Baterie
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvky: 6030
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
-
Online
- Příspěvky: 6030
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Baterie
Proto se musi dobit, udelat reset a pak odpojit.
Jinak si bude vuz furt v pameti senzoru myslet, ze ma treba jen 65% nabiti.
Jinak si bude vuz furt v pameti senzoru myslet, ze ma treba jen 65% nabiti.
-
Offline
- Příspěvky: 12
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Český Krumlov
- Vůz: 850R
- Zabanován: za 3 varování
Baterie
Heuréka, děkuji za trpělivost, asi pochopil. Takže s odpojeným BMS řídící jednotka stále pracuje s posledním zaznamenaným údajem o napětí baterie? Já jsem o tom nepřemýšlel, protože BMS jsem odpojil když bylo vše v pořádku a nikde žádná hláška.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4834
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Baterie
Přesně tak
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 757
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Baterie
Ani hláška o nefunkčním S/S?
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 2296
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Baterie
Origo. baterie teď kroutí šestý rok s bufíkováním tak bych měl rovnou vyměnit než mne to někde nechá - dal bych zase origo. jenže od loňska jed pod jiným číslem a prý i jiný výrobce. Nevěřím že zůstala kvalita a spíš tipuji že se to bude naopak tak nevím ..
Je tu populární Yuasa i když v moto aku to už dlouho není co dřív.
Do xc60 koukám po téhle : https://www.topbaterie.cz/autobaterie-yuasa-silver-high-performance-85ah-12v-800a-ybx5115-p19492/?cid=220
Je už nějaká zkušenost s bufíkováním pár sezon jestli drží?
Je tu populární Yuasa i když v moto aku to už dlouho není co dřív.
Do xc60 koukám po téhle : https://www.topbaterie.cz/autobaterie-yuasa-silver-high-performance-85ah-12v-800a-ybx5115-p19492/?cid=220
Je už nějaká zkušenost s bufíkováním pár sezon jestli drží?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13218
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Baterie
Asi bych to s preventivní výměnou nehrotil... přece jen ti může ta nová umřít dřív, než by pošla ta stará 
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2296
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Baterie
Ona ukazuje V vlastně v pohodě, ale baterka v Dieslu ze zkušenosti odejde najednou a když to člověk nepotřebuje. Já spíš abych měl připravenou variantu co jet hned koupit a neřešil až kixne což se stane pač 2roky přesluhuje 
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 1 rok 8 měsíců
- Bydliště: Praha 5
- Vůz: V70 P3 D5 151kW AWD
Baterie
Díky. Ještě se zeptáme dáváte někdo místo originální NE-stop-start baterie neorigo EFB např. Exide pro vyšší životnost, má to význam? Jsou potřeba nějaké kroky navíc v BMS?
_________________
V70 P3 2011 D5 D5244T10 151kw AWD (8,1l/100km)
V70 P3 2011 D5 D5244T10 151kw AWD (8,1l/100km)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14724
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Baterie
Neorigo baterie se používají úplně běžně. V BMS není, krom resetu, potřeba nic jiného dělat.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Příspěvky: 6030
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Baterie
A nebo ten nesmysl na + polu odpoj a hotovo. Tedy az po resetu a montazi dobite baterie.
-
Offline
- Příspěvky: 757
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Baterie
U mě 14.4 - 14.7 konstantně - měřeno pouze přes obd aplikaci. Multimetrem jsem to nekontroloval.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 26
- Registrován: 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Xc70 2015 D4 AWD Rich Java D5244T12
Baterie
Ahoj, dneska manželka nenatočila, takže průser 
Vybírám do Xc70 2016 baterku o rozměru 353×175×190, jak už tu někdo psal vejde se bez problémů, a dělá se v kapacitě až 100ah. Musí byt nová baterka přizpůsobená pro start stop, když má auto pomocný akumulator pro start stop? Jen doplním, ze start stop pokaždé vypínám.
Případně kdyby měl tip na konkrétní baterku se kterou ma dobrou zkušenost budu jen rad
Díky za odpovědi.
Vybírám do Xc70 2016 baterku o rozměru 353×175×190, jak už tu někdo psal vejde se bez problémů, a dělá se v kapacitě až 100ah. Musí byt nová baterka přizpůsobená pro start stop, když má auto pomocný akumulator pro start stop? Jen doplním, ze start stop pokaždé vypínám.
Případně kdyby měl tip na konkrétní baterku se kterou ma dobrou zkušenost budu jen rad
Díky za odpovědi.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 3807
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Baterie
to uz je trvale docela dost, celkem si to koleduje o postupne vyvareni baterie....Majkl1 píše: 09 lis 2025 11:18 U mě 14.4 - 14.7 konstantně - měřeno pouze přes obd aplikaci. Multimetrem jsem to nekontroloval.
_________________
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 757
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Baterie
S tím nic nenadělíám
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 757
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Baterie
Proto jsem to odpojil a jsem bilančně v plusu.
Někde v aplikaci (Car scanner) je možné sledovat jak a kolik jde proudu. Zda do baterie nebo z baterie. Takže vím, že s HW odpojeným S/S je to OK.
Někde v aplikaci (Car scanner) je možné sledovat jak a kolik jde proudu. Zda do baterie nebo z baterie. Takže vím, že s HW odpojeným S/S je to OK.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Online
- Příspěvky: 6030
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Baterie
Yuasa YBX 5110 nebo ta 100 YBX5019 klidne ji tam dej a SS neres.TMatura píše: 12 lis 2025 10:10 Ahoj, dneska manželka nenatočila, takže průser
Vybírám do Xc70 2016 baterku o rozměru 353×175×190, jak už tu někdo psal vejde se bez problémů, a dělá se v kapacitě až 100ah. Musí byt nová baterka přizpůsobená pro start stop, když má auto pomocný akumulator pro start stop? Jen doplním, ze start stop pokaždé vypínám.
Případně kdyby měl tip na konkrétní baterku se kterou ma dobrou zkušenost budu jen rad![]()
Díky za odpovědi.
Zde odkaz par steanek zpet.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1043951#p1043951
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 1 rok 8 měsíců
- Bydliště: Praha 5
- Vůz: V70 P3 D5 151kW AWD
Baterie
Uděláš foto jak to vypadá s tou 353x175x190mm?TMatura píše: 12 lis 2025 10:10 Ahoj, dneska manželka nenatočila, takže průser
Vybírám do Xc70 2016 baterku o rozměru 353×175×190, jak už tu někdo psal vejde se bez problémů, a dělá se v kapacitě až 100ah. Musí byt nová baterka přizpůsobená pro start stop, když má auto pomocný akumulator pro start stop? Jen doplním, ze start stop pokaždé vypínám.
Případně kdyby měl tip na konkrétní baterku se kterou ma dobrou zkušenost budu jen rad![]()
Díky za odpovědi.
_________________
V70 P3 2011 D5 D5244T10 151kw AWD (8,1l/100km)
V70 P3 2011 D5 D5244T10 151kw AWD (8,1l/100km)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé
