Startování
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 393
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5T 2008
#1 Startování
Ahoj, je normální, že auto startuje na několik otočení? Volvo to dělalo vždycky, ale vím, že některá auta naskočí hned. Akumulátor je pár let starý, ale stejně se to chovalo u nového a dokonce i když auto stálo a já ho nechal doma nabít. Startér je dle servisu také v pořádku.
Známý říkal, že větší motory /ne 1,6/ prostě startují na několik otočení, ale napadlo mě to začít řešit.
Situace je stejná, když auto hlásí vybitý akumulátor (nechal jsem běžet rádio) i po jeho dobití....
Známý říkal, že větší motory /ne 1,6/ prostě startují na několik otočení, ale napadlo mě to začít řešit.
Situace je stejná, když auto hlásí vybitý akumulátor (nechal jsem běžet rádio) i po jeho dobití....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1479
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#2 Startování
Není to normální, mám asi stejnou S50 (2008 2,5T) a chytá na drc. To samé i u obou V70 2,5 atmosféra. Po zapnutí "zapalování" by ti měla naběhnout palivová pumpa, uslyšíš ji, počkej až přestane vrčet. Cca 5 sec??? Potom je natlakované palivo, pak teprve zkus nastartovat. Jinak pokud toto nepomůže, začal bych asi kontrolou svíček.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 895
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#3 Startování
Když jsem V70 s atmosferickou R5 (103 kW) koupil (březen 2015, na tachometru 202 xxx km), opravdu chytala na otočku. Postupně se to horšilo, teď (365 xxx km) se otočí třikrát až čtyřikrát než chytne. Motor jinak funguje velmi dobře, problémy s ním nejsou, VIDA si nestěžuje, mechanik taky nic neříká, na STK má pořád (poctivě dělané) emise vynikající, palivové čerpadlo před startem slyšet je, svíčky měním pravidelně... Beru to jako daň za nájezd a jen kvůli tomuto motor generálkovat nenechám.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 393
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5T 2008
#4 Startování
Pumpa vrčí, svíce i cívky rok staré, palivový filtr dva roky...asi zbývá startér
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 717
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#6 Startování
Zdar! Startér je až někde na posledním místě. Já se nejlíp naučil odhalovat závady, když jsem dělal travní sekačky-4takty. Tam jsi tahal jak blázen a nechytlo to. A u auta je to skoro stejný. Proč to sakra nechytne ? Vyndat svíčku-koukat reálně, jestli dává jiskru(to jde u auta taky). A potom palivo-to je pro chytnutí zásadní. Komprese pak stačí relativně malá. Pokud tedy umíš opravit sekačku, která špatně chytá-umíš opravit i auto. Paradoxně je to pro mnoho renomovaných mechaniků u sekačky těžší, než u auta(dost často za mnou s těmi sekačkami chodili). Palivová lišta jde taky celá vyndat a koukat(reálně), jak vstřikovače dávají benzín-to je myslím 90% úspěchu-jinak se budeš trápit(nevim, jak dalece to jde u S60ky).
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2218
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#8 Startování
Spis bych se zameril na hadicky co jdou do sani, bejvajch na nich zpetny ventily, ktery kdyz nedoviraj, tak to dela bordel.
Jinak samozrejme vycistit vahu vzduhu a cidlo teploty nasavaneho vzduchu. Plus otlakovat sani, zda neni nekde nejaka fales, ono se to umi ve vejsledku pekne nascitat.
Jinak samozrejme vycistit vahu vzduhu a cidlo teploty nasavaneho vzduchu. Plus otlakovat sani, zda neni nekde nejaka fales, ono se to umi ve vejsledku pekne nascitat.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 21 Odpovědi
- 4382 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Scarabeus
-
- 1 Odpovědi
- 687 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Gravy
-
- 9 Odpovědi
- 1340 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 7 Odpovědi
- 1216 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej
-
- 42 Odpovědi
- 2595 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1