Alternátor, předek
- Autor
- Zpráva
#1 Alternátor, předek
Omlouvám se že jsem nepročet celou diskuzi a nevím tedy jestli to už nebylo (v tom případě bych za pár dní téma smazal), ale potřebuji rychlou radu. Stále hledám rozumnou 740/760 a čas do konce roku se krátí. Vím o jednom dieselu který má (prý) vadný alternátor - být to Saab a zbytek byl v pořádku, za nabízenou cenu bych to vzal bez mrknutí oka a přepokládal bych že jsou to uhlíky. Chci se zeptat jestli je nějaká pravděpodobnpost že to bude u 760tky složitější nebo nákladnější (stojí alternátor celý u Volva taky kolem 1600? Pak by to byla paráda).
Druhé auto je dražší (ale rozhodně hluboko pod 20) a bylo bouráno na předek s tím že je pojízdné a chladič je neporušen. Paní má i všechny díly včetně kapoty motoru a světel nové které k tomu přidá, ovšem jsou z novějšího modelového ročníku než auto. Můžu čekat problém? Projde auto registračkou s rozmlácenýma předníma světlama? (Asi to nestihnu vyměnit hned bo pro mě zřejmě nebude hned volná dílna - okupují ji Saaby )
Děkuji za pochopení i případné návrhy.
ps. Až bude doma Volvo (i když bude papírově patřit přítulce - soba se totiž bojí a já nechci slevit z bezpečnosti), zmizí v tomto foru z mého avataru i ta 9000, tak se snažte
Druhé auto je dražší (ale rozhodně hluboko pod 20) a bylo bouráno na předek s tím že je pojízdné a chladič je neporušen. Paní má i všechny díly včetně kapoty motoru a světel nové které k tomu přidá, ovšem jsou z novějšího modelového ročníku než auto. Můžu čekat problém? Projde auto registračkou s rozmlácenýma předníma světlama? (Asi to nestihnu vyměnit hned bo pro mě zřejmě nebude hned volná dílna - okupují ji Saaby )
Děkuji za pochopení i případné návrhy.
ps. Až bude doma Volvo (i když bude papírově patřit přítulce - soba se totiž bojí a já nechci slevit z bezpečnosti), zmizí v tomto foru z mého avataru i ta 9000, tak se snažte
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#2 Alternátor, předek
1600 za fung novy alternator je super cena, ale skor by som povedal ze ide o repas. Alternatory vo Volvach su standardne Bosch a s opravou nema problem ktorykolvek dedinsky opravar. Podla mojho nazoru radsej to s vadnym alternatorom, plecharina z novsich modelov moze mat inak tvarovany cumak.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
#3 Alternátor, předek
Alternátor mám po GO za 1300KčSobaThor píše:Omlouvám se že jsem nepročet celou diskuzi a nevím tedy jestli to už nebylo (v tom případě bych za pár dní téma smazal), ale potřebuji rychlou radu. Stále hledám rozumnou 740/760 a čas do konce roku se krátí. Vím o jednom dieselu který má (prý) vadný alternátor - být to Saab a zbytek byl v pořádku, za nabízenou cenu bych to vzal bez mrknutí oka a přepokládal bych že jsou to uhlíky. Chci se zeptat jestli je nějaká pravděpodobnpost že to bude u 760tky složitější nebo nákladnější (stojí alternátor celý u Volva taky kolem 1600? Pak by to byla paráda).
Druhé auto je dražší (ale rozhodně hluboko pod 20) a bylo bouráno na předek s tím že je pojízdné a chladič je neporušen. Paní má i všechny díly včetně kapoty motoru a světel nové které k tomu přidá, ovšem jsou z novějšího modelového ročníku než auto. Můžu čekat problém? Projde auto registračkou s rozmlácenýma předníma světlama? (Asi to nestihnu vyměnit hned bo pro mě zřejmě nebude hned volná dílna - okupují ji Saaby )
Děkuji za pochopení i případné návrhy.
ps. Až bude doma Volvo (i když bude papírově patřit přítulce - soba se totiž bojí a já nechci slevit z bezpečnosti), zmizí v tomto foru z mého avataru i ta 9000, tak se snažte
#4 Alternátor, předek
Tak ještě jeden dotaz. Tomu s vadným alternátorem nefunguje palubka. Možná souvislost? :?:
#5 Alternátor, předek
Co přesně na ní nefunguje?SobaThor píše:Tak ještě jeden dotaz. Tomu s vadným alternátorem nefunguje palubka. Možná souvislost? :?:
#6 Alternátor, předek
No právě - strejc dal nabitou baterku z Favorita a natočil to na první otočení klikovky (krááásný zvuk 2.9 td přestože je to diesel) a na palubce nic neukazovalo a nesvítilo. Auto jelo, ale nemělo výkon - asi nouzovej režim kvůli podpětí. Pak se cestou rozsvítilo dobíjení a začal ukazovat palivoměr. Říkal že mu někdo říkal že auto má nějakou záložní baterii pro přístroje a že ta je asi taky vybitá a kvůli tomu to neukazuje, ale že by se to mělo samo spravit až tam bude baterka natrvalo a bude to dobíjet. Já nevím, u Saabů, obzvlášť takhle starých jsem se s tím nesetkal...
#7 Alternátor, předek
O jakém autě se teď bavíme???SobaThor píše:No právě - strejc dal nabitou baterku z Favorita a natočil to na první otočení klikovky (krááásný zvuk 2.9 td přestože je to diesel) a na palubce nic neukazovalo a nesvítilo. Auto jelo, ale nemělo výkon - asi nouzovej režim kvůli podpětí. Pak se cestou rozsvítilo dobíjení a začal ukazovat palivoměr. Říkal že mu někdo říkal že auto má nějakou záložní baterii pro přístroje a že ta je asi taky vybitá a kvůli tomu to neukazuje, ale že by se to mělo samo spravit až tam bude baterka natrvalo a bude to dobíjet. Já nevím, u Saabů, obzvlášť takhle starých jsem se s tím nesetkal...
#8 Alternátor, předek
760 2.9 V6 TD 1987 automat. Až na prasklý a zrezlý světlomet, trochu neudržovaný interiér a prasklé zadní sklo a výše popsané je OK, bez koroze...
A ten zvuk motoru mě dostal...
A ten zvuk motoru mě dostal...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#9 Alternátor, předek
No stryco je zblbnuty z ochcafky... Takto stare auto nema ziadny nudzovy rezim, ziadnu riadiacu jednotku (najinteligentnejsia vec je tam cyklovac stieracov, pripadne oneskorovac vnutornehio osvetlenie), ziadnu zaloznu baterku. Nesvietiaca pristrojovka bude pravdepodobne sposobena zoxidovanymi kontaktami na ziarovkach, ale pozor, pokial nesvietia ani ostatne svetla/svetielka a zaroven je pokazeny alternator moze sa jednat o prechodenu vadu regulatora na alternatore (prepetie v sieti). Ale asi to budu len zle kontakty v zemneni a na konektoroch...SobaThor píše:No právě - strejc dal nabitou baterku z Favorita a natočil to na první otočení klikovky (krááásný zvuk 2.9 td přestože je to diesel) a na palubce nic neukazovalo a nesvítilo. Auto jelo, ale nemělo výkon - asi nouzovej režim kvůli podpětí. Pak se cestou rozsvítilo dobíjení a začal ukazovat palivoměr. Říkal že mu někdo říkal že auto má nějakou záložní baterii pro přístroje a že ta je asi taky vybitá a kvůli tomu to neukazuje, ale že by se to mělo samo spravit až tam bude baterka natrvalo a bude to dobíjet. Já nevím, u Saabů, obzvlášť takhle starých jsem se s tím nesetkal...
Jo, a motor ma 2,4l a zvuk je fakt super.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
#10 Alternátor, předek
2.4 je řadovej motor, na jednu takovou 740 se jdu kouknout v pondělí a jestli bude OK, vemu ji. Tohle byla V6, to ještě poznám... :?
Ale jak říkám, přístroje vůbec neukazovaly. A jednotku to asi má, má to váhu vzduchu takže to má řízené vstřikování???
Ale jak říkám, přístroje vůbec neukazovaly. A jednotku to asi má, má to váhu vzduchu takže to má řízené vstřikování???
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#11 Alternátor, předek
SobaThor píše:2.4 je řadovej motor, na jednu takovou 740 se jdu kouknout v pondělí a jestli bude OK, vemu ji. Tohle byla V6, to ještě poznám... :?
Ale jak říkám, přístroje vůbec neukazovaly. A jednotku to asi má, má to váhu vzduchu takže to má řízené vstřikování???
Ja teda nevim, ale nebyl jedinej vidlicovej sestivalec montovanej do 7xx benzin PRV???
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
#12 Alternátor, předek
Ad1SobaThor píše:2.4 je řadovej motor, na jednu takovou 740 se jdu kouknout v pondělí a jestli bude OK, vemu ji. Tohle byla V6, to ještě poznám... :?
Ale jak říkám, přístroje vůbec neukazovaly. A jednotku to asi má, má to váhu vzduchu takže to má řízené vstřikování???
diesely se dělaly pouze 2.4 řadové 6 válce od VW
AD2 V6 byly motory benzínové tzv.PRV(Peugeot,Renault,Volvo) o obsahu 2.8l
2.3 byly origo motory Volvo buď v atmosférické,nebo přeplňované formě.
OT: Nechceš hezkou 940 v turbo benzínu???
#13 Alternátor, předek
No já teda s tím motorem teda nevím, to sem asi za blba, ale byla to intercoolerová V6... :?:
940 bude dražší, já teď do toho dám tak 15k, chci na tom načit přítulku jezdit, jako hlavní auto mám Aero a ještě služebáka...
940 bude dražší, já teď do toho dám tak 15k, chci na tom načit přítulku jezdit, jako hlavní auto mám Aero a ještě služebáka...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#14 Alternátor, předek
No tak si budes muset vybrat, ci si videl 6 valec benzin do V, alebo DieselSobaThor píše:No já teda s tím motorem teda nevím, to sem asi za blba, ale byla to intercoolerová V6... :?:
940 bude dražší, já teď do toho dám tak 15k, chci na tom načit přítulku jezdit, jako hlavní auto mám Aero a ještě služebáka...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
#15 Alternátor, předek
Každopádně turbo... A 2.9 V6 turbo... jak je to silný??? To bych do toho snad šel hlava nehlava...
#16 Alternátor, předek
no dokonce.Takže buď 6válec řada 2,4 TD nebo 4válec řada 2,3 Turbo benzínSobaThor píše:Každopádně turbo... A 2.9 V6 turbo... jak je to silný??? To bych do toho snad šel hlava nehlava...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#17 Alternátor, předek
martinopel píše: no dokonce.Takže buď 6válec řada 2,4 TD nebo 4válec řada 2,3 Turbo benzín
A nebo se nekdo v garazi nudil :prace:
Btw to se nedivim ze se ti zdar zvuk toho dieslu super, kdyz to byl benzin
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
#18 Alternátor, předek
řadovej URČITĚ nebyl.
No a já vůl se nezeptal co to vlastně je
No, ale to neřeší hlavní problém, tedy čím to je že nefungovaly žádné přístroje až na tu za jízdy oživlou kontrolku a palivoměr...
No a já vůl se nezeptal co to vlastně je
No, ale to neřeší hlavní problém, tedy čím to je že nefungovaly žádné přístroje až na tu za jízdy oživlou kontrolku a palivoměr...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#19 Alternátor, předek
V tom pripade jedina moznost benzin V6 atmosfera.SobaThor píše:řadovej URČITĚ nebyl.
- Přílohy
-
- 760-50.jpg (87.42 KiB) Zobrazeno 485 x
Naposledy upravil(a) tomasss dne 06 pro 2008 23:35, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
#20 Alternátor, předek
No to by bylo rozřešení záhady
A vzít nebo nevzít a počkat do pondělka na tu 2.4TD pokud bude v cajku? To véčko by bylo za hubičku, TD asi za patnáct.
A vzít nebo nevzít a počkat do pondělka na tu 2.4TD pokud bude v cajku? To véčko by bylo za hubičku, TD asi za patnáct.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#21 Alternátor, předek
S dieslama zkusenost nemam, vecko mi stoji pred barakem ma par vyhod, rozvod retezem, v zime ti nezamrzne nafta, zadny problemy s turbem, slusna kultivovanost 6valce...ale zase je docela hladovej. Co jsem tak cetl, s d24(t) se jezdi kolem 9 litru nafty, s timhle se da jezdit za 12, ale taky za 20...a vubec to neni slozitySobaThor píše:No to by bylo rozřešení záhady
A vzít nebo nevzít a počkat do pondělka na tu 2.4TD pokud bude v cajku? To véčko by bylo za hubičku, TD asi za patnáct.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek