Dobrý den chci se zeptat už delší dobu bojují s problémy u t6
-diagnostika psala chudou směs vyměnil jsem odvetrani motoru Pvc poté to hlásilo řidiči lambdu výměníl jsem auto jezdilo ale teď po měsíci opět komtrolka motoru pise účinnost katalyzátoru pod prahem otáčky jakoby hapruji furt
-další věc když vypnu motor z nádrže ozývá se klepavi vzduch jakoby se neodvetravala vyměnil jsem Evap ventil ale děla to pořad
-a při vyšších otáčkách za jízdy se oziva z motoru hučení až dunění a při nižších za jízdy divné chraptení
Nesetkal jste se stím někdo někdy muže to být cele jen špatný kat ucpaný nebo vypáleny ?
Vše těsně výfuk i sací soustava nikde si to falešný vzduch neprisavá
Děkuji za každou radu už nevím po čem jít
Volvo s 60 t6 224 kw 2012
Děláno přes bosch diagnostiku
Volvo s60 t6 224kw 2012
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 2 roky 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: T6
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Volvo s60 t6 224kw 2012
Hele zrovna u Brna máš celkem dobrý servis, auto AMBO. Ty zvuky od motoru můžou bejt klidně silentbloky, že si v zátěži motor sedne na rám... a ta nádrž, klidně mohly bejt špatně hadice na ventilu odvětrání nádrže, takhle od klávesnice opravdu těžko hádat.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé