Vaše spotřeba
někdo tady psal, že spotřebu může ovlivnit i volba velikosti kol. To mě dost zaujalo, protože jsem hlavně z optických důvodů obul 17" hlíny 205/55 původně tam byly 16" 205. Předpokládal jsem, že pokud dodržím šířku gumy, tak se nic nemění, i kdyby tam byly 21"
Vím, že velikost kola může nepatrně změnit převodový poměr - čím větší kolo, tím delší a těžší převod, ale že to má vliv na spotřebu, to je pro mě novinka.
Jirka
Vím, že velikost kola může nepatrně změnit převodový poměr - čím větší kolo, tím delší a těžší převod, ale že to má vliv na spotřebu, to je pro mě novinka.
Jirka
_________________
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 190
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 T5 2007
#358 Vaše spotřeba
ja som si aj pre tu sestku zobral radsej T5, ale aj priamo v servise Volva ma presviedcali, ze T5 dokaze mat nizsiu spotrebu nez 2.4i
kamos ma na Audi A4 2.0T spotrebu v meste cez 13 litrov...
benziny nikdy nebudu mat spotebu ako naftaky, ale ak to ma byt dan za to, ze auto sa cele netrasie, nehuci a nedymi, tak si to rad zaplatim.
kamos ma na Audi A4 2.0T spotrebu v meste cez 13 litrov...
benziny nikdy nebudu mat spotebu ako naftaky, ale ak to ma byt dan za to, ze auto sa cele netrasie, nehuci a nedymi, tak si to rad zaplatim.
_________________
V70 T5 MY2007 (B5244T5, 191kW, M6, Summum)
V40 Cross Country T4 AWD MY2015 (B5204T8, 132kW, A6, Momentum)
244GL 1978 "Goldy" (B19A, 66kW, M4)
V70 T5 MY2007 (B5244T5, 191kW, M6, Summum)
V40 Cross Country T4 AWD MY2015 (B5204T8, 132kW, A6, Momentum)
244GL 1978 "Goldy" (B19A, 66kW, M4)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 422
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
- It’s my birthday
#359 Vaše spotřeba
Pokud jsi změnil pneu z R16 205/55 na R17 205/55, tak jsi zvýšil obvod kola. A tachometr ti ukazuje nižší rychlost, než kterou se ve skutečnosti pohybuješ.Jiří Zemek píše:někdo tady psal, že spotřebu může ovlivnit i volba velikosti kol. To mě dost zaujalo, protože jsem hlavně z optických důvodů obul 17" hlíny 205/55 původně tam byly 16" 205. Předpokládal jsem, že pokud dodržím šířku gumy, tak se nic nemění, i kdyby tam byly 21"
Vím, že velikost kola může nepatrně změnit převodový poměr - čím větší kolo, tím delší a těžší převod, ale že to má vliv na spotřebu, to je pro mě novinka.
Jirka
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 20
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Meziměstí / Praha
#360 Vaše spotřeba
Před týdnem jsem nabral v Německu Aral Ultimate Diesel (v přepočtu za 32.90 Kč) a na následujících 700 kilometrech jsem měl o půl litru menší spotřebu (5.55) než s čímkoliv natankovaným u nás. Navíc to bylo převážně na dálnici a vůbec jsem to nešetřil. Nemluvě o tom, že motor byl neskutečně živější a tišší, jako bych měl úplně jiné auto. Nejhorší je, že to člověk ocení hlavně potom, co natankuje zpátky ten český předražený a bůhvíčím ředěný sajrajt :-/
_________________
V50 20D, 100kW, r.v.2004, manuál
bylo: Renault 19 1.8 GTX
V50 20D, 100kW, r.v.2004, manuál
bylo: Renault 19 1.8 GTX
#361 Vaše spotřeba
Takze ta moja si zobere v meste do 10,5l ale zato ked idem sam z GB na SK a spat dokazala ma 'presvedcit' na 6,9l . Na posledy ked som isiel ( boli sme 3 a poriadne nalozeny ) tak zobrala 8,3l. Som zvedavy kolko si zobere ked pojdem za par dni domou ale to uz na zimnych gumach a 3 cestujuci. Po navrate info.
zdar kilometrom
zdar kilometrom
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 422
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
- It’s my birthday
#362 Vaše spotřeba
Na GDI žádná sláva, asi ti málo svítí "E".
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
#363 Vaše spotřeba
To vies, ked na cca 6km trati 'stvrdnes' 25-30 min v zapchne, ale inac by to hadam mohlo byt aj dobre. Samozrejme ze tankujem len Shell. Rad sa dozviem aj na ine udaje na GDI.
Poznamka: To 'E' je obrzne alebo ho mam niekde hladat. Mam computer ale ukazuje v milach a v tychto dnoch to ukazuje na 26,9 mil/galon to je cca 10,4l/km
Tak zatial
Poznamka: To 'E' je obrzne alebo ho mam niekde hladat. Mam computer ale ukazuje v milach a v tychto dnoch to ukazuje na 26,9 mil/galon to je cca 10,4l/km
Tak zatial
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 422
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
- It’s my birthday
#364 Vaše spotřeba
Stačí tady pohledat a najdeš tady dost informací ke GDI. To "E" svítí fyzicky.
JardaS40 to popsal takto:
V podstatě jde o to, že musíš auto rozjet na požadovanou rychlost a potom jemně ubírat plyn, až se ti rozsvítí na kompu písmeno E. Přitom ale nesmí rychlost začít klesat. Potom jede motor v režimu extrémně chudé směsi, bohatější pouze u svíčky.
JardaS40 to popsal takto:
V podstatě jde o to, že musíš auto rozjet na požadovanou rychlost a potom jemně ubírat plyn, až se ti rozsvítí na kompu písmeno E. Přitom ale nesmí rychlost začít klesat. Potom jede motor v režimu extrémně chudé směsi, bohatější pouze u svíčky.
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
#365 Vaše spotřeba
Dik.Asi som prehliadol tie info. 40-tku mam uz vyse roka ale to 'E' som si este nevsimol. Pricina asi bude ze plynovy pedal sa nevrati do '0' ale sa trosku zasekava a drzi sa v otackach. O tom som uz pisal ale inde. Dobru prilezitost 'na testovanie' budem mat o 2 tyzdne ked ma caka cez 2000 km. Tak som zvedavy. Este raz dik za radu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 16
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Sokolnice u Brna
- Kontaktovat uživatele:
#366 Vaše spotřeba
poslední dobou se snažím jezdit na sporo, zajímá mě, kam až se můžu dostat se spotřebou a zatím nejlepší výsledek na jednu nádrž byl 8,4l/100km podle palubáku. Teď mám 8,8 s tím, že jezdím většinu město, mimo jen tak 40%.
Palubák mi oproti skutečnosti ukazuje +/- o 0,1litru víc.
Předpokládám, že pod 8,4 to asi nikdy nepůjde, to bych musel jezdit permanentně s vítrem v zádech
Jirka
Palubák mi oproti skutečnosti ukazuje +/- o 0,1litru víc.
Předpokládám, že pod 8,4 to asi nikdy nepůjde, to bych musel jezdit permanentně s vítrem v zádech
Jirka
_________________
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#367 Vaše spotřeba
Ted momentalne jezdim za 11Lna 100, s OMV carrera 100octanu. Ten benzin je uplne uchvatne levnej a jezdi to jako das
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1836
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#368 Vaše spotřeba
prave ze OMV Carrera ma jen 98 oktanu...a pekne klamou zakazniky...zkus V-Power Racing a pak dej vedet rozdiljogin3 píše:Ted momentalne jezdim za 11Lna 100, s OMV carrera 100octanu. Ten benzin je uplne uchvatne levnej a jezdi to jako das
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 16
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Sokolnice u Brna
- Kontaktovat uživatele:
#369 Vaše spotřeba
pokud nemáš elektronické časování ventilů, tak je úplně jedno, jestli natankuješ 95, 98 nebo 100oktanů.
Ta změna je pouze psychologická, že to líp jede.
Vyšší oktanové číslo má za příčinu dřívější zážeh, ale pokud se ventil otevře později, je výsledný efekt 0. Palivovou mapu taky nezměníš.
Měřili jsme na brzdě motorku - Kawasaki ZX10R 2006 a výkon byl úplně stejný, jediný rozdíl byl o trochu vyšší teplotě při použití vysokooktanového benzínu.
Předpokládám, že u auta to bude obdobné.
Jirka
Ta změna je pouze psychologická, že to líp jede.
Vyšší oktanové číslo má za příčinu dřívější zážeh, ale pokud se ventil otevře později, je výsledný efekt 0. Palivovou mapu taky nezměníš.
Měřili jsme na brzdě motorku - Kawasaki ZX10R 2006 a výkon byl úplně stejný, jediný rozdíl byl o trochu vyšší teplotě při použití vysokooktanového benzínu.
Předpokládám, že u auta to bude obdobné.
Jirka
_________________
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2415
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#370 Vaše spotřeba
Rozdíl je i u starého redbloku, ale samozřejmě čím novější konstrukce, tím větší rozdíl. A rozhodně nejde jen o pocit, automatku pocitem neoblafneš.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
#371 Vaše spotřeba
Caute, mne to teraz ,,žerie" cca 6,8l/100 km - kombinovane, t.j. dialnica + mesto.Čo ma však zaráža, palivová rezerva sa mi zapne pri cca 610-620 najazdených km, a ked dotankujem, tak do 55l chýba ešte cca 12-14l. Kedy Vám zapne kontrolku rezervy?Aká velká je rezerva?
_________________
Volvo V50 2.0 D Momentum, r.v. 2005, 100kW (136PS), M6, Navi
Volvo V50 2.0 D Momentum, r.v. 2005, 100kW (136PS), M6, Navi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 105
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: FoFo 2.0TDCi
#372 Vaše spotřeba
Podle uživ.příručky se to má rožnout při zbytku 7litru nafty (8l benzin) u V50. Mě se ale taky kontrolka zapína dřív,tak jsem zkoušel kolik ještě ujedu,od rozvícení,najel jsem necelých 50km,to už jsem nevydržel s nervama a upaloval k benzince,natankoval jsem 46litrů , takže tam ještě dost zbylo .Teď to chci vyzkoušet znova,snad vydržím dýl. Ale stejně je lepší dřív než pozdě!Rasto píše:Caute, mne to teraz ,,žerie" cca 6,8l/100 km - kombinovane, t.j. dialnica + mesto.Čo ma však zaráža, palivová rezerva sa mi zapne pri cca 610-620 najazdených km, a ked dotankujem, tak do 55l chýba ešte cca 12-14l. Kedy Vám zapne kontrolku rezervy?Aká velká je rezerva?
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2415
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#373 Vaše spotřeba
Vy si myslíte, že to dělá tu větší rezervu, výrobce ze srandy ? Když vezmete plochu dna nádrže a co se tam asi děje při stoupání, klesání a v zatáčkách a jak se asi bude tvářit palivové čerpadlo, které je mazané a chlazené palivem. Asi nevíte co stojí, nebo co s penězi.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 105
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: FoFo 2.0TDCi
#374 Vaše spotřeba
Samozrejmě že je lepší že se to rožne dřív!! Ale nemusí zase tak klamat!Psát při 7 a ono to už při 14 . Zkoušel jsem to jednou,protože jsem byl taky překvapený,když jsem natankoval(rožla se,tak jsem jel!) a měl jsem plnou už při 41 natankovaných! A taky rád vím co si ještě můžu dovolit!Žádná panika a v klidu dojet k pumpějarek.krizan píše:Vy si myslíte, že to dělá tu větší rezervu, výrobce ze srandy ? Když vezmete plochu dna nádrže a co se tam asi děje při stoupání, klesání a v zatáčkách a jak se asi bude tvářit palivové čerpadlo, které je mazané a chlazené palivem. Asi nevíte co stojí, nebo co s penězi.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2415
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#375 Vaše spotřeba
Při posledních 5 litrech to už bere pěnu už při malé zatáčce, takže 7 litrů je nejvyšší čas a na rožnutí kontrolky dost pozdě.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 6 Odpovědi
- 1267 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Deshi
-
- 46 Odpovědi
- 5123 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 12 Odpovědi
- 872 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od cuhan
-
- 36 Odpovědi
- 4613 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sarkasmic
-
- 34 Odpovědi
- 4648 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jarda.E