Tak konečně. Mám dvojku a jsem šťastný jako blecha.
- Autor
- Zpráva
#26 Tak konečně. Mám dvojku a jsem šťastný jako blecha.
Tak jsem se dneska pustil do pucování interiéru. Na palubovku jsem použíl vlhčené ubrousky, takové ty modré, na ruce, a fungovalo to velmi dobře. Na čalounění jsem použil sprej od firmy Coyote, že by to extra pomohlo to ne, ale tak snad to zítra prokoukne. Používá na to někdo z vás Vanish? Asi ho použiju na čalounění v kufru.
Taky jsem na okna nastříkal aktivní pěnu od firmy Coyote, to se zdá účinné a skla vypadají o dost čistější. Každý takový sprej od této firmy stojí cca 55 Kč.
Asi ještě něco pořídím na plasty kolem dveří. Nemá někdo vnitřní těsnění na levé zadní dveře?
Včera jsem umýval karoserii, samozřejmě mi pomáhají bráška a ségra, rodičům o autě řekneme až v pátek, a to tak, že půjdeme na procházku a bez varování půjdu k autu a začnu ho odemykat
Nějak mi vypadl takový světlý plast, cca 10x2 cm co je vzadu nad tou kontrolkou zapnutí páse řidiče, nevíte, k čemu je? Vedou k němu jakési dráty, ale zdá se mi, že jsou v tom plastu jen "usazené", bez nějaké funkce. Už bylo šero, moc jsem na to neviděl...
Tak jsem ho tam zpátky "štrajchnul".
Dnes mi došly papíry na poštu, snad zítra stihnu auto i pojistit i zajet na evidenčku, už mě svrbí noha, chci jezdit!!! :ryma:
Taky jsem na okna nastříkal aktivní pěnu od firmy Coyote, to se zdá účinné a skla vypadají o dost čistější. Každý takový sprej od této firmy stojí cca 55 Kč.
Asi ještě něco pořídím na plasty kolem dveří. Nemá někdo vnitřní těsnění na levé zadní dveře?
Včera jsem umýval karoserii, samozřejmě mi pomáhají bráška a ségra, rodičům o autě řekneme až v pátek, a to tak, že půjdeme na procházku a bez varování půjdu k autu a začnu ho odemykat
Nějak mi vypadl takový světlý plast, cca 10x2 cm co je vzadu nad tou kontrolkou zapnutí páse řidiče, nevíte, k čemu je? Vedou k němu jakési dráty, ale zdá se mi, že jsou v tom plastu jen "usazené", bez nějaké funkce. Už bylo šero, moc jsem na to neviděl...
Tak jsem ho tam zpátky "štrajchnul".
Dnes mi došly papíry na poštu, snad zítra stihnu auto i pojistit i zajet na evidenčku, už mě svrbí noha, chci jezdit!!! :ryma:
_________________
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1736
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#27 Tak konečně. Mám dvojku a jsem šťastný jako blecha.
Mříž s opěrkou mám, světlý plast je osvětlení popelníku...
Jinak děkuji za pochvalu, dobře se to čte. Klidně můžete častějc...
Jinak děkuji za pochvalu, dobře se to čte. Klidně můžete častějc...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
#28 Tak konečně. Mám dvojku a jsem šťastný jako blecha.
Haby jsi z toho nezpychnul ty veličino jedna!
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
#29 Tak konečně. Mám dvojku a jsem šťastný jako blecha.
Tak píšu další příspěvek a dodávám další fotky.
Vytahl jsem vnitřní výplň ze sololitu a čalounění z kufrových dveří a to samé u pravého čalounění kufru. Sololit se totiž změnil skoro v rozpadlý papír, takže si to chci jakštakš zrenovovat.
(mimochodem zadní rezavé páté dveře pořád mám)
Občas mě zlobí motor. Musím dojít, 3x čepnout benzín plynem, pak sešlápnout plyn, vytáhnout sytič, nahodit a většinou nezhasne (ehm většinou), dneska třeba nezhasl, ale při rozjezdu na malinkou vyvíšeninu na parkovišti motor zhasl, začne se kuckat a zhasne. Pak ho natočím, vytočím a jede.
Mé "zážitky":
Umytí auta ruční myčkou + natření leštěnkou za 65 Kč (tvrdá práce na 3 hodiny)
Vymontování předního pravého repra (chtěl jsem sdělat celé čalounění dveří, ale zničil jsem šroub u kliky, to fakt nešlo vyšrubovat) a nahmatání vypadlého káblu, napojil jsem, reprák jede.
Luxování, čištění čalounění a textilií v interiéru.
Kartáčování rezervy - přední strana práce na 5 hodin aby se leskla Zadní strana se asi lesknout nebude ať udělám co udělám
Po příchodu k vozu - prázdné pneu, vyhrabání z trávy (na prázdném kole), na betonu hledání umístění heveru, pak ulomení klíče
V pneuservisu - zjištění, že mám v kole duši Takže už jezdím na zalepené duši.
Po 30ti minutách přestaly blikat výstražné světla (jaksi se zakuckaly) pak jsem je zase rozcvakal přepinačem...
Řízení táhne patrně doprava, volant musím mít vždy nejmíň o 1 - 2 cm doleva abych jel rovně...
Nutně potřebuju sehnat zadní opěrky, Stando tak máš je, prodáš je??????????
Mám ruplé něco v opěradlu v sedle řidiče, zabořené záda, nejde regulovat to prostřední kolečko, opěrka je rozvyklaná totál. Nemáte někdo slušné přední sedačky do dvojky?
Vytahl jsem vnitřní výplň ze sololitu a čalounění z kufrových dveří a to samé u pravého čalounění kufru. Sololit se totiž změnil skoro v rozpadlý papír, takže si to chci jakštakš zrenovovat.
(mimochodem zadní rezavé páté dveře pořád mám)
Občas mě zlobí motor. Musím dojít, 3x čepnout benzín plynem, pak sešlápnout plyn, vytáhnout sytič, nahodit a většinou nezhasne (ehm většinou), dneska třeba nezhasl, ale při rozjezdu na malinkou vyvíšeninu na parkovišti motor zhasl, začne se kuckat a zhasne. Pak ho natočím, vytočím a jede.
Mé "zážitky":
Umytí auta ruční myčkou + natření leštěnkou za 65 Kč (tvrdá práce na 3 hodiny)
Vymontování předního pravého repra (chtěl jsem sdělat celé čalounění dveří, ale zničil jsem šroub u kliky, to fakt nešlo vyšrubovat) a nahmatání vypadlého káblu, napojil jsem, reprák jede.
Luxování, čištění čalounění a textilií v interiéru.
Kartáčování rezervy - přední strana práce na 5 hodin aby se leskla Zadní strana se asi lesknout nebude ať udělám co udělám
Po příchodu k vozu - prázdné pneu, vyhrabání z trávy (na prázdném kole), na betonu hledání umístění heveru, pak ulomení klíče
V pneuservisu - zjištění, že mám v kole duši Takže už jezdím na zalepené duši.
Po 30ti minutách přestaly blikat výstražné světla (jaksi se zakuckaly) pak jsem je zase rozcvakal přepinačem...
Řízení táhne patrně doprava, volant musím mít vždy nejmíň o 1 - 2 cm doleva abych jel rovně...
Nutně potřebuju sehnat zadní opěrky, Stando tak máš je, prodáš je??????????
Mám ruplé něco v opěradlu v sedle řidiče, zabořené záda, nejde regulovat to prostřední kolečko, opěrka je rozvyklaná totál. Nemáte někdo slušné přední sedačky do dvojky?
- Přílohy
-
- Obr.(13).jpg (87.26 KiB) Zobrazeno 2355 x
-
- Obr.(11).jpg (75.55 KiB) Zobrazeno 2355 x
-
- Obr.(10).jpg (71.6 KiB) Zobrazeno 2356 x
-
- Obr.(5).jpg (50.28 KiB) Zobrazeno 2353 x
-
- Obr.(4).jpg (50.8 KiB) Zobrazeno 2360 x
-
- Obr.(1).jpg (56.76 KiB) Zobrazeno 2361 x
-
- Obr.(61).jpg (87.87 KiB) Zobrazeno 2354 x
_________________
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 396
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
#30 Tak konečně. Mám dvojku a jsem šťastný jako blecha.
Nevzdávat, nevzdávat, nevzdávat.
K motoru jediné doporučení - včas a s člověkem, který cítí volvo, stanovit diagnozu a podle toho jednat - každá součástka má bohužel jen jeden život.
Až budeš řešit jen opěrky hlavy, budeš za vodou
K motoru jediné doporučení - včas a s člověkem, který cítí volvo, stanovit diagnozu a podle toho jednat - každá součástka má bohužel jen jeden život.
Až budeš řešit jen opěrky hlavy, budeš za vodou
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
#31 Tak konečně. Mám dvojku a jsem šťastný jako blecha.
Já pojedu za Jarkem Křižanem, jen si musím sehnat finance...lookens píše:Nevzdávat, nevzdávat, nevzdávat.
K motoru jediné doporučení - včas a s člověkem, který cítí volvo, stanovit diagnozu a podle toho jednat - každá součástka má bohužel jen jeden život.
Až budeš řešit jen opěrky hlavy, budeš za vodou
_________________
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#32 Tak konečně. Mám dvojku a jsem šťastný jako blecha.
Kdy? Já tam možná pojedu také, takže by sme se domluvili a nějak to spojili.Staňa H. píše: Já pojedu za Jarkem Křižanem, jen si musím sehnat finance...
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
#33 Tak konečně. Mám dvojku a jsem šťastný jako blecha.
No chtěl bych co nejdřív, ale nevím jak to zkloubím s mamčiným "diktátem", nejlepší by to bylo do konce listopadu.Sibr píše:Kdy? Já tam možná pojedu také, takže by sme se domluvili a nějak to spojili.Staňa H. píše: Já pojedu za Jarkem Křižanem, jen si musím sehnat finance...
_________________
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#34 Tak konečně. Mám dvojku a jsem šťastný jako blecha.
Sorry je to blbost teď jsem si všiml odkud jsi jsem myslel že jsi z Prahy
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 396
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
#35 Tak konečně. Mám dvojku a jsem šťastný jako blecha.
Tak co - nejaky posun?
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1481
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#36 Tak konečně. Mám dvojku a jsem šťastný jako blecha.
Martine, probírají se 245 - tedy kombi . V 244 byly zadní opěrky na přání , t.j. málokdo je tam má. dávali se víc do 264 a to až v modelu 79-. viděl jsem je nejvíce na 264GLEmartinopel píše:Ale 244 z roku 1981 opěrky měly.jojo píše:
Dvojky z roku 88 neměly zadní opěrky, to až ty mladší. T
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 24 Odpovědi
- 2821 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Michal Teplik
-
- 4 Odpovědi
- 1013 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Solniak
-
- 29 Odpovědi
- 4107 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Numenka
-
- 29 Odpovědi
- 1742 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od eLzyx
-
- 15 Odpovědi
- 1389 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od skulda