Zkušenost s PU na S80
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14280
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Zkušenost s PU na S80
Tyčka jo, ale ten zadní silent se musí srovnat, jinak bude rameno bouchat do rámu.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 859
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Zkušenost s PU na S80
Raolsa: no, tak to jsem nevěděl, díky, opravím to. Nicméně teď nic nebouchá.
Vypadá celkem standartně, jen má na sobě trochu víc gumy i přes hranu toho silentblokuTod2 píše: 14 kvě 2020 09:33 a vypadá to Meyle HD líp než obyč? je tam vidět nějaké zesílení? já mám objednán zadní od Powerflex
-
Offline
- Příspěvky: 578
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
Zkušenost s PU na S80
Co na to říkali na geometrii? 

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14280
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Zkušenost s PU na S80
Tu máš nákres zadního silentu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 859
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Zkušenost s PU na S80
Raolsa: díky za ten nákres
byl jsem to tedy zkontrolovat a mám to tam téměř přesně 40 mm, navíc rameno se ani při maximálním vyvěšení kola nedotýká rámu, takže to mám správně a už to rozdělávat nemusím
ale díky moc za upozornění, člověk se stále učí 



-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14280
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Zkušenost s PU na S80
Ještě mě napadlo, že Meyle dělá ty zadní silentbloky jinak, ta vnitřní část kouká z vnějšího kroužku na obě strany stejně, ne jako originál, který kouká na jedné straně víc a na druhé míň a proto se musí lisovat tak, že kouká z ramena.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 859
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Zkušenost s PU na S80
jj, to mě taky napadlo, ale na horní straně byl ten silentblok delší, to vím. Nalisované to mám tak, že na spodní straně kouká cca 1-2mm ven. Bohužel jsem to neporovnal s obyč Febi silentblokem, který jsem odtud vylisoval. Nicméně, jak jsem to teď měřil, tak je ten silentblok přesně ve středu toho ramene, těch 40mm to vychází i od spodu toho silentbloku po horní hranu ramene.
-
Offline
- Příspěvky: 859
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Zkušenost s PU na S80
Byl jsem teď o víkendu odhodlaný vyměnit ten velký silentblok v podélném rameni zadní nápravy za Powerflex, ale po zralé úvaze jsem si to rozmyslel.Tarkin píše: 23 úno 2020 15:37Také o nich teď přemýšlím. Už je máš na autě? Jak to šlo vyměnit?jirkaTDI píše: https://race-shop.cz/s60-2001-2009-v70-mk2-s80-mk1-2000-2007/76575-powerflex-predni-silentblok-zadniho-ramene-volvo-s60-v70-mk2-s80-mk1.html
Rád bych získal trochu jistoty do řízení, i přes mírnou ztrátu komfortu, teď mi to přijde hodně rozplavaný... (V70 P2)
Protože když to tak vidím, tak bez přípravku tam origo silent půjde asi jen těžko. Powerflex by mohl jít snáze.
Asi by to šlo udělat na autě, ale dostat ven ten původní silentblok by byla asi hrozná práce.
Nejlíp se to bude dělat, když se celá zadní náprava vymontuje z auta ven, což u FWD nebude žádná velká práce. A když už bude náprava dole, tak bych vyměnil rovnou všechny silentbloky (jen zbytek nebudu dávat do PU, ale dal bych gumové), ono např. ty v Y-rameni taky celkem vypadají, že by si po 350tkm zasloužily výměnu.
-
Offline
- Příspěvky: 3481
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Zkušenost s PU na S80
měl jsem podobný nápad a skončil stejně, prostě dostat to ven na autě nelze...
fwd náprava ven sice asi není žádná hrůza, ale výfuk, brzdy....
fwd náprava ven sice asi není žádná hrůza, ale výfuk, brzdy....
-
Offline
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Zkušenost s PU na S80
Jen to sem přiložím. Už jsem to dával do jiného threadu, ale myslím, že to zde nesmí chybět.
PUR podložky pod šrouby poloos, dříve prodáváno pod Volvo číslem, dnes to není k sehnání. Vyřešil jsem tím klepání při rozjezdu.
https://poliuretany.olkusz.pl/pl/poduszka-sruby-polosi-przedniej-volvo-1szt.html
PUR podložky pod šrouby poloos, dříve prodáváno pod Volvo číslem, dnes to není k sehnání. Vyřešil jsem tím klepání při rozjezdu.
https://poliuretany.olkusz.pl/pl/poduszka-sruby-polosi-przedniej-volvo-1szt.html
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Zkušenost s PU na S80
Jaké klepání máš na mysli?Tarkin píše: 19 kvě 2020 11:06 Jen to sem přiložím. Už jsem to dával do jiného threadu, ale myslím, že to zde nesmí chybět.
PUR podložky pod šrouby poloos, dříve prodáváno pod Volvo číslem, dnes to není k sehnání. Vyřešil jsem tím klepání při rozjezdu.
https://poliuretany.olkusz.pl/pl/poduszka-sruby-polosi-przedniej-volvo-1szt.html
IMG_20200427_173620_copy_600x800.jpg
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Zkušenost s PU na S80
Od koupení své S80, tzn 3 roky občas docházelo ke kovovému klepnutí při rozjezdu. Přisuzoval jsem to poloosam, postupně se dělal repas poloos a další tuna věcí, které jsem vyloučil a narazil jsem na tohle a pomohlo to.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14280
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Zkušenost s PU na S80
Já ti nevím, ale selský rozum mi říká, že když je to vymlácené v tisícihranu, tak tomu nějaký špuntík z PU nemůže pomoct. To buď zalepit, ale to zase už nikdy nikdo nerozdělá, nebo vyměnit kloub a ložisko.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Zkušenost s PU na S80
Oba venkovní klouby poloos jsou po kontrole, promazání, čištění ve stavu OK. Ložiska nehučí, nehází, jsou také ok. Měnit tohle všechno za nějakých 4-6 tisíc jen kvůli občasnému klepnutí?
Tohle vlákno je o zkušenostech. PUR podložky jsem koupil, dotáhl na předepsaný moment a pomohlo to, veškeré klepání je pryč.
Tohle vlákno je o zkušenostech. PUR podložky jsem koupil, dotáhl na předepsaný moment a pomohlo to, veškeré klepání je pryč.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 195
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70II 2.4 D5244T5 120 kW TF-80SC 2007
Zkušenost s PU na S80
Chystám se vyměnit silentbloky na předních ramenech, buď powerflexy nebo orignál ... jde to v pohodě nebo bud potřebovat nějaký extra nářadí? Je tam nějaký zádrhel na který je lepší být připraven? Díky 

_________________
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
-
Offline
- Příspěvky: 3481
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Zkušenost s PU na S80
potřebuješ něco, čím to vylisuješ a nalisuješ, prostě trubku adekvátního průměru na opření ramene a další na vylisování/nalisování
v případě gumových bacha na orientaci
zadní powerflex nemá futro, takže se nelisuje, jen se protlačí ten límec pur
v případě gumových bacha na orientaci
zadní powerflex nemá futro, takže se nelisuje, jen se protlačí ten límec pur
-
Offline
- Příspěvky: 576
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
Zkušenost s PU na S80
A origo je to bez te podlozky? Neni pak ten sroub, teda jeho zavit moc kratky?Tarkin píše: 19 kvě 2020 13:53 Oba venkovní klouby poloos jsou po kontrole, promazání, čištění ve stavu OK. Ložiska nehučí, nehází, jsou také ok. Měnit tohle všechno za nějakých 4-6 tisíc jen kvůli občasnému klepnutí?
Tohle vlákno je o zkušenostech. PUR podložky jsem koupil, dotáhl na předepsaný moment a pomohlo to, veškeré klepání je pryč.
-
Offline
- Příspěvky: 859
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Zkušenost s PU na S80
Zadní je v pohodě, na přední je potřeba si vyrobit přípravek viz video:resk181 píše: 25 kvě 2020 09:44 Chystám se vyměnit silentbloky na předních ramenech, buď powerflexy nebo orignál ... jde to v pohodě nebo bud potřebovat nějaký extra nářadí? Je tam nějaký zádrhel na který je lepší být připraven? Díky![]()
https://www.youtube.com/watch?v=Hc5dOZ67W6Y
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14280
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Zkušenost s PU na S80
No když by jsi tam dával originál (nebo náhradu, třeba od Lemforderu) tak žádný spešl přípravek potřeba není, jenom dvě trubky správného průměru a lis, protože silentblok se vylisovává i nalisovává od středu ramena ven. Ale pokud budeš dávat Powerflex, tak už ten přípravek potřeba je, protože to má ten debilní límec a musí se to lisovat z venku dovnitř.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 195
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70II 2.4 D5244T5 120 kW TF-80SC 2007
Zkušenost s PU na S80
Dám tam originály, lis nemám, bude stačit svěrák?raolsa píše: 25 kvě 2020 10:50 No když by jsi tam dával originál (nebo náhradu, třeba od Lemforderu) tak žádný spešl přípravek potřeba není, jenom dvě trubky správného průměru a lis, protože silentblok se vylisovává i nalisovává od středu ramena ven. Ale pokud budeš dávat Powerflex, tak už ten přípravek potřeba je, protože to má ten debilní límec a musí se to lisovat z venku dovnitř.
_________________
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14280
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Zkušenost s PU na S80
Nebude.
Kdyby jsi chtěl, tak ti to přelisuju.
Kdyby jsi chtěl, tak ti to přelisuju.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 195
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70II 2.4 D5244T5 120 kW TF-80SC 2007
Zkušenost s PU na S80
Díky moc za nabídku, nakonec po zjištění ceny za výměnu v autorizáku to nechám udělat tam a mám to bez práce a rozdíl v ceně díly vs. servis tam není skoro žádnej

_________________
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9948
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Zkušenost s PU na S80
Kolik si řekli?resk181 píše: 26 kvě 2020 09:52
Díky moc za nabídku, nakonec po zjištění ceny za výměnu v autorizáku to nechám udělat tam a mám to bez práce a rozdíl v ceně díly vs. servis tam není skoro žádnej![]()
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Online
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Zkušenost s PU na S80
Jako, ze Ti v autorizaku namontujou Tebou dodane PURy?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 195
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70II 2.4 D5244T5 120 kW TF-80SC 2007
Zkušenost s PU na S80
7600,- vč DPH se slevou na díly pro Volvo 8+ .... samotný ty silentbloky vyjdou do 5K, plus GEO... ten litr +- za to že pod to nemusím lézt mi přijde OK

Nene, sice jsem o nich uvažoval ale nechám tam dát origo

_________________
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé