Motorky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 50
- Příspěvky: 2364
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#901 Motorky
Je i není to fuk.
Je v tom, že nemusíš mít stejnou značku ani dezén.
Není v tom, protože záleží na stylu jízdy a co od gumy očekáváš .
Je v tom, že nemusíš mít stejnou značku ani dezén.
Není v tom, protože záleží na stylu jízdy a co od gumy očekáváš .
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 48
- Příspěvky: 275
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC70 2006 D5
#902 Motorky
jsem úplnej amatér co vylezl z autoškoly a pořídil si motorku, takže styl jízdy si teprve budu definovat, a mám na to snad jednu z nejhodnějších motorek
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 161
- Příspěvky: 1896
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#903 Motorky
Pokud je ta přední fakt ok (zkontroluj jestli nemá tzv hada to je plošky střídavě na stranách od středu které vznikají agresivní jízdou nebo chybou tlumení) a jestli ok i hloubkou vzorku tak dej na zadek bych dal stejnou, ale já osobně u nové moto bych raději vyměnil obě a dopřál si ten luxusní pocit novejch gum s čistým rádiusem a směsí dle mojich preferencí.
Každopádně pokud budeš měnit jen zadní a ne stejného typu a značky tak si pohlídej abys nedal na zadek měkčí směs (sportovnější) než na předek. Naopak to nevadí a i dost lidí to preferuje, ale já už dávám obě stejné vždy. Ty parametry kvalitních více směsích pneu jsou dnes už u všech vlastně skvělé a většinou převyšují schopnosti jezdce i mota na běžné silnici.
Každopádně pokud budeš měnit jen zadní a ne stejného typu a značky tak si pohlídej abys nedal na zadek měkčí směs (sportovnější) než na předek. Naopak to nevadí a i dost lidí to preferuje, ale já už dávám obě stejné vždy. Ty parametry kvalitních více směsích pneu jsou dnes už u všech vlastně skvělé a většinou převyšují schopnosti jezdce i mota na běžné silnici.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 3657
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#904 Motorky
Půjdu proti proudu, vyměnil bych obě, aspon jako začátečník poznáš, jak se má moto správně chovat na novejch kolech. Špatně sjetá přední taky dělá dost
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 161
- Příspěvky: 1896
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#905 Motorky
Nejdeš proti proudu - teď jsem psal to samé. Za tu chvilku luxusu to stojí
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 171
- Příspěvky: 2929
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#906 Motorky
Tak špatně sjetá je na výměnu to je jasné ale pokud je cajk a ještě na stromu tak bych ji neměnil. Když jsem jezdil cestovní na cestovním enduru tak jedna přední vycházela na dve zadní. Tenkrát jsem jezdil mitas e07
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 3657
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#907 Motorky
2 Munga: Jo, byls rychlejší Jako sám taky měnim jen tu, která je sjetá, ale já už jsem jen takovej mrdal, jezdim na pohodu Ale když se sejdou obě, je to nirvána
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 3657
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#908 Motorky
Otázka jestli pozná, že je špatně sjetá, na zadní je to vidět hned . Proto říkám, že už jen proto si zkusit, jak to zatáčí na novejch, by to za to stálo.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 171
- Příspěvky: 2929
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#909 Motorky
Tak to jsme pak ve shodě
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 48
- Příspěvky: 275
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC70 2006 D5
#910 Motorky
dekuju za nazory, vzhledem k tomu, ze jsem od motorky daleko tak nevim jak skutecne ta pneu vypada. Pamatuji si ze hloubka dezenu byla ok. A chtel bych to objednat tak asi vezmu obe, maximalne tu predni nabidnu nekomu na dojeti to mam za to ze jsem nekoupil novou motorku
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 161
- Příspěvky: 1896
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#911 Motorky
Děláš dobře a přední si nech - trefíš hřebík a bude ti ještě dobrá..
Edit - až budeš přezouvat tak si nech dát nové ventilky a to ty do strany, sice má storm větší kola než mám já ,ale i tak je to při foukání pohoda než s klasikou.
Edit - až budeš přezouvat tak si nech dát nové ventilky a to ty do strany, sice má storm větší kola než mám já ,ale i tak je to při foukání pohoda než s klasikou.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 48
- Příspěvky: 275
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC70 2006 D5
#912 Motorky
jo to bylo vzadu na forze a bylo to super diky za tip
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 48
- Příspěvky: 275
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC70 2006 D5
#913 Motorky
tak jsem vybral https://www.moto-pneu.cz/cs/metzeler-tourance-baa.htm
ma dobre recenze a hlavne ji vidam casto na bazrovych v-stromech tak sna bude dobra.
Na zacatek snad ok.
ad řetězovka - bude ok DID s JT koly?
https://www.motoretezy.cz/cz/e-shop/2101647/c88527-retezove-sady/did-retezova-sada-did-x-ring-suzuki-dl-650-v-strom-rok-06-19.html
Dík
ma dobre recenze a hlavne ji vidam casto na bazrovych v-stromech tak sna bude dobra.
Na zacatek snad ok.
ad řetězovka - bude ok DID s JT koly?
https://www.motoretezy.cz/cz/e-shop/2101647/c88527-retezove-sady/did-retezova-sada-did-x-ring-suzuki-dl-650-v-strom-rok-06-19.html
Dík
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#914 Motorky
Ja bych menil obe, na predni gume moc na prvni pohled nepoznas, ze uz neni v pohode. Vzorek muze byt ok, ale strany sjete.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 12097
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#915 Motorky
Já teda nevim jak vy, ale já tu přední prostě nepoznám. Vzadu jsem poznal, když byla sjetá naplocho a dal jsem novou, líp to zatáčelo a naklápělo, ale jinak to drží furt stejně, když neni guma uplně studená. Jako pochopil bych, kdybyste to řešili na okruhy, ale na běžný ježdění je milion jinejch faktorů, který jízdu/brždění/stopu ovlivní.
A abych odpověděl na otázku: Koupil jsem sice rovnou obě gumy, ale vyměnil zatim jen zadní, protože přední měla ještě pár tisíc před sebou...
A abych odpověděl na otázku: Koupil jsem sice rovnou obě gumy, ale vyměnil zatim jen zadní, protože přední měla ještě pár tisíc před sebou...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 161
- Příspěvky: 1896
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#916 Motorky
Obojí dobrá volba pneu , retez i Jt kolečka.amddawe píše: ↑28 bře 2023 20:00 tak jsem vybral https://www.moto-pneu.cz/cs/metzeler-tourance-baa.htm
ma dobre recenze a hlavne ji vidam casto na bazrovych v-stromech tak sna bude dobra.
Na zacatek snad ok.
ad řetězovka - bude ok DID s JT koly?
https://www.motoretezy.cz/cz/e-shop/2101647/c88527-retezove-sady/did-retezova-sada-did-x-ring-suzuki-dl-650-v-strom-rok-06-19.html
Dík
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 161
- Příspěvky: 1896
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#917 Motorky
Uřvanej - pokud nic nepoznáš tak ok, ale já mám standartně na přední hada respektive plošky na rádiusu. U mne to není špatným tlumením, ale mám těžkou motorku a potenciál přední brzdy využívám na 100procent. Musím jezdit agresivně abych stíhal moderní mota se kterýma jezdím. Tam je pak výměna znát hodně. Dřív mi také vycházel 2xpřední a 1x zadní. Když jsem používal přední sport a zadní sportcestovní tak se to srovnalo i při běžné jízdě. Ta přední měkká byla ok i na brždění,ale tenhle parametr na motu z abs je dle mne už pasé - s abs se potenciál kvalitní pneu při brždění už nevyužije. Holt na nové s musím zvykat..
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 171
- Příspěvky: 2929
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#918 Motorky
Hele já se Účka musím zastat, myslím si, že dnešní kvalitní gumu dokáže využít asi tak 1-2% jezdců na cestě. Blbě se to poslouchá, ale je to tak. Takže osobně naprosto bez jakýchkoli výčitek na závodech vybírám kontík s gumama a dojíždím je většinou teda během tréninků. Takže ve výsledku jsem rád za ty co mění v sadě. No a ABS na motorce to je kapitola sama pro sebe, osobně mě moto abs více ohrožuje než pomáhá, takže ho vypínám, ale to je dost subjektivní.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 48
- Příspěvky: 275
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC70 2006 D5
#919 Motorky
no co, já tam, dám obě nový, a holt tu starou přední budu mít záloze. Myslím si, že to taky extra nepoznám, nejsem žádný profi jezdec ale třeba časem si pak začnu všímat drobností. Jezdit chci v klidu a na kochačku.
Chtěl jsem objednat tu řetězovku na odkaze výše a nevím jaké vlastně kolečka dostanu, protože to tam nevidím (nebo jsem slepec).
https://www.motoretezy.cz/cz/e-shop/2101647/c88527-retezove-sady/did-retezova-sada-did-x-ring-suzuki-dl-650-v-strom-rok-06-19.html
má význam připlatit za kalené kola a zlatý řetěz?
Chtěl jsem objednat tu řetězovku na odkaze výše a nevím jaké vlastně kolečka dostanu, protože to tam nevidím (nebo jsem slepec).
https://www.motoretezy.cz/cz/e-shop/2101647/c88527-retezove-sady/did-retezova-sada-did-x-ring-suzuki-dl-650-v-strom-rok-06-19.html
má význam připlatit za kalené kola a zlatý řetěz?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 161
- Příspěvky: 1896
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#920 Motorky
To Vapík - já to nemyslel že to U nepozná,ale naopak že při dobrém motu a používání je pneu ok a to je v pořádku jenže třeba u mne dle mota a stylu jízdy je opotřebení poznat hned.
Pokud má někdo špatnè tlumení tak také. Na Rs mám abs a věřím že tam přední pneu už bude normální protože než se přiblížím jen trochu k limitu tak zapne abs. Že s abs brzdí hůř je fakt, ale zase si říkám že na nečekanou situaci když se člověk lekne a přebrzdí to může pomoci. Stárnu, reakce nejsou jak dříve + také málo jezdím tak snad na nové mašině bude mít abs spíš přnos než negativa..
Pokud má někdo špatnè tlumení tak také. Na Rs mám abs a věřím že tam přední pneu už bude normální protože než se přiblížím jen trochu k limitu tak zapne abs. Že s abs brzdí hůř je fakt, ale zase si říkám že na nečekanou situaci když se člověk lekne a přebrzdí to může pomoci. Stárnu, reakce nejsou jak dříve + také málo jezdím tak snad na nové mašině bude mít abs spíš přnos než negativa..
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 385
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003
#921 Motorky
Čau. Trochu odbočím od témy. Nemáte prosím niekoho v Ostrave alebo v okolí, ktorí zrovná predné brzdové kotúče na motorke?
Kotúče bohužiaľ nemám demontované z kolesa, takže roznýtovať a zase znýtovať. Díky
Kotúče bohužiaľ nemám demontované z kolesa, takže roznýtovať a zase znýtovať. Díky
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 171
- Příspěvky: 2929
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#922 Motorky
Nikdo nesrovná kotouče trvale, maximálně jen na chvilku.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 385
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003
#923 Motorky
To nie je dobré. Na kotúčoch je materiálu ešte dosť, ale pri brzdení to nehorázne vibruje.
Pravda nemám zmerané či sú krivé, ale vibrácie pripisujem kotúčom. Ložiská v krku som menil, krk je dotiahnutí bez vôle. Koleso vyvážené, guma nová, vôle na nýtoch tiež v tolerancii...
Pravda nemám zmerané či sú krivé, ale vibrácie pripisujem kotúčom. Ložiská v krku som menil, krk je dotiahnutí bez vôle. Koleso vyvážené, guma nová, vôle na nýtoch tiež v tolerancii...
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 171
- Příspěvky: 2929
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#924 Motorky
Tak ještě zkontroluj jestli se ti nepřidírá jeden z lístků v brzdičích a pak už holt nové kotouče.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 96
- Příspěvky: 4986
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#925 Motorky
Asi bych nejdřív vzal "hodinky" a změřil házivost.
Pak by se vidělo.
Pak by se vidělo.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek