Zendass - Saab 9-3 2.8T V6 08, ex: S80 3.2 06
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1290
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#101 Zendass - Saab 9-3 2.8T V6 08, ex: S80 3.2 06
Ja dneska jel s bramborem opravdu na pohodu, 80 okresky, 130 - 150 dalnice (byla mlha jako prase) celkove 250Km se spotrebou 6,2? Ten motor me fascinuje.
Jinak drzim palce at to das dohromady, to auto ma proste tak specifickou dusi, ze jine druhe neni.
A s tou scanii, jsem se fakt zasmal:-)
Jinak drzim palce at to das dohromady, to auto ma proste tak specifickou dusi, ze jine druhe neni.
A s tou scanii, jsem se fakt zasmal:-)
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 57
- Příspěvky: 132
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Uničov
- Vůz: Saab 9-3 2.8T 2008
#102 Zendass - Saab 9-3 2.8T V6 08, ex: S80 3.2 06
Doufám i nedoufám
Moje kapesní OBD střela za kilo se svěřila, že je tam nějaká chyba P0420 Bohužel neznám nikoho kdo by měl Tech2 se Saab kartou a vida tady moc nezaperlí
Lambdy + MAF (Bosh) dělají nějaký 4 tisíce, pohledám netěsnosti výfuku a uvidíme katy jsou vždycky ta poslední možnost, i když jich to má jen polovinu co ex
Nicméně celej výkon využívám vlastně jen při předjízdění, napojování na dálnice a závodění na semaforech automaty mě držej docela zkrátka a hlavně je úplně jinak laděnej než u S80
Ale i se sebelehčí nohou to pod 12 nejde
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 57
- Příspěvky: 132
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Uničov
- Vůz: Saab 9-3 2.8T 2008
#103 Zendass - Saab 9-3 2.8T V6 08, ex: S80 3.2 06
P0411 - Secondary Air Intake - Incorrect flow
Hádám, že to bude mít taky určitej vliv na kouřivost. Nojo, kasička se musí plnit
Hádám, že to bude mít taky určitej vliv na kouřivost. Nojo, kasička se musí plnit
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#104 Zendass - Saab 9-3 2.8T V6 08, ex: S80 3.2 06
nedostat se pod 12l? to asi bude fakt nějaký problém v motoru, já to i se čtyřkolkou (nevím jak to máš ty) a v kombíku jezdím za výrazně míň.
minimálně v Brně a kolem Ostravy jsou kluci, co by se ti na to mohli podívat. Bez toho Tech2 a trochu zkušeností se Saabem to jinak bude takové hledání stylem pokus/omylem, a to se může hodně prodražit. jestli máš FB tak pohledej ty kontakty, když tak na brňáky mám i telefon
minimálně v Brně a kolem Ostravy jsou kluci, co by se ti na to mohli podívat. Bez toho Tech2 a trochu zkušeností se Saabem to jinak bude takové hledání stylem pokus/omylem, a to se může hodně prodražit. jestli máš FB tak pohledej ty kontakty, když tak na brňáky mám i telefon
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#105 Zendass - Saab 9-3 2.8T V6 08, ex: S80 3.2 06
Já měl u naftové D2/84 kW dlouhodobou průměrnou spotřebu 5,5 L/100 km a to jsem rozhodně nebyl brzdou provozu. S benzínovou T5/184 kW jsem se dlouhodobě pod 11 L/100 km taky nedostal . Pod 10 se dají jet jen delší štreky.
Holt je potřeba ty koně taky pořádně krmit.
Holt je potřeba ty koně taky pořádně krmit.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 57
- Příspěvky: 132
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Uničov
- Vůz: Saab 9-3 2.8T 2008
#106 Zendass - Saab 9-3 2.8T V6 08, ex: S80 3.2 06
Já už mluvil s p. Svobodou z Vojkovic, ale je to dost z ruky a času zrovna taky nemám. Ale určitě se za ním zastavím snad do měsíce a uvidíme co vymyslí.
Nebo si koupím vlastní Tech, byť to není moc levná záležitost oproti vidě
Nebo si koupím vlastní Tech, byť to není moc levná záležitost oproti vidě
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#107 Zendass - Saab 9-3 2.8T V6 08, ex: S80 3.2 06
jojo Svoboda je machr. Taky jsem už k němu vezl auto z Prahy, prostě tyhle elektronicko/diagnostické věci umí asi nejlíp
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1358
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#108 Zendass - Saab 9-3 2.8T V6 08, ex: S80 3.2 06
Tak ex-Zdenovu T5 manual jsem dal v realu za 8.2l/100km na cca 600km po CR.
Naposledy upravil(a) f.e.e.t dne 24 říj 2022 18:44, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#109 Zendass - Saab 9-3 2.8T V6 08, ex: S80 3.2 06
občas mám taky pocit, že do servisu s V6tkou bych měl spíš zajet já, všichni ostatní se na té spotřebě kolem 12l podivně shodnou
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 54
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Vůz: Chrysler 300c 5.7
#110 Zendass - Saab 9-3 2.8T V6 08, ex: S80 3.2 06
Pan Svoboda z Vojkovic, je myšleno na Frýdecko-Místecku?
K těm spotřebam paliva. Mě V50 T5 vzala na dovolené po ČR pod 9l , jinak město 12-13.
S80 I 2.5T brala stejně jak V50.
K těm spotřebam paliva. Mě V50 T5 vzala na dovolené po ČR pod 9l , jinak město 12-13.
S80 I 2.5T brala stejně jak V50.
_________________
Ex V50 T5 , S80 2.5T 2003
Chrysler 300C 5.7
Pontiac Firebird Trans Am 5.7 1995
Ex V50 T5 , S80 2.5T 2003
Chrysler 300C 5.7
Pontiac Firebird Trans Am 5.7 1995
#111 Zendass - Saab 9-3 2.8T V6 08, ex: S80 3.2 06
Noaen: Ne, Vojkovice (u Rajhradu), v Jihomoravském kraji.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 57
- Příspěvky: 132
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Uničov
- Vůz: Saab 9-3 2.8T 2008
#112 Zendass - Saab 9-3 2.8T V6 08, ex: S80 3.2 06
Nevím, spotřebu sice neřeším, spíš to signalizuje nějakej problém se směsí. Plus ten dým investuju do výměny lambda sond a MAF. Vím, že se bez techu moc nepohnu, ale je to to nejjednodušší, co s tím můžu zatím udělat
Dneska jsem nuloval, po 13km 40% město, 60 okreska a měl jsem to za 12.3/100 a to s až moc lehkou nohou. Nádrž mizne nechutně rychle (asi 3,5 nádrže na 1150km). Jinak tankuju na OMV 100oktan + zbytky vifu co tam byly schovaný
Dneska jsem nuloval, po 13km 40% město, 60 okreska a měl jsem to za 12.3/100 a to s až moc lehkou nohou. Nádrž mizne nechutně rychle (asi 3,5 nádrže na 1150km). Jinak tankuju na OMV 100oktan + zbytky vifu co tam byly schovaný
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1358
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#113 Zendass - Saab 9-3 2.8T V6 08, ex: S80 3.2 06
Tak jak to dopadlo s motorem? Půl roku ticho, tak čekám nějakej akčnák.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 57
- Příspěvky: 132
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Uničov
- Vůz: Saab 9-3 2.8T 2008
#114 Zendass - Saab 9-3 2.8T V6 08, ex: S80 3.2 06
Tož motor mám za sebou - rozvody, řemeny, kladky, napínáky, svíčky, silentbloky. Byl jsem v tom za necelejch 34k.
Vstřiky někdy nechám vyčistit. Chyba P0089 přítomna, zmizela asi na týden po výměně čidla tlaku paliva na liště.
Brzdy jsem si udělal samodomo.
A zrovna dneska se mi extrémně podělaly. Asi hlavní brzdovej válec. Zkoušeli jsme odvzdušňovat a nechce tlačit do levýho předního kola, ostatní jsme radši nezkoušeli. ESP/ABS off. Málem bylo o jedno Aero míň, páč jsem to absolutně nečekal.
Vstřiky někdy nechám vyčistit. Chyba P0089 přítomna, zmizela asi na týden po výměně čidla tlaku paliva na liště.
Brzdy jsem si udělal samodomo.
A zrovna dneska se mi extrémně podělaly. Asi hlavní brzdovej válec. Zkoušeli jsme odvzdušňovat a nechce tlačit do levýho předního kola, ostatní jsme radši nezkoušeli. ESP/ABS off. Málem bylo o jedno Aero míň, páč jsem to absolutně nečekal.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 57
- Příspěvky: 132
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Uničov
- Vůz: Saab 9-3 2.8T 2008
#115 Zendass - Saab 9-3 2.8T V6 08, ex: S80 3.2 06
Už to bude skoro rok a to auto mě fascinuje v mnoha ohledech..
Nejhlavnějši je ta (ne?)spolehlivost
Hned uvedu na pravou míru-
To auto se šíleně sere. Fakt moc. Všechno okolo expanzky je špatně …občas až moc špatně.
Všechny hadičky na expanzce tečou.
Levý zrcátko? Proč by fungovalo
Ovládání zrcátek? Asi taky zbytečný
Proč by se mi na děravé cestě nemohl rozsypat levej výdech klimy?
Chytnu za trubku od SAI a ta mi zůstane v ruce.
Pumpa od SAI nefunguje.
Interiér šíleně hlučnej.
Tento pohled je moje skoro každodenní kardio: Ale i přes všechny poruchy se to auto furt nějakým způsobem spolehlivě pohybuje.
Fakt mě to nepřestane udivovat a už začínám přemýšlet, že tento vysavač penězowy nadobro pošlu o dům dál, ikdyž poměrně nerad.
Nejhlavnějši je ta (ne?)spolehlivost
Hned uvedu na pravou míru-
To auto se šíleně sere. Fakt moc. Všechno okolo expanzky je špatně …občas až moc špatně.
Všechny hadičky na expanzce tečou.
Levý zrcátko? Proč by fungovalo
Ovládání zrcátek? Asi taky zbytečný
Proč by se mi na děravé cestě nemohl rozsypat levej výdech klimy?
Chytnu za trubku od SAI a ta mi zůstane v ruce.
Pumpa od SAI nefunguje.
Interiér šíleně hlučnej.
Tento pohled je moje skoro každodenní kardio: Ale i přes všechny poruchy se to auto furt nějakým způsobem spolehlivě pohybuje.
Fakt mě to nepřestane udivovat a už začínám přemýšlet, že tento vysavač penězowy nadobro pošlu o dům dál, ikdyž poměrně nerad.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#116 Zendass - Saab 9-3 2.8T V6 08, ex: S80 3.2 06
K lidem co mají Saaba neskutečný respekt a údiv.
Vždycky jsem ho chtěl a objel neznalý komunitu. Desítky inzerátů a jedna vedle druhé aura co už nebyla pro radost.
Nějak se se smířil s tím, že Saab mít nikdy nebudu.
Rád na ně koukám, když je příležitost na cestách, ale to už je mít jak 911.
Vždycky jsem ho chtěl a objel neznalý komunitu. Desítky inzerátů a jedna vedle druhé aura co už nebyla pro radost.
Nějak se se smířil s tím, že Saab mít nikdy nebudu.
Rád na ně koukám, když je příležitost na cestách, ale to už je mít jak 911.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1621
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#117 Zendass - Saab 9-3 2.8T V6 08, ex: S80 3.2 06
A jak je na tom poslední vyráběná 9-5? Když ji sem tam uvidím, vždycky na ni čumím. Krásný auto...
Jinak tady tohle mi spíš přijde, že se v tom někdo neodborně vrtal a dojebal.
Jinak tady tohle mi spíš přijde, že se v tom někdo neodborně vrtal a dojebal.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 57
- Příspěvky: 132
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Uničov
- Vůz: Saab 9-3 2.8T 2008
#118 Zendass - Saab 9-3 2.8T V6 08, ex: S80 3.2 06
Poslední 9-5 je strašně nedotažená. Skoro stejný muchy jako moje. Nekvalitní plasty, nedořešený muchy s V6 atd..
není to špatný, ale ty V6 jsou na expanzky notorický. Furt to teče, praskají atd. Nová stojí přes 5 tisíc. Moje to vzala celkem ve stylu.
Interiérový díly jsou strašně drahý a většina se už nevyrábí.
Převodovka klasickej Aisin TF-80SC, motor taky pohoda, GM 284L.
Fakt přemýšlím, že kouknu zpátky na volvo, ale nenabízí moc alternativ k Aeru.
Uvidíme co uvidíme
edit: V tom se vrtalo tolik lidí, včetně mě a prostě to dělalo furt bordel.. Ty dvě hadičky do expanzky tekly a bylo úplně jedno, co jsme s něma udělali.. Sponky dorvaný na krev, dokonce jsme je natvrdo zalepili, aby to furt tak nesmrdělo (je to fakt mazec). Kupovali jsme nový, nový origo sponky, všechno, a stejně to valilo. No a nakonec po dvou minutách zdechnutí motoru expanzka prostě vybouchla. Je to fakt známá věc. Kupujou se Tailaferro expanzky který jsou vyrobený z hliníku. Ty už takový problémy nemají, ale stojí hoooodně.
není to špatný, ale ty V6 jsou na expanzky notorický. Furt to teče, praskají atd. Nová stojí přes 5 tisíc. Moje to vzala celkem ve stylu.
Interiérový díly jsou strašně drahý a většina se už nevyrábí.
Převodovka klasickej Aisin TF-80SC, motor taky pohoda, GM 284L.
Fakt přemýšlím, že kouknu zpátky na volvo, ale nenabízí moc alternativ k Aeru.
Uvidíme co uvidíme
edit: V tom se vrtalo tolik lidí, včetně mě a prostě to dělalo furt bordel.. Ty dvě hadičky do expanzky tekly a bylo úplně jedno, co jsme s něma udělali.. Sponky dorvaný na krev, dokonce jsme je natvrdo zalepili, aby to furt tak nesmrdělo (je to fakt mazec). Kupovali jsme nový, nový origo sponky, všechno, a stejně to valilo. No a nakonec po dvou minutách zdechnutí motoru expanzka prostě vybouchla. Je to fakt známá věc. Kupujou se Tailaferro expanzky který jsou vyrobený z hliníku. Ty už takový problémy nemají, ale stojí hoooodně.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#119 Zendass - Saab 9-3 2.8T V6 08, ex: S80 3.2 06
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 57
- Příspěvky: 132
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Uničov
- Vůz: Saab 9-3 2.8T 2008
#120 Zendass - Saab 9-3 2.8T V6 08, ex: S80 3.2 06
Přesně tyhle jsem myslel. Připočti si k tomu cenu za doručení(USA), a máš za to 2-3 nový originální.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2914
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#121 Zendass - Saab 9-3 2.8T V6 08, ex: S80 3.2 06
Jo jo jestli to dobře vidím tak ta nadobka je v té dělící rovině frikčně svařená a měli jsme s tím v práci stejný problém, přetlak atd byl v pohodě a umíralo to na cykliku. Nakonec jsme přešli na jednodílné, to svařování je dost náchylné na udržení procesu a složitost tvaru. Nedala by se tam použít nadobka z Opla?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 57
- Příspěvky: 132
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Uničov
- Vůz: Saab 9-3 2.8T 2008
#122 Zendass - Saab 9-3 2.8T V6 08, ex: S80 3.2 06
Určitě by použít šla, ale je paradoxně skoro jednou tak drazší a je tuším na knop stejná jako Saab.
Objednal jsem originál, a jestli to bude dělat bordel, zatnu zuby a objednám tu Tailaferro.
Objednal jsem originál, a jestli to bude dělat bordel, zatnu zuby a objednám tu Tailaferro.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 57
- Příspěvky: 132
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Uničov
- Vůz: Saab 9-3 2.8T 2008
#123 Zendass - Saab 9-3 2.8T V6 08, ex: S80 3.2 06
Taak, motorek na levým zrcátku KO, novej 3600. Nerozebíratelný. Protáčí se ozubený kolečko na hřídelce.
Mám radost dneska. Alespoň to ovládání se mi podaří (snad) opravit.
Mám radost dneska. Alespoň to ovládání se mi podaří (snad) opravit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#124 Zendass - Saab 9-3 2.8T V6 08, ex: S80 3.2 06
Já jsem nikdy takový problémy s mými Saaby neměl. Vesměs se vše vyřešilo na začátku a pak už jen jezdím. Pravdou je to tvoje bylo za dost "zajímavý" peníze proto jsem do toho ani nešel. Říkal jsem si že za ty peníze to nemůže bejt ok.
Dej mu šanci, to co si do toho vrazil ti nikdo nezaplatí.
Abych byl trochu k tématu tak mi na 9-3 NG nejde sklápění levého zrcátka, neřeším protože ho stejně nesklápím (motůrek k.o.)
Dej mu šanci, to co si do toho vrazil ti nikdo nezaplatí.
Abych byl trochu k tématu tak mi na 9-3 NG nejde sklápění levého zrcátka, neřeším protože ho stejně nesklápím (motůrek k.o.)
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 57
- Příspěvky: 132
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Uničov
- Vůz: Saab 9-3 2.8T 2008
#125 Zendass - Saab 9-3 2.8T V6 08, ex: S80 3.2 06
Za dosti zajímavý peníze to bylo, to nevyvracím.
Spíš mi jde o to, jakým stylem se tam ty věci se*ou.
To, že jsem musel vyměnit celej mechanismus stěračů, nebo že je tam trhlej silentblok apod. beru.
Ale že se tam stále sere všechno okolo expanzky, smrdí to spáleným fridexem na 50 metrů daleko, interiér se doslova sype pod rukama.. nefungujou zámky na levejch dveřích a pod kapotou se všechno sype.. nevim no
Spíš mi jde o to, jakým stylem se tam ty věci se*ou.
To, že jsem musel vyměnit celej mechanismus stěračů, nebo že je tam trhlej silentblok apod. beru.
Ale že se tam stále sere všechno okolo expanzky, smrdí to spáleným fridexem na 50 metrů daleko, interiér se doslova sype pod rukama.. nefungujou zámky na levejch dveřích a pod kapotou se všechno sype.. nevim no
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek