Elektro - konektory cívek zapalování

Nejdříve se podívejte SEM - Již vyřešené problémy

Moderátoři: wickey, Harry

Pravidla fóra
Nepište sem dotazy, budou se okamžitě bez náhrady mazat
This topic is 6 years a 5 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5987
Registrován: 15 roků
Bydliště: PRG

Elektro - konektory cívek zapalování

Příspěvek od Lachtan »

Tak si tak hezky jedu a najednou cítím, že motor jde pouze na tři válce... :(
Příčinou byl rozpadlý konektor od cívky zapalování, čímž se stávalo, že někdy cívka fungovala aněkdy zase ne (díky Marro :good: )
DSC00045.JPG
Tak jsem je ucvaknul rovnou oba (ten druhý nevypadal o moc lépe)
DSC00041.JPG
připravil "nové"
DSC00042.JPG
nakrimpoval k původní kabeláži (sehnal jsem jiný který sice neseděli barevně, ale na to dlabe Bílý Tesák 8) )
DSC00043.JPG
omotal samovulkanizační páskou ať je to alespoň trošku odolné vůči vlhkosti
DSC00044.JPG
a na závěr omotal spirálou a vypáskoval aby se to zbytečně neklepalo 8)
DSC00047.JPG
uznávám, že vzhledově to není žádný zázrak, ale vzhledem k tomu, že je to stejně schované pod deklem, tak jsem volil variantu "důležitá je funkčnost" :wink:

Mimochodem - nepředpokládám, že takovýto "rozpad" byla pouze ojedinělá záležitost, tak bych vám doporučil se na to podívat a případně preventivně vyměnit.
Já jsem použil starší konektory z motorové instalace nějakého volvovraku, akorát jsem na nich musel odříznout "klíč" (jde to lehce) 8)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

chawajz
Offline
Příspěvky: 6
Registrován: 6 roků 6 měsíců
Vůz: VOLVO V40 2.0T 99´. B4204T
Bydliště: Praha 2 Vinohrady

Re: Elektro - konektory cívek zapalování

Příspěvek od chawajz »

zdravím, moc pěkně zdokumentovaný. začínám mýt ten samý problém, zatím jen prasklá izolace zeleného drátku u konektoru. a tak se chci zeptat jestli stačí jen omotat klas. el. izolačkou, nebo jestli má někdo lepší variantu??ještě mě napadlo pomazat to silikonem do +200c a pak tu pásku..

GDPR_user

Re: Elektro - konektory cívek zapalování

Příspěvek od GDPR_user »

chawajz píše:zdravím, moc pěkně zdokumentovaný. začínám mýt ten samý problém, zatím jen prasklá izolace zeleného drátku u konektoru. a tak se chci zeptat jestli stačí jen omotat klas. el. izolačkou, nebo jestli má někdo lepší variantu??ještě mě napadlo pomazat to silikonem do +200c a pak tu pásku..
mytím problému nic nevyřešíš.
This topic is 6 years a 5 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „FAQ - Jak na to“