Vaše spotřeba
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 190
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 T5 2007
#326 Vaše spotřeba
dva tyzdne mam V50 T5, zatial sa s motorom zoznamujeme.
Je to raketa, takze to chce sa krotit.
Spotreba zatial vychadza:
mesto 11, mimo 8, dialnica 9
No ten pocit ked sa stlaci plyn uplne maze vsetky myslienky na spotrebu...
Je to raketa, takze to chce sa krotit.
Spotreba zatial vychadza:
mesto 11, mimo 8, dialnica 9
No ten pocit ked sa stlaci plyn uplne maze vsetky myslienky na spotrebu...
_________________
V70 T5 MY2007 (B5244T5, 191kW, M6, Summum)
V40 Cross Country T4 AWD MY2015 (B5204T8, 132kW, A6, Momentum)
244GL 1978 "Goldy" (B19A, 66kW, M4)
V70 T5 MY2007 (B5244T5, 191kW, M6, Summum)
V40 Cross Country T4 AWD MY2015 (B5204T8, 132kW, A6, Momentum)
244GL 1978 "Goldy" (B19A, 66kW, M4)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#327 Vaše spotřeba
Prumer muj 8.6l
Prumer manzelky 7.5l
Nejmensi spotreba na dalnici D11 Praha - Podebrady pri prumerne rychlosti 134km/h 7.1l
O nejvetsi se nema cenu rozepisovat
Na turbo s automatem to neni spatne, ne?
Prumer manzelky 7.5l
Nejmensi spotreba na dalnici D11 Praha - Podebrady pri prumerne rychlosti 134km/h 7.1l
O nejvetsi se nema cenu rozepisovat
Na turbo s automatem to neni spatne, ne?
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
#328 Vaše spotřeba
Tiez som vcera nainstaloval KN, zatial som jazdil len po meste, uvidime co dialnica. subjektivny pocit / auto lepsie taha, motor ide rychlejsie do otacok. este by to mozno chcelo zaslepit alebo nejak odstavit to prisavanie tepleho vzduchu z vyfuku a izolovat tepelne airbox. skusal ste niekto po dlhsej rychlej jazde na dialnici odstavit auto, otvorit kapotu a skusit teplotu airboxu, resp. filtra?goalie píše:Po vymene palivoveho-(orig Volvo), olejoveho-(orig Volvo) a vzduchoveho filtra- (K&N) + vymena oleja za MObil 1 Protection formula 0W-40, mi klesla spotreba v celkovom priemere asi o 1,5-1,7l/na 100km pricom momentalne som nadsenym pozorovatelom, co dokaze olej a filtre urobit s chodom motora.
Vzduchovy filter K&N mi zrychlil akceleraciu, takze sa teraz dostanem rychlejsie na vyssiu rychlost a motor ma poznatelne lepsi zatah.
Kupodivu spotreba klesla.
Zacinam premyslat ze upravenim priebehu krutiaceho momentu v RJ sa da este viac usetrit na palive.
Moj nazor z praxe co sa tyka filtrov K&N je taky ze do atmosferickych neturbovych motorov to ma vyznam dat.
Na Lakiovej T5 to vsak nemalo ziaden efekt-okrem podla neho subjektivne zvysenej spotrebe.
Takze zhrniem to pri mojej bezhlavej jazde po dialnici-testoval som co to spravi
som mal pri rychlosti 170km/hod spotrebu 9,1l/100km pricom predtym bola aj cca 11l/100km-pri tejto rychlosti.
Inak pri ustalenej rychlosti 80-90km/hod mam momentalne spotrebu okolo 6l-7l/100km.
_________________
S 60,2002,social 125kw motour,antracit metla a bezovy vnitrek
S 60,2002,social 125kw motour,antracit metla a bezovy vnitrek
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 494
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
#329 Vaše spotřeba
Tak jsem konecne mel moznost volvika trosku provetrat na delsi trasu. Vzhledem k tomu, ze s nim mam tu cest pouze 14 dnu, dal jsem mu vcera k vyroci jeho nejdelsi dosavadni projizdku
Zabreh - ZOO Lesna ... 8.0 l ... nikam jsem nespechal, okresky 80-100 km/h (chvili jsem se kochal krajinou ) dalnice 130km/h
a zpet oklikou pres Luhacovice ... to uz jsem jel krapet rychleji, okresky 100-110km/h (k veceru uz byl preci jen ridsi provoz), dalnice 140 km/h ... 8.5 l
Zabreh - ZOO Lesna ... 8.0 l ... nikam jsem nespechal, okresky 80-100 km/h (chvili jsem se kochal krajinou ) dalnice 130km/h
a zpet oklikou pres Luhacovice ... to uz jsem jel krapet rychleji, okresky 100-110km/h (k veceru uz byl preci jen ridsi provoz), dalnice 140 km/h ... 8.5 l
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 20
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Meziměstí / Praha
#330 Vaše spotřeba
Auto mám zatím jen chvilku, ale už jsem 4x projel svoji nejfrekventovanější trasu Meziměstí -> Praha, což je 180 km (100 dálnice, 80 vesnice) a pokud počítač nekecá, dám to vždycky mezi 4.9 a 5.3 litry (V-Power D). Je fakt, že nijak nezávodím, navíc jezdím hodně brzo ráno, kdy jsou silnice skoro prázdný a zatím si každý kilometr ve Volvu opravdu vychutnávám
_________________
V50 20D, 100kW, r.v.2004, manuál
bylo: Renault 19 1.8 GTX
V50 20D, 100kW, r.v.2004, manuál
bylo: Renault 19 1.8 GTX
#331 Vaše spotřeba
chorvatsko (sukošan) a zpět za 5,8l při max. 140km/h dle gps, většinou dle předpisů, 130, 100, a tak...
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 190
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 T5 2007
#332 Vaše spotřeba
BTS - Chorvatsko (Pag) - BTS, plus vela vyletov po Chorvatsku, celkovo 2500 km, hlavne dialnica (140kmh tempomat) a mimo mesta. Spotreba 8.5l
A to bez toho, aby som sa v kopcoch a pri obiehani krotil...
Takze celkom slusne.
Teraz tyzden jazdim v meste a zatial to drzim pod desat (ale to uz sa krotim)
A to bez toho, aby som sa v kopcoch a pri obiehani krotil...
Takze celkom slusne.
Teraz tyzden jazdim v meste a zatial to drzim pod desat (ale to uz sa krotim)
_________________
V70 T5 MY2007 (B5244T5, 191kW, M6, Summum)
V40 Cross Country T4 AWD MY2015 (B5204T8, 132kW, A6, Momentum)
244GL 1978 "Goldy" (B19A, 66kW, M4)
V70 T5 MY2007 (B5244T5, 191kW, M6, Summum)
V40 Cross Country T4 AWD MY2015 (B5204T8, 132kW, A6, Momentum)
244GL 1978 "Goldy" (B19A, 66kW, M4)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 84
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Vůz: Volvo V60 2.0 D3 Drive-E Momentum Automa
- Bydliště: okr. Frýdek-Místek
#333 spotřeba 2,0 l 103kw
To kecáš Já to hodlám v pondělí vyzkoušet na služební cestě do Prahy. Natankuju ŽelVíPOWER a uvidímeKellys2 píše:Tankuju zásadně už 10 let Shell V Power 98, je nejdražší na trhu ale místo 10 až 11 litrů mi Volvo bere 8 litrů.
_________________
Současné vozítko - Volvo V60 2.0 D Momentum Automat, 2.0 110 kW D3, r.v. 2018 Šedá metalíza
Současné vozítko - Volvo V60 2.0 D Momentum Automat, 2.0 110 kW D3, r.v. 2018 Šedá metalíza
#334 spotřeba 2,0 l 103kw
Beru téměř jedině V Power a V power racing, ale spotřeba je uplně stejná jako když vezmu vyjmečně jen 95tku, takže snížení spotřeby neveřím. Už vůbec ne tomu, že ti to udělá rozdíl 2-3 litry. Možná 2-3 deci na 100km, tomu bych veřil.Kellys2 píše:Tankuju zásadně už 10 let Shell V Power 98, je nejdražší na trhu ale místo 10 až 11 litrů mi Volvo bere 8 litrů.
_________________
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 101
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
- Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800
#335 spotřeba 2,0 l 103kw
Motor 103kW, automat, po Brně 8.8-9.2, po venku pod 8 a pokud jedu s lehkou nohou, tak bez problému pod 7. Jel jsem i z Tater do Brna za 6.6. A názory, že nějakej želípavr sníží spotřebu o 3 litry jsou z říše snů. Tankuju, kde mě napadne a rozdíl nevidím. pouze doporučuju občas čerstvý svíčky, filtry atd...
...a to mám na něm nalítáno přes 300.000...
...a to mám na něm nalítáno přes 300.000...
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
#336 Vaše spotřeba
Já jezdim hlavně J.Hradec-Brno po dálnici a pokud to držim max. do 160, ale hlavně podle předpisů tak sem vždycky na 5,1l když jedu sám a na 5,6l když jedem plný.....jinak předtim sem měl Stilo 1,6 a do Chorvatska sem jel za 6,5l...spotřeba je vždycky podle stylu jízdy....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 20
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Meziměstí / Praha
#337 Vaše spotřeba
Po asi 2000 ujetých kilometrech mám spotřebu na počítači 5,3, v reálu 6,25 litru... což je už pořádná odchylka a dost mě štve. Je to přitom ověřené, tankoval jsem první a poslední várku u stejné a pumpy a stejného čerpadla, takže sklapnutí západky je stejné. A pak věřte počítačům, lháři jsou to! Až pojedu do servisu tak jim asi řeknu, ať se na to kouknou....
_________________
V50 20D, 100kW, r.v.2004, manuál
bylo: Renault 19 1.8 GTX
V50 20D, 100kW, r.v.2004, manuál
bylo: Renault 19 1.8 GTX
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 121
- Registrován: 17 roků
- Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
- Bydliště: Ostrava
#338 dieslové motory ve 40-kách
Dík, ještě prosím tě jakou máš spotřebu, pokud možno ve městě. Jezdím hlavně město, tak bych rád věděl, co mám čekat
Taky pokud by tady byl majitel 85kW, tak jestli by se mohl pochlubit i on, jak je spokojen s volvikem. Dík
Taky pokud by tady byl majitel 85kW, tak jestli by se mohl pochlubit i on, jak je spokojen s volvikem. Dík
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#339 dieslové motory ve 40-kách
Ve městě toho moc nenajezdím, ale jezdím cca 30 denně do práce (silnice, vesnice, město) a jsem schopen neloudavou jízdou jezdit dle mpalubáku cca za 5,3 l/100km.pitris píše:Dík, ještě prosím tě jakou máš spotřebu, pokud možno ve městě. Jezdím hlavně město, tak bych rád věděl, co mám čekat
Taky pokud by tady byl majitel 85kW, tak jestli by se mohl pochlubit i on, jak je spokojen s volvikem. Dík
Na nádrž vždycky ujedu cca 1100km a tankuju tak 52-54 litrů
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 52
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V40 CC 1.6D
#340 dieslové motory ve 40-kách
moje nejvyssi spotreba (mesto, zima, zimni pneu, pokazde jen nekolik km se studenym motorem) byla 6,51. jsou ale i lidi kteri zvladnou se stejnym motorem jet skoro porad i za 7 nebo vice litru. ja jezdim z 95% delsi trasy, spotreba za poslednich skoro 25000km je 5,26 vzdy podle dotankovani. nutno rict, ze jezdim vetsinou hodne usporne.pitris píše:jakou máš spotřebu, pokud možno ve městě. Jezdím hlavně město, tak bych rád věděl, co mám čekat
podivej se na https://www.spritmonitor.de, tam najdes info jak to s tou spotrebou vypada.... napriklad muj profil je videt tady: https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/192034.html
jinak mam ted najeto ca. 187000km (z toho jsem sam najel ca. 25000), a zatim s motorem nejsou zadny problemy. hodne dulezita je ale co jsem slysel vymena oleje, jinak by pry mohlo predcasne odejit turbo. z motorizaci bych doporucil 75 nebo 85kw, ale ne 70 nebo 66kw. 75/85kw je commonrail, ale to je precejen jina technologie (nizsi hlucnost/spotreba).
_________________
Volvo V40 Cross Country, 2013, 1.6D, 84kw
Volvo V40 Cross Country, 2013, 1.6D, 84kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 621
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#341 Vaše spotřeba
Tak přidám taky trošku do mlýna s naší novinkou
Abslvoval (by) jsem cestu Děčín - Vídeň - Děčín na jednu nádrž!
- většina cesty dálnice 135 km/h tempomat (po zpomalení opět zrychlení pomocí tempomatu)
- mimoměsto 95 km/h tempomat
- třikrát asi dvoukilometrové stání a popojíždění na D1
- jednou průjezd a popojíždění Vídní
- zimní pneu
= to celé za 5,55 litru
Na plnou nádrž bych dojel, ale na vjezdu do Prahy se mi rozsvítilo hladové oko a nevěděl jsem, jestli dojezdu 170 km podle palubního PC věřit nebo ne...tak jsem radši vzal na Proseku (nechtěl jsem nikde cestou, beru jenom na Shellu a jinde dál cestou není, tak jsem neriskoval).
Teď vím, že bych dojel úplně v pohodě
A hezký na tom je, že palubní PC ukazoval úplně stejný čísla, tzn. 5,5 průměrnou spotřebu, což mě potěšilo.
Takže myslim, že na syrový auto, úplně nový zimní gumy a většinou dálniční provoz, kde jsem byl většinu času v roli předjíždějícího než předjížděného velmi solidní hodnota.
Už se těšim až si to víc zajedeme a ještě si to sedne
Abslvoval (by) jsem cestu Děčín - Vídeň - Děčín na jednu nádrž!
- většina cesty dálnice 135 km/h tempomat (po zpomalení opět zrychlení pomocí tempomatu)
- mimoměsto 95 km/h tempomat
- třikrát asi dvoukilometrové stání a popojíždění na D1
- jednou průjezd a popojíždění Vídní
- zimní pneu
= to celé za 5,55 litru
Na plnou nádrž bych dojel, ale na vjezdu do Prahy se mi rozsvítilo hladové oko a nevěděl jsem, jestli dojezdu 170 km podle palubního PC věřit nebo ne...tak jsem radši vzal na Proseku (nechtěl jsem nikde cestou, beru jenom na Shellu a jinde dál cestou není, tak jsem neriskoval).
Teď vím, že bych dojel úplně v pohodě
A hezký na tom je, že palubní PC ukazoval úplně stejný čísla, tzn. 5,5 průměrnou spotřebu, což mě potěšilo.
Takže myslim, že na syrový auto, úplně nový zimní gumy a většinou dálniční provoz, kde jsem byl většinu času v roli předjíždějícího než předjížděného velmi solidní hodnota.
Už se těšim až si to víc zajedeme a ještě si to sedne
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 16
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Sokolnice u Brna
- Kontaktovat uživatele:
#342 Vaše spotřeba
já ho mám chvíli ( S40 2,4i ), takže se zatím seznamuju, ale spotřeba mě dost nemile překvapila.
Ukazuje mi to okolo 9,8-9,9litru/100km. Reál je asi o 0,2 litru míň ( měřeno od plné do plné ).
Jezdím kombinovaně město a mimo 1/3 - 2/3 a fakt se mi to zdá dost.
Jirka
Ukazuje mi to okolo 9,8-9,9litru/100km. Reál je asi o 0,2 litru míň ( měřeno od plné do plné ).
Jezdím kombinovaně město a mimo 1/3 - 2/3 a fakt se mi to zdá dost.
Jirka
_________________
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
#343 Vaše spotřeba
ja mam stabilne spotrebu 10 s 2,4i v S60. ale co to je za spotrebu???ja mam terenak, ten zere 17-20. potom to je nemile. 10 je v pohode spotreba, tak to neries...alebo kup ochcafkuJiří Zemek píše:já ho mám chvíli ( S40 2,4i ), takže se zatím seznamuju, ale spotřeba mě dost nemile překvapila.
Ukazuje mi to okolo 9,8-9,9litru/100km. Reál je asi o 0,2 litru míň ( měřeno od plné do plné ).
Jezdím kombinovaně město a mimo 1/3 - 2/3 a fakt se mi to zdá dost.
Jirka
_________________
S 60,2002,social 125kw motour,antracit metla a bezovy vnitrek
S 60,2002,social 125kw motour,antracit metla a bezovy vnitrek
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 16
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Sokolnice u Brna
- Kontaktovat uživatele:
#344 Vaše spotřeba
Já to neřeším, jezdím na firmu, takže mě to až tak moc nebolí. Jen mě to trochu zaskočilo a nemile překvapilo skrz dojezdovou vzdálenost na nádrž.johnyS60 píše:ja mam stabilne spotrebu 10 s 2,4i v S60. ale co to je za spotrebu???ja mam terenak, ten zere 17-20. potom to je nemile. 10 je v pohode spotreba, tak to neries...alebo kup ochcafkuJiří Zemek píše:já ho mám chvíli ( S40 2,4i ), takže se zatím seznamuju, ale spotřeba mě dost nemile překvapila.
Ukazuje mi to okolo 9,8-9,9litru/100km. Reál je asi o 0,2 litru míň ( měřeno od plné do plné ).
Jezdím kombinovaně město a mimo 1/3 - 2/3 a fakt se mi to zdá dost.
Jirka
Volvo holt na ekonomiku provozu moc nehledí.
Z Ochcávky (2.0tdi)jsem přešel a nehledě na všechny problémy se s ní dalo jezdit při stejném režimu o 4litry na 100 levněji, což je brutální rozdíl.
Vidím, že hodně z vás to tady neřeší, berete to jako daň za nějakou "vyjímečnost" VOLVA, podobné věci máme i v KAWASAKI klubu. Nedostatky se přehlížejí, hlavně, že je to Kawa
Jirka
_________________
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 20
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Meziměstí / Praha
#345 Vaše spotřeba
Ahoj, přiznám se, že tě vůbec nechápu. Ještě nikdy jsem neslyšel, aby by si stěžoval na spotřebu někdo, kdo si koupí auto s 2.4 v benzínu. To je stejné jako pořídit si Smarta a pak nadávat, že je v něm málo místaJiří Zemek píše:Já to neřeším, jezdím na firmu, takže mě to až tak moc nebolí. Jen mě to trochu zaskočilo a nemile překvapilo skrz dojezdovou vzdálenost na nádrž.
Volvo holt na ekonomiku provozu moc nehledí.
Z Ochcávky (2.0tdi)jsem přešel a nehledě na všechny problémy se s ní dalo jezdit při stejném režimu o 4litry na 100 levněji, což je brutální rozdíl.
Vidím, že hodně z vás to tady neřeší, berete to jako daň za nějakou "vyjímečnost" VOLVA, podobné věci máme i v KAWASAKI klubu. Nedostatky se přehlížejí, hlavně, že je to Kawa
Jirka
Vysoká spotřeba by byl nedostatek u diesela, jehož smysl je v úsporné jízdě, ale ve spojení s motorem 2.4 toto spojení působí naprosto komicky.
_________________
V50 20D, 100kW, r.v.2004, manuál
bylo: Renault 19 1.8 GTX
V50 20D, 100kW, r.v.2004, manuál
bylo: Renault 19 1.8 GTX
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 16
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Sokolnice u Brna
- Kontaktovat uživatele:
#346 Vaše spotřeba
Já na motor jako takový nenadávám, líbí se mi zátah a kultivovanost pětiválce. Z dieslu jsem utekl definitivně.jaz píše:Ahoj, přiznám se, že tě vůbec nechápu. Ještě nikdy jsem neslyšel, aby by si stěžoval na spotřebu někdo, kdo si koupí auto s 2.4 v benzínu. To je stejné jako pořídit si Smarta a pak nadávat, že je v něm málo místaJiří Zemek píše:Já to neřeším, jezdím na firmu, takže mě to až tak moc nebolí. Jen mě to trochu zaskočilo a nemile překvapilo skrz dojezdovou vzdálenost na nádrž.
Volvo holt na ekonomiku provozu moc nehledí.
Z Ochcávky (2.0tdi)jsem přešel a nehledě na všechny problémy se s ní dalo jezdit při stejném režimu o 4litry na 100 levněji, což je brutální rozdíl.
Vidím, že hodně z vás to tady neřeší, berete to jako daň za nějakou "vyjímečnost" VOLVA, podobné věci máme i v KAWASAKI klubu. Nedostatky se přehlížejí, hlavně, že je to Kawa
Jirka
Vysoká spotřeba by byl nedostatek u diesela, jehož smysl je v úsporné jízdě, ale ve spojení s motorem 2.4 toto spojení působí naprosto komicky.
Spíš ho porovnávám s benzínovou konkurencí v podobné motorizaci ( úspornost, modernost, atd. ). Než jsem koupil VOLVO, tak jsem ještě váhal mezi BMW 325i který má 141kW a je to šestiválec. Volvo vyhrálo skrz cenu, protože bylo ve stejném ročníku asi o polovinu levnější.
2,4i je koncepčně zastaralý motor , to je fakt. Ale zase je to držák.
Co mě ještě překvapilo je, že palubní počítač reaguje hrozně pomalu na změnu - když sundám nohu z plynu a dojíždím na rychlost z kopce bez plynu, ukazuje aktuální spotřebu jak pod plynem ještě několik vteřin a zvolna klesá.
Nevíte, jak elektronika počítá průměrnou rychlost ? Je tam údaj v km/h, nikdy jsem se nedostal přes 47km/h i když jezdím po dálnici, což se mi zdá divné. Snad to nepočítá i dobu, kdy auto stojí v noci před barákem
Jirka
_________________
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 16
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Sokolnice u Brna
- Kontaktovat uživatele:
#347 Vaše spotřeba
Tak porovnavat 2,4i benzin a 2,0TDI diesel je trosku trufale. Ak ten diesel daval o 4 litre menej, tak to mal velku spotrebu. To je na tom 2,4i benzin lepsie.[/quote]
šak co chceš po koncernovém 2,0tdi pd, to byl krok vedle jak blázen.
Sice měl krásný krouťák, ale jen v rozmezí 2-3,5tis.ot. vše před a po bylo mrtvo. A chlastal olej už když byl nový. Lil jsem do něho každých 6tis. km okolo 0,5litru oleje. Hlučnost ani nevzpomínám.
Narazil jsem asi na špatný kus:( Velký klad byl, že se s tím dalo lítat na krev po Německých dálnicích a spotřeba byla max 7,5litru/100. Taková spotřeba je u mého nového benzínu sen ( i kdybych na plyn ani nešlapal )
Ale jak říkáš, má se porovnávat srovnatelné. Já jsem srovnával pocity a dojmy ze svého starého a nového auta.
Jirka
šak co chceš po koncernovém 2,0tdi pd, to byl krok vedle jak blázen.
Sice měl krásný krouťák, ale jen v rozmezí 2-3,5tis.ot. vše před a po bylo mrtvo. A chlastal olej už když byl nový. Lil jsem do něho každých 6tis. km okolo 0,5litru oleje. Hlučnost ani nevzpomínám.
Narazil jsem asi na špatný kus:( Velký klad byl, že se s tím dalo lítat na krev po Německých dálnicích a spotřeba byla max 7,5litru/100. Taková spotřeba je u mého nového benzínu sen ( i kdybych na plyn ani nešlapal )
Ale jak říkáš, má se porovnávat srovnatelné. Já jsem srovnával pocity a dojmy ze svého starého a nového auta.
Jirka
_________________
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 7
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha, Usti pod Labem
#348 Vaše spotřeba
hm, vidis ja mam prumernou 58km/h a to jezdim po meste i na dalnici ...Jiří Zemek píše:
Nevíte, jak elektronika počítá průměrnou rychlost ? Je tam údaj v km/h, nikdy jsem se nedostal přes 47km/h i když jezdím po dálnici, což se mi zdá divné. Snad to nepočítá i dobu, kdy auto stojí v noci před barákem
Jirka
Mam ten samy motor v s60, spis me prekvapuje nakolik spotrebu ovlivnuje okolni teplota
_________________
Oct II 1.6 MPI (je)
Seat Ibiza 1.4TDI (bylo)
S60 2.4 (bylo)
XC70 P2 D5
Oct II 1.6 MPI (je)
Seat Ibiza 1.4TDI (bylo)
S60 2.4 (bylo)
XC70 P2 D5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 16
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Sokolnice u Brna
- Kontaktovat uživatele:
#349 Vaše spotřeba
hm, vidis ja mam prumernou 58km/h a to jezdim po meste i na dalnici ...
Mam ten samy motor v s60, spis me prekvapuje nakolik spotrebu ovlivnuje okolni teplota[/quote]
Počkej, chceš říct, že při vyšší okolní teplotě to žere víc a při nižší míň ?
Ten rozdíl v roztažnosti vzduchu v atmosférickém motoru nemůže být přece znatelná. Slyšel jsem, že jízda za deště nebo když jedeš za někým v mokru a chytáš drobnou mlhu do sání zvyšuje spotřebu, ale osobně jsem to nikdy nepozoroval.
Jirka
Mam ten samy motor v s60, spis me prekvapuje nakolik spotrebu ovlivnuje okolni teplota[/quote]
Počkej, chceš říct, že při vyšší okolní teplotě to žere víc a při nižší míň ?
Ten rozdíl v roztažnosti vzduchu v atmosférickém motoru nemůže být přece znatelná. Slyšel jsem, že jízda za deště nebo když jedeš za někým v mokru a chytáš drobnou mlhu do sání zvyšuje spotřebu, ale osobně jsem to nikdy nepozoroval.
Jirka
_________________
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#350 Vaše spotřeba
No spíš když mrzne, jedeš optrněji a když je teplo a sucho tak tomu víc nakládáš to bude ten vliv teploty
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 6 Odpovědi
- 1267 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Deshi
-
- 46 Odpovědi
- 5121 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 12 Odpovědi
- 870 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od cuhan
-
- 36 Odpovědi
- 4612 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sarkasmic
-
- 34 Odpovědi
- 4645 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jarda.E