Kishmick - 940 Turbo-sedan
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 117
- Příspěvky: 716
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#51 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Tak tu tlustou čáru za lepším palivovým systémem dělám patrně až tady: abych to dotáhnul do zdárného konce, vzal jsem k novému chipu na palivo i jinou-lepší jednotku LH 2.4 (na mojí starou jednotku chip nefungoval). Naštěstí jsem objevil na eBay za slušnou cenu údajně tu nejlepší, která se dělala- BOSCH 0 280 000 984 (přišla z Berlína za 3dny !). Funguje, společně s chipem, perfektně(starty, jízda, bohatost atd.)!!! Je to prý jediná jednotka LH 2.4, která měla imobilizér-ten se samozřejmě přehozením chipů anuloval. Takže teď je na řadě zapalovací jednotka+chip...ale i tak to jede skvěle.
Naposledy upravil(a) kishmick dne 18 říj 2022 17:05, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#52 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Přibliž prosím, jak na řidiče auto působí po výkonové stránce - například v porovnání s tvojí P2 T5. Předpokládám, že řidičsky pritazlivejsi musí být 940.
P2 obecně je řekl bych podvozkem totální dno, ještě na R18-R19
P2 obecně je řekl bych podvozkem totální dno, ještě na R18-R19
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 117
- Příspěvky: 716
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#53 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Zdar! Auto má lehce přes 200koní. Na dvojku to zatím zahrabe jen na mokru, ale jinak- koho jsem vezl, tak byl mile překvapenej. Lidi, co vlastní třeba starší BMW 150HP atd.-tak nevěřícně kroutí hlavami. Nikdo to zatlačení do sedačky u takhle starýho auta nečeká(a to je teprve začátek ). P2 je jako modernější auto samozřejmě jinde- neplave to, je to víc luxus-jízda(ale zase ne takovej luxus, jako třeba v Mercedesu). A to je právě to, co mě u P2 moc nebaví. A řekne ti to asi každej, kdo má krabici (popřípadě obojí). Krabice jsou hlavně pro zábavu. Když jsem se nedávno ptal jednoho Švéda z Mobile.de, proč prodává 850ku 420HP, do který vrazil 20tisíc Euro, tak odpověděl: protože si chci koupit krabici-zadokolku -prej je to neskutečná zábava. A to mohu jen potvrdit (první 240ku jsem měl už před 2Oti lety).
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 117
- Příspěvky: 716
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#54 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Tak Oil Catch Can(který vypadal na předchozích fotkách tak efektně) se také-jako u P2 vůbec neosvědčil. Při ranních, kratších jízdách do práce, se nádobka plnila emulzí, která zatuhávala v tom malém filtříku a motor tlakoval. Odstraněno. A aby nezůstalo jen u jednoho, zaslepil jsem i EVAP. Udělal jsem takové přemostění-bypas hadičkou(nádobku s aktivním uhlím jsem tam zatím nechal). Pokud se mi podaří sehnat v budoucnu i lepší sání, nic takového tam stejně nebude. Takže nyní vyzkoušeno a plná spokojenost
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
#55 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Většina těch lepších separátorů žádnej filtřík nemá a fungují.
Já mám k montáži připravený tenhle.
https://race-shop.cz/oil-catch-tanks-oct/182545-nuke-performance-oil-catch-tank-075l.html
Já mám k montáži připravený tenhle.
https://race-shop.cz/oil-catch-tanks-oct/182545-nuke-performance-oil-catch-tank-075l.html
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 117
- Příspěvky: 716
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#56 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Zdarec! Nuke Catch Tank je perfektní !!! Nejlepší, co se dá sehnat(asi jako všechno od Nuke). Já tomu svému dám ještě šanci, ale tentokrát bez filtru(jde sundat).
Jinak... dneska jsem si opět zopakoval upgrade řídící jednotky-tentokrát to byla 2.jednotka zapalování - EZK(pod volantem). Znovu mi přišla ta samá-modrá obálka ze Švédska od Stoniho s chipem. Znovu jsem si objednal jinou(asi nejnovější z té doby) ř.jednotku z eBay(tentokrát ne z Berlína, ale z Drážďan!!! BOSCH-0 227 400 219 ). Znovu chvilka napětí před startem a opět plná spokojenost Suma sumárum: cenově-lehce přes 10tis.(2x řídící jednotka+2x chip-Stoni), časově-2měsíce(lze to stihnout do 14dnů). Můžu se teď, tím pádem-díky chipům, beztrestně pohybovat ve vodách od 200 do 300 koní(samozř. v budoucnu-se silnějším turbem a převodovkou). A zmizí mi ty excesy bohatosti směsi. Budiž toto i důkazem, že i takto stará elektronika-z auta roku 1990 lze nahradit tou nejnovější- cca o 8 let. A funguje to perfektně. Hurá!!!
Jinak... dneska jsem si opět zopakoval upgrade řídící jednotky-tentokrát to byla 2.jednotka zapalování - EZK(pod volantem). Znovu mi přišla ta samá-modrá obálka ze Švédska od Stoniho s chipem. Znovu jsem si objednal jinou(asi nejnovější z té doby) ř.jednotku z eBay(tentokrát ne z Berlína, ale z Drážďan!!! BOSCH-0 227 400 219 ). Znovu chvilka napětí před startem a opět plná spokojenost Suma sumárum: cenově-lehce přes 10tis.(2x řídící jednotka+2x chip-Stoni), časově-2měsíce(lze to stihnout do 14dnů). Můžu se teď, tím pádem-díky chipům, beztrestně pohybovat ve vodách od 200 do 300 koní(samozř. v budoucnu-se silnějším turbem a převodovkou). A zmizí mi ty excesy bohatosti směsi. Budiž toto i důkazem, že i takto stará elektronika-z auta roku 1990 lze nahradit tou nejnovější- cca o 8 let. A funguje to perfektně. Hurá!!!
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 117
- Příspěvky: 716
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#57 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Dnes dopoledne mě při přezouvání na zimní kola potkalo velice příjemné překvapení: pod každým kolem - nová podložka SCC 14339 25mm Made in Germany. Vzhledem k tomu, že jsou to jedny z nejlepších rozšiřovacích podložek, které běžně stojí cca 5.000,- za pár, asi nebudu mít sebemenší důvod je v budoucnu sundavat (zatím super! ).
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1358
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#58 Kishmick - 940 Turbo-sedan
To je vevnitř opravdu uříznutá závitová tyč?
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#59 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Myslíš ty původní zaříznutý štefty, nebo něco jinýho?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1358
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#60 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Ano. To jsem myslel.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 117
- Příspěvky: 716
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#61 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Zdar! O kolik se to řezalo, to netušim. Jestli vůbec, tak o docela málo. Podložky mají na šířku 25mm. Kolik čouhá-měří šteft, to by ti řekl někdo, kdo teď bude měnit kola na 940 a změřil by to. Pro názornost posílám obrázek.
P.S. Takový krásný podložky(slitina hořčíku!!!)-to mi je nikdo nepochválí
P.S. Takový krásný podložky(slitina hořčíku!!!)-to mi je nikdo nepochválí
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#62 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Hele podložky máme na Závoďáku 28mm a štefty koukaji o cca 3mm. Takže odhadem by ti čučely ven cca 6 mm. Většinou to není potřeba řezat, protože kola mají v tech místech díru kvůli šroubku, co drží kotouč.
Já fanda podložek nejsem, tak ti to nepochválim , ale bacha na korozi, horčík koroduje blbě, takže bych je na zimu radši nepoužival.
EDIT: pokud to máš z klasickýho duralu AL2030 (AlCu4PbMg), tak tam je hořčíku maximálně 1,3% a výše napsané nemá smysl řešit.
Já fanda podložek nejsem, tak ti to nepochválim , ale bacha na korozi, horčík koroduje blbě, takže bych je na zimu radši nepoužival.
EDIT: pokud to máš z klasickýho duralu AL2030 (AlCu4PbMg), tak tam je hořčíku maximálně 1,3% a výše napsané nemá smysl řešit.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 117
- Příspěvky: 716
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#63 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Čau! Podložky jsou super ! Buď rád, že je máš. Hodně to pomůže stabilitě(pokud jsou aspoň trochu kvalitní).
Já jsem dneska opět odhalil nějaké nedostatky od minulého majitele. Problémy s nepravidelným chodem motoru, které jsem přičítal zatuhlému separátoru, byly i jinde - ve svíčkách. Byly tam NGK BPR7ES se šroubovací špičkou-koncovkou(taky doc.super svíčky pro Redblocky). Samozřejmě nedotažené a u tří ze čtyř byly povolené i ty koncovky(i o 2 závity!!! ). Zase problémy s nastartováním. Hned, jak jsem dal nové Boschky WR5DC+(podobné jako ty NGK, doporučuje je Stoni), tak zase paráda. Už jsem je měl týden doma a tohle mě donutilo je vyměnit(odtrh jem si zmenšil z 0.8 na 0.7 kvůli tlaku turba 1Bar), koncovky jsem si radši předem utáhl opravdu na fest. Startuje to skoro na brnk a už se to ve startech blíží i P2( u Redblocku celkem vzácnost ). Jízda super!
Já jsem dneska opět odhalil nějaké nedostatky od minulého majitele. Problémy s nepravidelným chodem motoru, které jsem přičítal zatuhlému separátoru, byly i jinde - ve svíčkách. Byly tam NGK BPR7ES se šroubovací špičkou-koncovkou(taky doc.super svíčky pro Redblocky). Samozřejmě nedotažené a u tří ze čtyř byly povolené i ty koncovky(i o 2 závity!!! ). Zase problémy s nastartováním. Hned, jak jsem dal nové Boschky WR5DC+(podobné jako ty NGK, doporučuje je Stoni), tak zase paráda. Už jsem je měl týden doma a tohle mě donutilo je vyměnit(odtrh jem si zmenšil z 0.8 na 0.7 kvůli tlaku turba 1Bar), koncovky jsem si radši předem utáhl opravdu na fest. Startuje to skoro na brnk a už se to ve startech blíží i P2( u Redblocku celkem vzácnost ). Jízda super!
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#64 Kishmick - 940 Turbo-sedan
NGK BPR7ES taky používám, odtrh jsem zkoušel po 0,05mm od 0,55 do 0,9mm a vlastně jsem žádný rozdíl nezaznamenal. Na jedné svíčce se mi taky několikrát vyšrouboval kontakt/špička a to tak že uplně, tak jsem ho posledně dal na lepidlo a zatím dobrý.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 117
- Příspěvky: 716
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#65 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Zdarec! Pro tebe je odtrh 0.7mm přímo povinností(doporučuje to na B230FT už mraky prodejců u LPG i pro obyčejné civilisty ). Tím spíš, že taky tlakuješ o trochu více. A navíc máš i ten plyn. Zkus - uvidíš(při plným boostu hlavně předejdeš klepání-což samozř.vidět bohužel neni).
Já jsem si dneska udělal radost novým-černým budíkem k palivovému regulátoru, který už je pouze v barech(kg/cm2) a novým Blow Offem (EPMAN 50mm)-ten se bude potom hodit k novému turbu, kde nebude zhola nic-ani Blow Off ani Wastegate. Další plány jsou komplet zadní brzdy(asi stock). A taky mám přezuto na zimní Draca!!!
Já jsem si dneska udělal radost novým-černým budíkem k palivovému regulátoru, který už je pouze v barech(kg/cm2) a novým Blow Offem (EPMAN 50mm)-ten se bude potom hodit k novému turbu, kde nebude zhola nic-ani Blow Off ani Wastegate. Další plány jsou komplet zadní brzdy(asi stock). A taky mám přezuto na zimní Draca!!!
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 117
- Příspěvky: 716
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#66 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Na staré origo pedály už se nedalo šlapat. Vzhledem k tomu, že se s autem dost jezdilo-dostaly opravdu velmi zabrat(jediný plynový, který neklade tak velký odpor, je v zánovním stavu). Vzal jsem tedy 2 nové v náhražce od Skandixu(plynový v náhražce stejně není). Svislé žebrování, dobrá cena Zda se bude jednat o důstojnou náhradu za originál, poznáme časem. Mě se líbí-je to vlastně styl P2 a ten mi funkčností zcela vyhovuje .
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 117
- Příspěvky: 716
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#67 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Tak mě auto poprvé nechalo-sice ve městě, ale dost nepříjemná věc-bouchání na 3 válce. Konec, ztráta výkonu, pak už to nešlo ani nastartovat. Odtah na laně. Nakonec to byla jen jedna prasklá svíčka BOSCH na 3.válci, ale pro jistotu jsem vyměnil těch věcí víc. Čidlo otáček, jednotku zapalování u baterky, čidlo klepání z BMW, cívku NGK a standard svíčky NGK (teplá varianta na dálnice: BPR6ES-s pevnou koncovkou!!!). Nyní zase konečně návrat do normálu .
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#68 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Že by se zas potvrdilo "svíčky od Bosche, hoďte rovnou do koše"?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 117
- Příspěvky: 716
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#69 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Zdar! To možná taky... ale možná si za to můzu i sám-tím, že jsem ty koncovky dost dotahoval. Možná to bylo fakt moc a vzniklo tam pnutí. To je jedno - teď na zimu si tam nechám ty teplejší "šestky" - BPR6ES (perfektně startujou, při klidný jízdě se neusazujou) a potom, až budu mít pocit, že se po půlroce divočejšíma jízdama upalují, dám určitě BPR7ES, jako máš i ty(pak jsou dál i studenější osmyčky-BPR8ES-ty ale musíš trápit, jinak se na nich usazuje karbon). Mimoch-ty koncovky na konci svíček jsou sundavací proto, pokud dáš jiný fajfky-dělaný na to- na závity, drží to(fajfky na svíčkách) možná ještě líp. Ale kupovat komplet nový kabely se mi teď fakt nechce.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 117
- Příspěvky: 716
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#70 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Moje testování konektorů-signálu ke vstřikovačům. Občas je dobré se ujistit, že tam jde opravdu ke všem čtyřem šťáva
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#71 Kishmick - 940 Turbo-sedan
A je tam krásně vidět, jak je u LH2.4. uplně hloupoučký zapojení, všechny vstřiky paralelně
Jinak ty vrchní xindly na svíčky stačí dotáhnout tak nějak rukou, možná trochu kleštěma, ale víc to nemá smysl, protože se povolí maximálně o půl otáčky, když blbě zarotuje kabel. Nebo se vlastně maličko zmáčkly ve svěráku, aby šly hůř natočit na závit. Když jiskra přeskočí 0,7mm na svíčce, tak nějaká tisícinka v závitu nemá šanci.
Jinak ty vrchní xindly na svíčky stačí dotáhnout tak nějak rukou, možná trochu kleštěma, ale víc to nemá smysl, protože se povolí maximálně o půl otáčky, když blbě zarotuje kabel. Nebo se vlastně maličko zmáčkly ve svěráku, aby šly hůř natočit na závit. Když jiskra přeskočí 0,7mm na svíčce, tak nějaká tisícinka v závitu nemá šanci.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 117
- Příspěvky: 716
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#72 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Zdarec! Máš pravdu !!! - Vstřiky spínají všechny čtyři současně(i s tim na starty, kterej se pak odpojí). To znamená, že když jsem to pájel, mohl jsem to pořadí klidně zaměnit a nic by se nestalo. Našel jsem si to schéma a je to holý fakt !!! -Proto mi to blikalo na tom videu všechno současně - áááhaaa. +Jedna fotka zapadaného sedanu (právě jdu ven vyndavat vybitou baterku na nabíjení).
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 117
- Příspěvky: 716
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#73 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Pomalu se loučím se starým origo turbem Garrett, které jsem měl dočasně na autě od předchozího majitele. Je s podivem, že ještě jakžtakž funguje. Už taky při jednom startu pěkně zahvízdalo. Je na čase ho co nejdříve vyměnit za větší (asi GT3076 R). Video, kterým bych se s ním chtěl rozloučit:
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
#74 Kishmick - 940 Turbo-sedan
presne som si to povedal, ked si to sem pridal, ze davas odpad od roberta bosche...mne raz davno tiez znepojazdnili T5. NGK by mali byt uplne v pohode.
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 117
- Příspěvky: 716
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#75 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Zdar! NGK svíčky jsou bez problémů. Moje postupná renovace-nyní hlavně zapalování, ale pokračuje dále. Objevilo se vynechávání jiskry při nižších teplotách-pod -5 °C, při otáčkách kolem 1500/min (po zahřátí motoru problém mizí). Častá závada způsobená rozdělovačem. Vzal jsem tedy víko rozdělovače BREMI + palec BOSCH. Jestli se tímto celý problém vyřeší-to uvidím, až opět klesnou teploty pod bod mrazu!!! JInak se budu muset podívat na další díly rozdělovače-dále k motoru-na konektor, Hallův senzor, dráty atd... Zatím víko+palec super (cena dohromady cca 1000,-) a docela posun k lepšímu .
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek