První problém po 3 měsíčním používání Volva 240 GL
- Autor
- Zpráva
#1 První problém po 3 měsíčním používání Volva 240 GL
Včera si tak jezdím po městě, zastavím, vypnu motor. Pak se vrátím s přáním odjezdu a po otočení zapalování nic. Mrtvo. Pojistky jsem všechny vytáhnul a znovu zasunul, pořád nic, tak jsem otevřel kapotu a ouha, levý kabel od baterky byl nějaký podezřelé volný, tak jsem s tím trochu štrajchnul, zabouchnul k baterce rukou a autí zase jezdí. Pro mě, jako pro amatéra přes techniku, je tento úspěch opravy navýsost uspokujující
Ještě to asi budu muset utáhnout klíčem, myslím, že je tam taková možnost, není-liž pravda
Ještě to asi budu muset utáhnout klíčem, myslím, že je tam taková možnost, není-liž pravda
_________________
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3717
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#2 První problém po 3 měsíčním používání Volva 240 GL
kterej dobrak tohle dal do zumpy??? :?: :?: :?: :!:
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#3 První problém po 3 měsíčním používání Volva 240 GL
Milý Stáňo, utáhni, ale spíše rozeber, vyčisti a pak utáhni. Zkontroluj aby vše pevně sedělo a mělo pevnej dotek, popřípadě mázni trochu vazelínkou. Tekou tam velké proudy a mohl by z toho bejt popřípadě i požár.
P.S. Nechápu proč jsi to dal do žumpy???
P.S. Nechápu proč jsi to dal do žumpy???
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3667
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#4 První problém po 3 měsíčním používání Volva 240 GL
Možná proto že to bylo myšleno jako žertovný příspěvek
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#5 První problém po 3 měsíčním používání Volva 240 GL
To by bylo v Lampárně, ne? Sem patří cituji "Hádky a jiné nesmysly" Jako hádka mi to nepřijde, jako nesmysl taky ne. Ale třeba nám to vysvětlí.yoby píše:Možná proto že to bylo myšleno jako žertovný příspěvek
#6 První problém po 3 měsíčním používání Volva 240 GL
Třebas počítá s tím,že se to zvrhne.Jarda S40 píše:To by bylo v Lampárně, ne? Sem patří cituji "Hádky a jiné nesmysly" Jako hádka mi to nepřijde, jako nesmysl taky ne. Ale třeba nám to vysvětlí.yoby píše:Možná proto že to bylo myšleno jako žertovný příspěvek
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#7 První problém po 3 měsíčním používání Volva 240 GL
mě nedošlo, něco jako prevence???
#8 První problém po 3 měsíčním používání Volva 240 GL
Císařpán je vůůůl...!
...už se to zvrhává...
Ne, vážně. Včera jsem taky koukal jako blázen, že je to v žumpě. Díval jsem se do moderátorskýho panelu a tam jsem žádnej záznam o přesunu neobjevil. Třeba si to Lookens rovnou napsal do žumpy.
...už se to zvrhává...
Ne, vážně. Včera jsem taky koukal jako blázen, že je to v žumpě. Díval jsem se do moderátorskýho panelu a tam jsem žádnej záznam o přesunu neobjevil. Třeba si to Lookens rovnou napsal do žumpy.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
#9 První problém po 3 měsíčním používání Volva 240 GL
Jsem to dal do žumpy preventivně. A není to žádná závažná oprava, tak protowickey píše:kterej dobrak tohle dal do zumpy??? :?: :?: :?: :!:
_________________
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
#10 První problém po 3 měsíčním používání Volva 240 GL
I když se jedná o drobnost, neboj se to dát do dvojkový sekce, nikdo ti hlavu neutrhne. :prace:
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
#11 První problém po 3 měsíčním používání Volva 240 GL
A když se v tom budu rýpat, radši v rukavicích? Kopne mě to, nekopne?Jarda S40 píše:Milý Stáňo, utáhni, ale spíše rozeber, vyčisti a pak utáhni. Zkontroluj aby vše pevně sedělo a mělo pevnej dotek, popřípadě mázni trochu vazelínkou. Tekou tam velké proudy a mohl by z toho bejt popřípadě i požár.
P.S. Nechápu proč jsi to dal do žumpy???
A čím to čistit?
_________________
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#12 První problém po 3 měsíčním používání Volva 240 GL
nekopne, je to jen 12V a čistit smirkem, dráťákem či oškrábar nožem. Prostě očistit na čistej kov, otřít do sucha hadrem, lehce potřít vazelínou a dotáhnout.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5062
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#13 První problém po 3 měsíčním používání Volva 240 GL
...a ještě k tomu =Jarda S40 píše:nekopne, je to jen 12V a...
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1886
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#14 První problém po 3 měsíčním používání Volva 240 GL
Jo nekopne, ale jestli miluješ Stáňo netradiční praktiky, tak doporučuji na prsty u nohou a rukou nasadit fajfky od svíček a ať ti někdo zastartujeLachtan píše:...a ještě k tomu =Jarda S40 píše:nekopne, je to jen 12V a...
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#15 První problém po 3 měsíčním používání Volva 240 GL
Nepleteš si to? My jsme se na vojně učili, že se to má při výslechu připínat na jiné orgány než končetiny. Ale to byla Varšavská smlouva, možná že NATO má jiné předpisy.LukášM píše:Jo nekopne, ale jestli miluješ Stáňo netradiční praktiky, tak doporučuji na prsty u nohou a rukou nasadit fajfky od svíček a ať ti někdo zastartuje
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1886
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#16 První problém po 3 měsíčním používání Volva 240 GL
Doby se mění Jardo a tebou popsanou praktiku jsem zkusil jen jednou Jen mě tak napadá, že kolikrát je lepší vyměnit svorky na beterce za nové, některé se již špatně stahují a propilovávat je nemá smysl. Někdy je dobré pro jisstotu vyměnit i zemnící kabel.Jarda S40 píše:Nepleteš si to? My jsme se na vojně učili, že se to má při výslechu připínat na jiné orgány než končetiny. Ale to byla Varšavská smlouva, možná že NATO má jiné předpisy.LukášM píše:Jo nekopne, ale jestli miluješ Stáňo netradiční praktiky, tak doporučuji na prsty u nohou a rukou nasadit fajfky od svíček a ať ti někdo zastartuje
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
#17 První problém po 3 měsíčním používání Volva 240 GL
No tak jsem to odrhnul malým kartáčkem co mám na vrtačku, decentně potřel vazelínou a jezdím dál
_________________
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek