tokyo motor show 2007
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1481
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#1 tokyo motor show 2007
ahoj vsem.
tak jsen tady v Tokyu nezahalel a nasel si trochu casu a navstivil vyrocni autosalon Tokyo motor show 2007.
lepsi zazitek mi zatim japonsko nenabidlo.
dnes byl nejlepsi den zajezdu a zadny jiny ho nemuze prekonat. na autosalonu jsem byl 5 hodin. vyfotil jsem tolik fotek,ze se mi nevesly na kartu (mam jen 256mb ), a tak jsem je musel probrat uz na vystavisti. ke konci jsem mazal zbytecne fotky a zmensil kvalitu na SQ1, aby se to veslo.
Volvo (vsechny soucastne modely a taky Duett z roku 53), rolls royce, maseratti, bentley, maybach 62, chrysler 300C, nebo Lexus LS 600 hovori za vse.
k tomu ty nejkrasnejsi japonky u kazdeho auta.....
navic hosteska nemuze byt uplne blba, protoze auto i slovne predstavuje. povidani o V70 v japonstine bylo velmi poucne
tak jsen tady v Tokyu nezahalel a nasel si trochu casu a navstivil vyrocni autosalon Tokyo motor show 2007.
lepsi zazitek mi zatim japonsko nenabidlo.
dnes byl nejlepsi den zajezdu a zadny jiny ho nemuze prekonat. na autosalonu jsem byl 5 hodin. vyfotil jsem tolik fotek,ze se mi nevesly na kartu (mam jen 256mb ), a tak jsem je musel probrat uz na vystavisti. ke konci jsem mazal zbytecne fotky a zmensil kvalitu na SQ1, aby se to veslo.
Volvo (vsechny soucastne modely a taky Duett z roku 53), rolls royce, maseratti, bentley, maybach 62, chrysler 300C, nebo Lexus LS 600 hovori za vse.
k tomu ty nejkrasnejsi japonky u kazdeho auta.....
navic hosteska nemuze byt uplne blba, protoze auto i slovne predstavuje. povidani o V70 v japonstine bylo velmi poucne
- Přílohy
-
- PB050472web.JPG (31.96 KiB) Zobrazeno 1288 x
-
- PB050463web.JPG (43.6 KiB) Zobrazeno 1289 x
-
- PB050460web.JPG (46.63 KiB) Zobrazeno 1287 x
-
- PB050458web.JPG (45.63 KiB) Zobrazeno 1287 x
-
- PB050453web.JPG (49.72 KiB) Zobrazeno 1288 x
-
- PB050448web.JPG (60.6 KiB) Zobrazeno 1288 x
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2415
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#2 tokyo motor show 2007
Ten poslední model je fakt super, od kdy je předpokládaná výroba ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1106
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Č.Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
#3 tokyo motor show 2007
Paráda, ale poslední model je prostě nádhera.
_________________
S80 D5 120kW 2003 manual silver
V40 1.8i 92kW B4184SM 6/99 blackmetal
S80 D5 120kW 2003 manual silver
V40 1.8i 92kW B4184SM 6/99 blackmetal
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 92
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Oelsnitz / Vogtland
- Vůz: 960 B6304F, automat, r.v. 1990
#4 tokyo motor show 2007
Moc hezký, už se těšim až vyschnou oceány. Pak se kamionem taky podívám do Japonska
_________________
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#5 tokyo motor show 2007
Nejkrasnejsi japonky
Fuj ta C30 to je proste odporny :?
Fuj ta C30 to je proste odporny :?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1481
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#6 tokyo motor show 2007
posledni model se bude delat tusim ze tam bylo napsano - vyroba od r 53
C30 je trochu jinak karosovany ford focus. jel jsem s tim v Brne a jelo se stim jako s Focusem. zejmena, kdyz tam das motor 1.8 tdci. nove se do C30 dava zani plato, ktere zakryva zavazadlovy prostor.
C30 je trochu jinak karosovany ford focus. jel jsem s tim v Brne a jelo se stim jako s Focusem. zejmena, kdyz tam das motor 1.8 tdci. nove se do C30 dava zani plato, ktere zakryva zavazadlovy prostor.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1886
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#7 tokyo motor show 2007
Designový odborník Tak mě se líbí jen zezadu, tam je to odkaz na 480 a P1800 ES, ale předek je jako u každého jiného Volva a tady si myslím mohli designéři vyhrát o kapku víceDrtic píše: Nejkrasnejsi japonky
Fuj ta C30 to je proste odporny :?
Jinak jízdní vlastnosti jsou opravdu dobré, jak píše Pekelník je to Focus. Jel jsem s dieselovou 1.6 a myslím, že na normální ježdění i tento motor bohatě stačí. Co na C30 zbožňuju je interiér
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4125
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#8 tokyo motor show 2007
Ten tam bohužel nedávaj - tuším že je ryze fordí. Do C30 dávaj jen ty Ford-PSA 1,6 a 2,0 (d/hdi/tdci). Ta 1,8 která má u Fordů v současný době 92 kW by byla určitě zajímavej kompromis po kterým by spousta lidí šáhlo (už jen kvůli škatulkování podle povinnýho ručení).pekelnik píše:jelo se stim jako s Focusem. zejmena, kdyz tam das motor 1.8 tdci.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#9 tokyo motor show 2007
Já si zkuil benzín 1.8 a taky to nebylo na ten kousek zlé, rozhodně by se na to dalo zvyknout, mladé se to taky líbí (furt ji na to 480-tku ne a ne ukecat )LukášM píše:Jel jsem s dieselovou 1.6 a myslím, že na normální ježdění i tento motor bohatě stačí. Co na C30 zbožňuju je interiér
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1481
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#10 tokyo motor show 2007
sorry, byla to asi 2.0 a ne 1.8. jede so solidne a drzi to na ceste. proti C30 nic moc nemam. je pravda, ze mohli udelat jiny predek, aby auto nemuseli ukazovat vsude jen zezadu.
ja focuse mel a vratil jsem se hezky rychle k velkemu volvu. i kdyz se stratou cca 130000kc za rok. zatim nejhorsi investice meho zivota.
ja focuse mel a vratil jsem se hezky rychle k velkemu volvu. i kdyz se stratou cca 130000kc za rok. zatim nejhorsi investice meho zivota.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4125
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#11 tokyo motor show 2007
JJ, s 2,0D jsem taky jel. Jede moc hezky, motor skoro neni slyšet, trochu mi tam chybělo brumlání pětiválce. Kromě toho, že to neni auto důstojný dospělýho chlapa proti C30 taky nic nemám. Bejt mi něco mezi 20-25ti a mít na ní tak neni co řešit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1481
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#12 tokyo motor show 2007
tak tak. je to auto, konstruovane pro bohate mestske mlade lidi. to byla cilova skupina automobilky.
ale u nas toto skatulkovani moc neplati. nevim o nikom,kdo by si ji v tomto veku koupil (nebo ji chtel a byla mu rodici koupena). spis ji kupuji bohati podnikatele pro sve ... cokoli zenskeho rodu. (manzelka, milenka....)
mladosi si asi koupi audi S4 (a ne A3), bmw 3XX, nebo si vytuni za tesky prachy alespon ochcavku, nebo golfa aby byli IN
ale u nas toto skatulkovani moc neplati. nevim o nikom,kdo by si ji v tomto veku koupil (nebo ji chtel a byla mu rodici koupena). spis ji kupuji bohati podnikatele pro sve ... cokoli zenskeho rodu. (manzelka, milenka....)
mladosi si asi koupi audi S4 (a ne A3), bmw 3XX, nebo si vytuni za tesky prachy alespon ochcavku, nebo golfa aby byli IN
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1886
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#13 tokyo motor show 2007
Proboha proč? Jeden je v rodině velmi krátce, čeho se mám obávat?pekelnik píše: ja focuse mel a vratil jsem se hezky rychle k velkemu volvu. i kdyz se stratou cca 130000kc za rok. zatim nejhorsi investice meho zivota.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1481
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#14 tokyo motor show 2007
jen ti lehce vyjevim sve kalkulace, protoze tato debata uz by patrila spis do soudku o vsem moznem, protoze nema s tokyjskym autosalonem nic spolecneho
takze: focuse jsem si vybral, protoze jsme meli dlouho v rodine fordy (escort r.v. 87 a pak r.v. 96). mel motor TDDI 1.8 a ja chtel kombika, diesela s klimou. na to ford sedel idealne. Tak jsem koupil v roce 2003 zeleneho focuse ,do provozu 1/2000, vybava socka, jen pridano ABS a klima. (el okna to ma ve standartu). auto bylo v dobrem stavu az na lehkou korozi zadnich patych dveri a jezdilo celkem slusne. cena 240000kc.
rozvody a vymena oleje 9000kc, desticky a kotouce asi 9000, spojka 13000, zimni gumy 10000, oprava zadreneho podavaciho cerpadla 30000 (ano tricet) takze spotrebni veci (az na to cerpadlo) a pak jsme ho prodali po roce za 165000, protoze by potreboval nove zhavici svicky - v zime moc nestartoval, na jare nove letni gumy a tak. navic jsme staveli barak a potrebovali jsme prachy. takze jsem koupil zase volvo (S90) a jeste mi 30000 zbylo. protekl jsem tedy cca 146000kc
takze: focuse jsem si vybral, protoze jsme meli dlouho v rodine fordy (escort r.v. 87 a pak r.v. 96). mel motor TDDI 1.8 a ja chtel kombika, diesela s klimou. na to ford sedel idealne. Tak jsem koupil v roce 2003 zeleneho focuse ,do provozu 1/2000, vybava socka, jen pridano ABS a klima. (el okna to ma ve standartu). auto bylo v dobrem stavu az na lehkou korozi zadnich patych dveri a jezdilo celkem slusne. cena 240000kc.
rozvody a vymena oleje 9000kc, desticky a kotouce asi 9000, spojka 13000, zimni gumy 10000, oprava zadreneho podavaciho cerpadla 30000 (ano tricet) takze spotrebni veci (az na to cerpadlo) a pak jsme ho prodali po roce za 165000, protoze by potreboval nove zhavici svicky - v zime moc nestartoval, na jare nove letni gumy a tak. navic jsme staveli barak a potrebovali jsme prachy. takze jsem koupil zase volvo (S90) a jeste mi 30000 zbylo. protekl jsem tedy cca 146000kc
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 501
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#15 tokyo motor show 2007
Jéé, já myslel že japonky jsou jen kreslený !
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5061
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#16 tokyo motor show 2007
Myslíš Manga?
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 501
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#17 tokyo motor show 2007
A co já vím, takový ty hentaj ony pohádky
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#18 tokyo motor show 2007
My víme máš toho na disku dostdrewid píše:takový ty hentaj ony pohádky
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4125
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#19 tokyo motor show 2007
Japonky sou dobrý, akorát maj vždycky dole takový divný čtverečky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3717
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#20 tokyo motor show 2007
aaaaa, panove jsou znalci. Muzu dodat nejakej matros kdyby byl zajem
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5061
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#21 tokyo motor show 2007
Tak šup šup, alespoň nějaký vzorek
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3717
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#22 tokyo motor show 2007
snad cistej odkaz http://www.extrahentai.com/submit/profi ... aisex.htmlLachtan píše:Tak šup šup, alespoň nějaký vzorek
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#23 tokyo motor show 2007
wickey píše:aaaaa, panove jsou znalci. Muzu dodat nejakej matros kdyby byl zajem
Řekl bych, že není problém něco takového najít
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 917 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pekelnik
-
- 24 Odpovědi
- 2823 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 28 Odpovědi
- 2786 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 24 Odpovědi
- 2278 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od standa
-
- 20 Odpovědi
- 1193 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tod2