našel jsem na jednom švédském fóru návod jak zbastlit vystřelovací klíč pro první generace sedmdesátek
1.krok - ořezat starou desku DO ve spodní části podle obrázku, odpájet tlačítka a nahradit je tlačítky z DO vystřelováku (jsou nižší) + připájet klemu na pravém tlačítku
2.krok - připájet drátová očka za zadní strany DO. Budou sloužit pouze jako držáky v klíči. Pootočit kontakty baterie
3.krok - umístit plošňák do těla klíče
4.krok - zkontrolovat jestli vše sedí. Baterie i tlačítka
x70 I.gen - vystřelovací klíč
Pravidla fóra
Nepište sem dotazy, budou se okamžitě bez náhrady mazat
Nepište sem dotazy, budou se okamžitě bez náhrady mazat
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#1 x70 I.gen - vystřelovací klíč
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#2 x70 I.gen - vystřelovací klíč
5.krok - je zapotřebí dostat z původního gumového klíče tento čip imobilizéru (doporučuju opatrné broušení)
----------------
takto vypadá rozloupnutý nový klíč. Nedoporučuji ho rozebírat, ale raději ten imo čip opatrně odvrtat převzato z http://www.krypet.net/stilett/
Za uvedené informace neručím, kdo se do toho pustí - dělá to na své triko
6.krok - odvrtat imobilizér z nového klíče
7.krok - vložit starý imo do nového klíče, zalepit tavnou pistolí
8.krok - nechat si vyřezat klíč a vyzkoušet----------------
takto vypadá rozloupnutý nový klíč. Nedoporučuji ho rozebírat, ale raději ten imo čip opatrně odvrtat převzato z http://www.krypet.net/stilett/
Za uvedené informace neručím, kdo se do toho pustí - dělá to na své triko
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 714 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Hoonnzzaa89
-
- 1 Odpovědi
- 264 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 12 Odpovědi
- 508 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Honza K.
-
- 28 Odpovědi
- 2559 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Xenomorfus
-
- 9 Odpovědi
- 1351 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od penek