dotaz - sedící zadek v245
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 41
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 1
#1 dotaz - sedící zadek v245
potřeboval bych se zeptat jestli někdo nemáte praktické zkušenosti se zvednutím zadku u naložené 245, když to naložím, tak to sedí, v noci to svítí moc nahoru a ve dne to vypadá hnusně
napadají mě následující možnosti co s tím:
1. zesílené pružiny
buď zátěžové pružiny nebo pružiny pro vysoké zatížení (to je z katalogu saabtuning, dle p. Kučery jsou únosnější pružiny pro vysoké zatížení)
2. vzduchové měchy
viz http://www.4runnerclub.org/mechy/mechy.htm
Tady je fotka jak to vypadá naložené bez pasažérů (pneu vpředu 185/70 R14, vzadu 175/80 R14):
http://cea51.tripod.com/pic/1.html
Tak děkuju za praktické zkušenosti, případně další geniální nápady
nazdar
napadají mě následující možnosti co s tím:
1. zesílené pružiny
buď zátěžové pružiny nebo pružiny pro vysoké zatížení (to je z katalogu saabtuning, dle p. Kučery jsou únosnější pružiny pro vysoké zatížení)
2. vzduchové měchy
viz http://www.4runnerclub.org/mechy/mechy.htm
Tady je fotka jak to vypadá naložené bez pasažérů (pneu vpředu 185/70 R14, vzadu 175/80 R14):
http://cea51.tripod.com/pic/1.html
Tak děkuju za praktické zkušenosti, případně další geniální nápady
nazdar
_________________
945, B200FT, M90,´97
(bylo +244GL, B23A, M46,´82 +245, B230A, M47,´85 )
945, B200FT, M90,´97
(bylo +244GL, B23A, M46,´82 +245, B230A, M47,´85 )
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5079
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#2 dotaz - sedící zadek v245
Namontovat Nivomatmichal 245 píše:potřeboval bych se zeptat jestli někdo nemáte praktické zkušenosti se zvednutím zadku u naložené 245, když to naložím, tak to sedí, v noci to svítí moc nahoru a ve dne to vypadá hnusně
napadají mě následující možnosti co s tím:
1. zesílené pružiny
buď zátěžové pružiny nebo pružiny pro vysoké zatížení (to je z katalogu saabtuning, dle p. Kučery jsou únosnější pružiny pro vysoké zatížení)
2. vzduchové měchy
viz http://www.4runnerclub.org/mechy/mechy.htm
Tady je fotka jak to vypadá naložené bez pasažérů (pneu vpředu 185/70 R14, vzadu 175/80 R14):
http://cea51.tripod.com/pic/1.html
Tak děkuju za praktické zkušenosti, případně další geniální nápady
nazdar
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#3
ty měchy už jsou dost geniální! cena nízká, dostupnost ND vynikající, funkčnost stejná jako u nivomatu.
zjistím rozměry měchu, tohle bych si na kombíka namontoval...
zjistím rozměry měchu, tohle bych si na kombíka namontoval...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1479
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#4
Dost bych se u těch měchů bál, co to bude dělat v zatáčce. Asi to bude fungovat jako nafukovací matrace, čili na té straně, kam půjde váha vzduch uteče a na druhou stranu se přelije. Čili výrazný náklon v zatáčce, asi by to chtělo odělit oba měchy od sebe. Jinak listové péro lze tzv. vyhamrovat, je li unavené, dá se překovat poměrně jednoduše kladivem. Trabantáři asi pamatují Cena nivomatu by asi výrazně překročila časovou cenu vozidla ( jeden tlumič asi 15kKč?)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#5
Jardo, originál nivomat má také oba měchy spojené spojkou (téčkem). Pohledám, kuchnu, poinformuju. Nikdy jsem o tom nepřemýšlel, ale máš pravdu, táhlá zatáčka, vzduch se přestěhuje na jednu stranu, ve výjezdu ze zatáčky překážka (třeba los ) a než se vzduch vrátí zpátky...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1479
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#6
Asi by nebyl problém hustit každý měch zvlášť, je to jenom o jedno Téčko míň a jednu hadičku víc. A dát pod kapotu 12v kompresorek z Globusu asi za cca 200Kč, dalo by se dohušťovat za jízdy. A měl bys toho vytouženýho citroena DS Půjdem do toho?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#7
Jardo, já vím o 245, která má originál Nivomat kompresůrek, ovládací panýlek s tlačítky a manometříkem (dává se místo dvou záslepek nad popelník), hadičky a tlumiče Nivomat s děravými měchy :badgrin: ! Možná by majitel prodal...
Déeska, ach jo.
Déeska, ach jo.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
#8
problem je zten ze na dvojce ani sedmicce nemate vzadu listove pruziny, takze se to musi vymyslet trosku jinak... jinak co si vzpominam tak treba OPEL REKORD KOMBI (mel jsem 2,2 automat) tohle mel v serii, takze zadny velky objev.... jinak mechy jsou spolehlive, vydrzi opravdu hodne a rozhodne bych se jich nebal.....k popisovanemu reseni: dofuk kompresorem ze supermarketu je dobra vec.....rozhdodne mechy neoodelujte (nechte je pekne propojene) zvyseneho naklaneni v zatackach bych se nebal ani trochu....DejFe píše:Honza píše:A taky nejhorší
Za malo penez malo hudby
jinak nez se do toho pustite, tak by stalo za to vyzkouset HD pruziny na zadku.... ja osobne to chci udelat touhle cestou.... cena jedny pruziny je cca 1700 penez
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1479
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#9
Hluboce se kaju ! Já ví, že budu za vola, ale celá diskuse ve mně vyvolala pocit, že na 2xx jsou listové pružiny. Navíc jsem měl pocit, že jsem tu i cosi také četl. Teprve teď jsem vlezl pod Florindu a vidím vinuté pružiny a torzní stabilizátor. Takže vše je jinak! Měchy bych tam necpal, ale vzpoměl jsem si, že kdysi u žigulíků, když měli unavená zadní péra, tak se do nich vkládali tenisové míčky. Ty fungovali jako měchy, ideální počet byl 3 kusy. Chtělo by to doladit a odzkoušet. Ideální bylo, že fungovaly až od určitého zatížení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#10
Travexi, neměl jsem na mysli větší naklánění v zatáčkách, ale při výjezdu ze zatáčky se musí objemy vzduchu ve vacích srovnat - a to trvá nenulovou dobu.
Jardo - péro jako péro - hlavně když funguje .
Už znám rozměry měchu Karosa. Dnes jsem si lehl pod auto a našel jsem místo, kam by šly měchy nacpat - na místo gumového dorazu. Ideální místečko - na nápravě je navařená plošinka, nad ní na karoserii dvě matky (které drží gumový doraz) - ale co s původním dorazem? Je v měchu nějaký doraz? Znám moc dvoustovek s uhnilým dorazem, ale :-k . Popřemýšlím a dám vědět.
Jardo - péro jako péro - hlavně když funguje .
Už znám rozměry měchu Karosa. Dnes jsem si lehl pod auto a našel jsem místo, kam by šly měchy nacpat - na místo gumového dorazu. Ideální místečko - na nápravě je navařená plošinka, nad ní na karoserii dvě matky (které drží gumový doraz) - ale co s původním dorazem? Je v měchu nějaký doraz? Znám moc dvoustovek s uhnilým dorazem, ale :-k . Popřemýšlím a dám vědět.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 229
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nižbor
- Vůz: 240 GL, B230F, 1989
- Bydliště: Nižbor
#11
právě testuji tento support pružin tenisáky na 244, bohužel zatím pro nedostatek tenisáků pouze na pravé straně, jen co se vyhrabu z garáže a najdu dalších nejméně 9 kousků, budu jezdit ako pánkomichal 245 píše:tak to je geniální, jdu nakupovat tenisákyJarda S40 píše:měli unavená zadní péra, tak se do nich vkládali tenisové míčky. Ty fungovali jako měchy, ideální počet byl 3 kusy. Chtělo by to doladit a odzkoušet. Ideální bylo, že fungovaly až od určitého zatížení.
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 285
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 AWD
- Bydliště: Brno
#12
No u tech dvojek to az takovej problem neni,znam uz dost dvojek co ma podlozky a spokojene jezdi a nemaj problemy,a ze zatacek taky jeste nevilitlitravex píše:problem je zten ze na dvojce ani sedmicce nemate vzadu listove pruziny, takze se to musi vymyslet trosku jinak... jinak co si vzpominam tak treba OPEL REKORD KOMBI (mel jsem 2,2 automat) tohle mel v serii, takze zadny velky objev.... jinak mechy jsou spolehlive, vydrzi opravdu hodne a rozhodne bych se jich nebal.....k popisovanemu reseni: dofuk kompresorem ze supermarketu je dobra vec.....rozhdodne mechy neoodelujte (nechte je pekne propojene) zvyseneho naklaneni v zatackach bych se nebal ani trochu....DejFe píše:
Za malo penez malo hudby
jinak nez se do toho pustite, tak by stalo za to vyzkouset HD pruziny na zadku.... ja osobne to chci udelat touhle cestou.... cena jedny pruziny je cca 1700 penez
Ale na 940 jsem nasel dodo pruziny (orig. volvo) kterym sla donastavit tuhost ( jak moc maji byt nasponovany) a bylo to vne puvodnich pruzin
_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 176
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997
#14
Existují prý dokonce originál Volvo podložky pod pružiny. Ale vetší problém je v tom, že pokud nacpu pod pružinu podložku, prodloužím tím pracovní rozsah tlumiče. Decentní podložka asi tolik nevadí, ale pokud tam narvu například 5cm jeklu, tak o těch 5cm se taky musí natáhnout tlumič při propružení a to mu nedělá dobře. Může to setsakra zkrátit jeho životnost, takže co člověk ušetří na nových pružinách bude muset investovat do tlumičů. Osobně ty podložky nechápu,radši zainvestuju do nových pružin, než zrovna tohle.DejFe píše:No u tech dvojek to az takovej problem neni,znam uz dost dvojek co ma podlozky a spokojene jezdi a nemaj problemy,a ze zatacek taky jeste nevilitli
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#15
Ondro, nápravu drží na autě právě tlumič (kdyby tam nebyl, tak by náprava "vypadla" a pružina by vyskočila ze svého horního lůžka), takže podložky nevadí vůbec ničemu, naopak při unavených pružinách (a naloženém autě) nedochází tak často ke kontaktu nápravy s horním dorazem.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1479
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#16
U opravdu luxusních aut je tam textilní kurta a pod pružinou regulační šroub. Viď Standostanda píše:Ondro, nápravu drží na autě právě tlumič (kdyby tam nebyl, tak by náprava "vypadla" a pružina by vyskočila ze svého horního lůžka), takže podložky nevadí vůbec ničemu, naopak při unavených pružinách (a naloženém autě) nedochází tak často ke kontaktu nápravy s horním dorazem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#17
OT, neboli mimo mísu: Jardo, v sobotu jsem se svým luxusním autem jel na sraz do Lednice, kde bylo 61 jiných luxusních aut http://ck.tatraportal.sk/gallery/category.php?cat=3
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 176
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997
#18
Ta to ještě naštestí vím, mě šlo ale o to, že se prostě prodlouží pracovní dráha tlumiče o délku podložek, takže dochází častěji k úplnému natažení tlumiče a to mu nemusí dělat dobře. Dokonce to tady i kdysi někdo psal( mám pocit že to byl Clive) že takhle oddělal tlumiče.standa píše:Ondro, nápravu drží na autě právě tlumič (kdyby tam nebyl, tak by náprava "vypadla" a pružina by vyskočila ze svého horního lůžka), takže podložky nevadí vůbec ničemu, naopak při unavených pružinách (a naloženém autě) nedochází tak často ke kontaktu nápravy s horním dorazem.
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 176
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997
#19
Já Tě pochopil, neboj. Vím jak to myslíš, náprava drží za tlumič, ale jak často ho při běžné jízdě úplne natáhneš? No ale pokud tam dáš podložky, může se ti to povést podstatně častěji (při příliš velké délce podložek) Já jenom píšu to, co zde zmínil již před nějakou dobou Clive
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1479
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#20
Ono jde Ondro taky o to, jaké podložky tam dáš. Je li péro kleslé dejme tomu o 5cm únavou a ty ho opět o 5cm zvedneš podložkou, je to O.K. Ale budeš li nenažraný a dáš tam podložku 10cm, pak opravdu bude stále bušit tlumič do konce a to mu nesvědčí. Ovšem to jde o extrém, pro který mě nenapadá slušný přívlastek. Takže vše s mírou a je to . A právě pro tento případ mají ty nejkvalitnější vozy ještě nějaký dolní doraz. Standa určitě myslel podložky s rozumnou výškou a zmiňovanou blbost nebral v potaz.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 176
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997
#21
No přesně takhle jsem to myslel, heurékaJarda S40 píše:Ono jde Ondro taky o to, jaké podložky tam dáš. Je li péro kleslé dejme tomu o 5cm únavou a ty ho opět o 5cm zvedneš podložkou, je to O.K. Ale budeš li nenažraný a dáš tam podložku 10cm, pak opravdu bude stále bušit tlumič do konce a to mu nesvědčí. Ovšem to jde o extrém, pro který mě nenapadá slušný přívlastek. Takže vše s mírou a je to . A právě pro tento případ mají ty nejkvalitnější vozy ještě nějaký dolní doraz. Standa určitě myslel podložky s rozumnou výškou a zmiňovanou blbost nebral v potaz.
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#22
mě vůbec nenapadlo, že by Ondra vypodložkoval auto do podoby dragsterů :badgrin:
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 176
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997
#23
Já to taky tak nehodlám udělat, podle mě nejsou podložky optimální řešení, ale vím že lidi jsou někdy hrozní borci schopní všeho
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1479
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#24
To jsem měl zrovna na mysli, kdybys viděl Stando, so dokázali lidi udělat u T603, ta je k tomu jako stvořená Ale pak byly v háji třeba kameny na poloosách atd. Zkrátka ideál je udržovat vůz ve stavu jako z fabriky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#25
případně maličko vylepšit
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek