Znizenie spotreby (nie magnetizerom)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#1 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)
Ked uz tu bola taka debata o magnetizery podme sa bavit na rozumnejsiu temu a to je znizenie spotreby. Co treba urobit na starsom motore pre znizenie spotreby. momentalne sa mi pohybuje spotreba na hladine cca 11-12l mimo mesta, co je podla mna dost. co treba teda vymenit? zrejme filter vzduchu urcite, ale co dalej? pozriet sviecky? ...
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
#2 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)
já bych vyměnil boty...asi máš těžký kanady, zkus sandálky a lehkou nohu
ale vážně, určo vyměň vzduch filtr, zkontroluj a dohusti pneu ( to dělá fakt dost a taky se na to celkem kašle...aspoń já jsem skleroza a nekontroluju to moc ), eventuelně bych zkusil tankovat mimo jzd - kvalita bentínu dělá taky svoje...jednou jsem natankoval na OKO, nebo ONO ?, zkrátka neměl jsem prachy a ani benzin a potřeboval jsem dojet...a spotřeba mě hnedka vystřelila oproti OMV a sHELLce o 0,5l/100km
ale vážně, určo vyměň vzduch filtr, zkontroluj a dohusti pneu ( to dělá fakt dost a taky se na to celkem kašle...aspoń já jsem skleroza a nekontroluju to moc ), eventuelně bych zkusil tankovat mimo jzd - kvalita bentínu dělá taky svoje...jednou jsem natankoval na OKO, nebo ONO ?, zkrátka neměl jsem prachy a ani benzin a potřeboval jsem dojet...a spotřeba mě hnedka vystřelila oproti OMV a sHELLce o 0,5l/100km
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#3 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)
Nebo rovnou celého řidičederek píše:já bych vyměnil boty...asi máš těžký kanady, zkus sandálky a lehkou nohu
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#4 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)
jj beriem v uvahu. obcas to trosku priskrtim, sak nato tam to turbo je. ale aj ked si davam pozor a jazdim 80-90km/h tak je ta spotreba vyssia. hovorilo sa tu niekde ze na 440T sa da dostat spotreba aj na 8l. a aj ked jazdi polovicka, ktora vie jazdit na ,,spotrebu,, tak to celkom slusne papa, takze to nebude len vodicom.Honza píše:Nebo rovnou celého řidičederek píše:já bych vyměnil boty...asi máš těžký kanady, zkus sandálky a lehkou nohu
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
#5 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)
Tak to by se potom dalo spíše než jak vylepšit spotřebu nazvat Tvůj příspěvek "jak si dát 440 turbo do pořádného tech. stavu". Tip bych to na nějaký problém s řízením motoru, nějaké čidlo apod. To fakt neni normální spotřeba a řidičem to nebude...
_________________
Volvo 740 | D24 | 1986 | SOLD
Volvo 740 | D24 | 1986 | SOLD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#6 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)
hej ja to vidim tak ze bez toho magnetizeru tu spotrebu fakt nesnizis
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#7 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)
jaký máš otáčky na volnoběh? Jinak filtrem a svíčkama začni
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#8 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)
asi po minute po nastartovani kolisaju otacky cca na 700-800. za studena lietaju od 600-2000, ale to je len prva minuta. ked po starte primacknem pedal a drzim ho na 1200-1500 tak do tej minuty je vsetko ok.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#9 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)
mrkni na barvu svíček až je vyndáš a napiš nebo dej foto
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#10 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)
jj, planujem, haynes ma aj farebne obrazky ku svieckam. momentalne rozmyslam ake kupim. ci nejake lepsie z tuningovych stranok, alebo nejake klasiky.Jarda S40 píše:mrkni na barvu svíček až je vyndáš a napiš nebo dej foto
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#11 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)
v tomto autě bych asi šel do brisků, koukni se někam na jejich tabulky, nebo NGK, Bosch a podobně
#12 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)
BRISK nikdy!!!! A už vůbec ne tuningové lepší apod. šmejdy!
Svíčky najeli 5000km a už od začátku to s nima kravilo, ale pořád jsme řešili něco jiného ( byl to dvouřaďák svíček - u vstřikování 4 obsluhovali nízké otáčky, u výfuku další 4 obsluhovali vysoké otáčky a všech 8 dohromady když se dávala čočka ) co by to mohlo způsobovat bo právě v těch přeběhových otáčkách cca 2500 - 3200 to trochu trhalo. No nakonec to začalo jezdit i chvílema na 3 a různý kombinace ( co to může být? Veškerá elektronika okolo řízení motoru zaměňována s jiného jezdícího auta ) až nakonec teda zkusíme za 1000,- koupit 8 NGKček a uvidíme. Ejhle kde byla zrada. Brisk mě absolutně zklamal! Nevěřil jsem že tak moc můžou udělat svíce a to jenom po 5000km.
Svíčky najeli 5000km a už od začátku to s nima kravilo, ale pořád jsme řešili něco jiného ( byl to dvouřaďák svíček - u vstřikování 4 obsluhovali nízké otáčky, u výfuku další 4 obsluhovali vysoké otáčky a všech 8 dohromady když se dávala čočka ) co by to mohlo způsobovat bo právě v těch přeběhových otáčkách cca 2500 - 3200 to trochu trhalo. No nakonec to začalo jezdit i chvílema na 3 a různý kombinace ( co to může být? Veškerá elektronika okolo řízení motoru zaměňována s jiného jezdícího auta ) až nakonec teda zkusíme za 1000,- koupit 8 NGKček a uvidíme. Ejhle kde byla zrada. Brisk mě absolutně zklamal! Nevěřil jsem že tak moc můžou udělat svíce a to jenom po 5000km.
_________________
Volvo 740 | D24 | 1986 | SOLD
Volvo 740 | D24 | 1986 | SOLD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#13 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)
Netuším cos měl za tak sofistikovaný motor, že měl dvě svíčky na válec a byl to 4válec (zažil jsem to pouze u RR). Ale možná ti uniklo moje "V tomto autě bych šel". Já je používám běžně (mimo S40 vevšech svých autech) a jsem plně spokojen, ovšem mít třeba T4 tak už koupím samozřejmě nějaké dražší.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#14 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)
Ještě ARJarda S40 píše:Netuším cos měl za tak sofistikovaný motor, že měl dvě svíčky na válec a byl to 4válec (zažil jsem to pouze u RR).
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
#15 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)
Tak tak, Alfa Romeo Twin Spark.Lachtan píše:Ještě ARJarda S40 píše:Netuším cos měl za tak sofistikovaný motor, že měl dvě svíčky na válec a byl to 4válec (zažil jsem to pouze u RR).
Nissaní 1.8 z Bluebirda popř. i 1.8 s Turbem v tom samém autě. 80. léta a jinak to je velmi zajímavý systém zapalování. Nicméně v letech 90. se již nepoužíval. Asi to nestálo za tu námahu.
I když po zkušenosti s tímto motorem můžu vřele doporučit a pochválit přístup Tesla Blatná ( zapalovací kabely ) jež udělali celou sadu na přání dle požadovaných rozměrů - celkem 10 kabelů - 2 zapalovací okruhy a to prosím ještě v silikonovém provedení a i s poštou to vyšlo na 912kč. V Nissanu chtějí 3500,- za sadu a v náhradě je nikdo nenabízí. Tam úplně paráda.
_________________
Volvo 740 | D24 | 1986 | SOLD
Volvo 740 | D24 | 1986 | SOLD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#16 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)
Alfu TS neznám, ale co jsem vygooglil jde o motor s přímým vstřikem, variabilním časováním a litrovým výkonem cca o 40% větším než 440 (1,8 má cca 150k a splňuje EURO 3). Navíc se tam mají používat specielní svíčky s životností 100kkm v ceně asi 10kKč za sadu 8kusů. Takže mi přijde blbost povídat, že jsou Brisky špatné, pokud v Alfě TS nevyhověly Zvláště je li tu řeč o motoru 1,7T do 440-ky, kde Brisky bohatě vyhověj. Jo a ještě se tu kdysi mluvilo o tom, že za brisky jsou na trhu vydávány i falzifikáty CE.
#17 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)
Ale já jsem použil svíčky do Nissan motoru 1.8 turbo s výkonem 88kW což = ješté méně než 1.7 Volvího turba s 88kW. AR dopsal Lachtan.
http://www.brisk.cz/index.php?page=svicky_extra.html
Byly to tyto a můžeš se podívat do katalogu Brisk, že i oni doporučují tyto svíce. A neříkej mi že je ten motor v něčem speciální že by je nemohl mít.
Kdybys ještě googlil dále k tomuto Nissanu a našel, že na jedné straně mají být teplejší svíčky a na druhé straně studěnější ( což je logické ) tak ještě před tím věz, že když zagooglíš dále tak je i možnost použít obě strany teplé nebo obě strany studené ( 6 - 5; 6 - 6; 5 - 5 v NGK) a je to dáno podnebním pásem kde je auto provozováno. V této informaci se však už doporučení liší takže někde najdeš že je dobré 6 - 5 a jinde že 6 - 6.
Co se týče falzifikátu tak to je sice pravda, rusáci to jednu dobu hodně dělali, ale tyhle svíčky byli přineseny přímo z Brisku v Táboře pěkně ještě zatepla.
Alfa pěkný, to bych za svíce nikdy nedal...ale asi to plní nějakej účel
http://www.brisk.cz/index.php?page=svicky_extra.html
Byly to tyto a můžeš se podívat do katalogu Brisk, že i oni doporučují tyto svíce. A neříkej mi že je ten motor v něčem speciální že by je nemohl mít.
Kdybys ještě googlil dále k tomuto Nissanu a našel, že na jedné straně mají být teplejší svíčky a na druhé straně studěnější ( což je logické ) tak ještě před tím věz, že když zagooglíš dále tak je i možnost použít obě strany teplé nebo obě strany studené ( 6 - 5; 6 - 6; 5 - 5 v NGK) a je to dáno podnebním pásem kde je auto provozováno. V této informaci se však už doporučení liší takže někde najdeš že je dobré 6 - 5 a jinde že 6 - 6.
Co se týče falzifikátu tak to je sice pravda, rusáci to jednu dobu hodně dělali, ale tyhle svíčky byli přineseny přímo z Brisku v Táboře pěkně ještě zatepla.
Alfa pěkný, to bych za svíce nikdy nedal...ale asi to plní nějakej účel
_________________
Volvo 740 | D24 | 1986 | SOLD
Volvo 740 | D24 | 1986 | SOLD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#18 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)
Já to pochopil jako Alfu. Nicméně jsem s Briskem byl vždy plně spokojen, Nisaan mě už Googlit nebaví. Nicméně pokud používá nějakou ochuzenou směs, tak je to obdobné. Ale myslím že v tom katalogu maj i nějaké nejasnosti, myslím že se to tu řešilo u T4-ky.Amn píše:Tak tak, Alfa Romeo Twin Spark.Nissaní 1.8 z Bluebirda popř. i 1.8 s Turbem v tom samém autě. 80. léta a jinak to je velmi zajímavý systém zapalování. Nicméně v letech 90. se již nepoužíval. Asi to nestálo za tu námahu.
I když po zkušenosti s tímto motorem můžu vřele doporučit a pochválit přístup Tesla Blatná ( zapalovací kabely ) jež udělali celou sadu na přání dle požadovaných rozměrů - celkem 10 kabelů - 2 zapalovací okruhy a to prosím ještě v silikonovém provedení a i s poštou to vyšlo na 912kč. V Nissanu chtějí 3500,- za sadu a v náhradě je nikdo nenabízí. Tam úplně paráda.
#19 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)
Oki, to už jsem jenom doplňoval Lachtanovo AR na Twin Spark. Někdo se občas podiví nad tím cože to vlastně ty taliáni vymysleli a ono ouha, nedělali to jenom oni.Jarda S40 píše:Já to pochopil jako Alfu. Nicméně jsem s Briskem byl vždy plně spokojen, Nisaan mě už Googlit nebaví. Nicméně pokud používá nějakou ochuzenou směs, tak je to obdobné. Ale myslím že v tom katalogu maj i nějaké nejasnosti, myslím že se to tu řešilo u T4-ky.Amn píše:Tak tak, Alfa Romeo Twin Spark.Nissaní 1.8 z Bluebirda popř. i 1.8 s Turbem v tom samém autě. 80. léta a jinak to je velmi zajímavý systém zapalování. Nicméně v letech 90. se již nepoužíval. Asi to nestálo za tu námahu.
I když po zkušenosti s tímto motorem můžu vřele doporučit a pochválit přístup Tesla Blatná ( zapalovací kabely ) jež udělali celou sadu na přání dle požadovaných rozměrů - celkem 10 kabelů - 2 zapalovací okruhy a to prosím ještě v silikonovém provedení a i s poštou to vyšlo na 912kč. V Nissanu chtějí 3500,- za sadu a v náhradě je nikdo nenabízí. Tam úplně paráda.
Takhle jsem třeba od mlada zjišťoval že turbo motor má jenom pár vyvolených automobilek a myslel že víc turb je v chrochtech a nakonec oturbenejch benzínů je taky požehnaně. Jj, zkušenosti a znalosti...to přichází čím je člověk starší a starší
_________________
Volvo 740 | D24 | 1986 | SOLD
Volvo 740 | D24 | 1986 | SOLD
#20 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)
OK chcem sa spytat aku znacku zhavicich sviecok mam kupit na svoj motor a este je to problem ich vymenit? zvladnem to sam? termostat som si vymenil na parkovisku pred baumaxom hned vedla je Shelka tak tam som si dolial chladiacu kvapalinu a ide to superne.. Sice isiel okolo mna nejaky rakusak a mal nejake sproste reci v materstine ale inak to trvalo cca 15min
#21 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)
Ja bych se vratil k ty spotrebe. Podle me zalezi u 4xx s 1,8T jak casto se startuje. Ja mel spotrebu do 9ti litru (vetsinou 8,5 na dalku 8 ), ale nestartoval jsem kazdy 3 km. Nejkratsi trasy co jsem jezdil bylo 12 km do prace. Jakmile jsem jezdil po meste a startoval po kazdym km tak to samo slo nahoru. Clovek co si to ode mne koupil ma pry taky spotrebu 11 litru, ale jezdi do prace 5 km. Takze neustale na studeny motor. Noha dela svoje taky si myslim. Moc lidi v dnesni dobe neumi jezdit tak jak to vyhovuje autu, ale jezdi tak, aby to vyhovovalu jemu. Coz je chyba. Prispiva tomu i dnesni celkovy styl jezdeni. Akcelerace z krizovatek, predjizdeni atd. Me to moc nevyhovuje a autu taky ne. Casto citim, ze by to chtelo trosku klidnejsi rozjezdy, ale nemuzu se nechat prevalcovat takze jsem rad, kdyz nejsem ve meste a muzu jet podle sebe.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
#22 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)
Jo jinak plati výše popsane. Dobry svíčky, čistý filtry, kvalitní olej a palivo, nahuštěné pneu. Popř. seřizený motor. Prostě se o auto starat jak je předepsáno v uživatelských manuálech.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#23 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)
Topik o svíčkách na S/V 40 najdeš v příslušné sekci. Jinak se nedivím Rakušákovi že nadával. Cladící kapalina je jedovatá a pokud ji vypustíš, tak do nádoby a do nebezpečného odpadu :!:goalie píše:OK chcem sa spytat aku znacku zhavicich sviecok mam kupit na svoj motor a este je to problem ich vymenit? zvladnem to sam? termostat som si vymenil na parkovisku pred baumaxom hned vedla je Shelka tak tam som si dolial chladiacu kvapalinu a ide to superne.. Sice isiel okolo mna nejaky rakusak a mal nejake sproste reci v materstine ale inak to trvalo cca 15min
#24 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)
Otázka jestli vědí východní sousedi co to je nebezpečný odpad
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#25 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)
chod do prdele ;DJirrka píše:Otázka jestli vědí východní sousedi co to je nebezpečný odpad
odteraz si umyvam motor za moravou na zapad. ;D
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 8 Odpovědi
- 921 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od rasto858