Když odpojím vratku od čerpadla, tak po několika zapnutí zapalování vyteče pár kapek cca půl panáku nebo i méně.
Včera jsem ještě před vysokotlaké čerpadlo dal podávací balónek a pokusil se to tlačit i tím a při opravdu silném stlačení mezi obouma rukama vyteče z vratky čerpadla zase jen malé množství nafty.
Celou dobu jsem u toho měl odpojenou trubku z jednoho vstřiku. Ale když jsem na cca 10 minut odběhl a vrátil se, byl balonekbez tlaku. tak jsem hledal kde to zatím uvolnilo tlak a bylo to na trubce povoleného vstřiku.
XC90 D5 136kW - chcíplo za jízdy a už nejde nastartovat
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 20
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Svatoslav
- Vůz: XC70 D5, 151kW V40 1,8 90kW
#27 XC90 D5 136kW - chcíplo za jízdy a už nejde nastartovat
V každém případě, pokud mám naftu před vysokotlakem a nejde dál (a vím že podávací čerpadlo chodí) mělo by si čerpadlo i nasát ten kousek samo, ale to se neděje. Když začnu startovat, nafta tam poskakuje tam a zpět a po vypnutí je v hadičce před čerpadlem to stajné množství nafty a před ním trošku vzduchu.
Ještě mě napadl ten ovládací ventil na čerpadle, ale vyzkoušel jsem ho měřit, dát místo něj žárovku, měřil přívod a vše v pořádku. Tento vetil množství paliva je při vypnutém stavu otevřený, takže teoreticky, když ho odpojím a oblbnu jednotku napojením přívodu na žárovku, měla by přes venil jít nafta do čerpadla. Jen v tu chvíli nebude fungovat zavření nafty, takže na railu vše co půjde přes limit hodí řídící ventil do přepadu ne??? Nebo to možná chápu špatně, ale i tuto situaci jsem navodil a nic.
Ještě mě napadl ten ovládací ventil na čerpadle, ale vyzkoušel jsem ho měřit, dát místo něj žárovku, měřil přívod a vše v pořádku. Tento vetil množství paliva je při vypnutém stavu otevřený, takže teoreticky, když ho odpojím a oblbnu jednotku napojením přívodu na žárovku, měla by přes venil jít nafta do čerpadla. Jen v tu chvíli nebude fungovat zavření nafty, takže na railu vše co půjde přes limit hodí řídící ventil do přepadu ne??? Nebo to možná chápu špatně, ale i tuto situaci jsem navodil a nic.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13136
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#28 XC90 D5 136kW - chcíplo za jízdy a už nejde nastartovat
Nafta od čerpadla musí skrz vysokotlaké čerpadlo protékat pořád. Je to prostě okruh z nádrže do nádrže. Jestli skrz čerpadlo nafta nejde, tak je v něm něco blbě.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 20
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Svatoslav
- Vůz: XC70 D5, 151kW V40 1,8 90kW
#29 XC90 D5 136kW - chcíplo za jízdy a už nejde nastartovat
Tak to bude ten problém, nafta mi stojí před čerpadlem. Ještě se zeptám, musí přes čerpadlo procházet volně nebo má nějaký odpor to čerpadlo?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 22 Odpovědi
- 805 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od majklovacz
-
- 11 Odpovědi
- 1288 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Vinca
-
- 10 Odpovědi
- 2882 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tomáš Corn