Rozvody - V70 2.5TDi, r.v.99
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
#1 Rozvody - V70 2.5TDi, r.v.99
Zdravim vsetkych Volvakov dobrej vole
Mam V70 2.5 TDi a mam velky problem s nahonom vstrekovacieho cerpadla! Po kupe auta som spravil cca 10 000km a dal som si vymenit rozvody. Chyba - nie u origos VOLVO servisu! 4-krat za posledne 4 mesiace mi menili napinaciu kladku na remeni na strane nahonu vstrekovacieho cerpadla! Ani v origos servise si s tym nevedia dat radi(je to samozrejme pre nich dobre ze sa mi to stale kazi!!!!), teraz patrali po tom, ci by to nemohlo robit vstrek. cerpadlo alebo zanesene vstrekovace - vysledkom je ze je to OK, ale problem zostava!!! Pri starte studeneho motoru(robilo to aj v lete aj teraz v zime!) mi klepe napinacia kladka akokeby bol remen uvolneny, resp.neviem ci nedostava cez remen od niecoho rázy! Vymenili kladku, islo to super-nehovoriac o tom ze auto prestalo dymit ako strara LIZINKA,ale spravil som cca800-1000km a problem bol naspat!Teraz mi vymenili aj remen, dymivost zase ustupila, ale aj tak nemam dobry pocit!!! Tie intervali su zhruba rovnake - 800-1000km a je to v kybli! Tym klepanim kladky - beha mi do krajnych poloh(a tomu nerozumiem!) sa rozbije!
Keby mal niekto nejake skusenosti s tymto problemom, prosim o pomoc!!!!!!!!!!
Je to super auto, stve ma akurat tento problem!!!! A urcite uznate,ze s takymto problemom je to auto nespolahlive a nepredajne! Vopred dakujem za akukolvek pomoc! Na oplatku mozem poskytnut docela zaujimavy software pre VOLVO!
Mam V70 2.5 TDi a mam velky problem s nahonom vstrekovacieho cerpadla! Po kupe auta som spravil cca 10 000km a dal som si vymenit rozvody. Chyba - nie u origos VOLVO servisu! 4-krat za posledne 4 mesiace mi menili napinaciu kladku na remeni na strane nahonu vstrekovacieho cerpadla! Ani v origos servise si s tym nevedia dat radi(je to samozrejme pre nich dobre ze sa mi to stale kazi!!!!), teraz patrali po tom, ci by to nemohlo robit vstrek. cerpadlo alebo zanesene vstrekovace - vysledkom je ze je to OK, ale problem zostava!!! Pri starte studeneho motoru(robilo to aj v lete aj teraz v zime!) mi klepe napinacia kladka akokeby bol remen uvolneny, resp.neviem ci nedostava cez remen od niecoho rázy! Vymenili kladku, islo to super-nehovoriac o tom ze auto prestalo dymit ako strara LIZINKA,ale spravil som cca800-1000km a problem bol naspat!Teraz mi vymenili aj remen, dymivost zase ustupila, ale aj tak nemam dobry pocit!!! Tie intervali su zhruba rovnake - 800-1000km a je to v kybli! Tym klepanim kladky - beha mi do krajnych poloh(a tomu nerozumiem!) sa rozbije!
Keby mal niekto nejake skusenosti s tymto problemom, prosim o pomoc!!!!!!!!!!
Je to super auto, stve ma akurat tento problem!!!! A urcite uznate,ze s takymto problemom je to auto nespolahlive a nepredajne! Vopred dakujem za akukolvek pomoc! Na oplatku mozem poskytnut docela zaujimavy software pre VOLVO!
_________________
Volvo V70 SW r.v.99
D5252T
103kW/140k
The Best car in my life!!! But sometimes....
Volvo V70 SW r.v.99
D5252T
103kW/140k
The Best car in my life!!! But sometimes....
#2 Rozvody - V70 2.5TDi, r.v.99
Ahojj, upřímě tě chápu, to je hrozné, člověk zajde do servisu a chce aby miláček jezdil a ono je to spíš čím dál horší, ač jsem rodák ze SR tomu co píšeš nerozumím..
Cvaká ti napínací kladka i po několikátém vyměnění ? - nedáváš to náhodou do toho samého servisu ? vědí jak nastavit napínací kladku ? co soukolí ?
nu sosej http://www.elitecat.cz/Images/Documents ... fo/INA.pdf
Neřehtá ti spíš řemenice, můj problém než jsme se na to s Markem z T6R podívali, nebo co předvstřik kontrolovali ti ho vůbec nebo to zpozorovali jen podle té kouřivosti ?
U těhle motorů se dělá rozvod poměrně jednoduše dole na setrvačníku se nastaví HU, označíš si vačku, zaaretuješ čerpadlo povolíš kladky sundáš řemeny a nasadš nové nebo staré ale přesně tak jak tam byly většinou se předvstřik ani nastavovat nemusí, co je však u těhle motorů bolestné je dotažení řemenice minimálně momentem 350Nm, a namazáním šroubu lepidlem např. Loctite proti povolení, taky co se nám stalo byly plechy krycí rozvodů že přesně neseděli takže šla ještě jednou řemenice dolů, ale to jsou všechno vjeci které s napínacíma kladkama nemají nic společného a mechanik musí poznat zda to jde od spoda nebo z vrchu či s kladek takže zkus jiný servis
Cvaká ti napínací kladka i po několikátém vyměnění ? - nedáváš to náhodou do toho samého servisu ? vědí jak nastavit napínací kladku ? co soukolí ?
nu sosej http://www.elitecat.cz/Images/Documents ... fo/INA.pdf
Neřehtá ti spíš řemenice, můj problém než jsme se na to s Markem z T6R podívali, nebo co předvstřik kontrolovali ti ho vůbec nebo to zpozorovali jen podle té kouřivosti ?
U těhle motorů se dělá rozvod poměrně jednoduše dole na setrvačníku se nastaví HU, označíš si vačku, zaaretuješ čerpadlo povolíš kladky sundáš řemeny a nasadš nové nebo staré ale přesně tak jak tam byly většinou se předvstřik ani nastavovat nemusí, co je však u těhle motorů bolestné je dotažení řemenice minimálně momentem 350Nm, a namazáním šroubu lepidlem např. Loctite proti povolení, taky co se nám stalo byly plechy krycí rozvodů že přesně neseděli takže šla ještě jednou řemenice dolů, ale to jsou všechno vjeci které s napínacíma kladkama nemají nic společného a mechanik musí poznat zda to jde od spoda nebo z vrchu či s kladek takže zkus jiný servis
_________________
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual
#3 Rozvody - V70 2.5TDi, r.v.99 - to SKAPETR
Zdravim ta ,vopred diky za venovanie pozornosti mojmu problemu!
Takze, neviem akym sposobom to mas na aute ty, ja mam dva remene(nepocitam nahom alternatoru,serva...)
Jeden remen je ten o ktorom pises, tam nemam problem, problem je na strane vstrekovacieho cerpadla! Od vacky nahon na cerpadlo! Tam je jedna vodiaca kladka a jedna napinacia a ta mi robi starosti! Popisem postup ako mi to bolo menene
1).Kupil som auto a spravil som cca10 000km
2).Kupil som si diely na vymenu-3kladky(INA) a dva remene(Contitech-Continental)
3).Vymenil mi to jeden clovek, ma servis a rozvody vymiena na napr.Fabia,OctaviaI,VW(Passat,Audi....)
4).Spravil som cca2500-3000km a zacali moje starosti - ta napinacia kladka na strane cerpadla zacala klepat - excenter chodil do oboch krajnych poloh(akoby bol remen aj napnuty aj povoleny-tomuto naozaj nerozumiem,ze preco???) a tym sa stalo,ze kladka sa rozpadla(iba samotne telo kladky,lozisko bolo OK)
5).Tak som dal kladku na reklamaciu, chlap od ktoreho som kupoval veci(kolegov kamos)mi dal zatial novu a dal som ju vymenit znova u toho isteho chlapa!
6).Po cca 800-1000km zacala kladka buchotat znova!
7).Isiel som do original VOLVO Servisu, tam som im povedal a ukazal aky mam problem, s tym ze by som bol rad keby aj na to prisli, ako a kde vznika tento problem-samozrejme nikto mi nevie povedat ze preco to robi
.Vo VOLVE vymenili tu napinaciu kladku a cuduj sa svete po 600-800km zacala klepat zase!
9).Znova som isiel do VOLVA a dal som im auto na tyzden,lebo chceli preskusat ci nie je pridrete vstrekovacie cerpadlo-neurobili to lebo to stoji 12000Sk a sami sa zhodli,ze aj keby bolo pridrete(podla mna by sa to prejavilo hned po prvom starte motora!) s tou kladkou to nic nema! Jedine co spravili bolo,ze mi vymenili remen! Zatial som spravil 350km a nic to nerobi,ale neviem dokedy!!!
Takze nikto absolutne nikto s kym som sa o tom bavil mi nevie povedat co mam urobit ked to zacne znova klepat! Uz som z toho na prasky!!!!
Takze, neviem akym sposobom to mas na aute ty, ja mam dva remene(nepocitam nahom alternatoru,serva...)
Jeden remen je ten o ktorom pises, tam nemam problem, problem je na strane vstrekovacieho cerpadla! Od vacky nahon na cerpadlo! Tam je jedna vodiaca kladka a jedna napinacia a ta mi robi starosti! Popisem postup ako mi to bolo menene
1).Kupil som auto a spravil som cca10 000km
2).Kupil som si diely na vymenu-3kladky(INA) a dva remene(Contitech-Continental)
3).Vymenil mi to jeden clovek, ma servis a rozvody vymiena na napr.Fabia,OctaviaI,VW(Passat,Audi....)
4).Spravil som cca2500-3000km a zacali moje starosti - ta napinacia kladka na strane cerpadla zacala klepat - excenter chodil do oboch krajnych poloh(akoby bol remen aj napnuty aj povoleny-tomuto naozaj nerozumiem,ze preco???) a tym sa stalo,ze kladka sa rozpadla(iba samotne telo kladky,lozisko bolo OK)
5).Tak som dal kladku na reklamaciu, chlap od ktoreho som kupoval veci(kolegov kamos)mi dal zatial novu a dal som ju vymenit znova u toho isteho chlapa!
6).Po cca 800-1000km zacala kladka buchotat znova!
7).Isiel som do original VOLVO Servisu, tam som im povedal a ukazal aky mam problem, s tym ze by som bol rad keby aj na to prisli, ako a kde vznika tento problem-samozrejme nikto mi nevie povedat ze preco to robi
.Vo VOLVE vymenili tu napinaciu kladku a cuduj sa svete po 600-800km zacala klepat zase!
9).Znova som isiel do VOLVA a dal som im auto na tyzden,lebo chceli preskusat ci nie je pridrete vstrekovacie cerpadlo-neurobili to lebo to stoji 12000Sk a sami sa zhodli,ze aj keby bolo pridrete(podla mna by sa to prejavilo hned po prvom starte motora!) s tou kladkou to nic nema! Jedine co spravili bolo,ze mi vymenili remen! Zatial som spravil 350km a nic to nerobi,ale neviem dokedy!!!
Takze nikto absolutne nikto s kym som sa o tom bavil mi nevie povedat co mam urobit ked to zacne znova klepat! Uz som z toho na prasky!!!!
_________________
Volvo V70 SW r.v.99
D5252T
103kW/140k
The Best car in my life!!! But sometimes....
Volvo V70 SW r.v.99
D5252T
103kW/140k
The Best car in my life!!! But sometimes....
#4 Rozvody - V70 2.5TDi, r.v.99 - to SKAPETR
Buď optimista a doufej že to bylo špatným řemenem a teď to dělat nebude.maajjo píše:Zdravim ta ,vopred diky za venovanie pozornosti mojmu problemu!
Takze, neviem akym sposobom to mas na aute ty, ja mam dva remene(nepocitam nahom alternatoru,serva...)
Jeden remen je ten o ktorom pises, tam nemam problem, problem je na strane vstrekovacieho cerpadla! Od vacky nahon na cerpadlo! Tam je jedna vodiaca kladka a jedna napinacia a ta mi robi starosti! Popisem postup ako mi to bolo menene
1).Kupil som auto a spravil som cca10 000km
2).Kupil som si diely na vymenu-3kladky(INA) a dva remene(Contitech-Continental)
3).Vymenil mi to jeden clovek, ma servis a rozvody vymiena na napr.Fabia,OctaviaI,VW(Passat,Audi....)
4).Spravil som cca2500-3000km a zacali moje starosti - ta napinacia kladka na strane cerpadla zacala klepat - excenter chodil do oboch krajnych poloh(akoby bol remen aj napnuty aj povoleny-tomuto naozaj nerozumiem,ze preco???) a tym sa stalo,ze kladka sa rozpadla(iba samotne telo kladky,lozisko bolo OK)
5).Tak som dal kladku na reklamaciu, chlap od ktoreho som kupoval veci(kolegov kamos)mi dal zatial novu a dal som ju vymenit znova u toho isteho chlapa!
6).Po cca 800-1000km zacala kladka buchotat znova!
7).Isiel som do original VOLVO Servisu, tam som im povedal a ukazal aky mam problem, s tym ze by som bol rad keby aj na to prisli, ako a kde vznika tento problem-samozrejme nikto mi nevie povedat ze preco to robi
.Vo VOLVE vymenili tu napinaciu kladku a cuduj sa svete po 600-800km zacala klepat zase!
9).Znova som isiel do VOLVA a dal som im auto na tyzden,lebo chceli preskusat ci nie je pridrete vstrekovacie cerpadlo-neurobili to lebo to stoji 12000Sk a sami sa zhodli,ze aj keby bolo pridrete(podla mna by sa to prejavilo hned po prvom starte motora!) s tou kladkou to nic nema! Jedine co spravili bolo,ze mi vymenili remen! Zatial som spravil 350km a nic to nerobi,ale neviem dokedy!!!
Takze nikto absolutne nikto s kym som sa o tom bavil mi nevie povedat co mam urobit ked to zacne znova klepat! Uz som z toho na prasky!!!!
#5 Rozvody - V70 2.5TDi, r.v.99
Buď optimista a doufej že to bylo špatným řemenem a teď to dělat nebude.[/quote]
Prestavam tomu verit,ze uz to bude niekedy bez problemov! Najviac ma stve,ze na to neviem prist!!!
Prestavam tomu verit,ze uz to bude niekedy bez problemov! Najviac ma stve,ze na to neviem prist!!!
_________________
Volvo V70 SW r.v.99
D5252T
103kW/140k
The Best car in my life!!! But sometimes....
Volvo V70 SW r.v.99
D5252T
103kW/140k
The Best car in my life!!! But sometimes....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 121
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
#6 Rozvody - V70 2.5TDi, r.v.99
Čus, možná ti pomůžu, teď jsem něco podobného řešil na Golfu IV 1,9 SDI, nastavily se rozvody a po 1000km se samy zas rozhodily, přeskočil řemen o zub, nebo se to posunulo jen o půl zubu, ale auto pořád jelo, tenhle proces se stále opakoval asi 6x už jsem si připadal jako když si vymýšlím, nakonec to bylo čerpadlem, vevnitř se ulomil kousek želízka a čerpadlo de dusilo a přidíralo. Neříkám že máš to stejný, ale může v tom čerpadle něco být a řemen pruží a tím ta kladka odchází, určitě jestli to začne dělat znova, tak bych se zaměřil na čerpadlo. Dát to na stolici, popř seřídit vyčistit a přetěsnit.... toť moje zkušenost....
_________________
Nyní V70 II D5 163ps 05"
Bylo V70 II 2,4D 04", Bylo V70 II TDI 00", Bylo V70 TDI 98", Bylo 740 GLE TD USA, Bylo 850 GLE 2,5i 10V mot. B5252 manual, Bylo Černá 440 TD - D19T EGR 94"
Nyní V70 II D5 163ps 05"
Bylo V70 II 2,4D 04", Bylo V70 II TDI 00", Bylo V70 TDI 98", Bylo 740 GLE TD USA, Bylo 850 GLE 2,5i 10V mot. B5252 manual, Bylo Černá 440 TD - D19T EGR 94"
#7 Rozvody - V70 2.5TDi, r.v.99 to ghirgi
Diky, no mohlo by to byt tym cerpadlom, nieco okolo neho som vypatral v Servisnom Softe od Volva, len neviem komu to dam urobit! Priamo vo Volvo servise, kam chodim s autom to nerobia, ale niekomu to davaju,lenze drahy su na pr.el! poslal som ti na email tri pictury o tom cerpadle, ja len ze su tam rozne snimace,ktore by mali vyhodit chybu,keby sa pridieralo,ci mylim sa??
_________________
Volvo V70 SW r.v.99
D5252T
103kW/140k
The Best car in my life!!! But sometimes....
Volvo V70 SW r.v.99
D5252T
103kW/140k
The Best car in my life!!! But sometimes....
#8 Rozvody - V70 2.5TDi, r.v.99 to ghirgi
A este takato vec - teraz mi kladku nemenili, vymenili mi iba remen, ked by bolo cerpadlo pridrete, preco to nerobi teraz? neviem preco sa to neprejavuje hned. Rozhodne na tom cerpadle asi nebude vsetko OK,tak ako si pisal s tym Golfom,nieco na tom asi bude, hmmm...
_________________
Volvo V70 SW r.v.99
D5252T
103kW/140k
The Best car in my life!!! But sometimes....
Volvo V70 SW r.v.99
D5252T
103kW/140k
The Best car in my life!!! But sometimes....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 121
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
#9 Rozvody - V70 2.5TDi, r.v.99 to ghirgi
Zatím mi nic nepřišlo, pošli mi to na: krsnakjiri99@yahoo.demaajjo píše:Diky, no mohlo by to byt tym cerpadlom, nieco okolo neho som vypatral v Servisnom Softe od Volva, len neviem komu to dam urobit! Priamo vo Volvo servise, kam chodim s autom to nerobia, ale niekomu to davaju,lenze drahy su na pr.el! poslal som ti na email tri pictury o tom cerpadle, ja len ze su tam rozne snimace,ktore by mali vyhodit chybu,keby sa pridieralo,ci mylim sa??
_________________
Nyní V70 II D5 163ps 05"
Bylo V70 II 2,4D 04", Bylo V70 II TDI 00", Bylo V70 TDI 98", Bylo 740 GLE TD USA, Bylo 850 GLE 2,5i 10V mot. B5252 manual, Bylo Černá 440 TD - D19T EGR 94"
Nyní V70 II D5 163ps 05"
Bylo V70 II 2,4D 04", Bylo V70 II TDI 00", Bylo V70 TDI 98", Bylo 740 GLE TD USA, Bylo 850 GLE 2,5i 10V mot. B5252 manual, Bylo Černá 440 TD - D19T EGR 94"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 103
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: bylo V70 D5 OPTIMA, AT, MY03
#10 Rozvody - V70 2.5TDi, r.v.99
Ahoj. Něco podobného teď řeší i můj kamarád na seatu Alhamra. Stále mu přeskakoval rozvodový řemen o jeden zoubek. Měl to třikrát v servisu, měnily mu řemenici že prej hází atd. Na konec to dal do škodovky, kde mu řekli že je špatný čerpadlo (přidřený) a to že mu vždy způsobý přeskočení řemenu. Když se mu to stalo, nemohl skoro nastartovat, kouřilo mu to a špatně jelo. Možná by to opravdu mohlo být tím čerpadlem.
_________________
Volvo V70 II D5, 120kW, MY03, OPTIMA, AT
bylo Volvo V70 2,5D, 103kW(140PS), r.v.1999, černá, radio SC901 s 3CD changer, šíbr.
http://www.oriasis.info
Volvo V70 II D5, 120kW, MY03, OPTIMA, AT
bylo Volvo V70 2,5D, 103kW(140PS), r.v.1999, černá, radio SC901 s 3CD changer, šíbr.
http://www.oriasis.info
#11 Rozvody - V70 2.5TDi, r.v.99 to MichalK
Zdravim ta, mne to prave nesposobi to ze by mi preskocil remen,aspon tak mi povedali vo VOLVE,len mi zacne klepat ta napinacia kladka. A to cerpadlo sa musi vymenit za nove alebo zalezi od poskodenia a da sa repasovat?? Predpokladam,ze nove stoji okolo 50 000-100 000Sk, coz je dost huste!
Este by som mal taku debilnu otazocku - ako dam prispevok(odpoved) aby tam bolo vidiet naco reagujem, v tvojom prispevku je - maajjo napsal: a text co som pisal ja
velmi sa tu este nevyznam :poc:
Este by som mal taku debilnu otazocku - ako dam prispevok(odpoved) aby tam bolo vidiet naco reagujem, v tvojom prispevku je - maajjo napsal: a text co som pisal ja
velmi sa tu este nevyznam :poc:
_________________
Volvo V70 SW r.v.99
D5252T
103kW/140k
The Best car in my life!!! But sometimes....
Volvo V70 SW r.v.99
D5252T
103kW/140k
The Best car in my life!!! But sometimes....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 103
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: bylo V70 D5 OPTIMA, AT, MY03
#12 Rozvody - V70 2.5TDi, r.v.99 to MichalK
Čerpadlo se asi repasovat dá cena cca 15 000,-Kč. Ještě je možnost staršího čerpadla, ale tam bych se zase bál že se to za chvíli může stát zas (leda by bylo málo jetý - nějaká bouračka s autem co má málo najeto). Moc jsem ti neporadil, ale zas takové zkušenosti s tím nemám.maajjo píše:Zdravim ta, mne to prave nesposobi to ze by mi preskocil remen,aspon tak mi povedali vo VOLVE,len mi zacne klepat ta napinacia kladka. A to cerpadlo sa musi vymenit za nove alebo zalezi od poskodenia a da sa repasovat?? Predpokladam,ze nove stoji okolo 50 000-100 000Sk, coz je dost huste!
Este by som mal taku debilnu otazocku - ako dam prispevok(odpoved) aby tam bolo vidiet naco reagujem, v tvojom prispevku je - maajjo napsal: a text co som pisal ja
velmi sa tu este nevyznam :poc:
_________________
Volvo V70 II D5, 120kW, MY03, OPTIMA, AT
bylo Volvo V70 2,5D, 103kW(140PS), r.v.1999, černá, radio SC901 s 3CD changer, šíbr.
http://www.oriasis.info
Volvo V70 II D5, 120kW, MY03, OPTIMA, AT
bylo Volvo V70 2,5D, 103kW(140PS), r.v.1999, černá, radio SC901 s 3CD changer, šíbr.
http://www.oriasis.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 103
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: bylo V70 D5 OPTIMA, AT, MY03
#13 Rozvody - V70 2.5TDi, r.v.99 to MichalK
stačí dole pod příspěvkem na který chceš reagovat kliknout na "CITACE"maajjo píše:Este by som mal taku debilnu otazocku - ako dam prispevok(odpoved) aby tam bolo vidiet naco reagujem, v tvojom prispevku je - maajjo napsal: a text co som pisal ja
velmi sa tu este nevyznam :poc:
_________________
Volvo V70 II D5, 120kW, MY03, OPTIMA, AT
bylo Volvo V70 2,5D, 103kW(140PS), r.v.1999, černá, radio SC901 s 3CD changer, šíbr.
http://www.oriasis.info
Volvo V70 II D5, 120kW, MY03, OPTIMA, AT
bylo Volvo V70 2,5D, 103kW(140PS), r.v.1999, černá, radio SC901 s 3CD changer, šíbr.
http://www.oriasis.info
#14 Rozvody - V70 2.5TDi, r.v.99 to MichalK
Tiez by som to videl skor na opravu ako vymenu za nejake stare(clovek nikdy nevie co kupuje!!!)Čerpadlo se asi repasovat dá cena cca 15 000,-Kč. Ještě je možnost staršího čerpadla, ale tam bych se zase bál že se to za chvíli může stát zas (leda by bylo málo jetý - nějaká bouračka s autem co má málo najeto). Moc jsem ti neporadil, ale zas takové zkušenosti s tím nemám.
Len neviem kto to v mojom okoli (Nové Mesto nad Váhom) resp. na zapadnom slovensku alebo na morave opravuje
_________________
Volvo V70 SW r.v.99
D5252T
103kW/140k
The Best car in my life!!! But sometimes....
Volvo V70 SW r.v.99
D5252T
103kW/140k
The Best car in my life!!! But sometimes....
#15 Rozvody - V70 2.5TDi, r.v.99
nove čerpadlo mají na elitu asi za 35 tis a co se týká elektroniky tak jedinné co si čerpadlo hlídá je nastavování dávky, je tam na hlavě čerpadla zkratový kroužek který vyhodnocuje dobu za jakou pružina vrátí táhlo to vyhodnocuje řídící jednotka pokud by se páka přidřela tak se okamžitě zastaví přívod paliva, ale to se zadíráním čerpadla jako takového nemá nic společného dnes už je na tyhle bosch čerpadla dostatek ND a servisů haba a myslím i na SR
_________________
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual
#16 Rozvody - V70 2.5TDi, r.v.99
Diky, prave vyhladavam servis,kde by sa to dalo aspon rozobrat(vo VOLVO srevise to nerobia!) a zistit ci je v nom zrada alebo nie!skapetr píše:nove čerpadlo mají na elitu asi za 35 tis a co se týká elektroniky tak jedinné co si čerpadlo hlídá je nastavování dávky, je tam na hlavě čerpadla zkratový kroužek který vyhodnocuje dobu za jakou pružina vrátí táhlo to vyhodnocuje řídící jednotka pokud by se páka přidřela tak se okamžitě zastaví přívod paliva, ale to se zadíráním čerpadla jako takového nemá nic společného dnes už je na tyhle bosch čerpadla dostatek ND a servisů haba a myslím i na SR
Na adresu vsetkych ludi ktory sa mi ozvali a pomohli mi s mojim problemom - chlapi DIKY! Som rad,ze existuju ludia,ktory su ochotni nieco spravit pre druheho(pre vas neznameho cloveka)
dneska sa s tym clovek casto nestretne! Ak by niekto chcel - mam program VADIS-servisny manual na ALL VOLVO CARS do r.v. 2005, ma to velkost okolo 4GB takze tych info je tam spusta(co a ako vymenit,diagnostika sa mi vsak doposial nepodarila spojazdnit-ETC2000), da sa to stiahnut cez torrent, kto chce tomu to poslem aj s navodom na install
Apropo DIAGNOSTIKA - videl som ze niekto co mi tu napisal ma take Volvo ako ja,s kamosom sa trapime s diagnostikou,skusil som uz 4druhy kablov(na OBDII) a softwerov,ale ziadny sa nam este nepodarilo spojit s autom.
_________________
Volvo V70 SW r.v.99
D5252T
103kW/140k
The Best car in my life!!! But sometimes....
Volvo V70 SW r.v.99
D5252T
103kW/140k
The Best car in my life!!! But sometimes....
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#17 Rozvody - V70 2.5TDi, r.v.99
Tak co se týká těch rozvodů, viděl bych to taky na čerpadlo. U nás je na to specializovaná firma Pento.
Co se týká Vadisu, bez převodníku ti diagnostika nepojede.
Co se týká Vadisu, bez převodníku ti diagnostika nepojede.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1323
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#18 Rozvody - V70 2.5TDi, r.v.99
Pokud jezdíš přes Brno,je zde několik speciálek na čerpadla a Bosch servis v Kuřimi je prej taky dobrej.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
#19 Rozvody - V70 2.5TDi, r.v.99
Ahoj, k tomu prevodniku - da sa to niekde zohnat? Kolko to stoji?jarek.krizan píše:Tak co se týká těch rozvodů, viděl bych to taky na čerpadlo. U nás je na to specializovaná firma Pento.
Co se týká Vadisu, bez převodníku ti diagnostika nepojede.
Zatial cakam na to,aby som sa mohol objednat do servisu,kde vedia opravovat cerpadlo, ktore mam ja, v celej SR je takychto firiem az 5, takze je natresk! Vyzera to,ze az do polovice Januara 2008 sa mozem na Volvika iba smutne pozerat
_________________
Volvo V70 SW r.v.99
D5252T
103kW/140k
The Best car in my life!!! But sometimes....
Volvo V70 SW r.v.99
D5252T
103kW/140k
The Best car in my life!!! But sometimes....
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 912
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#20 Rozvody - V70 2.5TDi, r.v.99
VCT-2000 už jsme se tady o tom někde bavili, cena se pohybuje kolem 60-68tis i s kabelem maš-li těch par drobnejch navic investuj, ale funguje pouze na modely od r.v.99
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
#21 Rozvody - V70 2.5TDi, r.v.99
No asi vydrzim aj bez tohomarra píše:VCT-2000 už jsme se tady o tom někde bavili, cena se pohybuje kolem 60-68tis i s kabelem maš-li těch par drobnejch navic investuj, ale funguje pouze na modely od r.v.99
_________________
Volvo V70 SW r.v.99
D5252T
103kW/140k
The Best car in my life!!! But sometimes....
Volvo V70 SW r.v.99
D5252T
103kW/140k
The Best car in my life!!! But sometimes....
#22 Rozvody - V70 2.5TDi, r.v.99
Som tu zase naspat a par info! Dal som si pozriet v Bosch servise to vstrekovacie cerpadlo, bolo OK, takze tym to nebolo(uz ked bolo dole, nechal som vymenit loziska a vsetky tesnenia - teraz je ako nove!) Veduci mi tam povedal,ze bol velmi napnuty remen,ze sa tym niekto snazil dostelovat cerpadlo(?kladka sa natacalo stale rovnako,tak tomu nerozumim?), teraz ta kladka netrieska,ale hned po nahodeni cerpadla,remena a novej kladky(stara bola zase rozbita) sa vynoril dalsi problem!!! Otacky motora su napr. 1500/min, dam neutral, otacky klasaju na volnobeh - potialto je to OK - ked sa vsak dostanu na uroven 800/min - tam je volnobeh - klesnu este asi o 50/min, motor sa zatrasie akoby mal skapat - trva to asi 1sekundu a vrati sa to na 800/min. Toto mi predtym nerobilo!!! Volal som do servisu a povedali mi ze by este pozreli vtrekovace, podla mna je to hlupost, studene starty su v pohode, motor ide na vsetky valce, takze tam problem nevidim!!! Hlavne ked mi pred opravou cerpadla povedali,ze ked vytiahnu vtrekovace-chcel som aby ich skontrolovali-tak uz by ich musel dat nove! Doteraz sa mi este nic taketo nestavalo! Kladka sa zda ze bude OK,zase zacal blbnut ten volvobeh!
_________________
Volvo V70 SW r.v.99
D5252T
103kW/140k
The Best car in my life!!! But sometimes....
Volvo V70 SW r.v.99
D5252T
103kW/140k
The Best car in my life!!! But sometimes....
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9 Odpovědi
- 922 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od vrabi
-
- 13 Odpovědi
- 2044 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od IgorS
-
- 11 Odpovědi
- 834 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od karelvolvo
-
- 7 Odpovědi
- 692 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od smolda
-
- 33 Odpovědi
- 2066 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Marten