Otázka, na kterou neznám odpověď
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 910
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
Otázka, na kterou neznám odpověď
Myslím si, že když budou mít všechny 4 pneu značku 3PMFS, nemůže ti říct nikdo ani popel.
-
Offline
- Příspěvky: 991
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Otázka, na kterou neznám odpověď
Celoroční pneumatika je z pohledu legislativy a označení zimní pneumatikou, takže žádný problém.
-
Offline
- Příspěvky: 813
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Otázka, na kterou neznám odpověď
Mám problém se spojkou. Auto při rozjezdu cuká. Ale cuká jen a pouze v případě, že spojka je v částečném záběru a s plynem (i malým). Jakmile spojka plně sepne, je vše OK. Pokud rozjíždím bez plynu (manuál si při rozjezdu sám přidává otáčky, než spojka plně sepne), rozjezd je hladký, ale jen se plynu sebeméně dotknu, hned to kope. Cukání je přesně v rytmu 1x za jednu otáčku motoru.
Myslel jsem, že dvouhmota, ale nijak jinak se neprojevuje. Mohu dát plný plyn od volnoběhu a nikde nic nemlátí, necuká, nevibruje. Typicky, kdy se dvouhmota ozve je do kopce, hodně nízké otáčky a plný plyn. U mě nic takového se neděje. Start i vypnutí motoru také bez pazvuků.
Může být připečený přítlačák nebo tak něco? Po neděli se bude měnit úhlovka, tak že bych při jednom nechal udělat tohle. Jen se mi nechce dávat celý set s dvouhmotou, pokud by to bylo jen přítlačákem. Už tak bude ta úhlovka větší výdej, než by bylo příjemné.
Myslel jsem, že dvouhmota, ale nijak jinak se neprojevuje. Mohu dát plný plyn od volnoběhu a nikde nic nemlátí, necuká, nevibruje. Typicky, kdy se dvouhmota ozve je do kopce, hodně nízké otáčky a plný plyn. U mě nic takového se neděje. Start i vypnutí motoru také bez pazvuků.
Může být připečený přítlačák nebo tak něco? Po neděli se bude měnit úhlovka, tak že bych při jednom nechal udělat tohle. Jen se mi nechce dávat celý set s dvouhmotou, pokud by to bylo jen přítlačákem. Už tak bude ta úhlovka větší výdej, než by bylo příjemné.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 5855
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
Nemůže to způsobovat čidlo sešlápnutí spojky?
-
Offline
- Příspěvky: 813
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Otázka, na kterou neznám odpověď
Nevím, ale to by asi nemělo pak vliv, zda rozjíždím s plynem nebo bez.
Diagnostika je čistá. Přijde mi to jako čistě mechanický problém.
Přidáno za 47 minut 34 sekund:
Když by byla např. prasklá pružina na spojkové lamele, jak by se to projevovalo?
Diagnostika je čistá. Přijde mi to jako čistě mechanický problém.
Přidáno za 47 minut 34 sekund:
Když by byla např. prasklá pružina na spojkové lamele, jak by se to projevovalo?
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 813
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Otázka, na kterou neznám odpověď
Nechtíc jsem si v dílně převrátil bezúdržbovou baterii do zahradního traktoru a vytekla mi z ní kyselina. Jde jí nějak dolít nebo je na vyhození?
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13323
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
leda navrtat... ale stejně bys musel vylít všechno a rozumně rozlejt do všech stejnou měrou, protože i koncentrace kyseliny určuje stav nabití...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 813
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Otázka, na kterou neznám odpověď
Škoda, byla pár měsíců stará.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 5855
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
Já jsem nedávno navrtal baterii, ale ta byla vyvařená. "Pouze" jsem dolil jen destilku a jede dál.
Takže sloupnout samolepky, a na lesku plastu jsou vidět kruhovitá místa pro navrtání. Vrták 8-9mm provrtat, vylít vše a nalít kyselinu s hustotou plné nabitosti.
Nabít, zkontrolovat hladinu, případně dolít, zalepit a jede se dál.
Takže sloupnout samolepky, a na lesku plastu jsou vidět kruhovitá místa pro navrtání. Vrták 8-9mm provrtat, vylít vše a nalít kyselinu s hustotou plné nabitosti.
Nabít, zkontrolovat hladinu, případně dolít, zalepit a jede se dál.
-
Online
- Příspěvky: 220
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II D5 120kW 02'
Otázka, na kterou neznám odpověď
Já jen doporučím tohle vše dělat v rukavicích a s celoobličejovým štítem.
-
Offline
- Příspěvky: 813
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tohle je baterie za 700 (nějaká cca 20Ah). To mi nestojí za případné popáleniny nebo díru v montérkách
Jen jsem chtěl vědět, zda nestačí nalít elektrolyt třeba přes odvzušňovací ďouru. Ale to by se fakt nedostal do všech sekcí. Takže hold na jaře nová.
Jen jsem chtěl vědět, zda nestačí nalít elektrolyt třeba přes odvzušňovací ďouru. Ale to by se fakt nedostal do všech sekcí. Takže hold na jaře nová.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 910
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
Otázka, na kterou neznám odpověď
Co je to konkrétně za baterku a kolik za ní chceš?
-
Offline
- Příspěvky: 813
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Otázka, na kterou neznám odpověď
Dvě kila i s dopravou (zásilkovna)?
Když tak přes SZ, ať tu neplevelíme.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 910
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
Otázka, na kterou neznám odpověď
Napíšu do PM, ať to tu neplevelíme.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13323
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
to horní "víko" je většinou vařený ultrazvukem, ale jak se šetří na všem, tak to někdy jde utrhnout
a neni třeba vrtat 
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2114
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Pánové, zdravím všechny po nějaké době, řešil jsem teď malý domácí "projekt", tak jsem nestíhal a chtěl jsem se i pochlubit v rubrice "Co mně potěšilo". Ale Volvo se asi cítilo zanedbané, tak se přihlásilo o pozornost
Omlouvám se, hledal jsem ten Topic, ale nenašel, nicméně si pamatuju, co v něm bylo. Můj dotaz je, zda někdo už nezkusil něco dalšího. Běží mi na Sahaře permanentně jeden větrák (dvouvětrák DR01), přes VIDU to nejde vůbec ovládat, ať v ručním módu nebo v automatickém. Téměř jistě je to ta jednotka. V tom tématu jsem viděl, že někdo doporučoval pouze originál jednotku, protože někomu nefungovala druhovýroba.
Blbý je že ve VIDA nemám žádné číslo (je tam jen NS), takže se mi i blbě hledá, která jednotka od Volva je správná, asi by to přes různé odkazy mohlo být 31305106, ale nevím. Zkoušel jsem hledat i na RRR.LT, nicméně když jsem jednotku vyfotil, zjistil jsem, že cenově atraktivní kusy mají jiné číslo. Originál, pokud jsem správně našel je lehce přes 5 000 Kč.
DOTAZ ZNÍ:
1. Nezkoušel někdo v mezičase nějakou alternativu?
2. Na Scandix jsem našel 2 jednotky pro moji konfiguraci DR01 a) originál za 195.32 EUR a b) asi nějakou náhradu za 97.23 EUR. Když to nabízejí na Scandix, snad by ta náhrada mohla fungovat?
Díky moc předem a omlouvám se za dotaz, chtěl jsem to jen zkusit než bych kupoval origo
https://www.skandix.de/en/spare-parts/cooling-system/radiator-fan/control-unit-radiator-fan/3027/
Omlouvám se, hledal jsem ten Topic, ale nenašel, nicméně si pamatuju, co v něm bylo. Můj dotaz je, zda někdo už nezkusil něco dalšího. Běží mi na Sahaře permanentně jeden větrák (dvouvětrák DR01), přes VIDU to nejde vůbec ovládat, ať v ručním módu nebo v automatickém. Téměř jistě je to ta jednotka. V tom tématu jsem viděl, že někdo doporučoval pouze originál jednotku, protože někomu nefungovala druhovýroba.
Blbý je že ve VIDA nemám žádné číslo (je tam jen NS), takže se mi i blbě hledá, která jednotka od Volva je správná, asi by to přes různé odkazy mohlo být 31305106, ale nevím. Zkoušel jsem hledat i na RRR.LT, nicméně když jsem jednotku vyfotil, zjistil jsem, že cenově atraktivní kusy mají jiné číslo. Originál, pokud jsem správně našel je lehce přes 5 000 Kč.
DOTAZ ZNÍ:
1. Nezkoušel někdo v mezičase nějakou alternativu?
2. Na Scandix jsem našel 2 jednotky pro moji konfiguraci DR01 a) originál za 195.32 EUR a b) asi nějakou náhradu za 97.23 EUR. Když to nabízejí na Scandix, snad by ta náhrada mohla fungovat?
Díky moc předem a omlouvám se za dotaz, chtěl jsem to jen zkusit než bych kupoval origo
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14802
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Já jsem ji na XC60 zkoušel, ale nakonec byl problém jinde tak jsem ji vracel. Kupováno v Kelly tenkrát za 4500,- Kč. Koukám, že zdražili.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 2114
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Pokud je to ona, tak aktuálně takto:
Jak jsme se tu s Kubou bavili, ty díly na P3 zdražují
Možná zkusím ještě AV díly. U mne to bude myslím ta jednotka, jede sice jen jeden ventilátor, ale zkoušel jsem to z VIDA ovládat a nic. Ideál, kdyby to šlo příp. vrátit. Já bych to i zkusil odpojit aby auto bylo pojízdné *), když je zima, ale teď jsou tu tak brutál kolony, že i tak mám strach, že to manželka uvaří. Nevím ... 
*) odpojil jsem baterku
*) odpojil jsem baterku
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14802
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Zkus prohodit konektory od motorů větráků do jednotky. Taky je možný, že by jely oba větráky, ale jeden je mrtvý.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 2114
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Děkuji za tip, to mne nenapadlo
Hned jsem zaběhnul do garáže a ten kabel z malého větráku nedosáhne do konektoru pro velký větrák (už jsem to nechtěl v noci vycvakávat). ALE zapojil jsem velký (funkční) větrák do vedlejší zástrčky a tam se netočí. Takže ten první odpich bude prostřelený (tipuju nějaký PWM s tranzistorem), ale teoreticky by mohl být funkční ten druhý odpich.
Zkusím zítra vzít VIDA a vyzkoušet, jestli ten malý větrák reaguje. Jestli jo, tak bych ho odpojil a nějak ochránil konektor a šoupnul bych tam do zásuvky ten velký větrák. Ten to teď v zimě utáhne. No a mezitím seženu jednotku a manželka nebude na mne naštvaná, že Volvo nejede. Si to maluju, uvidíme
Každopádně DĚKUJI! 
Zkusím zítra vzít VIDA a vyzkoušet, jestli ten malý větrák reaguje. Jestli jo, tak bych ho odpojil a nějak ochránil konektor a šoupnul bych tam do zásuvky ten velký větrák. Ten to teď v zimě utáhne. No a mezitím seženu jednotku a manželka nebude na mne naštvaná, že Volvo nejede. Si to maluju, uvidíme
-
Offline
- Příspěvky: 910
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
Otázka, na kterou neznám odpověď
Prý tam lítají tranzistory a blbě se to rozdělává, bez infra ohřevu to asi nejde. Nicméně tady dva případy tranzistoru:
https://rutube.ru/video/25115ce1d2d287f28434a578860c46ec/
https://www.drive2.ru/b/453027104141869092/
Možná by se vyplatilo dát to někomu kdo má vybavení, aby to opravil. Jinak tranzistory prý lítají když jsou staré větráky a mají přidřená ložiska.
https://rutube.ru/video/25115ce1d2d287f28434a578860c46ec/
https://www.drive2.ru/b/453027104141869092/
Možná by se vyplatilo dát to někomu kdo má vybavení, aby to opravil. Jinak tranzistory prý lítají když jsou staré větráky a mají přidřená ložiska.
-
Offline
- Příspěvky: 2114
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
@raolsa: jsem nevěřící Tomáš, takže mi to nedalo
Odpojil jsem ten velký větrák, malý normálně po startu šlape a funguje i povelování z VIDA (100/50/10%). Velký větrák jsem zatím nepřipojil, nevím jestli jsou oba kanály dimenzovány stejně. Naštěstí je zima, tak by to ten malý s trochou rozumu měl utáhnout než to dořeším (získám čas). Nechal jsem to do rána na baterce, jestli ta jednotka nežere proud ještě nějak vevnitř, ráno uvidíme.
@ren: děkuji za odkazy, ráno na to v klidu mrknu. Cíleně jsem ten velký větrák nezkoušel, ale nezdál se mi náhodným pootočením přidřený. Ale věřím, že to může být ono. Ve VIDA jsem žádnou zpětnou vazbu o rychlosti větráků neviděl, na motory jdou jen 2 "fousy", tj. nevypadá to na čidla, tedy tipuji jednoduchá (PWM ?) regulace bez vazby. A do jednotky 2 silové vodiče + jsem tam viděl jeden fialový kablík ... Tedy asi se zpátky do ECM nedostane info, že je problém. Vařím z vody, ráno moudřejší večera, prostuduji odkazy
EDIT: koukal jsem na to, oboje (dle očekávání) stejná závada. Parádní postup, jsou to koumáci. Opravit by se to dalo, ale bohužel nemám výbavu. Něco seženu a tuhle nechám do zásoby pro případnou opravu
Moc děkuji oběma za rady!
@ren: děkuji za odkazy, ráno na to v klidu mrknu. Cíleně jsem ten velký větrák nezkoušel, ale nezdál se mi náhodným pootočením přidřený. Ale věřím, že to může být ono. Ve VIDA jsem žádnou zpětnou vazbu o rychlosti větráků neviděl, na motory jdou jen 2 "fousy", tj. nevypadá to na čidla, tedy tipuji jednoduchá (PWM ?) regulace bez vazby. A do jednotky 2 silové vodiče + jsem tam viděl jeden fialový kablík ... Tedy asi se zpátky do ECM nedostane info, že je problém. Vařím z vody, ráno moudřejší večera, prostuduji odkazy
EDIT: koukal jsem na to, oboje (dle očekávání) stejná závada. Parádní postup, jsou to koumáci. Opravit by se to dalo, ale bohužel nemám výbavu. Něco seženu a tuhle nechám do zásoby pro případnou opravu
Moc děkuji oběma za rady!
-
Online
- Příspěvky: 6078
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Otázka, na kterou neznám odpověď
Vyndej velký větrák a výměn si uhlíky v motoru.
-
Offline
- Příspěvky: 2114
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Kubo děkuji! Zrovna jsem si říkal jak psal ren výše, že to nebude primárně jen závadou jednotky. Udělám to co nejdříve, každopádně ten funkční kanál jednotky stejně budu muset přepojit na ten velký ventilátor, protože kdybych to nechal na tom malém, tak se nebude chladit jednotka protože je chlazená ofukem z velkého ventilátoru. Tak doufám, že to chvilku vydrží v provozu (když je zima) než dorazí jednotka a udělám ten větrák 
-
Offline
- Příspěvky: 6002
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Otázka, na kterou neznám odpověď
Neválí se někomu doma stará hra na PC: Starcraft II?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé