850/V70 I automat - VAROVÁNÍ
- Autor
- Zpráva
#1 850/V70 I automat - VAROVÁNÍ
Věren starému heslu, že cizí neštěstí nejvíce potěší, vám popíšu, co se mi stalo.
Pár měsíců a 12 000 km po repasi převodovky a měniče mi na dálnici automat "proklouzl" a D přestalo znamenat "dopředu", jinými slovy, přestal přenášet sílu na kola. Pln spravedlivého rozhořčení na firmu, která repasi prováděla, jsem auto nechal odvézt do T6R, aby převodovku reklamovali. Prvotní diagnózu "spálené lamely" jsem v tu chvíli bral vcelku bez stresu, reklamace je reklamace.
Bohužel ukázalo se, že pravda je mnohem horší. V 850 TDI automat (zkušenější nechť doplní, jestli se to týká i ostatních motorizací a V70 I) má totiž společný chladič pro olej z automatu a vodu z motoru... A když se stane to, o čem údajně Volvo ví, jako o problému, totiž že pronikne nemrzka do oleje automatu, dojde ke zničení převodovky. Tj. bude mě to stát cca 40 000 Kč.
Takže dobrá rada, máte-li podobnou konfiguraci, zvažte výměnu chladiče za 5 místo repase za 40
Konec vysílání radia Job & Co.
P.S. Není to první rána... v lednu jsem řešil upadlou kliku, pravděpodobně následkem dávného potkání motoru. Tehdy mě to stálo 50... tj. tímto se z 850 - spolehlivého auta stává 850 - krám, který stojí strašlivé peníze... Uznávám, že její jízdní vlastnosti, kultivovanost a užitné vlastnosti jsou nadprůměrné... ale provozní náklady se teď dostaly do naprosto nesmyslných čísel, které vážně zpochybňují rozumnost koupě takového auta. Samozřejmě, že jiné auto podobné konfigurace může být v pohodě...
Pár měsíců a 12 000 km po repasi převodovky a měniče mi na dálnici automat "proklouzl" a D přestalo znamenat "dopředu", jinými slovy, přestal přenášet sílu na kola. Pln spravedlivého rozhořčení na firmu, která repasi prováděla, jsem auto nechal odvézt do T6R, aby převodovku reklamovali. Prvotní diagnózu "spálené lamely" jsem v tu chvíli bral vcelku bez stresu, reklamace je reklamace.
Bohužel ukázalo se, že pravda je mnohem horší. V 850 TDI automat (zkušenější nechť doplní, jestli se to týká i ostatních motorizací a V70 I) má totiž společný chladič pro olej z automatu a vodu z motoru... A když se stane to, o čem údajně Volvo ví, jako o problému, totiž že pronikne nemrzka do oleje automatu, dojde ke zničení převodovky. Tj. bude mě to stát cca 40 000 Kč.
Takže dobrá rada, máte-li podobnou konfiguraci, zvažte výměnu chladiče za 5 místo repase za 40
Konec vysílání radia Job & Co.
P.S. Není to první rána... v lednu jsem řešil upadlou kliku, pravděpodobně následkem dávného potkání motoru. Tehdy mě to stálo 50... tj. tímto se z 850 - spolehlivého auta stává 850 - krám, který stojí strašlivé peníze... Uznávám, že její jízdní vlastnosti, kultivovanost a užitné vlastnosti jsou nadprůměrné... ale provozní náklady se teď dostaly do naprosto nesmyslných čísel, které vážně zpochybňují rozumnost koupě takového auta. Samozřejmě, že jiné auto podobné konfigurace může být v pohodě...
Naposledy upravil(a) tnemec dne 14 črc 2008 20:34, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
#2 850/V70 I automat - VAROVÁNÍ
Prikladam problem ktory sa mi zda byt podobny. Mozem poprosit o reakcie?
- Elektronická diagnostika kterou mi dělali kluci
z AMBO Trading (dělají Volva), dokázala s převodovkou komunikovat a ta psala - BEZ ZÁVAD.
Jediné co psala diagnostika byl nějaký LOCK...ale to nebylo psané jako závada. Diagnostika
sice nedokázala komunikovat s motorem, ale to nás v tu chvíli nezajímalo...Co mám informace
od majitele vozu, tak tato převodovka by měla být údajně před cca 1,5 rokem repasována(
předchozím majitelem) za cca 40 000 Kč????? Ale to nevím jestli je opravdu pravda. Co
mám popis závady od zákazníka tak - zničeho nic při klidné jízdě na rovině rychlostí cca
80 km/h, chtěl zákazník přidat plyn(jel na D) a místo toho otáčky se zvyšovaly a auto
nereagovalo=nezrychlovalo. Chovalo se stejně jakoby řidič omylem zavadil o řadící páku
a přesunul ji do neutrálu a neví o tom. Poté když zastavil a chtěl se znovu rozjet (na
D), tak otáčky motoru se zvyšovaly a auto se nahýbalo. Když byly otáčky v skoro v omezovači,
tak prý se auto trošinku hýbalo...??? Mě se to auto nepodařilo rozhýbat na žádnou polohu....
Olej vyteklý není ani není žádné vizuelní poškození převodovky. Čidla a veškeré elektrické
příslušenství na převodovce jsem neproměřoval(zatím)...
Abych řekl pravdu, můj osobní pocit je - že převodovka je v pořádku ale neví co má dělat.
Nevím jak je ovládaná - podle čeho řadí rychlostní stupně. Kdyby byla ovládaná potenciometerem
(hypoteticky) přes páku voliče a ten se buď spálil anebo se něco stalo s kabeláží od řadící
páky do převodovky, tak to mohlo nahlásit chybné hodnoty a převodovka se MOŽNÁ přepla
do nouzového řežimu, tedy do NEUTRÁLU.
- Elektronická diagnostika kterou mi dělali kluci
z AMBO Trading (dělají Volva), dokázala s převodovkou komunikovat a ta psala - BEZ ZÁVAD.
Jediné co psala diagnostika byl nějaký LOCK...ale to nebylo psané jako závada. Diagnostika
sice nedokázala komunikovat s motorem, ale to nás v tu chvíli nezajímalo...Co mám informace
od majitele vozu, tak tato převodovka by měla být údajně před cca 1,5 rokem repasována(
předchozím majitelem) za cca 40 000 Kč????? Ale to nevím jestli je opravdu pravda. Co
mám popis závady od zákazníka tak - zničeho nic při klidné jízdě na rovině rychlostí cca
80 km/h, chtěl zákazník přidat plyn(jel na D) a místo toho otáčky se zvyšovaly a auto
nereagovalo=nezrychlovalo. Chovalo se stejně jakoby řidič omylem zavadil o řadící páku
a přesunul ji do neutrálu a neví o tom. Poté když zastavil a chtěl se znovu rozjet (na
D), tak otáčky motoru se zvyšovaly a auto se nahýbalo. Když byly otáčky v skoro v omezovači,
tak prý se auto trošinku hýbalo...??? Mě se to auto nepodařilo rozhýbat na žádnou polohu....
Olej vyteklý není ani není žádné vizuelní poškození převodovky. Čidla a veškeré elektrické
příslušenství na převodovce jsem neproměřoval(zatím)...
Abych řekl pravdu, můj osobní pocit je - že převodovka je v pořádku ale neví co má dělat.
Nevím jak je ovládaná - podle čeho řadí rychlostní stupně. Kdyby byla ovládaná potenciometerem
(hypoteticky) přes páku voliče a ten se buď spálil anebo se něco stalo s kabeláží od řadící
páky do převodovky, tak to mohlo nahlásit chybné hodnoty a převodovka se MOŽNÁ přepla
do nouzového řežimu, tedy do NEUTRÁLU.
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
#3 850/V70 I automat - VAROVÁNÍ
Pokud se nepletu, nouzový režim je TROJKA... btw moje převodovka se po vychladnutí oleje dokázala pohybovat.lakio píše:Prikladam problem ktory sa mi zda byt podobny. Mozem poprosit o reakcie?
- Elektronická diagnostika kterou mi dělali kluci
z AMBO Trading (dělají Volva), dokázala s převodovkou komunikovat a ta psala - BEZ ZÁVAD.
Jediné co psala diagnostika byl nějaký LOCK...ale to nebylo psané jako závada. Diagnostika
sice nedokázala komunikovat s motorem, ale to nás v tu chvíli nezajímalo...Co mám informace
od majitele vozu, tak tato převodovka by měla být údajně před cca 1,5 rokem repasována(
předchozím majitelem) za cca 40 000 Kč????? Ale to nevím jestli je opravdu pravda. Co
mám popis závady od zákazníka tak - zničeho nic při klidné jízdě na rovině rychlostí cca
80 km/h, chtěl zákazník přidat plyn(jel na D) a místo toho otáčky se zvyšovaly a auto
nereagovalo=nezrychlovalo. Chovalo se stejně jakoby řidič omylem zavadil o řadící páku
a přesunul ji do neutrálu a neví o tom. Poté když zastavil a chtěl se znovu rozjet (na
D), tak otáčky motoru se zvyšovaly a auto se nahýbalo. Když byly otáčky v skoro v omezovači,
tak prý se auto trošinku hýbalo...??? Mě se to auto nepodařilo rozhýbat na žádnou polohu....
Olej vyteklý není ani není žádné vizuelní poškození převodovky. Čidla a veškeré elektrické
příslušenství na převodovce jsem neproměřoval(zatím)...
Abych řekl pravdu, můj osobní pocit je - že převodovka je v pořádku ale neví co má dělat.
Nevím jak je ovládaná - podle čeho řadí rychlostní stupně. Kdyby byla ovládaná potenciometerem
(hypoteticky) přes páku voliče a ten se buď spálil anebo se něco stalo s kabeláží od řadící
páky do převodovky, tak to mohlo nahlásit chybné hodnoty a převodovka se MOŽNÁ přepla
do nouzového řežimu, tedy do NEUTRÁLU.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#4 850/V70 I automat - VAROVÁNÍ
tnemec píše:Věren starému heslu, že cizí neštěstí nejvíce potěší, vám popíšu, co se mi stalo.
Pár měsíců a 12 000 km po repasi převodovky a měniče mi na dálnici automat "proklouzl" a D přestalo znamenat "dopředu", jinými slovy, přestal přenášet sílu na kola. Pln spravedlivého rozhořčení na firmu, která repasi prováděla, jsem auto nechal odvézt do T6R, aby převodovku reklamovali. Prvotní diagnózu "spálené lamely" jsem v tu chvíli bral vcelku bez stresu, reklamace je reklamace.
Bohužel ukázalo se, že pravda je mnohem horší. V 850 TDI automat (zkušenější nechť doplní, jestli se to týká i ostatních motorizací a V70 I) má totiž společný chladič pro olej z automatu a vodu z motoru... A když se stane to, o čem údajně Volvo ví, jako o problému, totiž že pronikne nemrzka do oleje automatu, dojde ke zničení převodovky. Tj. bude mě to stát cca 40 000 Kč.
Takže dobrá rada, máte-li podobnou konfiguraci, zvažte výměnu chladiče za 5 místo repase za 40
Konec vysílání radia Job & Co.
P.S. Není to první rána... v lednu jsem řešil upadlou kliku, pravděpodobně následkem dávného potkání motoru. Tehdy mě to stálo 50... tj. tímto se z 850 - spolehlivého auta stává 850 - krám, který stojí strašlivé peníze... Uznávám, že její jízdní vlastnosti, kultivovanost a užitné vlastnosti jsou nadprůměrné... ale provozní náklady se teď dostaly do naprosto nesmyslných čísel, které vážně zpochybňují rozumnost koupě takového auta. Samozřejmě, že jiné auto podobné konfigurace může být v pohodě...
pochopil jsem správně, že pokud nejsem línej řadit tak raděj jezdit s manuálem?
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
#5 850/V70 I automat - VAROVÁNÍ
Vsetko je o tom ako sa clovek o auto stara, pokial na neho serie, zanedbava ho a nedodrzuje stanovene pokyny a normy, stane sa potom to co tu opisujes, predpokladam, ze nie si prvy majitel..takze ti pred tebou si s autom robotu asi nedali alebo nespravne pouzovali automaticku prevodovku - nestali ked radili, rychlo sa pohynali po zaradeni, proste si mysleli, ze to je manual...
Ja mam Volvo S70 TDi automat, rok vyroby 1997 a prevodovka slape ako svedske hodinky, nebol s nou najmensi problem, dokonca je na tom lepsie ako ta v C70... :?:
Takze si myslim, ze je trochu predcasne strasit majitelov automatov a zovseobecnovat.
Uprimne mi je luto, ze si narazil na zly kus, dufam, ze to das co najskor dokopy.
Ja mam Volvo S70 TDi automat, rok vyroby 1997 a prevodovka slape ako svedske hodinky, nebol s nou najmensi problem, dokonca je na tom lepsie ako ta v C70... :?:
Takze si myslim, ze je trochu predcasne strasit majitelov automatov a zovseobecnovat.
Uprimne mi je luto, ze si narazil na zly kus, dufam, ze to das co najskor dokopy.
_________________
Volvo V70 2.5 LPT 1997 manual
Volvo C70 T5 cabrio 2000 automat
Saab 9-5 Turbo6 Aero XWD 2011
Volvo V70 2.5 LPT 1997 manual
Volvo C70 T5 cabrio 2000 automat
Saab 9-5 Turbo6 Aero XWD 2011
#6 850/V70 I automat - VAROVÁNÍ
ksw píše:tnemec píše:Věren starému heslu, že cizí neštěstí nejvíce potěší, vám popíšu, co se mi stalo.
Pár měsíců a 12 000 km po repasi převodovky a měniče mi na dálnici automat "proklouzl" a D přestalo znamenat "dopředu", jinými slovy, přestal přenášet sílu na kola. Pln spravedlivého rozhořčení na firmu, která repasi prováděla, jsem auto nechal odvézt do T6R, aby převodovku reklamovali. Prvotní diagnózu "spálené lamely" jsem v tu chvíli bral vcelku bez stresu, reklamace je reklamace.
Bohužel ukázalo se, že pravda je mnohem horší. V 850 TDI automat (zkušenější nechť doplní, jestli se to týká i ostatních motorizací a V70 I) má totiž společný chladič pro olej z automatu a vodu z motoru... A když se stane to, o čem údajně Volvo ví, jako o problému, totiž že pronikne nemrzka do oleje automatu, dojde ke zničení převodovky. Tj. bude mě to stát cca 40 000 Kč.
Takže dobrá rada, máte-li podobnou konfiguraci, zvažte výměnu chladiče za 5 místo repase za 40
Konec vysílání radia Job & Co.
P.S. Není to první rána... v lednu jsem řešil upadlou kliku, pravděpodobně následkem dávného potkání motoru. Tehdy mě to stálo 50... tj. tímto se z 850 - spolehlivého auta stává 850 - krám, který stojí strašlivé peníze... Uznávám, že její jízdní vlastnosti, kultivovanost a užitné vlastnosti jsou nadprůměrné... ale provozní náklady se teď dostaly do naprosto nesmyslných čísel, které vážně zpochybňují rozumnost koupě takového auta. Samozřejmě, že jiné auto podobné konfigurace může být v pohodě...
pochopil jsem správně, že pokud nejsem línej řadit tak raděj jezdit s manuálem?
To neříkám, jsou lidi, kteří jezděj s automatem léta letoucí bez problémů. Já mám prostě velmi drahou smůlu, no... Co pro to může každý udělat, je u auta, které je starší / má více najeto, vyměnit ten chladič, do kterého nikdo nevidí....
To, že manuál bude pravděpodobně levnější, je jasné... automat je zařízení potenciálně velice drahé.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
#7 850/V70 I automat - VAROVÁNÍ
Hele nechci se Tě dotknout, ale umíš číst a pochopit český text? Psal jsem, že ta převodovka byla před půl rokem repasovaná a měla najeto 12 000 km. Problém mi způsobil chladič, který pustil nemrzku do převodového oleje. To naprosto nijak nesouvisí s údržbou, nevím, že by byl předpis na výměnu chladiče...pedro5585 píše:Vsetko je o tom ako sa clovek o auto stara, pokial na neho serie, zanedbava ho a nedodrzuje stanovene pokyny a normy, stane sa potom to co tu opisujes, predpokladam, ze nie si prvy majitel..takze ti pred tebou si s autom robotu asi nedali alebo nespravne pouzovali automaticku prevodovku - nestali ked radili, rychlo sa pohynali po zaradeni, proste si mysleli, ze to je manual...
Ja mam Volvo S70 TDi automat, rok vyroby 1997 a prevodovka slape ako svedske hodinky, nebol s nou najmensi problem, dokonca je na tom lepsie ako ta v C70... :?:
Takze si myslim, ze je trochu predcasne strasit majitelov automatov a zovseobecnovat.
Uprimne mi je luto, ze si narazil na zly kus, dufam, ze to das co najskor dokopy.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
#8 850/V70 I automat - VAROVÁNÍ
Ano viem citat aj pochopit, pravdou je ze som skor reagoval na tvoju PS-ku. Prepac ak som sa ta dotkol svojim prispevkom, uprimne sa ti ospravedlnujem, dufam, ze to odpustis nevzdelanemu Slovakovi.tnemec píše:Hele nechci se Tě dotknout, ale umíš číst a pochopit český text? Psal jsem, že ta převodovka byla před půl rokem repasovaná a měla najeto 12 000 km. Problém mi způsobil chladič, který pustil nemrzku do převodového oleje. To naprosto nijak nesouvisí s údržbou, nevím, že by byl předpis na výměnu chladiče...pedro5585 píše:Vsetko je o tom ako sa clovek o auto stara, pokial na neho serie, zanedbava ho a nedodrzuje stanovene pokyny a normy, stane sa potom to co tu opisujes, predpokladam, ze nie si prvy majitel..takze ti pred tebou si s autom robotu asi nedali alebo nespravne pouzovali automaticku prevodovku - nestali ked radili, rychlo sa pohynali po zaradeni, proste si mysleli, ze to je manual...
Ja mam Volvo S70 TDi automat, rok vyroby 1997 a prevodovka slape ako svedske hodinky, nebol s nou najmensi problem, dokonca je na tom lepsie ako ta v C70... :?:
Takze si myslim, ze je trochu predcasne strasit majitelov automatov a zovseobecnovat.
Uprimne mi je luto, ze si narazil na zly kus, dufam, ze to das co najskor dokopy.
_________________
Volvo V70 2.5 LPT 1997 manual
Volvo C70 T5 cabrio 2000 automat
Saab 9-5 Turbo6 Aero XWD 2011
Volvo V70 2.5 LPT 1997 manual
Volvo C70 T5 cabrio 2000 automat
Saab 9-5 Turbo6 Aero XWD 2011
#9 850/V70 I automat - VAROVÁNÍ
hlavne klud .. tnemec je nasraty a sklamany a citit to aj z prispevku, nicmene to by som bol aj ja keby som musel cpat peniaze do auta na ktore sa spolieham.. z mojej strany sustrastpedro5585 píše: dufam, ze to odpustis nevzdelanemu Slovakovi.
mna moja 850 tiez riadne srala ked sa kazila..
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
#10 850/V70 I automat - VAROVÁNÍ
Ved ok, ja som nic zle nenapisal...tak neviem preco sa sprajcuje hned...ale to je asi moda na tomto fore. A je mi to jedno v podstate.
_________________
Volvo V70 2.5 LPT 1997 manual
Volvo C70 T5 cabrio 2000 automat
Saab 9-5 Turbo6 Aero XWD 2011
Volvo V70 2.5 LPT 1997 manual
Volvo C70 T5 cabrio 2000 automat
Saab 9-5 Turbo6 Aero XWD 2011
#11 850/V70 I automat - VAROVÁNÍ
Lakio pochopil, mám náladu pod psa a tou PSkou jsem myslel obecně, že jakékoli auto, které vyžaduje takové investice, majitele zrovna netěší... toť celé. Sorry za přehnanou reakci... fakt nejásám, že do auta během půl roku spadne 90 tisíc...pedro5585 píše:Ano viem citat aj pochopit, pravdou je ze som skor reagoval na tvoju PS-ku. Prepac ak som sa ta dotkol svojim prispevkom, uprimne sa ti ospravedlnujem, dufam, ze to odpustis nevzdelanemu Slovakovi.tnemec píše:
Hele nechci se Tě dotknout, ale umíš číst a pochopit český text? Psal jsem, že ta převodovka byla před půl rokem repasovaná a měla najeto 12 000 km. Problém mi způsobil chladič, který pustil nemrzku do převodového oleje. To naprosto nijak nesouvisí s údržbou, nevím, že by byl předpis na výměnu chladiče...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#12 850/V70 I automat - VAROVÁNÍ
též to znám ,prostě je člověk totálně otráven, ale tuto kombinaci chlazení považuji za značně
nestandardní i s přihlédnutím k tvorbě image značky. Je problém ve výrobě navrhnout a realizovat samostatné chladiče?
nestandardní i s přihlédnutím k tvorbě image značky. Je problém ve výrobě navrhnout a realizovat samostatné chladiče?
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
#13 850/V70 I automat - VAROVÁNÍ
ksw píše:též to znám ,prostě je člověk totálně otráven, ale tuto kombinaci chlazení považuji za značně
nestandardní i s přihlédnutím k tvorbě image značky. Je problém ve výrobě navrhnout a realizovat samostatné chladiče?
jen pro poradek,
tato forma chlazeni je lepsi nez chladic olej/vzduch. Spirala na olej v komore vodniho chladice je reseni, ktere pouziva nejenom volvo. Vyhodou je, ze v zime dosahne prevodovy olej drive pracovni teploty, takze prevodovka netrpi. U volva se vyskytuje na vsech mnou zatim poznanych modelech (od 2xx, pres 7, 9, 8, S/Vcokoliv......). Tomasuv pripad je prvni, kdy prohnila spirala a voda se dostala do prevodovky. Zatim jsem se s tim nikdy nepotkal, pravdou je, ze stare chladice vetsinou menim - a to uz v dobe kdy prestavaji tak nejak uplne idealne chladit, ale asi to chce nejakou dalsi kontrolu. U chladicu pro 2/7/9 nebude problem provest vizualni kontrolu otvorem pro teplotni spinac v prave komore chladice. U V70 se podivam jak by se dalo kontrolovat.
V kazdem pripade bych se dokazal domnivat, ze zmineny problem by mohl souviset se zanedbanim predpisu pro vymenu chladici smesi kazde dva roky. Duvodem je "spotrebovani" inhibitoru koroze v nemrzce obsazenych..... nebo jezdeni na cistou vodu, ktere by melo byt naprosto nouzovou zalezitosti. Podle meho staci korozi zminenou spiralu nacit a uz to jede.... v kazdem pripade bych rad Tomase pozadal o jeho stary chladic, tak aby bylo mozne provest pitvu a urcit blizsi pricinu jeho selhani....
PS: Tomasi na cernem krabiznakovi je chladic vymeneny spolu s montazi automatu, takze muzes byt v klidu.
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
#14 850/V70 I automat - VAROVÁNÍ
Dík za bližší analýzu... chladič ti rozhodně na zkoumání předám, ať už byla příčinou nehoda nebo nedodržení předpisů údržby, chci to vědět.travex píše:ksw píše:též to znám ,prostě je člověk totálně otráven, ale tuto kombinaci chlazení považuji za značně
nestandardní i s přihlédnutím k tvorbě image značky. Je problém ve výrobě navrhnout a realizovat samostatné chladiče?
jen pro poradek,
tato forma chlazeni je lepsi nez chladic olej/vzduch. Spirala na olej v komore vodniho chladice je reseni, ktere pouziva nejenom volvo. Vyhodou je, ze v zime dosahne prevodovy olej drive pracovni teploty, takze prevodovka netrpi. U volva se vyskytuje na vsech mnou zatim poznanych modelech (od 2xx, pres 7, 9, 8, S/Vcokoliv......). Tomasuv pripad je prvni, kdy prohnila spirala a voda se dostala do prevodovky. Zatim jsem se s tim nikdy nepotkal, pravdou je, ze stare chladice vetsinou menim - a to uz v dobe kdy prestavaji tak nejak uplne idealne chladit, ale asi to chce nejakou dalsi kontrolu. U chladicu pro 2/7/9 nebude problem provest vizualni kontrolu otvorem pro teplotni spinac v prave komore chladice. U V70 se podivam jak by se dalo kontrolovat.
V kazdem pripade bych se dokazal domnivat, ze zmineny problem by mohl souviset se zanedbanim predpisu pro vymenu chladici smesi kazde dva roky. Duvodem je "spotrebovani" inhibitoru koroze v nemrzce obsazenych..... nebo jezdeni na cistou vodu, ktere by melo byt naprosto nouzovou zalezitosti. Podle meho staci korozi zminenou spiralu nacit a uz to jede.... v kazdem pripade bych rad Tomase pozadal o jeho stary chladic, tak aby bylo mozne provest pitvu a urcit blizsi pricinu jeho selhani....
PS: Tomasi na cernem krabiznakovi je chladic vymeneny spolu s montazi automatu, takze muzes byt v klidu.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#15 850/V70 I automat - VAROVÁNÍ
Tak to se fakt nedivím, však je to cena toho auta..... Tohle opravdu nase*e, soustrast i ode mne.tnemec píše:...Sorry za přehnanou reakci... fakt nejásám, že do auta během půl roku spadne 90 tisíc...
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#16 850/V70 I automat - VAROVÁNÍ
to Travex: díky za info,zase jsem si trošku rozšířil technický obzor
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
#17 850/V70 I automat - VAROVÁNÍ
no ja uz se na pitvu vyslovene tesim, protoze uz jsem videl leccos, ale shnilou nebo prasklou spiralu chlazeni oleje automatu jsem jeste nevidel (je to proboha kus medene nebo mosazne trubky vnitrni prumer 6-8 mm stena minimalne milimetr.... ta neshnije nebo nepraskne jen tak sama od sebe, pokud neni nejaka konstukcni chyba v napojeni trubky na sroubeni).tnemec píše: Dík za bližší analýzu... chladič ti rozhodně na zkoumání předám, ať už byla příčinou nehoda nebo nedodržení předpisů údržby, chci to vědět.
To ze hlinikovej chladic shnije zvenci dovnitr tak ze tece, nebo ze z nej vypdavaji cele lamely to je docela normalni (dokonce se mi takhle rozpadl i medeny chladic, shnil doslova na popel za cca 10 let provozu) uz po peti sesti letech.... krehnouci plasty komor chladice jsou take docela normalni... ale tohle????
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 285
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Služební
#18 850/V70 I automat - VAROVÁNÍ
Jednou jsem videl hlinikovou hlavu redbloku ktera měla z chladícího kanálu prokousáno do spalovacího prostoru pěkenou cestičku ... příčina chladící kapalina nevhodna pro hlinikove konstrukce motoru ...
A jestě k chlazeni oleje na 850 , u mé 850 R je chladící systém motoru připojen k chlazeni oleje vně chladiče vody taktež, tzn když nemám automat ale turbo benzin chladič oleje převodovky se mění na chladič oleje motoru ?
A jestě k chlazeni oleje na 850 , u mé 850 R je chladící systém motoru připojen k chlazeni oleje vně chladiče vody taktež, tzn když nemám automat ale turbo benzin chladič oleje převodovky se mění na chladič oleje motoru ?
_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#19 850/V70 I automat - VAROVÁNÍ
Tak jsem kouk pod kapotu a pevně doufam, že to datum výměny chladící směsi není datum poslední výměny. Jestli jo, tak potěš koště. Před zimou tam jde nová, děj se co děj.
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 285
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Služební
#20 850/V70 I automat - VAROVÁNÍ
Proč ji tam nedáš ted ?
_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#21 850/V70 I automat - VAROVÁNÍ
Správný poznámka. OK, přijde tam hned, jak bude trocha času... tak v říjnu Ne, zjistim napřed od Adama, jestli ji tam nedával on loni na podzim. Jestli ne, tak ji tam naleju ještě teď.
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek