hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#151 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
a prevence je měnit kompresor jen tak čas od času ? po jakým intervalu ?
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#152 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
No... Jen tak zkusmo, vstřiky, turbo, dpf, egr, intercooler
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#153 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
Jasně, ale díky Chaseho se to začíná pomalu krátit
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#154 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
Tak rám mě u 3.2 netrápí. Klima, údajně bych měl mít jiny ložisko už, tak snad do budoucna ok.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 764
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#155 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
Já když kupoval S80 , měla najeto 167tis km, ted má 420tis km a vše z výše vypsaných mám stále původní. Jen ten EGR je vypnutý od D5T5. Asi štěstí?
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#156 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
Ne, nekoupil jsi stočenku
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#157 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
Tak jestli rolluješ dálnice tak se nedivím. Ona D5 není vůbec špatný motor. Problém je ten, že trend, teď už snad minulých dnů, byl koupit diesel a jezdit stím město a meziměsto. Benzínu s nepřímým vstřikováním je to tak nějak u ***, ten se prostě napije a neřeší.
UEDIT: JAZYK pane kolego!
UEDIT: JAZYK pane kolego!
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 371
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
#158 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
je tam doporučená výměna po 10ti letech. zvhledem k tomu, že když se kousne, může to mít fatální následky
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 425
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#159 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#160 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
U nás se dá sehnat i levněji. Nejlevnější již od 6000,- Kč - Valeo.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 5136
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#161 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
Jen bacha, to Valeo je 5ti drazka, ale to nicemu nevadi pokud je zbytek 3drazka. Proste 2 se nepouziji.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 120
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#162 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
Už mám na cestě tento https://automotoprikryl.cz/kompresor-klimatizace-valeo-813140?utm_source=eshop_order_email&utm_medium=email&utm_campaign=eshop_order_email&utm_content=order_itemlkopcansky píše: ↑25 kvě 2021 08:12 odkiaľ si kupoval? našiel som tento napríklad https://volvozone.sk/produkt/101754-kompresor-klimatizacie-p3-2-0-d3-d4-2-4d-d5-2011-2-0-t4-t5-2-5-t-t5-2011-novy-typ-remenice-3pk?tid=259&fbclid=IwAR0z8WlsmQO4GN47kJsBOzZ9hzivKEX4scPZBdyh3b2ZMiIJHA4jbA-uVh0
A jak píše Kuba, je to 5ti drážka, ale použiju 3 drážkový řemen.
Naposledy upravil(a) hajnej dne 25 kvě 2021 10:47, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5004
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#163 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
Ložisko asi cajk, ale když se ti zadřou písty...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12085
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#164 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
tvl jako jesi se zadíraji písty a dáš do toho novej kompresor, tak jak dlouho v tom humusu zvládne pracovat??? Nestačilo by "jen" přidat či odsát olej v okruhu?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 120
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#165 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
Proč se vlastně ty písty zadřou?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2913
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#166 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
Jestli se zadíraji písty tak je to na kompletní výměnu systému. Možná ještě velmi kvalitní očista by mohla stačit. Rozebral někdo nějaký takto umrtvený kompresor?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 120
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#167 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
Hele nevím. Na klimu jsem se během po-nákupního servisu zatím nedostal takže těžko říct a na cestě je už novej kompresor.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#168 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
Podle toho co mi hajnej popisoval, tak se zadřelo ložisko, ne kompresor.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 756
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
#169 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
Ale to by mělo být udělané tak, že když se kousne kompresor, urve se řemenice a zůstane se protáčet. Anebo u Volva je to jinak?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#170 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
Jak u kterého kompresoru. U některých je opravdu "gumová" spojka řemenice. U dalších jsou plíšky, které by se měly utrhnout (někdy praskají sami od sebe). Blbý je, když se kousne řemenice, jako v Hajného případě. Tam pak nepomůže nic a praskne řemen, nebo to člověk stihne a chcípne motor.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 756
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
#171 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
No jo, to je vlastně pravda, mám dlouhé vedení... Když se kousne sám kompresor, urvou se plíšky nebo gumy, ale když se kousne ložisko na kterém sedí řemenice, je vymalováno.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 120
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#172 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
Řekl bych, že jsem měl opět z prdele kliku
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12085
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#173 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
Některý kompresory nemaji spojku a regulace výkonu je skrz zdvih pístů. Vynález, který omezuje zhoupnutí motoru při sepnutí spojky. Problém je, že pak vlastně běží furt.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2913
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#174 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
Je to "super truper" řešení, které automobilce zlevní kompresor na úkor životností a oblečené je to do zvýšení uživatelského komfortu, typický VA/VE aktivita v praxi . Myslím že už to je skoro u všech nových aut.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 120
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#175 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
Tak dneska to byla pro Radka docela velká šichta, ale zase si chlapec poradil. Klobouk dolů až na svou pleš
Takže co se dělo při 253tkm a nějaký drobný....?
- olej Ravenol 5W40 VMO
- novej klima kompresor Valeo + řemen - upečenej kompresor ze zadřenýho ložiska viz foto
- volnoběžka altíku - preventivně, ale trochu to nakonec šustilo (no ještě aby ne po těch km...)
- klínovej řemen + kladka - preventivně když už je tam skoro všechno nový, ať je na dalších 30tis km klid,
- přední náboje kol FAG - konečně přestalo všechno možné hučení, který jsem sváděl na zimní pneu (po přezutí na letní stále hukot). S autem se teď jede úplně jinak, je slyšet jen aerodynamický hluk. Fakt super! Ale s tím se Radek fakt natrápil. Tohle byla nejtěžší operace, kterou jsem zatím viděl. Ještě jednou díky.
Doufám, že na auto chvíli nesáhnu. No teda další akce budou vzpěry kufru a mříže v kufru. To už, doufám, zvládnu svépomocí u baráku.
Takže co se dělo při 253tkm a nějaký drobný....?
- olej Ravenol 5W40 VMO
- novej klima kompresor Valeo + řemen - upečenej kompresor ze zadřenýho ložiska viz foto
- volnoběžka altíku - preventivně, ale trochu to nakonec šustilo (no ještě aby ne po těch km...)
- klínovej řemen + kladka - preventivně když už je tam skoro všechno nový, ať je na dalších 30tis km klid,
- přední náboje kol FAG - konečně přestalo všechno možné hučení, který jsem sváděl na zimní pneu (po přezutí na letní stále hukot). S autem se teď jede úplně jinak, je slyšet jen aerodynamický hluk. Fakt super! Ale s tím se Radek fakt natrápil. Tohle byla nejtěžší operace, kterou jsem zatím viděl. Ještě jednou díky.
Doufám, že na auto chvíli nesáhnu. No teda další akce budou vzpěry kufru a mříže v kufru. To už, doufám, zvládnu svépomocí u baráku.
- Přílohy
-
- 192983122_1384422928603772_3976965110025638733_n.jpg (60.88 KiB) Zobrazeno 709 x
-
- 193517361_202306775075923_8515236069954801633_n.jpg (118.52 KiB) Zobrazeno 709 x
-
- 192835773_477389793321664_8921549514486413523_n.jpg (84.53 KiB) Zobrazeno 709 x
-
- 193694157_1243978756072060_1963346002970678558_n.jpg (82.07 KiB) Zobrazeno 709 x
-
- 192168177_221671829767385_1998433789829451766_n.jpg (125.3 KiB) Zobrazeno 709 x
Naposledy upravil(a) hajnej dne 31 kvě 2021 07:12, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 200 Odpovědi
- 25125 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej
-
- 129 Odpovědi
- 3676 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jancho
-
- 21 Odpovědi
- 3618 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Deshi
-
- 24 Odpovědi
- 8359 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jancho
-
- 9 Odpovědi
- 730 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od grycatko11