hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#151 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od gigy »

a prevence je měnit kompresor jen tak čas od času ? po jakým intervalu ?
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1619
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#152 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od Kein »

Nosound89 píše: 24 kvě 2021 11:22 Jasně, vždy budou výjimky mezi motorizacemi a nemlžeme jednoznačně říct nafta = více ku*vítek oproti benzínu.
Nosound89 píše: 24 kvě 2021 11:22 Jasně, vždy budou výjimky mezi motorizacemi a nemlžeme jednoznačně říct nafta = více ku*vítek oproti benzínu.
No... Jen tak zkusmo, vstřiky, turbo, dpf, egr, intercooler 😁
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#153 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od Nosound89 »

Jasně, ale díky Chaseho se to začíná pomalu krátit :D
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1619
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#154 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od Kein »

Tak rám mě u 3.2 netrápí. Klima, údajně bych měl mít jiny ložisko už, tak snad do budoucna ok. 😁
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 764
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#155 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od Thor123 »

Kein píše: 24 kvě 2021 11:51
Nosound89 píše: 24 kvě 2021 11:22 Jasně, vždy budou výjimky mezi motorizacemi a nemlžeme jednoznačně říct nafta = více ku*vítek oproti benzínu.
Nosound89 píše: 24 kvě 2021 11:22 Jasně, vždy budou výjimky mezi motorizacemi a nemlžeme jednoznačně říct nafta = více ku*vítek oproti benzínu.
No... Jen tak zkusmo, vstřiky, turbo, dpf, egr, intercooler 😁
Já když kupoval S80 , měla najeto 167tis km, ted má 420tis km a vše z výše vypsaných mám stále původní. Jen ten EGR je vypnutý od D5T5. Asi štěstí? :D
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#156 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od Nosound89 »

Thor123 píše: 24 kvě 2021 17:29Já když kupoval S80 , měla najeto 167tis km, ted má 420tis km a vše z výše vypsaných mám stále původní. Jen ten EGR je vypnutý od D5T5. Asi štěstí? :D
Ne, nekoupil jsi stočenku 😁
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1619
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#157 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od Kein »

Tak jestli rolluješ dálnice tak se nedivím. Ona D5 není vůbec špatný motor. Problém je ten, že trend, teď už snad minulých dnů, byl koupit diesel a jezdit stím město a meziměsto. Benzínu s nepřímým vstřikováním je to tak nějak u ***, ten se prostě napije a neřeší.
UEDIT: JAZYK pane kolego!
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 371
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Čavisov
Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design

#158 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od Siggi »

gigy píše: 24 kvě 2021 11:26 a prevence je měnit kompresor jen tak čas od času ? po jakým intervalu ?
je tam doporučená výměna po 10ti letech. zvhledem k tomu, že když se kousne, může to mít fatální následky :-)
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 425
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

#159 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od lkopcansky »

_________________
XC60 D4 AT8 Summum-E, MY2015, 130 000 km, Mobil 0w-20
Obrázek
S60 D3 AT6 Summum, MY12, 236 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - tatko
Obrázek
XC60 D3 AT8 Dynamic, MY17, Castrol 0w-20, 180 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, MY2004, 249 000 km, Mobil 5W-50 - sestra

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4209
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#160 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od jancho »

U nás se dá sehnat i levněji. Nejlevnější již od 6000,- Kč - Valeo.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 5136
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#161 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Jen bacha, to Valeo je 5ti drazka, ale to nicemu nevadi pokud je zbytek 3drazka. Proste 2 se nepouziji.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 120
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#162 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od hajnej »

Naposledy upravil(a) hajnej dne 25 kvě 2021 10:47, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5004
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#163 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od python.p »

Kein píše: 24 kvě 2021 16:29 Tak rám mě u 3.2 netrápí. Klima, údajně bych měl mít jiny ložisko už, tak snad do budoucna ok. 😁
Ložisko asi cajk, ale když se ti zadřou písty... :)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12085
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#164 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od Urvanej »

tvl jako jesi se zadíraji písty a dáš do toho novej kompresor, tak jak dlouho v tom humusu zvládne pracovat??? Nestačilo by "jen" přidat či odsát olej v okruhu?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 120
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#165 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od hajnej »

Proč se vlastně ty písty zadřou?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Vapik
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2913
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#166 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od Vapik »

Jestli se zadíraji písty tak je to na kompletní výměnu systému. Možná ještě velmi kvalitní očista by mohla stačit. Rozebral někdo nějaký takto umrtvený kompresor?

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 120
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#167 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od hajnej »

Urvanej píše: 25 kvě 2021 10:49 tvl jako jesi se zadíraji písty a dáš do toho novej kompresor, tak jak dlouho v tom humusu zvládne pracovat??? Nestačilo by "jen" přidat či odsát olej v okruhu?
Hele nevím. Na klimu jsem se během po-nákupního servisu zatím nedostal takže těžko říct a na cestě je už novej kompresor.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 13059
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#168 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od raolsa »

Podle toho co mi hajnej popisoval, tak se zadřelo ložisko, ne kompresor.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

ren
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 756
Registrován: 3 roky 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012

#169 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od ren »

Ale to by mělo být udělané tak, že když se kousne kompresor, urve se řemenice a zůstane se protáčet. Anebo u Volva je to jinak?

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 13059
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#170 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od raolsa »

Jak u kterého kompresoru. U některých je opravdu "gumová" spojka řemenice. U dalších jsou plíšky, které by se měly utrhnout (někdy praskají sami od sebe). Blbý je, když se kousne řemenice, jako v Hajného případě. Tam pak nepomůže nic a praskne řemen, nebo to člověk stihne a chcípne motor.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

ren
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 756
Registrován: 3 roky 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012

#171 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od ren »

No jo, to je vlastně pravda, mám dlouhé vedení... Když se kousne sám kompresor, urvou se plíšky nebo gumy, ale když se kousne ložisko na kterém sedí řemenice, je vymalováno.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 120
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#172 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od hajnej »

Řekl bych, že jsem měl opět z prdele kliku :pardon:
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12085
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#173 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od Urvanej »

Některý kompresory nemaji spojku a regulace výkonu je skrz zdvih pístů. Vynález, který omezuje zhoupnutí motoru při sepnutí spojky. Problém je, že pak vlastně běží furt.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Vapik
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2913
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#174 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od Vapik »

Je to "super truper" řešení, které automobilce zlevní kompresor na úkor životností a oblečené je to do zvýšení uživatelského komfortu, typický VA/VE aktivita v praxi . Myslím že už to je skoro u všech nových aut.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 120
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#175 hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od hajnej »

Tak dneska to byla pro Radka docela velká šichta, ale zase si chlapec poradil. Klobouk dolů až na svou pleš :Rose:
Takže co se dělo při 253tkm a nějaký drobný....?
- olej Ravenol 5W40 VMO
- novej klima kompresor Valeo + řemen - upečenej kompresor ze zadřenýho ložiska viz foto
- volnoběžka altíku - preventivně, ale trochu to nakonec šustilo (no ještě aby ne po těch km...)
- klínovej řemen + kladka - preventivně když už je tam skoro všechno nový, ať je na dalších 30tis km klid,
- přední náboje kol FAG - konečně přestalo všechno možné hučení, který jsem sváděl na zimní pneu (po přezutí na letní stále hukot). S autem se teď jede úplně jinak, je slyšet jen aerodynamický hluk. Fakt super! Ale s tím se Radek fakt natrápil. Tohle byla nejtěžší operace, kterou jsem zatím viděl. Ještě jednou díky.

Doufám, že na auto chvíli nesáhnu. No teda další akce budou vzpěry kufru a mříže v kufru. To už, doufám, zvládnu svépomocí u baráku.
Přílohy
192983122_1384422928603772_3976965110025638733_n.jpg
192983122_1384422928603772_3976965110025638733_n.jpg (60.88 KiB) Zobrazeno 709 x
193517361_202306775075923_8515236069954801633_n.jpg
193517361_202306775075923_8515236069954801633_n.jpg (118.52 KiB) Zobrazeno 709 x
192835773_477389793321664_8921549514486413523_n.jpg
192835773_477389793321664_8921549514486413523_n.jpg (84.53 KiB) Zobrazeno 709 x
194120250_189956963025701_7851453573224028130_n.jpg
193694157_1243978756072060_1963346002970678558_n.jpg
193694157_1243978756072060_1963346002970678558_n.jpg (82.07 KiB) Zobrazeno 709 x
192168177_221671829767385_1998433789829451766_n.jpg
192168177_221671829767385_1998433789829451766_n.jpg (125.3 KiB) Zobrazeno 709 x
Naposledy upravil(a) hajnej dne 31 kvě 2021 07:12, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“